abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30372676
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:12 schreef Dragonetti het volgende:

[..]

October 08
16:00 - Finland - : - Romania
20:30 - Czech Republic - : - Netherlands
October 12
17:30 - Finland - : - Czech Republic
19:00 - Andorra - : - Armenia
20:30 - Netherlands - : - FYR Macedonia

huidige stand:
http://www1.soccerstand.com/standings.php?f=825
Prachtig hč?! Is weleens anders geweest in een kwalificatie!

Als Nederland nu geen punten meer haalt, worden ze tweede: zijn ze niet één van de beste twee nummers twee?
pi_30372691
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik zou die gast ook wel een hoek willen geven, maar daar moet je even boven staan in dit soort wedstrijdje. Die gasten willen hem een kaart aansmeren en zorgen dat hij zich laat opnaaien. In dat opzetje zijn ze prima geslaagd.
Dat is volgens mij ook hun enige doelstelling..
Kaarten aan naaien en irritant doen.
Misschien een idee voor een nieuwe olympische sport.. maar om het voetbal te noemen gaat me te ver.
pi_30372696
De ellende begon allemaal met die scheitsrechter...het 1 wordt bestraft het ander wordt doorgelaten...
Natuurlijk heb je dat in elke wedstrijd maar hier was het overdreven!
pi_30372755
dat weet je denk ik nog niet, nederland kan zo met 10-0 verliezen van macedonie en tsjechie.. maar misschien hebben ze dan nog steeds genoeg punten om beste nr 2 te zijn, kweenie
pi_30372786
Wie is er ook op Gran Canaria tijdens Tjechie-Nederland? Hopelijk flink wat 'Ollanders daar

Shit ik ebn nog niet weg..
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_30372788
De eerste helft was nog wel leuk om te zien, maar de tweede helft had (op een paar leuke acties na) wel geskipped mogen worden. Wel leuk die reactie van V. Nistelrooij, voor die irritante nr. 5 gaan staan juichen. Ik zag hem teruglopen, dus ik dacht hij gaat even naar hem wijzen en lachen.

Ik vond het eerder flauw dat hij er geel voor kreeg. Mooie goal van vd Vaart, hij komt weer beter in zijn spel (al begon hij na zijn goal wel een beetje TE frivool te voetballen, gewoon simpel houden).
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 7 september 2005 @ 23:22:26 #32
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30372790
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:19 schreef Siemerink het volgende:

[..]

Prachtig hč?! Is weleens anders geweest in een kwalificatie!

Als Nederland nu geen punten meer haalt, worden ze tweede: zijn ze niet één van de beste twee nummers twee?
volgens mij wel, we stonden er een paar wedstrijden geleden al heel goed voor
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_30372812
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:20 schreef logisnack het volgende:

[..]

Misschien een idee voor een nieuwe olympische sport.. maar om het voetbal te noemen gaat me te ver.
Primaire doelstelling is het voorkomen van doelpunten, dat proberen ze door te verdedigen maar ook door de omstandigheden mee te krijgen. Nederland uit het spel halen bijvoorbeeld door te provoceren of kaarten aan te naaien.

Dat zijn gewoon zaken waar je mee te maken krijgt. Raar dat gelouterde internationals als Cocu en Van Nistelrooij zich beet laten nemen door dit soort lieden die nauwelijks ervaring op niveau hebben.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30372819
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:21 schreef DrDentz het volgende:
dat weet je denk ik nog niet, nederland kan zo met 10-0 verliezen van macedonie en tsjechie.. maar misschien hebben ze dan nog steeds genoeg punten om beste nr 2 te zijn, kweenie
Je mag vinden dat we nog niet gekwalificeerd zijn, amar overdrijven is ook een vak..
pi_30372850
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Nee, ik vind het gewoon dom dat Ruud zich zo laat opnaaien door zo'n figuur van Andorra en dat hij na zo'n aanloopje ook nog een pingel mist.

Hij was al eerder irritant bezig door te zeiken bij de scheidsrechter en arrogant met zijn armen te zwaaien. Hij moet zich in dit soort wedstrijden eens wat meer bezig houden met het voetballen zelf. Nu heeft hij zich flink laten opnaaien, een pingel gemist en een gele kaart opgelopen. Dat heeft niets te maken met gefrustreerdheid, het zijn feiten.
Ook een feit: hij heeft 2 doelpunten gemaakt, maakt niet uit hoe.

Ruud heeft niks verkeerd gedaan vandaag.
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
pi_30372875
"houthakker"
pi_30372896
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:23 schreef TheGHunter het volgende:

[..]

Hij heeft een pingel gemist en zich laten opnaaien. Dat kost je gewoon energie en scherpte en ook nog eens een gele kaart. Ik vind dat niet erg slim.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30372946
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Hij heeft een pingel gemist en zich laten opnaaien. Dat kost je gewoon energie en scherpte en ook nog eens een gele kaart. Ik vind dat niet erg slim.
Ruud heeft vandaag gewoon wat dingetjes uitgeprobeerd. Tegen dit soort tegenstanders kun je sowieso geen eer behalen.

4-0, 2 doelpunten van Ruud, niet zeiken en op naar Tsjechië.
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
pi_30372948
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:20 schreef logisnack het volgende:

[..]

Het is hun enige kans om ook maar iets te winnen, ik snap het wel hoor.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_30372952
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Idd ze moeten eens samen met Marco naar zijn meditatie ruimte gaan voor een wedstrijd Want ik denk toch dat Marco stiekem een GoeRoe is aan zijn gedrag te zien
  Moderator / Redactie Sport woensdag 7 september 2005 @ 23:26:08 #41
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_30372955
voor NL - macedonie en Tjechie - NL wil ik collina als ref
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_30372999
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:26 schreef borisz het volgende:
voor NL - macedonie en Tjechie - NL wil ik collina als ref

En geen mislukte kloon zoals vanavond.
pi_30373010
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:23 schreef TheGHunter het volgende:

[..]

Hij heeft wel die penalty gemist tegen andorra, hoe moet het later dan als de druk echt op de ketel staat en hij moet een penalty nemen?
(niet dat hij heel slecht is, maar super vond ik hem niet)
pi_30373011
was het nog wat van wedstrijd of heb ik na de 1-0 niks meer gemist? Ik was namelijk in slaap gevallen
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_30373039
Blijft toch 'appart' zo'n Nederlander die 'Marokkaans' praat..
pi_30373048
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:25 schreef TheGHunter het volgende:

[..]

Ruud heeft vandaag gewoon wat dingetjes uitgeprobeerd. Tegen dit soort tegenstanders kun je sowieso geen eer behalen.

4-0, 2 doelpunten van Ruud, niet zeiken en op naar Tsjechië.
2 doelpunten inderdaad. Verder speelde hij niet best, heeft hij een pingel gemist en liet hij zich zo opnaaien dat hij scherpte tekortkwam en zich aan gele kaart liet aansmeren... Dat tegen Andorra.
pi_30373050
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:23 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Je mag vinden dat we nog niet gekwalificeerd zijn, amar overdrijven is ook een vak..
in het voetbal weet je het maar nooit!
pi_30373062
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:28 schreef Stefkuh het volgende:
Blijft toch 'appart' zo'n Nederlander die 'Marokkaans' praat..
Niks voor NAC?
pi_30373074
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:27 schreef Dragonetti het volgende:

[..]

Hij heeft wel die penalty gemist tegen andorra, hoe moet het later dan als de druk echt op de ketel staat en hij moet een penalty nemen?
(niet dat hij heel slecht is, maar super vond ik hem niet)
Nu ga je Ruud toch niet bestempelen als een man die geen penalty's kan nemen he

Hij heeft bewezen om op belangrijke wedstrijden zon bal achter de keeper de rossen vanaf de stip, en ik vind dat in zo'n wedstrijd waar je al met 3-0 voorstaat best een foutje kan maken.
pi_30373096
Die Robin lijkt ook wel wat welbespraakter, hij heeft in de bak nog een mediacursus gehad ofzo?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')