Prachtig hč?! Is weleens anders geweest in een kwalificatie!quote:Op woensdag 7 september 2005 23:12 schreef Dragonetti het volgende:
[..]
October 08
16:00 - Finland - : - Romania
20:30 - Czech Republic - : - Netherlands
October 12
17:30 - Finland - : - Czech Republic
19:00 - Andorra - : - Armenia
20:30 - Netherlands - : - FYR Macedonia
huidige stand:
http://www1.soccerstand.com/standings.php?f=825
Dat is volgens mij ook hun enige doelstelling..quote:Op woensdag 7 september 2005 23:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik zou die gast ook wel een hoek willen geven, maar daar moet je even boven staan in dit soort wedstrijdje. Die gasten willen hem een kaart aansmeren en zorgen dat hij zich laat opnaaien. In dat opzetje zijn ze prima geslaagd.
volgens mij wel, we stonden er een paar wedstrijden geleden al heel goed voorquote:Op woensdag 7 september 2005 23:19 schreef Siemerink het volgende:
[..]
Prachtig hč?! Is weleens anders geweest in een kwalificatie!![]()
Als Nederland nu geen punten meer haalt, worden ze tweede: zijn ze niet één van de beste twee nummers twee?![]()
Primaire doelstelling is het voorkomen van doelpunten, dat proberen ze door te verdedigen maar ook door de omstandigheden mee te krijgen. Nederland uit het spel halen bijvoorbeeld door te provoceren of kaarten aan te naaien.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:20 schreef logisnack het volgende:
[..]
Dat is volgens mij ook hun enige doelstelling..
Kaarten aan naaien en irritant doen.
Misschien een idee voor een nieuwe olympische sport.. maar om het voetbal te noemen gaat me te ver.
Je mag vinden dat we nog niet gekwalificeerd zijn, amar overdrijven is ook een vak..quote:Op woensdag 7 september 2005 23:21 schreef DrDentz het volgende:
dat weet je denk ik nog niet, nederland kan zo met 10-0 verliezen van macedonie en tsjechie.. maar misschien hebben ze dan nog steeds genoeg punten om beste nr 2 te zijn, kweenie
Ook een feit: hij heeft 2 doelpunten gemaakt, maakt niet uit hoe.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nee, ik vind het gewoon dom dat Ruud zich zo laat opnaaien door zo'n figuur van Andorra en dat hij na zo'n aanloopje ook nog een pingel mist.
Hij was al eerder irritant bezig door te zeiken bij de scheidsrechter en arrogant met zijn armen te zwaaien. Hij moet zich in dit soort wedstrijden eens wat meer bezig houden met het voetballen zelf. Nu heeft hij zich flink laten opnaaien, een pingel gemist en een gele kaart opgelopen. Dat heeft niets te maken met gefrustreerdheid, het zijn feiten.
Hij heeft een pingel gemist en zich laten opnaaien. Dat kost je gewoon energie en scherpte en ook nog eens een gele kaart. Ik vind dat niet erg slim.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:23 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Ook een feit: hij heeft 2 doelpunten gemaakt, maakt niet uit hoe.
Ruud heeft niks verkeerd gedaan vandaag.
Ruud heeft vandaag gewoon wat dingetjes uitgeprobeerd. Tegen dit soort tegenstanders kun je sowieso geen eer behalen.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hij heeft een pingel gemist en zich laten opnaaien. Dat kost je gewoon energie en scherpte en ook nog eens een gele kaart. Ik vind dat niet erg slim.
Het is hun enige kans om ook maar iets te winnen, ik snap het wel hoor.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:20 schreef logisnack het volgende:
[..]
Dat is volgens mij ook hun enige doelstelling..
Kaarten aan naaien en irritant doen.
Misschien een idee voor een nieuwe olympische sport.. maar om het voetbal te noemen gaat me te ver.
Iddquote:Op woensdag 7 september 2005 23:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hij heeft een pingel gemist en zich laten opnaaien. Dat kost je gewoon energie en scherpte en ook nog eens een gele kaart. Ik vind dat niet erg slim.
quote:Op woensdag 7 september 2005 23:26 schreef borisz het volgende:
voor NL - macedonie en Tjechie - NL wil ik collina als ref
Hij heeft wel die penalty gemist tegen andorra, hoe moet het later dan als de druk echt op de ketel staat en hij moet een penalty nemen?quote:Op woensdag 7 september 2005 23:23 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Ook een feit: hij heeft 2 doelpunten gemaakt, maakt niet uit hoe.
Ruud heeft niks verkeerd gedaan vandaag.
2 doelpunten inderdaad. Verder speelde hij niet best, heeft hij een pingel gemist en liet hij zich zo opnaaien dat hij scherpte tekortkwam en zich aan gele kaart liet aansmeren... Dat tegen Andorra.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:25 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Ruud heeft vandaag gewoon wat dingetjes uitgeprobeerd. Tegen dit soort tegenstanders kun je sowieso geen eer behalen.
4-0, 2 doelpunten van Ruud, niet zeiken en op naar Tsjechië.
in het voetbal weet je het maar nooit!quote:Op woensdag 7 september 2005 23:23 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Je mag vinden dat we nog niet gekwalificeerd zijn, amar overdrijven is ook een vak..
Niks voor NAC?quote:Op woensdag 7 september 2005 23:28 schreef Stefkuh het volgende:
Blijft toch 'appart' zo'n Nederlander die 'Marokkaans' praat..
Nu ga je Ruud toch niet bestempelen als een man die geen penalty's kan nemen hequote:Op woensdag 7 september 2005 23:27 schreef Dragonetti het volgende:
[..]
Hij heeft wel die penalty gemist tegen andorra, hoe moet het later dan als de druk echt op de ketel staat en hij moet een penalty nemen?
(niet dat hij heel slecht is, maar super vond ik hem niet)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |