Zeker voor je dagelijkse woon~werk afstand meer dan ideaal.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:29 schreef bwt het volgende:
Heb van de week nog staan kijken naar een 400SM van suzuki bij m'n dealer.
Ziet er wel leuk uit - mar daar houd het dan ook mee op voor mij. Misschien moet ik er eens op rijden.
quote:
Zeg hej, heb jij de ontwikkelingen destijds niet gevolgd ofzo? Mijn posthistorie blijft nu gewoon netjes bij FokMCquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:13 schreef hollander172 het volgende:
Yous, hier nog wat reactiemateriaal voor je.Zelfde auteur.
Iets met kapot oid?
Negers op een chopperquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:22 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]Makster gaat een rocket III kopen
[afbeelding]
@yup, hij weet gewoon niet waarover ie lult...
quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:17 schreef Makster het volgende:
BWM rijdersAllemaal het zelfde
![]()
![]()
Conversatie van een bwm tour groep:
" Hee Gert Jan, heb jij de airbag op actief gezet? "
" Nee mallerd, dat doet onze BMW toch automatisch? "
" Oww ja dolletjes"
" Heerlijk heh, die Garmin, kan je zo lekker mee touren"
" Zeer zeker, fijn, nog beter is de hadvat verwarming"
" Nou inderdaar, en die ABS, ideaal voor stoppies "
![]()
![]()
Kijk eens even of je op de terugweg wat zakken snoep kan regelenquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:25 schreef hicham het volgende:
Dat radiale en axiale gedoe is me nu wel wat duidelijker geworden mede door Mercy's MSN en tekenkunsten![]()
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:17 schreef Makster het volgende:
![]()
![]()
" Oww ja dolletjes"
![]()
![]()
Veel te duurquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:08 schreef worldpimber het volgende:
Kijk eens even of je op de terugweg wat zakken snoep kan regelenBij een pomp ofzo
"Zeg Dirk, zie ik daar nou een niet-BWM rijder zwaaien naar ons? De gekquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
ZègH Henk Jan, die schaamranden van jou zijn veel te klein, dat is echt gevaarlijk kerel.![]()
Je moet ten alle tijden minimaal 3 centimeter aan beide zijden overhouden.
Vooral met koffers erop goed rechtop door de bocht hôôr.
Zeg, waar blijft dat warme appelgebak?![]()
Ik ben wel een klant en dien behoorlijk snel geholpen te worden zegH.![]()
quote:Veel te duurdik worden via de Aldi kost je maar ¤ 2,99.
![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:39 schreef Patrick281 het volgende:
En ik zag nu net thuis via internet een personeelsadvertentie van de grote concurrent trouwens.
Zit ook in Rotterdamzal ik of zal ik niet.
![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:43 schreef worldpimber het volgende:
"Zeg Dirk, zie ik daar nou een niet-BWM rijder zwaaien naar ons? De gek"
quote:![]()
Alle ervaring zo te zien. Maar ik neem meestal een mandje... wel goed. Want dan past het snoep er niet meer bij in
... met een karretje rondlopen in de winkel is me allemaal net teveel eerverlies
Hmmmm.. tnx voor de tips.quote:Check eerst eens of je daar net zoveel kan internetten als waar je nu werkt
Of vraag je baas om advies
Je hebt toch wel de headers / eigenschappen aangepast?quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kijk eens even of je op de terugweg wat zakken snoep kan regelenBij een pomp ofzo
Even een sollicitatie mbv Berry's CV versturen![]()
![]()
Heerlijk die afgunst!quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:17 schreef Makster het volgende:
![]()
![]()
" Oww ja dolletjes"
![]()
![]()
Een echte zwarte mannenbladequote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:06 schreef bwt het volgende:
[..]
Je hebt toch wel de headers / eigenschappen aangepast?
anders kijken ze daar naar en zien ze staan - cv van Berry.
Staat wat vreemd als ie bij hicham of youssef vandaan komt![]()
![]()
Ondanks dat ie hier niet thuis hoort is het wel een juweeltjequote:Op vrijdag 9 september 2005 18:24 schreef Googolplexian het volgende:
'kweet ech nie waar ik 'm anders moe posten dus ik post 'm gewoon hiero. Kewl filmpje. Artistiek en zeer net.
http://www.jaminwinans.com/spin/player2.html
-edit: ow srydacht even dat dit algemeen sc was-
quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:32 schreef Googolplexian het volgende:
heb 'm in MUZ gepost ... sorry voor de overlast.
Ik heb geheel belangeloos wat voor je opgezocht.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:29 schreef bwt het volgende:
Heb van de week nog staan kijken naar een 400SM van suzuki bij m'n dealer.
Ziet er wel leuk uit - mar daar houd het dan ook mee op voor mij. Misschien moet ik er eens op rijden.
Of topic filmpjes mogen, maar dan wel graag wat korter.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:32 schreef Googolplexian het volgende:
heb 'm in MUZ gepost ... sorry voor de overlast.
Denk je dat ik om 17:08 nog de Fok!MC ga lezen?quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Even een sollicitatie mbv Berry's CV versturen![]()
![]()
Zeg je dat soms omdat je ook berry's CV hebt gebruikt zonder de headers aan te passen?quote:
Briljant filmpjequote:Op vrijdag 9 september 2005 18:24 schreef Googolplexian het volgende:
'kweet ech nie waar ik 'm anders moe posten dus ik post 'm gewoon hiero. Kewl filmpje. Artistiek en zeer net.
http://www.jaminwinans.com/spin/player2.html
-edit: ow srydacht even dat dit algemeen sc was-
Mag je ook geen mobiel?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:01 schreef worldpimber het volgende:
En waarom sta je geregistreerd bij het EDR![]()
Waarom ik de neuk daar geregistreerd sta weet ik ook niet. Ik heb niet eens rekeningen die ik hoef te betalen en als ik die heb betaal ik alles direct.En dan komen ze er nog met een rotsmoes vanaf ook door te zeggen dat ik een te laag inkomen heb
(verdien veel meer dan de gemiddelde student) ben benieuwd hoe ik daar terecht ben gekomen
![]()
Dat heb ik al eerder ergens gehoord ja, je hoeft maar in de verkeerde buurt te wonen ...quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:21 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb telefoons verkocht en weet precies hoe het werkt.![]()
Je postcode kan zelfs al genoeg zijn.![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:00 schreef hicham het volgende:
Dat heb ik al eerder ergens gehoord ja, je hoeft maar in de verkeerde buurt te wonen ...
Jij overdrijft ook nooit.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:56 schreef hollander172 het volgende:
Klotezaken zijn het gewoon.Dat ze iets checken okee maar ik kan zo wat afschriften overleggen waarmee ik de rest van mijn leven een abbo kan betalen. And far beyond..
![]()
Nooit van budgetplanning gehoord?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:00 schreef Patrick281 het volgende:
Jij overdrijft ook nooit.![]()
Waarom kon je dan nog maar enkele maanden geleden niet eens olie betalen voor je motor omdat je platzak was.![]()
Ik ben helemaal platzak, zelfs geld voor olie zit er niet meer in.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:06 schreef hollander172 het volgende:
Nooit van budgetplanning gehoord?Risicoinventarisatie etc.?
Maakt mij verder niet uit maar dit pas ik op alle uitgaven toe.![]()
![]()
quote:
Okee, nog een keer voor noobs.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal platzak, zelfs geld voor olie zit er niet meer in.![]()
Ik lees nogal fluctuatie'svan totaal geen geld tot veel eigen geld meebrengen voor een huis in 2 maanden tijd.
Maar als je gewoon de kraan op tijd dicht doet en nog kan sparen.![]()
En hoe komt "het kapitaal"dan ineens aangewaaid om te investerenquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:21 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Okee, nog een keer voor noobs.Heb het er met Jesse geloof ik ook al eens over gehad.
![]()
Men neme een persoon met handelsgeest.
Men voege daar kapitaal voor investeringen aan toe.
Men neemt in ogenschouw dat deze persoon "goed" met geld om kan gaan.
Okee beeldvorming is gedaan, klein voorbeeldje. (even fictief, weinig zin om feiten hieromtrent te geven.)
Ik investeer 100.000 euro ergens in, totale handelswaarde is 250.000.
Ik heb geen werk maar doe toch die investering, waar haal ik dan geld vandaan om te leven?Simpel, uit de buffer die ik voor mezelf opgesteld heb. Waarom dan geen geld aan olie, banden, en revisie uitgeven?
![]()
Lees het verhaal nog eens.![]()
Voor het geval dat iemand denkt dat ik me met louche zaakjes bezig hou, helaas ik kan je aan niks illegaals helpen.![]()
Kraan dicht doen gebeurt dus niet, reguleren is het toverwoord.Geld dat niet beweegt maakt geen geld. Waar heb ik dat eerder gehoord?
![]()
Oftewel met geld maak je geld.![]()
EDR is een bedrijf dat mensen dwars zit.quote:
Investeren, beleggen, snel zaken doen etc.quote:En hoe komt "het kapitaal"dan ineens aangewaaid om te investeren
Ok, ik zie iemand voor me die geen kutbaantjes hoeft aan te nemen en voor zijn vijfentwintigste rijk is.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:21 schreef hollander172 het volgende:
Men neme een persoon met handelsgeest.
Men voege daar kapitaal voor investeringen aan toe.
Men neemt in ogenschouw dat deze persoon "goed" met geld om kan gaan.
Okee beeldvorming is gedaan
quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:36 schreef hollander172 het volgende:
Okee even wat anders.
Gemaakt door een semiprofessioneel fotograaf:
Standje normaal: Nergens scherp, alleen de bladeren links van het midden boven en bij de nek.![]()
[afbeelding]
Standje chinees.Wel scherp, maar ogen half dicht, wel leuk plaatje van een levend wezen.
![]()
[afbeelding]
Heel simpel, ik werk omdat ik wil werken, niet omdat het moet.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ok, ik zie iemand voor me die geen kutbaantjes hoeft aan te nemen en voor zijn vijfentwintigste rijk is.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |