Zeker voor je dagelijkse woon~werk afstand meer dan ideaal.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:29 schreef bwt het volgende:
Heb van de week nog staan kijken naar een 400SM van suzuki bij m'n dealer.
Ziet er wel leuk uit - mar daar houd het dan ook mee op voor mij. Misschien moet ik er eens op rijden.
quote:
Zeg hej, heb jij de ontwikkelingen destijds niet gevolgd ofzo? Mijn posthistorie blijft nu gewoon netjes bij FokMCquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:13 schreef hollander172 het volgende:
Yous, hier nog wat reactiemateriaal voor je.Zelfde auteur.
Iets met kapot oid?
Negers op een chopperquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:22 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]Makster gaat een rocket III kopen
[afbeelding]
@yup, hij weet gewoon niet waarover ie lult...
quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:17 schreef Makster het volgende:
BWM rijdersAllemaal het zelfde
![]()
![]()
Conversatie van een bwm tour groep:
" Hee Gert Jan, heb jij de airbag op actief gezet? "
" Nee mallerd, dat doet onze BMW toch automatisch? "
" Oww ja dolletjes"
" Heerlijk heh, die Garmin, kan je zo lekker mee touren"
" Zeer zeker, fijn, nog beter is de hadvat verwarming"
" Nou inderdaar, en die ABS, ideaal voor stoppies "
![]()
![]()
Kijk eens even of je op de terugweg wat zakken snoep kan regelenquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:25 schreef hicham het volgende:
Dat radiale en axiale gedoe is me nu wel wat duidelijker geworden mede door Mercy's MSN en tekenkunsten![]()
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:17 schreef Makster het volgende:
![]()
![]()
" Oww ja dolletjes"
![]()
![]()
Veel te duurquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:08 schreef worldpimber het volgende:
Kijk eens even of je op de terugweg wat zakken snoep kan regelenBij een pomp ofzo
"Zeg Dirk, zie ik daar nou een niet-BWM rijder zwaaien naar ons? De gekquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
ZègH Henk Jan, die schaamranden van jou zijn veel te klein, dat is echt gevaarlijk kerel.![]()
Je moet ten alle tijden minimaal 3 centimeter aan beide zijden overhouden.
Vooral met koffers erop goed rechtop door de bocht hôôr.
Zeg, waar blijft dat warme appelgebak?![]()
Ik ben wel een klant en dien behoorlijk snel geholpen te worden zegH.![]()
quote:Veel te duurdik worden via de Aldi kost je maar ¤ 2,99.
![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:39 schreef Patrick281 het volgende:
En ik zag nu net thuis via internet een personeelsadvertentie van de grote concurrent trouwens.
Zit ook in Rotterdamzal ik of zal ik niet.
![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:43 schreef worldpimber het volgende:
"Zeg Dirk, zie ik daar nou een niet-BWM rijder zwaaien naar ons? De gek"
quote:![]()
Alle ervaring zo te zien. Maar ik neem meestal een mandje... wel goed. Want dan past het snoep er niet meer bij in
... met een karretje rondlopen in de winkel is me allemaal net teveel eerverlies
Hmmmm.. tnx voor de tips.quote:Check eerst eens of je daar net zoveel kan internetten als waar je nu werkt
Of vraag je baas om advies
Je hebt toch wel de headers / eigenschappen aangepast?quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kijk eens even of je op de terugweg wat zakken snoep kan regelenBij een pomp ofzo
Even een sollicitatie mbv Berry's CV versturen![]()
![]()
Heerlijk die afgunst!quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:17 schreef Makster het volgende:
![]()
![]()
" Oww ja dolletjes"
![]()
![]()
Een echte zwarte mannenbladequote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:06 schreef bwt het volgende:
[..]
Je hebt toch wel de headers / eigenschappen aangepast?
anders kijken ze daar naar en zien ze staan - cv van Berry.
Staat wat vreemd als ie bij hicham of youssef vandaan komt![]()
![]()
Ondanks dat ie hier niet thuis hoort is het wel een juweeltjequote:Op vrijdag 9 september 2005 18:24 schreef Googolplexian het volgende:
'kweet ech nie waar ik 'm anders moe posten dus ik post 'm gewoon hiero. Kewl filmpje. Artistiek en zeer net.
http://www.jaminwinans.com/spin/player2.html
-edit: ow srydacht even dat dit algemeen sc was-
quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:32 schreef Googolplexian het volgende:
heb 'm in MUZ gepost ... sorry voor de overlast.
Ik heb geheel belangeloos wat voor je opgezocht.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:29 schreef bwt het volgende:
Heb van de week nog staan kijken naar een 400SM van suzuki bij m'n dealer.
Ziet er wel leuk uit - mar daar houd het dan ook mee op voor mij. Misschien moet ik er eens op rijden.
Of topic filmpjes mogen, maar dan wel graag wat korter.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:32 schreef Googolplexian het volgende:
heb 'm in MUZ gepost ... sorry voor de overlast.
Denk je dat ik om 17:08 nog de Fok!MC ga lezen?quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Even een sollicitatie mbv Berry's CV versturen![]()
![]()
Zeg je dat soms omdat je ook berry's CV hebt gebruikt zonder de headers aan te passen?quote:
Briljant filmpjequote:Op vrijdag 9 september 2005 18:24 schreef Googolplexian het volgende:
'kweet ech nie waar ik 'm anders moe posten dus ik post 'm gewoon hiero. Kewl filmpje. Artistiek en zeer net.
http://www.jaminwinans.com/spin/player2.html
-edit: ow srydacht even dat dit algemeen sc was-
Mag je ook geen mobiel?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:01 schreef worldpimber het volgende:
En waarom sta je geregistreerd bij het EDR![]()
Waarom ik de neuk daar geregistreerd sta weet ik ook niet. Ik heb niet eens rekeningen die ik hoef te betalen en als ik die heb betaal ik alles direct.En dan komen ze er nog met een rotsmoes vanaf ook door te zeggen dat ik een te laag inkomen heb
(verdien veel meer dan de gemiddelde student) ben benieuwd hoe ik daar terecht ben gekomen
![]()
Dat heb ik al eerder ergens gehoord ja, je hoeft maar in de verkeerde buurt te wonen ...quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:21 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb telefoons verkocht en weet precies hoe het werkt.![]()
Je postcode kan zelfs al genoeg zijn.![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:00 schreef hicham het volgende:
Dat heb ik al eerder ergens gehoord ja, je hoeft maar in de verkeerde buurt te wonen ...
Jij overdrijft ook nooit.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:56 schreef hollander172 het volgende:
Klotezaken zijn het gewoon.Dat ze iets checken okee maar ik kan zo wat afschriften overleggen waarmee ik de rest van mijn leven een abbo kan betalen. And far beyond..
![]()
Nooit van budgetplanning gehoord?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:00 schreef Patrick281 het volgende:
Jij overdrijft ook nooit.![]()
Waarom kon je dan nog maar enkele maanden geleden niet eens olie betalen voor je motor omdat je platzak was.![]()
Ik ben helemaal platzak, zelfs geld voor olie zit er niet meer in.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:06 schreef hollander172 het volgende:
Nooit van budgetplanning gehoord?Risicoinventarisatie etc.?
Maakt mij verder niet uit maar dit pas ik op alle uitgaven toe.![]()
![]()
quote:
Okee, nog een keer voor noobs.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal platzak, zelfs geld voor olie zit er niet meer in.![]()
Ik lees nogal fluctuatie'svan totaal geen geld tot veel eigen geld meebrengen voor een huis in 2 maanden tijd.
Maar als je gewoon de kraan op tijd dicht doet en nog kan sparen.![]()
En hoe komt "het kapitaal"dan ineens aangewaaid om te investerenquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:21 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Okee, nog een keer voor noobs.Heb het er met Jesse geloof ik ook al eens over gehad.
![]()
Men neme een persoon met handelsgeest.
Men voege daar kapitaal voor investeringen aan toe.
Men neemt in ogenschouw dat deze persoon "goed" met geld om kan gaan.
Okee beeldvorming is gedaan, klein voorbeeldje. (even fictief, weinig zin om feiten hieromtrent te geven.)
Ik investeer 100.000 euro ergens in, totale handelswaarde is 250.000.
Ik heb geen werk maar doe toch die investering, waar haal ik dan geld vandaan om te leven?Simpel, uit de buffer die ik voor mezelf opgesteld heb. Waarom dan geen geld aan olie, banden, en revisie uitgeven?
![]()
Lees het verhaal nog eens.![]()
Voor het geval dat iemand denkt dat ik me met louche zaakjes bezig hou, helaas ik kan je aan niks illegaals helpen.![]()
Kraan dicht doen gebeurt dus niet, reguleren is het toverwoord.Geld dat niet beweegt maakt geen geld. Waar heb ik dat eerder gehoord?
![]()
Oftewel met geld maak je geld.![]()
EDR is een bedrijf dat mensen dwars zit.quote:
Investeren, beleggen, snel zaken doen etc.quote:En hoe komt "het kapitaal"dan ineens aangewaaid om te investeren
Ok, ik zie iemand voor me die geen kutbaantjes hoeft aan te nemen en voor zijn vijfentwintigste rijk is.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:21 schreef hollander172 het volgende:
Men neme een persoon met handelsgeest.
Men voege daar kapitaal voor investeringen aan toe.
Men neemt in ogenschouw dat deze persoon "goed" met geld om kan gaan.
Okee beeldvorming is gedaan
quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:36 schreef hollander172 het volgende:
Okee even wat anders.
Gemaakt door een semiprofessioneel fotograaf:
Standje normaal: Nergens scherp, alleen de bladeren links van het midden boven en bij de nek.![]()
[afbeelding]
Standje chinees.Wel scherp, maar ogen half dicht, wel leuk plaatje van een levend wezen.
![]()
[afbeelding]
Heel simpel, ik werk omdat ik wil werken, niet omdat het moet.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ok, ik zie iemand voor me die geen kutbaantjes hoeft aan te nemen en voor zijn vijfentwintigste rijk is.![]()
![]()
Ze zijn wel scherp maar het verkleinen heeft zijn invloed, zal morgen wel layout verneukende 6MP versies ervan plaatsen.quote:
Nee, die ene is niet scherpquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:51 schreef hollander172 het volgende:
Ze zijn wel scherp maar het verkleinen heeft zijn invloed, zal morgen wel layout verneukende 6MP versies ervan plaatsen.![]()
Ho vriend, kijk even bij de piccies, daar staat als het goed is iets met "branka" oid en dat is ook de fotograve in deze.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nee, die ene is niet scherpdat zie ik zo ook wel. Totaal gebrek aan contourscherpte.
![]()
Je noemt jezelf semi professioneel fotograaf, dus dan ga je aan het gas ook.![]()
Jij praat ook maar wat naarmate het jou uitkomt.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:15 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ho vriend, kijk even bij de piccies, daar staat als het goed is iets met "branka" oid en dat is ook de fotograve in deze.
Elke foto waar dat niet in staat is gemaakt door mijn vriendin.
Ik heb geen enkele foto zelf gemaakt die ik tot nu toe gepost heb.![]()
Kan wel wat plaatjes posten uit eigen werk als je dat wil?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:17 schreef Makster het volgende:
Lars begrijp ik goed dat jij stiekum best rijk bent en werkt omdat je anders niks te doen hebt
Teach me the skills my master, i will bent down on my knees and uhhh naja go figure![]()
"Foutje", probeer daar maar eens achter te komen. Ik kom net uit een ei en abbonnementen e.d. heb ik helemaal nooit afgesloten. Dus er is ergens echt wel iets goed fout gegaan, ook omdat ik een heel net persoon benquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:56 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mag je ook geen mobiel?![]()
![]()
Bij ons zal het wel een foutje zijn aangezien we hiervoor wel alles konden zonder restricties.
Even zonder dollen, geld is er zat. Ik geef het alleen niet zo makkelijk uit.Schulden, leningen, kredieten whatever hebben we ook niet.
Klotezaken zijn het gewoon.Dat ze iets checken okee maar ik kan zo wat afschriften overleggen waarmee ik de rest van mijn leven een abbo kan betalen. And far beyond..
![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:06 schreef Patrick281 het volgende:
Ik zocht ondertussen naar dog piccies die ik ooit voor FS nam, maar wegens een ruzie 3 jaar geleden is dat archief verloren gegaan omdat ik niets mocht bewaren toen.
Dat was toch als snatch voor de plisie werkenquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:44 schreef hollander172 het volgende:
Daarnaast doe ik nog iets anders en dat is voor mij niet belangrijk. (ik heb er zelfs een hekel aan vanwege de types die ik tegenkom daarin) Het is gewoon doorsnee werk.........
Iets wat ik totaal niet leuk vind maar een garantie bied voor de toekomst.
![]()
Moest een aantal keren alle sporen verwijderen omdat ik nergens recht op had.quote:
Ik weet niet wat jij geslikt hebt maar deze persoon is gewoon bij ons thuis geweest en heeft deze foto's gemaakt. Niks meer, niks minder.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij praat ook maar wat naarmate het jou uitkomt.![]()
Het ging mij in principe alleen om het feit waaraan je deze uitspraak dacht te ontleiden:
Gemaakt door een semiprofessioneel fotograaf:
En dat het niet scherp was, dan ga je op de volgende pagina de scherpte tot hand en tand verdedigen, waarna je minder goede foto's post met als excuus dat die van je vriendin zijn.![]()
![]()
![]()
Ja, heb haar sign al een paar keren voorbij zien komen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:53 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij geslikt hebt maar deze persoon is gewoon bij ons thuis geweest en heeft deze foto's gemaakt. Niks meer, niks minder.![]()
Zij noemt zich semi professioneel fotograaf dus dan neem ik dat over.![]()
Die foto's van mijn vriendin zijn ook gemaakt door mijn vriendin, ik zet dat er alleen bij omdat jij zelf zoekende bent naar een handvat om mij een genadeschot te geven.
Maakt mij niet uit, van mij krijg je het wapen en ik zal recht voor je staan (mocht je niet kunnen mikken) maar je kan mij niks verwijten, kijk morgen even nuchter naar de foto's en je ziet de signature.
Ik snap ook niet waar deze "uitbarsting" voor nodig is, ik vraag je weliswaar indirect om je mening maar zie geen aanknopingspunten waarop je een dergelijk oordeel zou kunnen vormen.![]()
Daarnaast maak je een beschuldiging waar ik liever niet op in ga. Ik geef feiten en plaats daar plaatjes bij, het is aan jou wat je daarmee doet.![]()
Nee klopt maar als iemand wiens mening ik doorgaans waardeer en die ik IRL ontmoet heb een dergelijk front tegen mij vormt dan maak ik me daar weldegelijk druk om.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ja, heb haar sign al een paar keren voorbij zien komen.
Weet ik veel dat het een andere vrouw is dan je eigen moppie.![]()
Maar je maakte je toch nooit zo druk om meningen@internet.![]()
![]()
Ik voel een mooie rel opkomen, zeg het eens?quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:54 schreef Patrick281 het volgende:
Je overdrijft nog wel eens met dingen mooier maken dan ze zijn.![]()
Ik zal het maar op de bijpassende smiley houden.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:57 schreef hollander172 het volgende:
Ik weet in ieder geval wat ik aan je heb en zal dergelijke toekomstige bijdrages dan ook als zodanig behandelen.
Biancaquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:57 schreef hollander172 het volgende:
Daarnaast weet je best wel hoe mijn moppie heet en weet je ook hoe ik globaal in elkaar steek, kwestie van een beetje jammer dus.![]()
Wrong againquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:59 schreef hollander172 het volgende:
Ik voel een mooie rel opkomen, zeg het eens?![]()
Man man man, niet getrouwd en toch zo onder de plak zittenquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Moest een aantal keren alle sporen verwijderen omdat ik nergens recht op had.
Want ik had het uitgemaakt, dus leuke vakantie foto's en andere herinneren waren toch leugens.![]()
Yeah, life can be an unbelievable bitch.![]()
Huh, maar jouw uitspraak over "meningen via internet" sloeg toch echt op Riet destijds ... en daarvoor geldt min of meer hetzelfde. Ah wel, tis geen rel iig maar ik ga ook pittenquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:57 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nee klopt maar als iemand wiens mening ik doorgaans waardeer en die ik IRL ontmoet heb een dergelijk front tegen mij vormt dan maak ik me daar weldegelijk druk om.
Ging echt niet zonder slag of stoot hoor.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:15 schreef worldpimber het volgende:
Man man man, niet getrouwd en toch zo onder de plak zitten
Backupje is zo gemaakt toch?quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ging echt niet zonder slag of stoot hoor.![]()
![]()
Apart.quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:32 schreef Patrick281 het volgende:
1) Back up geen tijd.
Maar waar brengen zij die aanvraag onderquote:Op zaterdag 10 september 2005 10:41 schreef hollander172 het volgende:
Tering belcompany, net weer gebeld en nog niks. Lekker irritant.Ook gewoon geen antwoord geven op vragen.............
![]()
zit er steeds meer over te denken het maar lekker zo te laten en ergens anders een abbo te nemen.![]()
Idd, samenloop van omstandigheden waar u niet bij was.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Telfort.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:37 schreef Patrick281 het volgende:
Maar waar brengen zij die aanvraag onderO2, Vodafone of bij een serviceprovider zoals Debitel..
Want naar een ander gaan werkt dan niet altijd.![]()
Hmmm, ging vrij ver dus?quote:Idd, samenloop van omstandigheden waar u niet bij was.![]()
Ik kreeg vorige week als reclame een prepaid pakket binnen van UPC.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:14 schreef hollander172 het volgende:
Telfort.Ze doen een check bij het EDR en die keurt het al dan niet goed. Rare is dat een vorige poging (nog geen 2 maanden terug) wel zo geaccepteerd werd.........
Geschiedenis.quote:Hmmm, ging vrij ver dus?![]()
Nee, maar ik moest nog wel wat slaap inhalen van de afgelopen dagen. Dan kan ik wat makkelijker opstaan als mijn wekker om 5 uur gaatquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Je werkt toch verder niet op zaterdag, apart van s'ochtends even speels rondbrommeren dan.![]()
Kan nat worden trouwens morgenochtend.![]()
Dat is best een goede levensstijl, en er zijn er meerdere die dat zo doenquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:44 schreef hollander172 het volgende:
[..]Er zijn maar weinig mensen die het begrijpen.
Aan de ene kant genereer ik vermogen (nogmaals, door grote risico's te nemen) en aan de andere kant heb ik zelf ook een leven.
Ik investeer dus niet om te leven maar om "later" dingen te kunnen doen, ondertussen kan ik af en toe uit dat potje uitgeven maar dat houdt ik zoveel mogelijk gescheiden van prive uitgaven.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:53 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit, van mij krijg je het wapen en ik zal recht voor je staan (mocht je niet kunnen mikken) maar je kan mij niks verwijten, kijk morgen even nuchter naar de foto's en je ziet de signature.
Wooow spannend. Ik moet snel maar eens op plaats delict gaan kijken om het allemaal te visualiseren.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:22 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Nog steeds hetzelfde topic? Wij hebben een hele spannende nacht achter de rug.Ik wilde eigenlijk nog niet wakker worden, maar ik hoorde geluiden en dacht al een paar keer hek - hek -hek. Oh shit het hek! Maar Martie was al het bed uit gevlogen om te kijken wat er gaande was. Voor de duidelijkheid, het hek sluit het gangpad naar de schuurtjes af. En daar staan onze lieve motoren.
![]()
We keken naar buiten en er stond een of andere gast beneden in de tuin. Er stonden twee agenten bij die hem bij de handen gegrepen hadden en hem zo over de omheining vasthielden. Daarna kwamen er meerdere agenten aangerend. Een van hen klom meteen over de omheining heen en daarna nog een zodat ze die vent in konden rekenen. Vervolgens een politiemotor en nog een politieauto. Er waren in ieder geval heel wat manschappen op de been.![]()
Ik weet nog steeds niet precies waar het allemaal om ging en of er nu wel of geen tweede bij was die heeft weten te ontkomen. Die ene gast is in ieder geval opgepakt. Ik was te brak om het allemaal te volgen. Misschien kan ik straks nog iets vinden hierover.
quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:22 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Nog steeds hetzelfde topic? Wij hebben een hele spannende nacht achter de rug.Ik wilde eigenlijk nog niet wakker worden, maar ik hoorde geluiden en dacht al een paar keer hek - hek -hek. Oh shit het hek! Maar Martie was al het bed uit gevlogen om te kijken wat er gaande was. Voor de duidelijkheid, het hek sluit het gangpad naar de schuurtjes af. En daar staan onze lieve motoren.
![]()
We keken naar buiten en er stond een of andere gast beneden in de tuin. Er stonden twee agenten bij die hem bij de handen gegrepen hadden en hem zo over de omheining vasthielden. Daarna kwamen er meerdere agenten aangerend. Een van hen klom meteen over de omheining heen en daarna nog een zodat ze die vent in konden rekenen. Vervolgens een politiemotor en nog een politieauto. Er waren in ieder geval heel wat manschappen op de been.![]()
Ik weet nog steeds niet precies waar het allemaal om ging en of er nu wel of geen tweede bij was die heeft weten te ontkomen. Die ene gast is in ieder geval opgepakt. Ik was te brak om het allemaal te volgen. Misschien kan ik straks nog iets vinden hierover.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:31 schreef Rausdouwer het volgende:
Martie vond het wat minder spannend.Ik was zo duf dat ik al die drukte helemaal niet kon volgen. Martie had op z'n minst gerekend op rondvliegende kogels. Of anders een heldhaftige rol in het geheel. Strijkers naar beneden gooien voor de nodige schrikeffecten e.d.
![]()
hij had net een western gezien met een schietgrage revolverheld.![]()
Fokking dierenmishandeling. Trauma voor het leven.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:33 schreef hicham het volgende:![]()
Verdwijnt z'n neukmaatje zo in het niets
quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik bedacht later dat het best spannend had kunnen worden toen de politie met getrokken pistool die verdachte onder schot hield om wat vuurwerk naar beneden te gooien om voor wat echte amerikaanse actie te zorgen![]()
Ja hoor we zijn thuis. Zeg maar hoe laat.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wooow spannend. Ik moet snel maar eens op plaats delict gaan kijken om het allemaal te visualiseren.
Zijn jullie vanavond thuis en zou het uitkomen voor een uurtje?![]()
Of allemaal in de foetushoudingquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dan had je heel wat agenten en verdachten als ware het schoonzwemmers tegelijk op de grond zien liggen.![]()
Hij wil natuurlijk wel home-made Bosche Bollen heHquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:42 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
oh shit dan moeten we nog bosche bollen halen.![]()
Iemand mag zich van mij niet zomaar semiprofesioneel fotografe noemen.quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:42 schreef Rausdouwer het volgende:
Ja hoor we zijn thuis. Zeg maar hoe laat.
quote:oh shit dan moeten we nog bosche bollen halen.![]()
Wel een goede testquote:
quote:Hij wil natuurlijk wel home-made Bosche Bollen heH![]()
dan zal ik er vanmiddag wel even een paar draaienquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:49 schreef hicham het volgende:
[..]
Of allemaal in de foetushouding
[..]
Hij wil natuurlijk wel home-made Bosche Bollen heH![]()
Ik weet het, ik weet hetquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Iemand mag zich van mij niet zomaar semiprofesioneel fotografe noemen.![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dan zal ik er vanmiddag wel even een paar draaienverser kan je ze niet krijgen
ik heb begrepen dat er al een wilde achtervolging aan vooraf gegaan ik had een paar minuten al geluiden gehoord en mensen horen roepen maar dat was zo vaag dat ik niet gelijk mijn bed uitgesprint ben, ( er staan regelmatig jongelui een jointje te roken bij ons achter)quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:57 schreef Makster het volgende:
Spannende verhalen maken zich meester of de fok mc![]()
Maar wat mosten die Kaknakkers dan Raus:? Jullie hebbedingetjes of gewoon toevallig ingehaald door de wouten en neer gelegd in jullie tuin
Latersquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:06 schreef Makster het volgende:
Ik ga maar is een potje voetballen, vorige week verstek moeten laten gaan door het een en ander
Heb totaal geen zin, zeker niet omdat ik net nieuwe banjobouten heb gehaadl, nieuwe keerringen en 20W vorkolie. Ik wil die KLX NU in elkaar zetten maar ik stel het uit tot morgen, als het goed is dan ook gleijk die tank in de epoxy en dan komt het eind echt in zicht.
Maar voor nu
Laters.....
Bikkelquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:06 schreef Makster het volgende:
Ik ga maar is een potje voetballen, vorige week verstek moeten laten gaan door het een en ander
Heb totaal geen zin, zeker niet omdat ik net nieuwe banjobouten heb gehaadl, nieuwe keerringen en 20W vorkolie. Ik wil die KLX NU in elkaar zetten maar ik stel het uit tot morgen, als het goed is dan ook gleijk die tank in de epoxy en dan komt het eind echt in zicht.
Maar voor nu
Laters.....
quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik gauw tegen Raus zeggen dat ze naar buiten moest komen met een zwart maskertje opmaar die kon ze zo snel niet vinden
![]()
Jullie hebben daar in de buurt toch zo een leuke nieuwe schoonmaakplek met hogedrukspuiten? Moet voor een koekblik meer dan genoeg zijnquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:11 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik moet ook nog wat doen... koekblik wassen.Ik heb niet mega veel zin, maar het wordt echt een keer tijd.
Nu de auto al zo'n beetje een jaar niet meer is gewassenquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:16 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
[..]
Jullie hebben daar in de buurt toch zo een leuke nieuwe schoonmaakplek met hogedrukspuiten? Moet voor een koekblik meer dan genoeg zijnIs voor mijn motor ook genoeg, maar ik ben een verhaal apart
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |