* nixxx geeft dekentje en teiltje aanquote:
Ik heb vandaag 00k vreselijk veel water gedr0nken 0mdat ik dat dacht. Maakt het dan n0g uit wat je eet? Iets met z0uten bijv. 0f iets anders?quote:Op woensdag 7 september 2005 19:16 schreef thaleia het volgende:
Bij mij helpt eten daartegen (al werkt dat wel beter als ik dat doe direct na het sporten). Heb lange tijd gedacht dat het een vochttekort was en zoop me dus de tering aan water & sportdrankjes, maar pas toen ik op het idee kwam om me gewoon ongans te vreten vond ik de oplossing
Lush! ?!?! neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 7 september 2005 20:47 schreef _Cara_ het volgende:
Verdorie ik krijg nix gedaan, blijf in het lush gebeuren hangen...
Dat wordt een late straks...
Nog steeds last van je schouder?quote:
Nog steeds ja . . .quote:
Arme jij...quote:
Welterusten . . .quote:Op woensdag 7 september 2005 22:03 schreef _Cara_ het volgende:
Arme jij...
Ik ga naar bed, en ik voel me eigenlijk best goed...![]()
Das inderdaad zwaar klotenquote:Op donderdag 8 september 2005 01:11 schreef purplerose het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeel erg kut
goeie vriendin van me ligt in kritieke toestand in het ziekenhuis
Koppie op hequote:Op donderdag 8 september 2005 14:18 schreef ThunderChild het volgende:
Niet al te best . . .
Vertel, waar zit je op te wachtenquote:Op donderdag 8 september 2005 15:47 schreef Morwen het volgende:
Best ok![]()
Nog steeds op iets aan het wachten, maar dat kan nog wel even gaan duren, geloof ik![]()
Ach, ik overleef het welquote:
Jij hebt het helemaal niet druk of in ieder geval niet met je eigenlijke takenquote:Op donderdag 8 september 2005 15:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vertel, waar zit je op te wachten![]()
O.T. wel goed, beetje druk
Doe niet zo raar.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:19 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ach, ik overleef het wel![]()
Waren z'n laatste woorden . . .
Beetje gevoel voor humor hebben . . .quote:Op donderdag 8 september 2005 16:29 schreef Sabrina1981 het volgende:
Doe niet zo raar.
Is drugs geen optie?quote:Op donderdag 8 september 2005 16:47 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb weer nieuwe inspiratie opgedaan
Weet je wat ik wil
24/7 leven in een dagdroom. Maar dan wel kunnen functioneren tijdens het dagdromen. Dagdromen is
Dat wil ik. En door erover te schrijven beland ik in die droom. Dus ik ga mijn dromen verder uitbreiden![]()
Ik heb weer zin erin
Mijn dagdromen uitbreiden
T is geen democratie ofzo hoorquote:Op donderdag 8 september 2005 16:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jij hebt het helemaal niet druk of in ieder geval niet met je eigenlijke takenIk stem voor een fulltime God niet zo'n God die op vrijwilligersbasis maar een beetje rond loopt te lummelen.
![]()
![]()
OT: Best ok nog steeds![]()
Nee, ik wil dit natuurlijk behalenquote:
Probeer te ontspannenquote:Op donderdag 8 september 2005 17:25 schreef ThomasBerge het volgende:
Beetje gespannen
Als je maar niet gaat schuimbekken.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:23 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Nee, ik wil dit natuurlijk behalen
Drugs is maar tijdelijk en is zo uitgewerkt en tevens slecht voor het lichaam, ik wil gezond leven.
Ik wil in een permanente staat van extase komenIk wil vet trippuh
Muziek helpt me aardig op weg, maar ik ga nog verder met trippuh!!! Ik ga helemaal naar de andere kant van het universum nog![]()
quote:
Ik begin wat aangeschoten te worden..quote:Op donderdag 8 september 2005 21:17 schreef Wolfje het volgende:
Mijn presentatie ging toch nog vrij aardig, ik krijg minimaal een 8 voor mijn korte stage en ik hebbier
, dus ik voel me wel goed
.
Da's mooi!quote:Op donderdag 8 september 2005 21:17 schreef Wolfje het volgende:
Mijn presentatie ging toch nog vrij aardig, ik krijg minimaal een 8 voor mijn korte stage en ik hebbier
, dus ik voel me wel goed
.
Vervliegt hopelijk binnen een lange nachtquote:Op donderdag 8 september 2005 22:16 schreef QyRoZ het volgende:
Even een enorme terugval en hele moeilijke herinneringen....
Het zijn herinneringen die me al jaren achtervolgen en die dat nog jaren zullen doen. En ik zou het niet anders willen.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:19 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Vervliegt hopelijk binnen een lange nacht
Stel je niet aan zeg.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:28 schreef Party_P het volgende:
kut, precies2 jaar single, en het zit me aardig dwars, gaat nog een "leuke" vrijdag worden zo
Wat is er zo kut dan?quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:39 schreef thaleia het volgende:
Oh kutterdekutkutkut, er blijkt iets toch kutter te zijn dan ik had gehoopt. Had nog enige hoop dat het mee zou vallen....
Morgen maar weer aan de zuip
gecondoleerd.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:58 schreef Beach het volgende:
Begrafenis achter de rug, het greep me meer aan dan ik eerst dacht![]()
En dat op de vroege ochtend nog wel . . .quote:Op vrijdag 9 september 2005 05:12 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik voel me eigenlijk best goed!![]()
Nachtdienst weet je! Het begint te wennen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 05:18 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
En dat op de vroege ochtend nog wel . . .![]()
Nachtdientst zelfs ??quote:Op vrijdag 9 september 2005 05:20 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Nachtdienst weet je! Het begint te wennen.![]()
Mee eensch is....quote:Op vrijdag 9 september 2005 07:46 schreef DarkElf het volgende:
ik kan niet wakker worden en dat is kloterig als je geen koffie drinkt
Dan heb je niet goed geluisterd hoor, er is echt een boel duits uit te halen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:52 schreef Blinky het volgende:
Wel oké. Ik heb net iemand Luxemburgs horen praten, oftewel Letzeburg... mèn... dat klinkt net als Russisch!
Duits vind ik ook net als Russisch klinkenquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed geluisterd hoor, er is echt een boel duits uit te halen.
O.T. wel ok, bijna weekend gelukkig![]()
Vrij zijn !!!quote:
Dan ga je ff een lange douche nemen en ga je lekker met verstand op nul tv kijken of zoietsquote:Op vrijdag 9 september 2005 18:36 schreef teigan het volgende:
voel me bagger...
Gestressed, voel me sociaal een mislukkeling..
En dan dat stemmetje die mij verteld dat ik niets ben.... errug irritant....
De eerste stap is al gezet: je hebt werk waar je daadwerkelijk collegas spreektquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:15 schreef QyRoZ het volgende:
Ik baal van mijn eenzame bestaan hier en ik zie geen manier om er uit te komen.
Ook een flinke tijd gehad, nu is het wat beter, maar nog niet bevredigend genoeg...quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:15 schreef QyRoZ het volgende:
Ik baal van mijn eenzame bestaan hier en ik zie geen manier om er uit te komen.
Je, en ze wonen niet hier in de stad. Dat schiet niet op.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
De eerste stap is al gezet: je hebt werk waar je daadwerkelijk collegas spreekt
OT: het weekend begint bijna echt
Het heeft niet met je leven te maken, maar met je lichaam... als jij dat goed verzorgt (bijvoorbeeld door veel te sporten, lekker/gezond te eten en vroeg te slapen) krijg je automatisch een vrolijker instelling.quote:
*geeft tarot een dikke hug en een kusquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:20 schreef Tarot het volgende:
Helemaal niet prettig... vanavond is het weer helemaal fout.
Kan welmaar op een of andere manier kan ik dat toch ook weer niet omdat ik een man ben.
Pak een biertje. (of 2)quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:20 schreef Tarot het volgende:
Helemaal niet prettig... vanavond is het weer helemaal fout.
Kan welmaar op een of andere manier kan ik dat toch ook weer niet omdat ik een man ben.
Aah wat lief, dank jequote:Op vrijdag 9 september 2005 22:22 schreef Brunette het volgende:
[..] *geeft tarot een dikke hug en een kus![]()
Ja, had er al één op. Ik ga nu wel gewoon slapen... morgen is het weer over. Heb zin om leuke dingen te doen met iemandquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:23 schreef GoStop het volgende:
[..] Pak een biertje. (of 2)
Werkt hier prima![]()
Verwaarloos jij jezelf dan door omstandigheden of hoe moet ik dat zien?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:20 schreef Tarot het volgende:
Het heeft niet met je leven te maken, maar met je lichaam... als jij dat goed verzorgt (bijvoorbeeld door veel te sporten, lekker/gezond te eten en vroeg te slapen) krijg je automatisch een vrolijker instelling.
Vind ik een beetje onzin. Dat is een indirecte oorzaak, geen directe, in mijn ogen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:20 schreef Tarot het volgende:
Het heeft niet met je leven te maken, maar met je lichaam... als jij dat goed verzorgt (bijvoorbeeld door veel te sporten, lekker/gezond te eten en vroeg te slapen) krijg je automatisch een vrolijker instelling.
Jij hebt nog een leven...quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:36 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij ziek, lekker voor in't weekend
én daarbij moet ik ook nog werken
Jezus, dat is bizar hoor... dat moet ff een rot gevoel voor je zijn...quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:38 schreef ThunderChild het volgende:
Omdat ik in de krant die ik doorbladerde een overlijdings advertentie heb gezien met alleen een naam. Happens to be dezelfde naam te zijn als m'n vrouw . . .
![]()
![]()
Dat wil je niet weten . . .quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:58 schreef _Cara_ het volgende:
Jezus, dat is bizar hoor... dat moet ff een rot gevoel voor je zijn...
Arme jij..![]()
Hier hetzelfde.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:46 schreef mrsj het volgende:
Ik heb het helemaal gehad nu..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |