* nixxx geeft dekentje en teiltje aanquote:
Ik heb vandaag 00k vreselijk veel water gedr0nken 0mdat ik dat dacht. Maakt het dan n0g uit wat je eet? Iets met z0uten bijv. 0f iets anders?quote:Op woensdag 7 september 2005 19:16 schreef thaleia het volgende:
Bij mij helpt eten daartegen (al werkt dat wel beter als ik dat doe direct na het sporten). Heb lange tijd gedacht dat het een vochttekort was en zoop me dus de tering aan water & sportdrankjes, maar pas toen ik op het idee kwam om me gewoon ongans te vreten vond ik de oplossing
Lush! ?!?! neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 7 september 2005 20:47 schreef _Cara_ het volgende:
Verdorie ik krijg nix gedaan, blijf in het lush gebeuren hangen...
Dat wordt een late straks...
Nog steeds last van je schouder?quote:
Nog steeds ja . . .quote:
Arme jij...quote:
Welterusten . . .quote:Op woensdag 7 september 2005 22:03 schreef _Cara_ het volgende:
Arme jij...
Ik ga naar bed, en ik voel me eigenlijk best goed...![]()
Das inderdaad zwaar klotenquote:Op donderdag 8 september 2005 01:11 schreef purplerose het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeel erg kut
goeie vriendin van me ligt in kritieke toestand in het ziekenhuis
Koppie op hequote:Op donderdag 8 september 2005 14:18 schreef ThunderChild het volgende:
Niet al te best . . .
Vertel, waar zit je op te wachtenquote:Op donderdag 8 september 2005 15:47 schreef Morwen het volgende:
Best ok![]()
Nog steeds op iets aan het wachten, maar dat kan nog wel even gaan duren, geloof ik![]()
Ach, ik overleef het welquote:
Jij hebt het helemaal niet druk of in ieder geval niet met je eigenlijke takenquote:Op donderdag 8 september 2005 15:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vertel, waar zit je op te wachten![]()
O.T. wel goed, beetje druk
Doe niet zo raar.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:19 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ach, ik overleef het wel![]()
Waren z'n laatste woorden . . .
Beetje gevoel voor humor hebben . . .quote:Op donderdag 8 september 2005 16:29 schreef Sabrina1981 het volgende:
Doe niet zo raar.
Is drugs geen optie?quote:Op donderdag 8 september 2005 16:47 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb weer nieuwe inspiratie opgedaan
Weet je wat ik wil
24/7 leven in een dagdroom. Maar dan wel kunnen functioneren tijdens het dagdromen. Dagdromen is
Dat wil ik. En door erover te schrijven beland ik in die droom. Dus ik ga mijn dromen verder uitbreiden![]()
Ik heb weer zin erin
Mijn dagdromen uitbreiden
T is geen democratie ofzo hoorquote:Op donderdag 8 september 2005 16:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jij hebt het helemaal niet druk of in ieder geval niet met je eigenlijke takenIk stem voor een fulltime God niet zo'n God die op vrijwilligersbasis maar een beetje rond loopt te lummelen.
![]()
![]()
OT: Best ok nog steeds![]()
Nee, ik wil dit natuurlijk behalenquote:
Probeer te ontspannenquote:Op donderdag 8 september 2005 17:25 schreef ThomasBerge het volgende:
Beetje gespannen
Als je maar niet gaat schuimbekken.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:23 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Nee, ik wil dit natuurlijk behalen
Drugs is maar tijdelijk en is zo uitgewerkt en tevens slecht voor het lichaam, ik wil gezond leven.
Ik wil in een permanente staat van extase komenIk wil vet trippuh
Muziek helpt me aardig op weg, maar ik ga nog verder met trippuh!!! Ik ga helemaal naar de andere kant van het universum nog![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |