ja èn?quote:Op woensdag 7 september 2005 18:56 schreef R@b het volgende:
Zo mogen homo's absoluut géén leraar worden, wordt er gescheiden gezwommen door meisje en jongens, moeten vrouwelijke leraren totaal bedekt zijn, is een hoofddoek niet verplicht, maar wordt er wel druk uitgeoefend om er één te dragen, zijn vaders die de lerares geen hand willen schudden van harte welkom, is sinterklaas en kerstviering verboden en mogen jongens niet naast meisjes zitten. En in tegenstelling tot Nederlandse scholen wordt hier kennelijk wél Nederlands gesproken:
Zijn ze toch ook?quote:Op woensdag 7 september 2005 19:07 schreef N.icka het volgende:
Afschuwelijk, nog even en dan leren we onze kinderen weer dat vrouwen achterlijke wezens zijn
Kap eens met die retorische vragenquote:
En dat laten betalen door arabische olieprinsen met reli-tik? Nee dank je, dan liever belastinggeldgebruiken en controle houden.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:13 schreef kLowJow het volgende:
Ik vind dat eventueel religieus onderwijs buiten het reguliere basisonderwijs om zou moeten gaan.
Ja natuurlijk, christelijke scholen zijn normale scholen waar kinderen alleen iets netter worden opgevoed. De hele christelijke cultuur heeft dit land gevormd, en zo worden de kinderen daar ook opgevoed. De islamieten daarentegen komen hier met belachelijke ideeen heen, en proberen deze ideeen, die niet in Nederland passen, aan hun kinderen te leren. Zo krijg je weer een generatie die zich misdraagt in zwembaden etc omdat ze niet gewend zijn dat meisjes in het zwembad zitten (dat zijn dan natuurlijk hoeren die verkracht willen worden)quote:Op woensdag 7 september 2005 19:16 schreef GewoneMan het volgende:
ik ben tegen dit soort onderwijs om meerdere redenen.
het bevorderd integratie niet. (zacht uitgedrukt) en nederlandseleerlingen leren zo niet omgaan met allochtonen. en vice versa. beter lijkt het mij om christelijke en islamitische scholen samen te voegen. de islamitische kinderen krijgen dan extra lessen in hun religie en of taal (als 2e taal uiteraard) en de christelijke kinderen krijgen andere extra lessen.
met een beetje goeie wil en wat aanpassingen moet dat best kunnen.
Wordt allemaal door de overheid gesubsidieëerd, diezelfde overheid die nu de subsidie aan de SGP moet stoppen omdat deze partij vrouwen discrimineert.quote:
Want het is of het één of het anderquote:Op woensdag 7 september 2005 19:19 schreef Ulx het volgende:
[..]
En dat laten betalen door arabische olieprinsen met reli-tik? Nee dank je, dan liever belastinggeldgebruiken en controle houden.
De islamitische cultuur is net zo goed een onderdeel van Nederland geworden.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:23 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, christelijke scholen zijn normale scholen waar kinderen alleen iets netter worden opgevoed. De hele christelijke cultuur heeft dit land gevormd, en zo worden de kinderen daar ook opgevoed. De islamieten daarentegen komen hier met belachelijke ideeen heen, en proberen deze ideeen, die niet in Nederland passen, aan hun kinderen te leren.
Nonsens. Ten eerste gaat van de huidige generatie slechts een miniem aantal kinderen naar een islamitische basisschool, en ten tweede zijn de meeste islamitische basisscholen zo nieuw dat dit pas de eerste generatie Nederlanders is die er gebruik van kan maken.quote:Zo krijg je weer een generatie die zich misdraagt in zwembaden etc omdat ze niet gewend zijn dat meisjes in het zwembad zitten (dat zijn dan natuurlijk hoeren die verkracht willen worden)
Als je het uit het standaard onderwijs gaat smijten wel. Of dacht je dat mensen ineens geen religieus onderwijs willen voor hun kinderen als de staat deze niet betaalt?quote:Op woensdag 7 september 2005 19:37 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Want het is of het één of het ander.
quote:Op woensdag 7 september 2005 19:23 schreef Arnold_fan het volgende:
(dat zijn dan natuurlijk hoeren die verkracht willen worden)
Gebruik van kan makenquote:Op woensdag 7 september 2005 19:42 schreef kLowJow het volgende:
de eerste generatie Nederlanders is die er gebruik van kan maken.
Als je het buiten het reguliere basisonderwijs plaatst, betekent dat natuurlijk niet dat je er ineens helemaal geen invloed meer op zou kunnen uitoefenen, of dat je als staat buiten het basisonderwijs mensen niet op een andere wijze hierin zou kunnen faciliteren.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:53 schreef Ulx het volgende:
[..]
Als je het uit het standaard onderwijs gaat smijten wel. Of dacht je dat mensen ineens geen religieus onderwijs willen voor hun kinderen als de staat deze niet betaalt?
"Allah vind alle Nederlandse vrouwen hoeren, en daar heeft hij VOLKOMEN gelijk in!" - Hans Teeuwenquote:Op woensdag 7 september 2005 19:07 schreef N.icka het volgende:
Afschuwelijk, nog even en dan leren we onze kinderen weer dat vrouwen achterlijke wezens zijn
Idem.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:09 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Ik zie het probleem niet.
R@bje vind van welllllquote:Op woensdag 7 september 2005 20:09 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Ik zie het probleem niet.
waarom mogen moslims wel discrimineren?quote:Zo mogen homo's absoluut géén leraar worden, wordt er gescheiden gezwommen door meisje en jongens, moeten vrouwelijke leraren totaal bedekt zijn, is een hoofddoek niet verplicht, maar wordt er wel druk uitgeoefend om er één te dragen, zijn vaders die de lerares geen hand willen schudden van harte welkom, is sinterklaas en kerstviering verboden en mogen jongens niet naast meisjes zitten.
dat mag de SGP ook dusse...quote:Op donderdag 8 september 2005 01:08 schreef concac het volgende:
[..]
waarom mogen moslims wel discrimineren?
![]()
dat zeg ik niet...quote:Op donderdag 8 september 2005 01:17 schreef concac het volgende:
[..]
dus werkgevers mogen moslims ook weigeren?
Ja....Een burka is ongewenst als kledingstuk voor een publieke functie.quote:Op donderdag 8 september 2005 01:17 schreef concac het volgende:
Dus werkgevers mogen moslims ook weigeren?
Met zulke uitspraken die Bhoelan bezigt nadat je het bovenstaande hebt gelezen zie je dat deze man wereldvreemd is. Heeft zeker zelf nog niet zijn integratiecursus gehad.quote:Kinderen die van deze school komen kunnen straks goed geïntegreerd aan de samenleving deelnemen. Er wordt hier Nederlands gesproken, wij leren de kinderen democratische waarden en principes, zoals ze in Nederland gelden.
helemaal eensquote:Op donderdag 8 september 2005 01:19 schreef Drugshond het volgende:
Geloof moet uit het onderwijs verdwijnen.... dat is de enigste echte oplossing. Geloof is een keuze en geen dwangneurose die pedagogisch gevoed wordt op jonge leeftijd.
Bijna helemaal goed. Je had het alleen als volgt moeten formuleren:quote:Op donderdag 8 september 2005 01:19 schreef Drugshond het volgende:
Geloof moet uit het onderwijs verdwijnen.... dat is de enigste echte oplossing. Geloof is een keuze en geen dwangneurose die pedagogisch gevoed wordt op jonge leeftijd.
idd, ik hoop dan ook dat de staat eindelijk iets gaat doen aan discriminatie binnen de islam.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:33 schreef FreedonNadd het volgende:
Subsidie aan de SGP wordt stopgezet vanwege het weren van vrouwen uit het passief kiesrecht. Een islamitische school weert homo's en krijgt subsidie. Goed geregeld Nederland.
quote:Op donderdag 8 september 2005 17:56 schreef freud het volgende:
Het is inderdaad precies als een nederlandse school uit 1900. Verder lopen ze als geloof niet achter in hun denkbeelden
. Maar goed, het is triest dat men het nodig acht een dergelijke school nodig te hebben. Alsof die kids dan op het VMBO niet compleet losslaan...
Het lijkt op een Nederlandse school in 1900... maar verder lopen ze niet achter...quote:Jongens en meisjes zwemmen en gymmen hier apart. Er is respect voor vaders die geen hand willen geven aan een lerares. Homoseksuele docenten zijn niet welkom. Juffen moeten zich goed bedekt kleden. Hoofddoekjes zijn niet verplicht, maar leerlingen krijgen wel te horen dat ze volgens hun geloof een hoofddoek zouden moeten dragen.
Het blijkt weer dat Pimmetje gelijk had over bepaalde gebieden.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:16 schreef Pracissor het volgende:
[..]
[..]
Het lijkt op een Nederlandse school in 1900... maar verder lopen ze niet achter...
Paradox?
Pimmetje?quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:50 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Het blijkt weer dat Pimmetje gelijk had over bepaalde gebieden.
Neem een diazepam knul.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:04 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Pimmetje?
Fortuyn is harstikke dood. En rot toch eens op met dat Pimmetje dit pimmetje dat. We hebben het toch ook niet over Geertje, Paultje, etc etc![]()
Een simpele ziel trekt meteen conclusies als hij meent op zijn lange teentjes getrapt te zijn. Ge ziet spoken gij gelovige ziel.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:24 schreef PLAE@ het volgende:
Ik vind het gewoon zielig voor Fortuyn (of in dit geval de nabestaanden) dat hij van dat simpele volk als aanhang heeft dat m Pimmetje gaat noemen en jaren na zijn dood nog elke politieke zaak op hem betrekt.![]()
edit: en nog erger, tegenwoordig weet elke simpele ziel precies wat Fortuyn z'n gedachten over iets zouden zijn.
Of niet.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:33 schreef Dr.Nikita het volgende:
Let de flames begin...................
Inderdaad. De 'westerse samenleving' is zo arrogant dat sommigen de euvele moed hebben om vraagtekens te durven stellen bij mensen die zo arrogant zijn om ronduit arrogante houdingen te propageren bij kinderen. Zelfs wanneer overduidelijk is dat dit door verzuiling toch niet echt gewenst is in het kader van 'samen leven doe je samen'.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:06 schreef BansheeBoy het volgende:
arrogante westerse samenleving.
Omdat zij het doen op basis van geloof.... en daar mag jij niets van zeggen want dan ben je een rascist!quote:Op donderdag 8 september 2005 01:08 schreef concac het volgende:
[..]
waarom mogen moslims wel discrimineren?
![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:47 schreef Keromane het volgende:
[..]
Inderdaad. De 'westerse samenleving' is zo arrogant dat sommigen de euvele moed hebben om vraagtekens te durven stellen bij mensen die zo arrogant zijn om ronduit arrogante houdingen te propageren bij kinderen. Zelfs wanneer overduidelijk is dat dit door verzuiling toch niet echt gewenst is in het kader van 'samen leven doe je samen'.
Wanneer arrogante mensen desondanks in onze arrogante samenleving arrogant willen doen dan mogen ze dat en wordt hen geen strobreed in de weg gelegd. Zoals je ziet. Ik heb nergens gelezen dat zielige mensen uit arme landen hier door die Kwaadaardige Nederlanders helemaal niks mogen. Welnee, subsidiekranen worden juist opengedraaid voor instituten waar van te voren wordt verteld dat bepaalde bevolkingsgroepen niet welkom zijn.
Wat is nou je probleem? Je zou als blanke Nederlander eens naar het rifgebergte of Turkije moeten emigreren en daar van alles gaan doen, behalve -op z'n minst- de daar heersende cultuur te accepteren als een vaststaand feit. Laat staan eigen scholen stichten waar bijvoorbeeld verteld wordt dat vrouiwen in een Burka en Imaams niet welkom zijn en mensen met een snor geen hand mogen krijgen. In het weekend met vrouw en kinderen topless rondlopen in zo'n dorp omdat dat nu eenmaal de Heilige Nederlandse Cultuur is, en alsmaar lopen te kankeren dat die mensen allemaal zo slecht zijn als er ook maar een dorpeling iets durft te mompelen in het triomfantelijke voorbijgaan.
Man, breek me de bek niet open over 'arrogantie'. Weet je eigenlijk wel wat dat betekent?
Pakweg 20 jaar geleden was Nederland nog een open samenleving waar mensen meer en meer naar elkaar toegroeiden. Steeds minder gespleten door eeuwenoude religieuze zuilen en culturele verschillen. Maar er is intussen weer een hoop veranderd. Er is een complete nieuwe lichting zwarte-kousers c.q. cultuurexhibionisten. Nee, nog erger wat sommigen betreft. Nog onverdraagzamer, een ronduit vijandige houding jegens alles en iedereen wat hen om welke reden dan ook niet zint, oeverloos gebral over eer en respect, maar zelf nog geen greintje respect kunnen opbrengen. Een houding die er bij kinderen met de paplepel wordt ingegoten, bewust op weg naar een regelrechte Apartheidsamenleving. Dat willen we toch uiteindelijk? En waag het niet om ook maar *iets* ervan te zeggen, want dan zijn de rapen gaar. Dan ben je een onverdraagzame arrogante westerling. Zoals het graag gezien wordt natuurlijk, voor andere dingen houden we onze oogjes stijf dichtgeknepen. Stel je voor dat er iets anders zou spelen dan eenvermeende jacht op een lekker belangrijke cultuur temidden van wel honderden culturen.
Jongen, start je schooltje, breng kinderen bij dat flinke bevolkinsgroepen niet deugen, breng ze bij dat jouw cultuur Superieur is, doe wat je niet laten kunt. Breng alleen geen Hitlergroet, dan is er niks aan de hand en de centjes worden feestelijk overhandigd. 'Anders nog iets?' Die kinderen danwel de kinderen van die kinderen zullen je eeuwig dankbaar zijn wanneer gezond verstand bij hen gaat zegevieren en ze beseffen dat ze moedwillig op een truttig eilandje zijn grootgebracht in een wereld die toch iets anders in elkaar steekt dan telkens werd beweerd.
"Homo's niet welkom" Sjesis. Moet je op een school eens roepen "Joden niet welkom".
Zeg eens, krijgen we binnenkort ook Kristalnacht of zo? Wanneer de geketende Noord Afrikaan/West Aziaat zich eindelijk wil bevrijden van al het onrecht dat hen wordt aangedaan? Slaap zacht met je superieure cultuurtje temidden van al die arrogante westerlingen en aanverwanten. We hebben dat hoofdstuk hier 60 jaar geleden al gehad.
Ben je stoned of dronken? Of heeft je vriendin je gedumpt, want deze post van je is echt psychotischquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:58 schreef Keromane het volgende:
Bij deze zal ik mogelijk mensen kwetsen. So be it. Ask for shit, get shit. Teveel Deniro-Pesci films gekeken misschien, hou het daarop. You motherf... you....
Ik vond de tragiek wel wat hebben, jouw postgeschiedenis is overigens het toppunt van onzinnigheid dus jij hebt toch geen recht van spreken.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:40 schreef Meh7 het volgende:
Wat een troep post die keromane allemaal zeg, alsof iemand die onzin gaat lezen?
precies. daarom vind ik ook dat alle subsidies aan bedrijven, instanties, stichtingen en organisaties die discrimineren per direct stop worden gezet dat zijn dus O.A. alle islamitische organisaties en wellicht nog een zooitje christelijke.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:36 schreef sp3c het volgende:
de SGP discrimineert ook vrouwen ... moeten ze zelf weten maar gelukkig krijgen ze nu geen subsidie meer door die nonsense, dat moeten ze overal doen
Als je het leest valt het qua onzin nog wel mee. Het is misschien wat 'kleurrijk', maar in essentie niet verkeerd. Misschien wat open deurtjes, maar toch een aardig verhaal.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:40 schreef Meh7 het volgende:
Wat een troep post die keromane allemaal zeg, alsof iemand die onzin gaat lezen?
quote:Er zijn stinkfiguren, overal, die de macht grijpen als ze maar kunnen. Maar sommige mensen ontgaat die manier van politiek bedrijven volkomen.
Samenleven is samen leven, respect voor elkaar. Leer van het verleden en bouw aan een toekomst.
noem eens een paar Christelijke organisaties die discrimineren met de SGP uitgezonderd.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:45 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
precies. daarom vind ik ook dat alle subsidies aan bedrijven, instanties, stichtingen en organisaties die discrimineren per direct stop worden gezet dat zijn dus O.A. alle islamitische organisaties en wellicht nog een zooitje christelijke.
Inclusief alle voetbalteams die weigeren vrouwen mee te laten spelen met mannen?quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:45 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
precies. daarom vind ik ook dat alle subsidies aan bedrijven, instanties, stichtingen en organisaties die discrimineren per direct stop worden gezet dat zijn dus O.A. alle islamitische organisaties en wellicht nog een zooitje christelijke.
Wees gerust, er zijn zat (christelijke) organisaties die discrimineren, net zoals er sowieso genoeg mensen zijn die discrimineren, of ze dit nu vanuit religieuze overtuiging doen of niet. Of dacht je dat bijvoorbeeld discriminatie van homo's op christelijke scholen, of door atheïsten niet voorkwam?quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:47 schreef Pracissor het volgende:
[..]
noem eens een paar Christelijke organisaties die discrimineren met de SGP uitgezonderd.
lees mijn post nog eens... WELLICHT nog een paar christelijke..............quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:47 schreef Pracissor het volgende:
[..]
noem eens een paar Christelijke organisaties die discrimineren met de SGP uitgezonderd.
Dat is net zo onzinnig als er vanuit gaan dat discriminatie door christelijke organisaties niet voorkomt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:52 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
lees mijn post nog eens... WELLICHT nog een paar christelijke..............
maar zowiezo alle islamitische..............
De man met de snor, dat was jij toch? Ik mag geen handen schudden met je. Dat zei de Kapelaan gisteren nog. Vind je het erg? Je bent erger dan een varken. Zei hij. Ik heb direct het lidmaatschap opgezegd. ik kan niet leven met haatzaaiende mensen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:40 schreef Meh7 het volgende:
Die sentimentalisering van de discussie door steeds "Chrisje" er op deze manier bij te betrekken maakt je verhaal wat mij betreft alleen maar onnodig persoonlijk. Verder is je post natuurlijk ook behoorlijk suggestief zonder dat je iets zegt... Je provoceert nu alleen nog maar. Waarom?quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:08 schreef Keromane het volgende:
Kom op, jij Banshee en jij Meh. Jullie lichtende voorbeelden met jullie onmetelijke wijsheid. Ik ben benieuwd. Chrisje ook, denk ik, als ie nog zou leven. Kom.
Je posts zijn heel erg algemeen en het verhaal over je vriend die zelfmoord heeft gepleegd is natuurlijk aangrijpend maar je maakt neit echt duidelijk wat het met deze discussie te maken heeft.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:27 schreef Keromane het volgende:
Oh damn. Eerst worshipping en nou dit weer. Fok is wel heel erg.
@SCH: Wat snap je niet precies waardoor je het toch niet kon laten te reageren? Dat westerlingen arrogant zijn? Dat bepaalde houdingen voor verzuilingen zorgen? Dat bepaalde houdingen een ingrijpende invloed hebben op mensen, zelfs met zelfdoding tot gevolg?
Ik bewonder je geduldquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Je posts zijn heel erg algemeen en het verhaal over je vriend die zelfmoord heeft gepleegd is natuurlijk aangrijpend maar je maakt neit echt duidelijk wat het met deze discussie te maken heeft.
Ja, ik. Weil ich ein Holländer bin. (Hopelijk is dat geen roomsoes of iets dergelijks.)quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:40 schreef Meh7 het volgende:
Het mes snijdt in Nederland weer eens niet aan twee kanten.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:36 schreef sp3c het volgende:
de SGP discrimineert ook vrouwen ... moeten ze zelf weten maar gelukkig krijgen ze nu geen subsidie meer door die nonsense, dat moeten ze overal doen
nee hoor. immers heeft de vrouw in de islam geen gelijke rechten. (understatement) worden homo`s geweerd om b.v. leraar te worden.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:53 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dat is net zo onzinnig als er vanuit gaan dat discriminatie door christelijke organisaties niet voorkomt.
Wat ik zeg dus... net zo onzinnig. En van jou weer behoorlijk kortzichtig. Eenzijdige nuancering.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:12 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
nee hoor. immers heeft de vrouw in de islam geen gelijke rechten. (understatement) worden homo`s geweerd om b.v. leraar te worden.
Dat zou het idd moeten doen. SGP geen subsidie meer? Dan alle vergelijkbare organisaties, verenigingen en partijen ook niet. Het mes zou dan trouwens meer dan 2 kanten moeten hebben, want ik wil ook geen antroposofische lulverhalen verweefd in het lesprogramma van mijn kind.quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het mes snijdt in Nederland weer eens niet aan twee kanten.
Ook al ben ik een gelovige, ik ben ook niet echt voor bijzonder onderwijs. Religie is iets persoonlijks wat door de familie/kerk moet worden onderwezen, niet door een school.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:44 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat zou het idd moeten doen. SGP geen subsidie meer? Dan alle vergelijkbare organisaties, verenigingen en partijen ook niet. Het mes zou dan trouwens meer dan 2 kanten moeten hebben, want ik wil ook geen antroposofische lulverhalen verweefd in het lesprogramma van mijn kind.
Ik ben tegen wat voor invloed dan ook van een religie op een school. Die twee gaan niet samen.
Alles openbaar, wat mij betreft. Een gebedsruimte ergens, prima. Voor individueel gebruik, niet centraal geregeld.
Je hebt gelijk en iedereen bedankt voor geduld cq. reacties. Niet handig om zo diep en persoonlijk te reageren omdat het mij toevallig zo raakte vanwege een gebeurtenis lang geleden. Zelden ben ik zo pissed geworden als gisteren, maar daar is een algemeen openbaar discussieforum niet voor.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Je posts zijn heel erg algemeen en het verhaal over je vriend die zelfmoord heeft gepleegd is natuurlijk aangrijpend maar je maakt neit echt duidelijk wat het met deze discussie te maken heeft.
Dat dacht ik dus ook. Je kwam heel erg emotioneel over met je "Chris-verhaal", desondanks vind ik het niet sterk om in een serieuze discussie op de proppen te komen met een medelijden opwekkend verhaal, dat is zwak en niet inhoudelijk. Maar ik heb geleerd dat soort dingen te negeren, zoals Naïma Azough ook heeft gedaan met Ebru Umar in een debat net na de moord op wijlen Theo van G.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:05 schreef Keromane het volgende:
No hard feelings hier. Ik had het bij de eerste reactie moeten houden en de stad in moeten gaan. Vergeet de rest.
Negeren doe je niet door er over door te gaan. Graag weer ontopic dus.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[knip /]
Bedankt dat je het sportief en met begrip oppakt. Dat is nou iets waar ik oprecht respect voor heb.quote:
Eigenlijk staat het steeds minder buiten kijf, gelukkig.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:19 schreef Overlast het volgende:
Dat ze het mogen staat buiten kijf.
De meeste islamitische scholen zijn eerder etnisch geörienteerd en op de tweede plaats islamitisch (met een flinke scheut lokale islam). De school waar ik vlakbij woonde, was overwegend Turks.quote:Dat het niet slim is ook.
De scheidslijnen worden alleen maar sterker.
Je gaat nu kinderen die vaak vanuit een kansarme positie komen, bij elkaar stoppen en zorgen dat ze niet integreren in de samenleving die ze later nodig hebben.
Zo krijg je een onderklasse die los staat van de rest van de samenleving. Daarnaast word op zo´n school de moslimse identiteit benadrukt en zal dat later ook iets worden waaraan ze primair hun eigenwaarde zullen ontlenen.
Niet iets waar ik vrolijk van word, en die kinderen natuurlijk ook niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |