quote:Alison beweert tegenover Aaron dat zij Chris alles heeft verteld en vraagt hem het nog even geheim te houden tot de familie op de hoogte is. Barbara breekt in bij Rose en Hal betrapt haar en neemt haar mee naar het bureau. Jack komt erachter dat Mitzi was vergiftigd door Rose d’r mondwater en vraagt Barbara om uitleg. Uiteindelijk legt Barbara een bekentenis af.
We hebben het over Barbar nu? Barbar is zelf de moordenaar van rose. Zij heeft rose vergiftigd. Mitzi was volgens mij niet de bedoeling. Maar aangezien mitzi het mond water van rose gebruikte...werdt mitzi ook ziek.quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:29 schreef flubub het volgende:
[..]
maar hoe wist zij dan van dat mondwater? en waarom was het zo belangrijk dat zij dat dan vond? het pleit paul toch vrij..
quote:Op woensdag 7 september 2005 11:55 schreef _BR_ het volgende:
Het is toch vrij duidelijk dat zij de schuld op zich neemt, terwijl het Will is die het heeft gedaan. Althans, dat maak ik ervan.
ik denk ook dat will het heeft gedaan:quote:Op donderdag 8 september 2005 19:54 schreef Cheesecake het volgende:
En zagen wij daar niet![]()
de blote billen van Mike?
![]()
![]()
OK, maar ik kan het dus zelf niet zienquote:Op maandag 12 september 2005 14:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik geloof dat het vandaag duidelijk wordt Koningin.
Maar 't is nu ook al dinsdagquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:28 schreef Koningin het volgende:
[..]
OK, maar ik kan het dus zelf niet zien![]()
Moet altijd werken om 16.00 uur.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
Ohh ja...Lisa...en Barbara werkte daar ook, toen ze nog "normaal" was...quote:Op woensdag 14 september 2005 19:44 schreef K.V. het volgende:
Dank je! Nu is het me duidelijk.
-------
Ik denk nog weleens terug aan de tijd dat de Valetta boot nog bestond en dat er zich van alles op dat dek afspeelde. En dat Lisa die modezaak had waar half Oakdale altijd kwam shoppen.
De huiskamer van Margo en Tom heb ik ook alweer een hele tijd niet gezien.
Eerst kwam die altijd in beeld. En dan de studio van WOAK...
Zucht, mooi was die tijd he
Courtney die had toch iets met die ene knul, die fotograaf die een tijdje in een rolstoel heeft gezeten? Zoon van euh... Kim? Shit, hoe heet ie ook alweer? Andy!quote:Op donderdag 15 september 2005 12:08 schreef Babettie het volgende:
Nog eentje uit de goeie ouwe tijd.... toen ATWT na middernacht werd herhaald!!![]()
Vanaf toen ben ik het gaan volgen en eigenlijk baal ik nog steeds een beetje dat het niet meer om middernacht wordt uitgezonden!
En nog wat uit de oude doos: Elly & Kirk, donkere Rosanna met blonde Mike, vele Paulen geleden met hoe heet ze ook alweer? Courtney ofzo? Of ga ik nu echt te ver terug?![]()
Courtney die had toch iets met die ene knul, die fotograaf die een tijdje in een rolstoel heeft gezeten? Zoon van euh... Kim? Shit, hoe heet ie ook alweer? Andy!quote:Op donderdag 15 september 2005 12:08 schreef Babettie het volgende:
Nog eentje uit de goeie ouwe tijd.... toen ATWT na middernacht werd herhaald!!![]()
Vanaf toen ben ik het gaan volgen en eigenlijk baal ik nog steeds een beetje dat het niet meer om middernacht wordt uitgezonden!
En nog wat uit de oude doos: Elly & Kirk, donkere Rosanna met blonde Mike, vele Paulen geleden met hoe heet ze ook alweer? Courtney ofzo? Of ga ik nu echt te ver terug?![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:54 schreef MiLalaa het volgende:
Ik vind Mike behoorlijk triest. Hij heeft nog nooit iets stoers gedaan, behalve desperaat achter Katie aanlopen... Nee doe mij maar Simon!
Meneer de blonde, ruige bouwvakker in de strakke spijkerbroek met z'n stoppelbaard.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:25 schreef JohnDDD het volgende:
[..]Mike was vroeger echt een stoere gast joh.
helemaal mee eensquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:21 schreef JohnDDD het volgende:
Ik hield nooit van Rosanna maar haar huilbui gisteren was heel overtuigend
Ik stond op het punt mee te gaan jammeren dat Cabot niet weg mocht, en dat het allemaal de schuld van Craig was! Vond haar erg overtuigend acteren.quote:
Ik denk dat dat drankje een date-rape drankje is ..maar ze gaat (denk ik) niet met Clark mee, maar met Aaron.....quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:26 schreef flubub het volgende:
Clark..die engerd van Lucy..hele tijd van die geniepige opmerkingen 8er dr rug om en dan dat ene wat ie in haar drankje deed...kan nooit goed zijn..
Godzijdank dat Paul er was...bluhh vieze Clark, dat had ie dan vast ook bij die ex gedaan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:54 schreef Smittend het volgende:
[..]
Ik denk dat dat drankje een date-rape drankje is ..maar ze gaat (denk ik) niet met Clark mee, maar met Aaron.....
Ik vind hem de laatste tijd ook heel slecht acteren idd, totaal niet overtuigendquote:Op zondag 16 oktober 2005 15:06 schreef Foeske het volgende:
Ik vond Chris eerst eigenlijk ook heel leuk, maar ik irriteer me zo aan z'n manier van acteren... Ik vind hem met de dag slechter worden![]()
Het maakt hem 10 jaar ouder ja,quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het nieuwe kapsel van Mike. Hij is nu weer iets meer de gladde Amerikaan helaas
.
Inderdaad, ben Kim nu ook echt zatquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:37 schreef flubub het volgende:
Ik vond Kim eerst altijd wel sympathiek, maar nu vind ik er echt zeiken..pff..
Klinkt wel grappig: 'homo gaan maken'quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:38 schreef JohnDDD het volgende:
In Amerika gaat er een gerucht dat ze Luke homo gaan maken
Ja. Pilar.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:21 schreef DarkElf het volgende:
pilar. de zus van diego toch?
Nee hoor, volgens mij is dat gewoon dezelfde als destijds.quote:Op woensdag 2 november 2005 18:40 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Ja. Pilar.![]()
Wel weer jammer dat óók weer een andere actrice is.![]()
Destijds hadden Mike en Pilar iets met elkaar of bijna ofzo (weet niet meer precies), maar Pilar ging naar Spanje en Mike reisde haar achterna. Ik kan me niet meer herinneren hoe die verhaallijn geëindigd is en waarom Mike terug naar Oakdale is gekomen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:00 schreef Foeske het volgende:
Ik zat net een beetje half ATWT te kijken en half te studeren, dus ik zag het einde ook maar half.
Wie was die vrouw bij Mike, die bloedde? En hoe kwam Mike daar bij uit?
Nee hoor, toch een andere actrice.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:24 schreef Barb het volgende:
[..]
Nee hoor, volgens mij is dat gewoon dezelfde als destijds.
Kan nog herinneren dat zij een mooie vrouw was die aan autoracen deed. Later bleek ook dat ze het zusje was van Umberto Malzone/Diego Santana. Die man was verantwoordelijk voor een vliegtuigongeluk waarin Margo Hughes, Samantha (halfzusje van lucinda) en Damian Grimaldi ook bij betrokken waren. Maar goed Lily wilde dus Damian's dood wreken en lokte Diego in een huwelijk. Na huwelijksceremonie werd Diego doodgeknald. Exit Diego. Achteraf bleek dat Kirk hem had neergeschoten.quote:Actor History
Roselyn Sanchez (October 30th, 1996 to March 1997)
Daniella Alonzo (March 9th, 2004 to June 25th, 2004)
He wat raar! Ze kwam in beeld en ik herkende haar meteen als Pilar en ze ziet er exact hetzelfde uit als de vorige Pilar. Inclusief accent.quote:Op donderdag 3 november 2005 00:07 schreef wizarddragon het volgende:
Nee hoor, toch een andere actrice.
Ik ook nietquote:Op donderdag 3 november 2005 10:49 schreef Rebbedebje het volgende:
Ik vind ze echt niet op elkaar lijken.![]()
Ja zie, twee druppels water. Allebei lang haar,quote:Op donderdag 3 november 2005 21:05 schreef Christine het volgende:
De oude Pilar (Roselyn Sanchez):
[afbeelding]
De nieuwe Pilar (Daniella Alonzo):
[afbeelding]
Als ik had moeten zeggen wie er in dat bed lag, dan had ik voor die eerste gekozen, die foto lijkt echt niet op hoe ze eruit ziet daaroquote:Op donderdag 3 november 2005 21:05 schreef Christine het volgende:
De oude Pilar (Roselyn Sanchez):
[afbeelding]
De nieuwe Pilar (Daniella Alonzo):
[afbeelding]
Uhm..geen idee..weet wel dat de actrice die Katie speelt zwanger was dus die zal binnenkort ook ff weg gaan uit de serie Als je goed kijkt zie je d'r buikje..quote:Op zondag 6 november 2005 09:30 schreef Aagje75 het volgende:
Volgens mij is lily in het echt weer zwanger en moet ze dan weer even uit de serie straks?
Dat zou ik echt niet weten.quote:Op zondag 6 november 2005 13:17 schreef Aagje75 het volgende:
ja, en wanneer gaat Emily er in de serie uit voor haar tweede kind, of is dat al geweest?
Ik kreeg zowaar medelijden met d'r... moet niet veel gekker wordenquote:Op woensdag 9 november 2005 16:38 schreef DarkElf het volgende:
oh wordt barbar blind?
Geen idee. Die kwam ineens aanzetten en wilde voor Barbara werken. Nu bljkt dat ie is geadopteerd, dus zijn biologische ouders zullen wel in Oakdale wonen. Ik gok zelfs dat hij de broer van Jennifer is, want zij vinden elkaar wel erg leuk.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:42 schreef MIster911 het volgende:
Wie is die Jordan eingelijks ?
Zit in het water daar in Oakdale!!quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Casey heeft een megagroeispurt + verouderingsdrankje genomen?
zijn hier spoilers toegestaan zo ja wil ik hier wel antwoord op geven ik volg het nl in amerika.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:42 schreef MIster911 het volgende:
Wie is die Jordan eingelijks ?
Volgens mij was er een apart spoilertopic voor atwt, post daar maar, wil et wel wetenquote:Op zaterdag 3 december 2005 17:34 schreef maril het volgende:
[..]
zijn hier spoilers toegestaan zo ja wil ik hier wel antwoord op geven ik volg het nl in amerika.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:40 schreef flubub het volgende:
[..]
Volgens mij was er een apart spoilertopic voor atwt, post daar maar, wil et wel weten
va ongeveer 1980 toen het nog op sky channel werd uitgezonden was de verhaallijn Betsy Adriopilos en Josh landry(snijder) de zoon van Cal strickland achteraf en de verkrachter van Iva Snijder die dan weer ook de vader is van Lily en Rose, en de verhaallijn Duncan en Jessica, Lucinda en John leukste paar nog steeds met voorsprong ooit in ATWT, en de verhaallijn Hal. Tom en Margo dat margo een verhouding krijgt met Hal en daar een zoon uit voort komt dat allemaal in Griekeland tot een climax komt.quote:Op zondag 4 december 2005 08:06 schreef Irene76 het volgende:
Wellicht is dat al ergens in de voorgaande topics voorbij gekomen, maar hoelang kijken jullie al naar ATWT??
ik zeg kom maar op met die spoilers! maar ik weet niet wat de rest ervan vind...................quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:34 schreef maril het volgende:
[..]
zijn hier spoilers toegestaan zo ja wil ik hier wel antwoord op geven ik volg het nl in amerika.
heerlijk joch hèquote:Op woensdag 28 december 2005 22:28 schreef Chara het volgende:
welnee niet uitgestorven, ik kijk elke keer trouw...
vind het ook weer reuze spannend momenteel!
Cabot
![]()
Dat is dan ook het enige wat nog enigszins interessant is, ik vind het echt wel héél duf nu. Dat gezever met die Pilar ben ik echt meer dan zat. Ik kan echt aggresief worden van die sul van een Mike. Sjonge jonge, wat is dat toch een slappe kerel,quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:59 schreef KWAKje het volgende:
tweede aflevering deze week die begint met een blote en ontwakende mike in bed![]()
ja Katie is inhet echt zwanger nu, altans toen hè anderhalf jaar geleden.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:35 schreef Barb het volgende:
[..]
Dat is dan ook het enige wat nog enigszins interessant is, ik vind het echt wel héél duf nu. Dat gezever met die Pilar ben ik echt meer dan zat. Ik kan echt aggresief worden van die sul van een Mike. Sjonge jonge, wat is dat toch een slappe kerel,.
Katie is overigens al weeeeeken niet meer met meer dan haar hoofd/half bovenlichaam in beeld geweest. Zwanger?
quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:00 schreef maril het volgende:
ja Katie is inhet echt zwanger nu, altans toen hè anderhalf jaar geleden.
en zijn zelfs in america voor de liefhebbers de voorbode van de bevalling te zien, maar ik geloof niet dat ze zover is gegaan als Maura West (Carly) en Scot (andy dixon) Andy en Carly zijn in real life getrouwd en van de bevalling van hun laatste kind zijn beelden geweest op de states, ik geloof zelfs dat er een video in omloop is, maar vraag mij niet hoe je eraan komt.
Same here...quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:04 schreef DarkElf het volgende:
tis idd erg suf,kijk al ruim twee weken nauwelijks meer.
geloof mij het word heftig binnenkort.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:56 schreef Foeske het volgende:
[..]
Same here...
Heb het ook wel erg druk met m'n scriptie enzo, maar ik neem op dit moment niet eens meer de moeite het te kunnen zien. Vind die leugentjes van Alison vooral zooo duf.. oma die het weet en het stiekem wel grappig vinden de rest die niks doorheeft en meteen helemaal in d'r hobbby meegaan...
![]()
Maar die Cabot, das inderdaad een scheetje!!![]()
omg dat moét ik zienquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:00 schreef maril het volgende:
[..]
ja Katie is inhet echt zwanger nu, altans toen hè anderhalf jaar geleden.
en zijn zelfs in america voor de liefhebbers de voorbode van de bevalling te zien, maar ik geloof niet dat ze zover is gegaan als Maura West (Carly) en Scot (andy dixon) Andy en Carly zijn in real life getrouwd en van de bevalling van hun laatste kind zijn beelden geweest op de states, ik geloof zelfs dat er een video in omloop is, maar vraag mij niet hoe je eraan komt.
Craig had Cabot meegenomen en samen met een "babysitter" in een soort hotelkamer gelaten. Vervolgens wilde hij Rosanna overhalen om te gaan trouwen, dan zouden ze weer een gezin worden. Paul was er ondertussen na de modeshow achter gekomen waar Cabot verstopt was door een nummer van Craig na te trekken ofzo en hij ging naar de hotelkamer toe.quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:49 schreef Foeske het volgende:
Ja, dat Alison verhaal kennen we nu ook wel...
Maarre, hoor ik net goed dat Jordan zei dat Paul Cabot uit het vuur had gehaald of zoiets? En dat Paul en Rosanna daardoor weer bevriend zijn? Dat heb ik namelijk even gemist, kan iemand me bijpraten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:38 schreef Smittend het volgende:
Maar Katie gaat trouwen met......Great, goed dat je d'r niks inzette, want ik had je spoiler niet gelezen, maar toen ik je wilde quoten zag ik toch wat je had geschreven. Anyway, dit is dus nog steeds een spoiler en daar ben ik niet zo blij mee. Zeg dan liever niks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze kan toch ook hertrouwen met Simon..bijv..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:31 schreef Foeske het volgende:
[..]
Great, goed dat je d'r niks inzette, want ik had je spoiler niet gelezen, maar toen ik je wilde quoten zag ik toch wat je had geschreven. Anyway, dit is dus nog steeds een spoiler en daar ben ik niet zo blij mee. Zeg dan liever niks!![]()
Nee , ik vind dat mensen die geen spoilers willlen lezen hier volkomen in hen recht staan,men mag zich daar over opwinden. Er is hier per slot een aparte spoiler topic van ATWT klik op link hieronderquote:Op zondag 15 januari 2006 10:28 schreef Smittend het volgende:
[..]
Ze kan toch ook hertrouwen met Simon..bijv..
Maak je niet zo druk...trouwen is toch leuk?
O.k. ik zal het niet meer doenquote:Op zondag 15 januari 2006 14:35 schreef Foeske het volgende:
Ben niet iemand die zich snel druk maakt, en zo'n groot probleem maak ik hier nou ook weer niet van. Ik vraag gewoon vriendelijk of dit soort kleine spoilertjes ook achterwege gelaten kunnen worden.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:17 schreef JohnDDD het volgende:
hebben jullie al gehoord datATWT Spoilertopic (deel 4)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:17 schreef JohnDDD het volgende:
hebben jullie al gehoord datomg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
het was toch allang duidelijk dat stenbeck erachter zit? Hij volgt Jordan al sinds zn geboorte. Als je wilt weten waarom hij het doet moet je ff in het atwt spoilertopic kijkenquote:Op zondag 22 januari 2006 16:37 schreef Marloes het volgende:
Nouja om maar even ontopic te gaan: weet iemand of stenbeck er idd achter zit en waarom hij dit dan doet met rosanna en cabot?
Dat vroeg ik me nou ook af...quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wanneer gaat Margo nou seksen met die kerel
Vandaag was ie er weerquote:Op zondag 22 januari 2006 17:07 schreef Gstyles het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me nou ook af...![]()
vindt trouwes dat Dusty Donovan veel te weinig in de serie voorkomt de laatste tijd! Hij is de smaakmaker vind ik!![]()
ze doen het, volgens mijquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
De vraag van vandaag:
Doet ze 't of doet ze 't niet!?
Ik hoop het niet, ik vind het zo'n vieze glijerquote:
ze hebben het nog niet gedaan, ben benieuwd of ze de verleiding kan weerstaabn in die douchquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, ik vind het zo'n vieze glijer
ja hehe talking about the devil... zullen we maar zeggen en margo is em inmiddels tegengekomen in de sauna...quote:
ja idd, dus hij speelt zijn rol iig goedquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:01 schreef Koningin het volgende:
Ik vind het ook een vervelend glad mannetje, die Doc.
Haha dat is zekers wel het geval alleen is het irritant goedquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:48 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja idd, dus hij speelt zijn rol iig goed
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:47 schreef JohnDDD het volgende:
Die Margo moet gewoon eens vooroverbuigen en dan die dikke zwarte boner in zich laten komen.
Ja, idd, zoiets dacht ik al vanaf het begin dat ze zwanger wilde wordenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jessica![]()
![]()
Oooohhhh en dan wordt ze vast zwanger en dan weet ze niet van wie het is![]()
+1 voorspelbaar
ze waren aan het tongen(vergeef mij de uitdrukking majesteit) bij de aftiteling.quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:48 schreef Koningin het volgende:
Is Jessica met Doc het bed ingedoken????
Dat zag ik ook, maar dat is met de huidige technieken natuurlijk snel gefixed.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:22 schreef maril het volgende:
Cabot heeft bruine ogen die andere blauwe, trouwens de vorige cabot was het leukst
Er zijn maar twee kinderen de mooiste.......de mijne natuurlijkquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat zag ik ook, maar dat is met de huidige technieken natuurlijk snel gefixed.
De vorige Cabot vond ik écht zo'n lelijk kind
Die vorige Cabot vond ik zon schattig en cool kindjequote:Op woensdag 8 februari 2006 17:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat zag ik ook, maar dat is met de huidige technieken natuurlijk snel gefixed.
dit was de vorige Cabot ieder zijn mening natuurlijk maar Lelijk neee toch?quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik moest dan elke keer aan dit plaatje denken:quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:42 schreef maril het volgende:
[..]
dit was de vorige Cabot ieder zijn mening natuurlijk maar Lelijk neee toch?
[afbeelding]
En hoe is dat afgelopen?quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
En nu is er wel wat meer actie te zien
Oeh! En nu staat Margo voor z'n deur, terwijl Jessica nog binnen is.
Prachtig
Margo werd uiteindelijk weggestuurd want Jessica en Doc zijn dus met elkaar naar bed gegaan.quote:
Ze wilde Margo waarschuwen dat Tom haar zochtquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:08 schreef Koningin het volgende:
Hoe komt Jessica in een keer bij Doc terecht? Of heb ik dat gemist?
Dat bedoel ik niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ze wilde Margo waarschuwen dat Tom haar zocht
Omdat het een ordinaire slet is? Eerst Marshall, nu Doc. Ontrouwe bitch.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:31 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet.
Ze is toch bij Ben? Waarom stort ze zich ineens in de armen van Doc?
Datte. En omdat ze volgens mij niet echt van Ben houdt... De keuze werd destijds ineens veel makkelijker toen Marshall uit 't raam kieperde.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:34 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Omdat het een ordinaire slet is? Eerst Marshall, nu Doc. Ontrouwe bitch.
Ze was verdrietig toen ze Margo ging waarschuwen(voor Tom, die Margo zocht) over die bevruchtingsbehandeling en kwam toen alleen met Doc in die huurappartement te staan, Ben Wou dat ze er even mee stopte, en van het een kwam het ander ze vree met Doc voor ze er erg in had.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:31 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet.
Ze is toch bij Ben? Waarom stort ze zich ineens in de armen van Doc?
broertje van Katey zeker? Ik vind die Australier ook steeds iritanter worden met zn k*taccentquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:29 schreef Briejtjuh het volgende:
de enige hilarische persoon uit de soap is henry
Ik vind het prima, 't mens begon me mateloos te irriterenquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:41 schreef Gstyles het volgende:
[..]
Vond het trouwes wel erg snel afgedaan met Pilar! the witch is dead evrybody is happy![]()
Ja, ik vind het ook echt sneuquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:35 schreef PM-girl het volgende:
Wat zielig voor Katie......
Wat, wat, wat?!?quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:35 schreef PM-girl het volgende:
Wat zielig voor Katie......
Pilar wilde Katie vermoorden in Mikes boothuis. Alleen Pilar draaide zich even om, omdat Mike eraan kwam, en toen gooide Katie een soort van visnet over Pilar heen. Toen was er een soort van heen en weer getrek en uiteindelijk viel Pilar en daarbij viel ze in haar eigen mes, toen was ze meteen dood..quote:Op zondag 19 februari 2006 16:49 schreef Foeske het volgende:
En hoe is Pilar aan haar einde gekomen dan?
wat is er gebeurd?quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jessica... verder niet voorspelbaar ofzo
Ben zo heel blij: "ik ga met je het IVF-traject in!" Jessica janken en meteen mee naar het ziekenhuis om testjes te doen.quote:
Wat zei ik jequote:Op woensdag 22 februari 2006 17:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ben zo heel blij: "ik ga met je het IVF-traject in!" Jessica janken en meteen mee naar het ziekenhuis om testjes te doen.
Dokter: "Ik kan niet doorgaan met de procedure, want je bent zwanger!"
En nu is het dus de vraag... van wie! Van Doc of toch van Ben? Beetje het Carly/Jack/Mike verhaal in de herhaling.
Ik zei het ook alquote:
Het was ook zó voorspelbaarquote:
Al een week zowatquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:53 schreef maril het volgende:
Is Pilar dood
tja ik volg OWS schaatsen,maar ik heb het vrijdag en maandag gezien geen woord over gerept,.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 08:56 schreef JohnDDD het volgende:
atwt sucks
de enige reden dat ik dat hier kom zeggen is omdat ik veel geef om atwtquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:00 schreef Koningin het volgende:
[..]
![]()
Dan ga aub ergens anders heen
![]()
![]()
Nee..DOOL is veel beter zekerquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:37 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
de enige reden dat ik dat hier kom zeggen is omdat ik veel geef om atwt
ik keek het vroeger heel graag, in de tijd dat het nog echt een gezellige soap was
nu vind ik het saai, overtrokken soms, en ongezellig
vroeger ging holden nog met de motor door de sneeuw naar emma's boerderij, etc.
Ach, als mensen elkaar de hersens inslaan om een cartóón, dan kan allesquote:
en je had niet zoiets van: ik onderbouw mijn 'atwt sucks' standpunt meteen even in mn eerste post?quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:37 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
de enige reden dat ik dat hier kom zeggen is omdat ik veel geef om atwt
ik keek het vroeger heel graag, in de tijd dat het nog echt een gezellige soap was
nu vind ik het saai, overtrokken soms, en ongezellig
vroeger ging holden nog met de motor door de sneeuw naar emma's boerderij, etc.
Bijzonder realistisch inderdaadquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:46 schreef Moja het volgende:
Het moet niet gekker worden, James die met zn mobiel in de cel staat te bellen.
Ja en Alison wil éigenlijk het liefst bij Aaron zijn, anders zou ze niet zo krampachtig die ring verbergen voor hem.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:58 schreef Gstyles het volgende:
Die doktersjongen krijgt ook wat met de zus van Alley.. how predictable
Emely en Chris hebben idd al in het verleden iets met elkaar gehadquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja en Alison wil éigenlijk het liefst bij Aaron zijn, anders zou ze niet zo krampachtig die ring verbergen voor hem.
Maar, hebben Emily en dr. Hughes jr. al niet eens wat gehad saampjes? Kan me zoiets herinneren.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:59 schreef JohnDDD het volgende:
DOOL is idd ook niet geloofwaardig. Maar ik kijk DOOL ook niet op dezelfde manier als ik ATWT keek. DOOL is voor mij puur vermaak. ATWT keek ik altijd heel serieus...maar ik vind dat er veel vervelende karakters in zitten en dat het saai is geworden.
Dan zou Chris zn smaak aardig achteruit zijn gegaan.. ik vind die Alley helemaal niks..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:13 schreef Moja het volgende:
[..]
Emely en Chris hebben idd al in het verleden iets met elkaar gehad.
Ik vindt Alison en Aaron wel leuker samen trouwens.
Als jou vrouw op die leeftijd zo knap is mag je in je handjes klappen vriend! Heb je haar figuur e.d. al eens wat beter bekeken!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:25 schreef Moja het volgende:
Nou ik vind Emely nog erger met dr paardenbek![]()
Ehm, geloof niet dat ik ooit een vrouw zal willen of er moet iets heel drastisch veranderenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:40 schreef Gstyles het volgende:
[..]
Als jou vrouw op die leeftijd zo knap is mag je in je handjes klappen vriend! Heb je haar figuur e.d. al eens wat beter bekeken!![]()
Ik hoop tijdelijk. Alhoewel ik vrees dat de oude doormidden is gebroken, zo dun was ze de laatste tijd.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:41 schreef PM-girl het volgende:
Is dit een tijdelijke molly of is dat al de nieuwe voor altijd?
Het is de nieuwe Molly. De oude Molly speelt nu in The Bold...quote:Op maandag 27 februari 2006 16:41 schreef PM-girl het volgende:
Is dit een tijdelijke molly of is dat al de nieuwe voor altijd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wilde ik net zeggen...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:55 schreef Moja het volgende:
[..]
Ehm, geloof niet dat ik ooit een vrouw zal willen of er moet iets heel drastisch veranderen.
Ben zelf ook een vrouw namelijk. Maar je hebt wel gelijk haar figuur is zeker mooi.
Samen opgesloten in een wijnkelder, come oooonquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gelukkig zie je het niet van mijlenver aankomen dat Chris en Emily opnieuw voor elkaar gaan vallen.
Ben is zooo sneu. Na ontelbaar veel aanzoeken heeft ie eindelijk iemand zover gekregen dat ze met hem wil trouwen, belazert ze hem waar ie bijstaat. Hahaha.quote:
Ze heeft smaak denk! Ik denk dat Doc Reese (die naam alleen alquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:53 schreef tooltje het volgende:
Lucy is wel lekker.....al valt ze voor Dusty
quote:Op maandag 27 februari 2006 17:24 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Het is de nieuwe Molly. De oude Molly speelt nu in The Bold...Oww man, meen je niet. Kut man, ik haat nieuwe mensen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Molly naar the Bold? Jee wat zielig
Isn't a smoking area in a restaurant just like a peeing corner in a swimming pool?!!
Can't rain all the time
Ik vind het wel leukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |