quote:Alison beweert tegenover Aaron dat zij Chris alles heeft verteld en vraagt hem het nog even geheim te houden tot de familie op de hoogte is. Barbara breekt in bij Rose en Hal betrapt haar en neemt haar mee naar het bureau. Jack komt erachter dat Mitzi was vergiftigd door Rose d’r mondwater en vraagt Barbara om uitleg. Uiteindelijk legt Barbara een bekentenis af.
We hebben het over Barbar nu? Barbar is zelf de moordenaar van rose. Zij heeft rose vergiftigd. Mitzi was volgens mij niet de bedoeling. Maar aangezien mitzi het mond water van rose gebruikte...werdt mitzi ook ziek.quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:29 schreef flubub het volgende:
[..]
maar hoe wist zij dan van dat mondwater? en waarom was het zo belangrijk dat zij dat dan vond? het pleit paul toch vrij..
quote:Op woensdag 7 september 2005 11:55 schreef _BR_ het volgende:
Het is toch vrij duidelijk dat zij de schuld op zich neemt, terwijl het Will is die het heeft gedaan. Althans, dat maak ik ervan.
ik denk ook dat will het heeft gedaan:quote:Op donderdag 8 september 2005 19:54 schreef Cheesecake het volgende:
En zagen wij daar niet![]()
de blote billen van Mike?
![]()
![]()
OK, maar ik kan het dus zelf niet zienquote:Op maandag 12 september 2005 14:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik geloof dat het vandaag duidelijk wordt Koningin.
Maar 't is nu ook al dinsdagquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:28 schreef Koningin het volgende:
[..]
OK, maar ik kan het dus zelf niet zien![]()
Moet altijd werken om 16.00 uur.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
Ohh ja...Lisa...en Barbara werkte daar ook, toen ze nog "normaal" was...quote:Op woensdag 14 september 2005 19:44 schreef K.V. het volgende:
Dank je! Nu is het me duidelijk.
-------
Ik denk nog weleens terug aan de tijd dat de Valetta boot nog bestond en dat er zich van alles op dat dek afspeelde. En dat Lisa die modezaak had waar half Oakdale altijd kwam shoppen.
De huiskamer van Margo en Tom heb ik ook alweer een hele tijd niet gezien.
Eerst kwam die altijd in beeld. En dan de studio van WOAK...
Zucht, mooi was die tijd he
Courtney die had toch iets met die ene knul, die fotograaf die een tijdje in een rolstoel heeft gezeten? Zoon van euh... Kim? Shit, hoe heet ie ook alweer? Andy!quote:Op donderdag 15 september 2005 12:08 schreef Babettie het volgende:
Nog eentje uit de goeie ouwe tijd.... toen ATWT na middernacht werd herhaald!!![]()
Vanaf toen ben ik het gaan volgen en eigenlijk baal ik nog steeds een beetje dat het niet meer om middernacht wordt uitgezonden!
En nog wat uit de oude doos: Elly & Kirk, donkere Rosanna met blonde Mike, vele Paulen geleden met hoe heet ze ook alweer? Courtney ofzo? Of ga ik nu echt te ver terug?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |