Lezen.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:28 schreef TeleluvR het volgende:
Wanneer komt die nieuwe CD nou...
quote:Op woensdag 7 september 2005 11:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
Goed topic.
Ik heb inmiddels de 2 cd's, 2x de LP van Goochelaars en Geesten, 2 gesigneerde posters, 1 t-shirt, 1x het hoofd van ferdinand cheval en de singles van smalfilm en voor ik vergeet. Wat ik dus nog moet is 'Nog meer apen' (maar die had ie zelf niet eens) en de single van bagagedrager.
Oh, en ik heb nog Pet Sounds Four met daarop Idee Zeventien.
Eind van het jaar is voor mij niet duidelijk genoeg!quote:
Voor mij ook niet. Maar hij werkt gewoon langzaam, dat is bekend ...quote:Op woensdag 7 september 2005 11:55 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Eind van het jaar is voor mij niet duidelijk genoeg!![]()
ik heb nog meer apenquote:Op woensdag 7 september 2005 11:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
Goed topic.
Ik heb inmiddels de 2 cd's, 2x de LP van Goochelaars en Geesten, 2 gesigneerde posters, 1 t-shirt, 1x het hoofd van ferdinand cheval en de singles van smalfilm en voor ik vergeet. Wat ik dus nog moet is 'Nog meer apen' (maar die had ie zelf niet eens) en de single van bagagedrager.
Oh, en ik heb nog Pet Sounds Four met daarop Idee Zeventien.
Heel graag. Een paar maanden geleden had ik na een concert aan hem gevraagd of Nog Meer Apen nog ergens te krijgen was, en toen zei hij dat hij zelf niet eens een exemplaar had, dus dat was ook wel bizar, maar des te mooier als ik hem zelf wel heb natuurlijk.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:19 schreef joris007 het volgende:
[..]
ik heb nog meer apen![]()
maar geen gesigneerde posters enzo, als je wil kan ik hier wel eens kijken, was speciaal voor iets in Breda gemaakt volgens mij, die singel, misschien hebben ze hem hier nog wel ergens...
hmmz, als ik er 2 vind neem ik er voor hem ook eentje mee, maar die kans zal wel erg klein zijn dan...quote:Op woensdag 7 september 2005 12:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Heel graag. Een paar maanden geleden had ik na een concert aan hem gevraagd of Nog Meer Apen nog ergens te krijgen was, en toen zei hij dat hij zelf niet eens een exemplaar had, dus dat was ook wel bizar, maar des te mooier als ik hem zelf wel heb natuurlijk.
http://www.excelsior-recordings.net/audio/quote:Op woensdag 7 september 2005 12:16 schreef Dawnbreaker het volgende:
spinvis? nog nooit van gehoord. wat voor genre is het?
Tof!quote:Op woensdag 7 september 2005 11:22 schreef Rhanna het volgende:
Ik ga 29 december in 013 en 28 januari met Qyroz ()naar de groene engel
quote:Op woensdag 7 september 2005 13:59 schreef MadScientist het volgende:
oh en morgen gaan we L'explicateur kijken van Spinvis in de paradiso
(bedankt 3voor12 voor vrijkaartjes)
'Verder kijken'. Als je bij de hoofdpagina van www.heytze.nl op 'lees meer' klikt staat er vervolgens 'eerst het nummer horen, klik hier'.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:31 schreef Rhanna het volgende:
Hoe heet het mp3'tje?
Wauw gaaf... Ik kom alleen van z'n levensdagen niet in utrecht!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben echt te lief voor deze wereld, even wat foto's gemaakt:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat had ik dus gedaan maar die forwarde m'n mailtje naar Louis Wouters die vervolgens zei dat je het kon bestellen bij Broese.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:07 schreef PeRi het volgende:
Je kan het ook via de site van Heytze bestellen voor ¤ 7,50 excl verzenden.
Ik weet het niet, ik zag alleen staan dat het konquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat had ik dus gedaan maar die forwarde m'n mailtje naar Louis Wouters die vervolgens zei dat je het kon bestellen bij Broese.
Dus ik ben vandaag voor die single heen en weer gegaan naar Utrecht. Valt niet mee, fan zijn.
(Maar goed, ik denk dat ze het ook wel opsturen als je het heel lief vraagt en geld overmaakt).
Geen idee, want ik haalde m op bij de servicebalie. Ik denk dat vantevoren bellen het slimst is.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:36 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik zag alleen staan dat het kon
Ik ga van de week wel even langs Utrecht dan maar. Lagen er daar nog veel van?
En een beetje rap!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:34 schreef QyRoZ het volgende:
Blablabla, ik wil gewoon een nieuwe cd!
Ik denk dat hij er makkelijk mee weg zou komen!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Spinvisrap lijkt me helemaal niks.
Komt ook pas volgend jaar, volgens de mailing van Spinvis.bequote:Op zondag 16 oktober 2005 15:25 schreef methodmich het volgende:
Ik mis Spiv eigenlijk dit jaar nog niet, door de releases van Talma en atcoed. Doe maar volgend jaar.
Tof! Daar zou ik echt graag heenwillenquote:Op zondag 16 oktober 2005 16:28 schreef Liejannuh het volgende:
Overigens lijkt het er op dat Spinvis ook een theatertournee gaat doen met Han Reiziger:
Cabaretpianist, radiomaker en tv-presentator Han Reiziger en Erik de Jong (SpinviS) nemen u mee op een reis door de populaire muziek van de jaren vijftig tot nu. Reiziger maakte in die periode duizend-en-één veranderingen mee in de muziek, en kent dus een groot aantal boeiende verhalen en anekdotes, die worden geïllustreerd aan de hand van dia's en films. Dat zowel Reiziger als De Jong muziek het mooiste vinden dat er is, werkt zeer aanstekelijk in deze voorstelling vol humor en amusement.
Klinkt goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |