Dat is een topic in Babes & Hunksquote:Op woensdag 7 september 2005 10:58 schreef Annemiek78 het volgende:
Hier is al een topic over.
Lucie Silvas
quote:Op zondag 13 november 2005 13:05 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik heb genoten van het concert
Erg mooie getalenteerde vrouw![]()
Hmm, had liever 'Breath In' gehoordquote:Dinsdag 29 november bij BvD: Lucie Silvas met (verrassend) Nothing Else Matters (van Metallica, ja).
Ik heb kaartjesquote:Op zondag 13 november 2005 13:07 schreef Dichterbijer het volgende:
Ah thnx voor de mededeling... dat word de stream van Talpa maar ff rippen
Gewoon ff mailen en je kan ook heenquote:
Wat is dat toch een lekker popnummerquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:12 schreef Dichterbijer het volgende:
Check wat video's van het Radio 2 concert wat via haar website te bekijken is:
Breath in
Ik heb hem gisteren gekocht, maar 16 Euro bij de V&D!! De DVD versie is echt helemaal geweldig.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nieuwe versie van t album incl DVD
quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:31 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteren gekocht, maar 16 Euro bij de V&D!! De DVD versie is echt helemaal geweldig.
You lucky bastard, ik was te laat. Het is uitverkochtquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Trouwens 9 maart in een uitverkocht Vredenburg...ik ben erbij
Ik had echt 1 v/d laatste kaarten want t was toen k aankwam ook sold out...30 minuten later had ze net een kaartje te pakken voor me.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:40 schreef superhero87 het volgende:
[..]
You lucky bastard, ik was te laat. Het is uitverkocht![]()
Verkrachtingquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:41 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Na haar in Idols gezien te hebben vond ik d'r wel goed, maar toen hoorde ik haar Nothing Else Matters-verkrachting, en nu vind ik d'r bagger. Ik zou haar nog niet eens in een doveninstituut of mortuarium draaien, zeg maar.
Voor mij juist een v/d hoogtepunten..quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:45 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ja Forget me Not wordt haar nieuwe single, niet echt het leuke nummer uit haar album
Ach..alle rock-rukkers vallen erover..maar ik vind t een goede cover...quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:47 schreef Zanderrr het volgende:
Niks mis met een goede cover, maar die Nothing Else Matters-versie is echt lachwekkend. Het lijkt wel iets van Celine Dion, echt van die gladgestreken Sky Radio muzak.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dan signeert Lucie namelijk tussen 12.30 en 14.00 uur in de Media Markt, op de Arenaboulevard 123-125 in Amsterdam. MAAR dat is niet alles, ze doet daar ook een mini optreden!!! Daar wil je natuurlijk bij zijn!
O wat een leuk idee! zal ze leuk vindenquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:24 schreef Ultralaser het volgende:
Inderdaad een hele goede cd. Ik heb ook 2 kaarten voor het concert gelijk besteld toen ze beschikbaar waren. Me vriendin weet alleen nog dat we 9 maart weg gaan maar ze weet niet waar naar toe maar ze is wel helemaal weg van die muziek
jaquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:24 schreef methodmich het volgende:
Waar is die uitgereikt? FRS?
plaats je fotoquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:52 schreef migebiggie het volgende:
Ben bij de mediamarkt geweest
en sta met haar op de foto,
Ze was ook heel aardig enzo en haar optreden was ook super![]()
bij het FOK idols forumquote:Op zondag 12 februari 2006 09:01 schreef migebiggie het volgende:
Ooh leuk! maar waar heb jij me dan gezien volgens jou ?
Laat zienquote:Op maandag 13 februari 2006 16:35 schreef migebiggie het volgende:
De pers hebt ook een foto gemaakt van lucie en ik staat nu op kidsplanet![]()
I wish I wasquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:30 schreef Dichterbijer het volgende:
Kleine kick... woensdag 1 juni geeft zij een groot concert in de HMH.
* Dichterbijer gaat daarheen
Wie nog meer?
You bitch... jij heb kaarten gewonnenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Lucie en Marco komen vandaag binnen op #1 i/d Top 40.
A.s. donderdag geeft Lucie een exclusief concert in Paradiso voor genodigden en ik ga er heen
Vrijdag is ze trouwens te zien met Marco bij Sterren Dansen op het Ijs!!
Ik heb 2x gewonnenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:46 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
You bitch... jij heb kaarten gewonnen![]()
Ik nie![]()
Correctie op wat ik gezegd heb:quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:46 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
You bitch... jij heb kaarten gewonnen![]()
Ik nie![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:28 schreef Acathla het volgende:
Duet met Marco Borsato doet ze naar mijn bescheiden mening best leuk. Er is echt slechtere meuk te vinden. Ik noem het nummer van Panic at the Disco maar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |