zo'n bleek eh ding als coolbabe hierboven postte. het is wel de dag van de onzedige plaatjes geloof ik he.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:16 schreef Luchtbel het volgende:
Ik weet helemaal niet wat rettich is
Ja anders ga ik nu bij deze alsnog rare dingen denkenquote:Op woensdag 7 september 2005 00:20 schreef bixister het volgende:
ja, van de gever misschien!
nou ja, bouwen. t gaat geloof ik uit van bestaande dingen (uit kringloopwinkels e.d.), verf en decoratiemateriaal. ik moest bij de prinsessenkamer meteen aan jou denken dus.quote:Op woensdag 7 september 2005 09:22 schreef jessie het volgende:
De bouwIk dacht meer gewoon aan ehhh roze muren wat glittertjes erop blazen, enz. Maar je kan t ook bouwen?
voorlopig is er nog niet veel meer te zien dan dat er een kast met schuifwand is geplaatst. en op die schuifdeuren ben ik spongebob aan het schilderen.quote:Hoe ben je Luca zijn kamer aan t doen? Fotoooooooooooooooooooooooooooooooo's
daar was ik al bang voor.quote:Op woensdag 7 september 2005 09:36 schreef moussy het volgende:
vrijdag einde van de middag zijn we weggegaan.
is mogelijk, maar dan moet je wel een flink aantal snoertjes hebben die je dan naar je video kan laten sturen (of naar je tv en dan dat kanaal opnemen met de video)quote:Op woensdag 7 september 2005 09:40 schreef lady-wrb het volgende:
weet iemand of het mogelijk is om een film van de computer op een videoband te krijgen?
ik heb namelijk sinds kort een digitale videofilmdinges.
luca zijn oma is bijna jarig en ik wil luca als kadootje een videoband met beelden van hem in de vakantie geven.
dr zit een snoertje bij waarmee je de film op tv kan zien.quote:Op woensdag 7 september 2005 09:54 schreef Troel het volgende:
[..]
is mogelijk, maar dan moet je wel een flink aantal snoertjes hebben die je dan naar je video kan laten sturen (of naar je tv en dan dat kanaal opnemen met de video)
mits je met je video op dat kanaal kan opnemen, maar dan zou het moeten werken.quote:Op woensdag 7 september 2005 10:02 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dr zit een snoertje bij waarmee je de film op tv kan zien.
dus als ik het goed begrijp moet je dat kanaal op de video zien te vinden en dan kan je het rechtstreeks opnemen?
Van één zo'n dingquote:Op woensdag 7 september 2005 07:39 schreef coolbabe het volgende:
Ik heb er vannacht zelfs van gedroomdIk had er soep van gemaakt
oef,quote:Op woensdag 7 september 2005 10:03 schreef Troel het volgende:
[..]
mits je met je video op dat kanaal kan opnemen, maar dan zou het moeten werken.
is het een snoertje waarbij ook het geluid naar de tv gaat?
quote:Op woensdag 7 september 2005 10:19 schreef Luchtbel het volgende:
In jullie deurp! dat kan toch niet!
Ik ben zwanger. Dat kan eigenlijk ook niet maar toch is het zo.![]()
![]()
En ik kan het niet voor me houden.
Hihihi Dutch, blij dat ik niet de enige ben (zowel qua tranen als qua hormonale buienquote:Op woensdag 7 september 2005 10:31 schreef dutchie het volgende:
LBgodver, zet je me hier mooi te kijk op mijn werk. Ik heb gewoon tranen in mijn ogen staan. (ja echt, geen gelul).
(ik heb hier dus last van hormonale buien vanwege ongesteldheid, ook fijn hoor
) Wat mooi meissie...
Ooohw, dat is ook goed nieuws!quote:Op woensdag 7 september 2005 10:26 schreef Luchtbel het volgende:
Euhm weet niet preciesmaar wel al hartje gehoord vanmorgen. Dus euhm niet in z'n geheel heel erg pril enzo.
zo'n brede is een scartkabel, die anderen zijn tulp stekkertjes.quote:Op woensdag 7 september 2005 10:14 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
oef,nou stel je wel erg moeilijke vragen.
bedoel je zo'n ding met een rood, wit en geel stekkertje? of zo'n breed ding?
quote:Op woensdag 7 september 2005 10:36 schreef Luchtbel het volgende:
Hij belde terug en zei zo lief; Maar we gaan toch wel praten over wat we gaan doen en niet over laten weghalen? Toch?
Als jullie dat nou eens op een tegeltje laten zetten en op de wc hangen, dan kan dat niet meer mis gaan.quote:Oh wacht... Dutch had gelijk...
dutch de nieuwe charquote:Op woensdag 7 september 2005 10:48 schreef dutchie het volgende:
LB, ik ZEI toch al dat hij een blijvertje was?
Ik quote even BE:
[..]
Als jullie dat nou eens op een tegeltje laten zetten en op de wc hangen, dan kan dat niet meer mis gaan.
Mwah, stom... Het is wel jammer dat je die spullen weg hebt gedaan, maar dat komt vast wel weer goed. Ben je er wel een beetje blij mee?quote:Op woensdag 7 september 2005 10:36 schreef Luchtbel het volgende:
Ja stom he Tex. Ik moest echt al keilang ongesteld worden en een paar keer getest maar bleef negatief. In opruimwoede (heb ik ook als ik ongesteld moet worden) alles weggedaan want een ander kindje zou toch niet komen of pas over een jaar of euh acht ofzo. Maar ja vorige week was het ineens wel positief en toen ik het hem vertelde waren we eerst nog in shock, zouden later verder praten.
Hij belde terug en zei zo lief; Maar we gaan toch wel praten over wat we gaan doen en niet over laten weghalen? Toch?
Bedankt allemaal
En Suikertje![]()
![]()
![]()
thanks, je hebt geen idee hoe blij ik soms ben dat ik dit met je kan delen!
geen idee maak jij er eenquote:Op woensdag 7 september 2005 11:11 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb gisteren een oud kinderboek gekregen en ik ben er zo blij mee
het is er een die ik als kind zo vaak gelezen heb.
het is 32 jaar oud en ik ben er al jaren naar op zoek en ineens ligt het bij het riagg in de wachtkamer
ik mocht het hebben op voorwaarde dat ik er een ander voor terugleg.
kleine moeite, ik heb boeken zat om terug te leggen (dubbele zelfs)
ik mis hier eigenlijk wel een kinderboeken topic. waarom is dat hier eigenlijk niet?
De leukste kinderboekenquote:Op woensdag 7 september 2005 11:11 schreef lady-wrb het volgende:
ik mis hier eigenlijk wel een kinderboeken topic. waarom is dat hier eigenlijk niet?
Ik ook.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:22 schreef Luchtbel het volgende:
Oh en Dutch, ik hoop heel erg dat je gelijkt blijft hebben
Jij zegt gewoon wat ik denk maar niet durf te vragenquote:Op woensdag 7 september 2005 11:46 schreef Jonnetje het volgende:
Maar Lb ik durruf het bijna niet te vragen, en als je er niet op wil antwoorden snap ik dat helemaal..
Maar hoe ga je dat nu doen met de bevalling? Omdat je er zo tegen opziet/zag en dat je na de bevalling van Jolietje zei dat je nooit meer (zo) wou bevallen en er dus geen brusje voor Jolie zou komen..
Nou in mijn boekje is het als je behoorlijk jong bent, nog op school zit, geen rooie rotcent hebt en voor de 2e keer ongepland zwanger raakt (van 2 verschillende mannen) toch niet echt de meest ideale situatie.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:03 schreef Sugar het volgende:
Weet niet, Igraine, leg eens uit waarom jij dat vindt. Zou ik zeggen.
quote:Op woensdag 7 september 2005 11:59 schreef Igraine het volgende:
jubelende mutsen
Joh, zeik niet als er iemand hier een zuurpruim is ben jij het wel.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:08 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee zuurpruim. Wie denk je helemaal dat je bent?
Dat is ook zo, meningen verschillen... Ik geef alleen de mijne.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:05 schreef Githa het volgende:
Een rommeltje is ook zo persoonlijk. Wat jij een rommeltje vind kan voor een ander heel normaal zijn.
Maar dat is maar net wat je belangrijk vind. Uit eerdere topics was al duidelijk geworden dat jij meer waarde hecht aan geld en de aanschaf van nieuwe dingen als LB en dat bepaald dus ook een groot deel van je visie hieropquote:Op woensdag 7 september 2005 12:07 schreef Igraine het volgende:
[..]
Nou in mijn boekje is het als je behoorlijk jong bent, nog op school zit, geen rooie rotcent hebt en voor de 2e keer ongepland zwanger raakt (van 2 verschillende mannen) toch niet echt de meest ideale situatie.
Call me old fashion...![]()
Gelukkig hebben we allemaal andere boekjes in de kast staan...quote:Op woensdag 7 september 2005 12:07 schreef Igraine het volgende:
[..]
Nou in mijn boekje is het als je behoorlijk jong bent, nog op school zit, geen rooie rotcent hebt en voor de 2e keer ongepland zwanger raakt (van 2 verschillende mannen) toch niet echt de meest ideale situatie.
Ik wil Finn voor een meisjequote:Op woensdag 7 september 2005 12:12 schreef Spindizzy het volgende:
Ja voelde me vandaag wel weer lekker bitter...
Valt er nog een kindernaam af te zeiken ofzo? Ben er nu toch.
Ik ben ook van overtuigd dat Luchtbel een goede moeder is hoor, daar gaat het niet om. Ik heb haar ook weleens complimenten gegeven over hoe ze het doet met Jolie e.d. En dat Jolie zo'n leuk grietje is.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:11 schreef bibi het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we allemaal andere boekjes in de kast staan...
Je hebt het er alleen totaal niet over wat een geweldige moeder LB is!!!
Ik lurk hier alleen mee, maar als ik de verhalen lees en de foto's zie kan ik alleen maar denken wat hebben die twee het mooi met elkaar.
Tis in ieder geval geen merk wc-papier als tweede naamquote:Op woensdag 7 september 2005 12:13 schreef Luchtbel het volgende:
Haha, ik heb een paar weken geleden een Marelva ontmoet (van zes maanden). Is dat genoeg om je frustraties op te botvieren?
Nou zeur dan niet zo, en laat iedereen zijn leven invullen als ze zelf wil.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:14 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ik ben ook van overtuigd dat Luchtbel een goede moeder is hoor, daar gaat het niet om. Ik heb haar ook weleens complimenten gegeven over hoe ze het doet met Jolie e.d. En dat Jolie zo'n leuk grietje is.
En Githa, ik geef eigenlijk helemaal niet om geld... Dat lijkt dan waarchijnlijk alleen maar zo.
Je hebt alleen geen idee hoe ver dat afstaat van wie ik ben...quote:Op woensdag 7 september 2005 12:14 schreef Sugar het volgende:
Igraine...
Mij lijken weinig inlevingsvermogen en oordelen als een blinde gek met net teveel geld nog minder ideaal.
Maar het is wel wat je hier hebt gedaan. En ik snap dus ook niet hoe je het in je hoofd haalt, laat staan om een ander een 'jubelende muts' te noemen omdat ze een ander haar geluk gunt.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:18 schreef Igraine het volgende:
Je hebt alleen geen idee hoe ver dat afstaat van wie ik ben...
Je hebt zelfkennisquote:Op woensdag 7 september 2005 12:18 schreef Igraine het volgende:
[..]
Om niet te zeggen ongelooflijk getuigen van domheid en bekrompenheid
Tragisch hequote:Op woensdag 7 september 2005 12:17 schreef Tinkerbell het volgende:
Luchtbelleke, wat lees ik nou? Gefeliciteerd![]()
![]()
de luchtbelliesquote:Op woensdag 7 september 2005 12:22 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Tragisch heals ik op tv was gekomen was het gewoon trailer trash
Ik ben van mening van niet...quote:Op woensdag 7 september 2005 12:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar het is wel wat je hier hebt gedaan.
De Britney en Kevin Wiggerline van Fokquote:Op woensdag 7 september 2005 12:22 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
iedereen oordeelt als een blinde gek, en iedereen oordeelt naar zijn eigen waarden en normen.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:14 schreef Sugar het volgende:
Igraine...
Mij lijken weinig inlevingsvermogen en oordelen als een blinde gek met net teveel geld nog minder ideaal.
Nouja, misschien zegt dat iets over hoe je hier overkomt, omdat meerdere mensen los van elkaar dezelfde kijk hebben over wie Igraine is, afgaande van je posts.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:18 schreef Igraine het volgende:
[..]
Je hebt alleen geen idee hoe ver dat afstaat van wie ik ben...
Ik heb allang gereageerd hoor en van mij mag iedereen oordelen wat ie wil. Op het moment dat het m'n strot uitkomt merken jullie het vanzelf wel.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik snap de reactie van Igraine best. Het is geen leuke reactie misschien, maar Luchtbel kan ook zelf erop reageren en vertellen dat ze precies weet wat ze doet.
quote:Op woensdag 7 september 2005 12:22 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
ik was zwanger voordat ik uberhaupt samenwoonde en we gingen trouwen een bewuste keuze .. en we gaan nog niet eens ene jaar.. fok it.. als degene om wie het daadwerkelijk gaat maar gelukkig er mee zijn heb jij niet het recht om iemand zo'n opmerkingne te geven.. en als je iemand niet gewoon kunt feliciteren e.d. hou dan je mondquote:Op woensdag 7 september 2005 12:23 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ik ben van mening van niet...
En laat iedereen nou aub niet doen alsof ze nooit zoiets denken of zeggen als een dergelijk verhaal horen irl...
weet ik, maar dan hoeft niet iedereen er boven op te springen (wat ik nu trouwens ook doe hoor). En er meteen weer kindernamen bij gaan halen enzo.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:25 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik heb allang gereageerd hoor en van mij mag iedereen oordelen wat ie wil. Op het moment dat het m'n strot uitkomt merken jullie het vanzelf wel.
Luchtbel da moviequote:Op woensdag 7 september 2005 12:22 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Bijna net zo triest als privefoto's doorsturen?quote:Op woensdag 7 september 2005 12:27 schreef Troel het volgende:
Dat vind ik een stuk triester eigenlijk.
quote:Op woensdag 7 september 2005 12:29 schreef Sugar het volgende:
Troel, ik denk dat iedereen die LB's posts leest, weet dat:
* het goed zou komen met haar liefje
* het goed gaat komen met school
* het goed gaat komen met geld
* het helemaal goed is met Jolie
* LB het geluk steeds meer al durfde te grijpen
Iedereen die dat ondanks het gelezen te hebben, niet weet, leeft zich denk ik niet en heeft al geoordeeld op basis van oppervlakkige feiten. Zelf verhaal ingevuld en denken volgens vast stramien. Zeg ik dan.
Heb je wel eens gehoord van eerst zien, dan geloven of veel beloven, weinig doen? Ik hoop inderdaad voor Luchtbel dat Igraine ongelijk gaat krijgen, en dat ze alles op een rijtje heeft. Maar tot ze het geld heeft en totdat ze d'r school afheeft zou ik daar nog niet zo zeker van zijn.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:29 schreef Sugar het volgende:
Iedereen die dat ondanks het gelezen te hebben, niet weet, leeft zich denk ik niet en heeft al geoordeeld op basis van oppervlakkige feiten. Zelf verhaal ingevuld en denken volgens vast stramien. Zeg ik dan.
Tuurlijk, dat ben ik ook met je eens, maar als iemand dan toch nog aangeeft dat ze het niet begrijpt hoeft toch niet zo persoonlijk aangevallen te worden. Luchtbel heeft toch gewoon geantwoord.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:29 schreef Sugar het volgende:
Dat ben ik met je eens Livink.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:26 schreef livelink het volgende:
.
Ik heb nooit zo de neiging om me ergens mee te bemoeien, maar ik begin me zo langzamerhand echt te ergeren aan dat met zijn allen bovenop iemand springen. Ik vind de voorbeelden van de laatste weken echt niet leuk. Eerst met zijn allen Githa aanvallen, gisteren Bright op een niet leuke manier pesten en nu is Igraine weer de lul. Ze heeft geen onvertogen woord gezegd en toch moet er op zo'n manier gereageerd worden.
privefoto's die lang en breed op het internet staan zijn kun je toch geen privefoto's noemenquote:Op woensdag 7 september 2005 12:29 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Bijna net zo triest als privefoto's doorsturen?
ieder zijn mening, maar dit is ronduit beledigendquote:Op woensdag 7 september 2005 12:07 schreef Igraine het volgende:
[..]
sugar kent luchtbel toch ook in het echies dus denk dat sugar er wel degelijk goed over kan oordelen..quote:Op woensdag 7 september 2005 12:32 schreef Troel het volgende:
[..]
Heb je wel eens gehoord van eerst zien, dan geloven of veel beloven, weinig doen? Ik hoop inderdaad voor Luchtbel dat Igraine ongelijk gaat krijgen, en dat ze alles op een rijtje heeft. Maar tot ze het geld heeft en totdat ze d'r school afheeft zou ik daar nog niet zo zeker van zijn.
ajwel joh, dat is in.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat ben ik ook met je eens, maar als iemand dan toch nog aangeeft dat ze het niet begrijpt hoeft toch niet zo persoonlijk aangevallen te worden. Luchtbel heeft toch gewoon geantwoord.
Dan hoeven we toch niet met zijn allen nog eens even over iemand heen te vallen.
Ik vind dat er best op gereageerd mag worden, het wordt tenslotte gepost op een forum dus moet het niet zo zijn dat er niet meer gereageerd mag worden als er al één iemand wat gezegd heeft.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat ben ik ook met je eens, maar als iemand dan toch nog aangeeft dat ze het niet begrijpt hoeft toch niet zo persoonlijk aangevallen te worden. Luchtbel heeft toch gewoon geantwoord.
Dan hoeven we toch niet met zijn allen nog eens even over iemand heen te vallen.
Nee hoor, dat zie je fout. Ik dacht in eerste instantie ook wel 'huh????'. Maar als je je boodschap verpakt met termen als 'mutsen', ' je bent niet bijdehand' en 'rommeltje' ben ik inderdaad geneigd om helemaal door te schieten naar de andere kant. Om te denken: hoe haal je het in je hoofd om zo te oordelen? Terwijl dat wat je te zeggen hebt helemaal niet zo fout is, misschien.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:31 schreef Igraine het volgende:
Troel is de enige geloof ik die begrijpt wat ik bedoel.
quote:Op woensdag 7 september 2005 12:34 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ieder zijn mening, maar dit is ronduit beledigend
als iemand me dit irl zou zeggen had ik mijn handen niet thuis kunnen houden.
hou jij je nou maar bij je gouden kinderkamer met je dure spulletjes.
geluk zit in kleine dingen, niet in duur en deftigheid.
kakwijf!
quote:Op woensdag 7 september 2005 12:34 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ieder zijn mening, maar dit is ronduit beledigend
als iemand me dit irl zou zeggen had ik mijn handen niet thuis kunnen houden.
hou jij je nou maar bij je gouden kinderkamer met je dure spulletjes.
geluk zit in kleine dingen, niet in duur en deftigheid.
kakwijf!
Ik ken luchtbel niet zo goed in het echhies, ik kan er niet over oordelen, maar ik zou het in haar geval misschien anders aangepakt hebben. Als ik die mogelijkheid tenminste gehad zou hebben, want dat is ook maar de vraag. maar daarom hoeft nog niet iederen nu ineens op igraine te gaan kotsen.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:34 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
sugar kent luchtbel toch ook in het echies dus denk dat sugar er wel degelijk goed over kan oordelen..
nu rijzen er bij mij alleen wel vragen op kun je ff op msn komen ?
Zelfs als ze het in kus kus kroel kroel taal had gezegd was iedereen gaan steigeren hoorquote:Op woensdag 7 september 2005 12:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zie je fout. Ik dacht in eerste instantie ook wel 'huh????'. Maar als je je boodschap verpakt met termen als 'mutsen', ' je bent niet bijdehand' en 'rommeltje' ben ik inderdaad geneigd om helemaal door te schieten naar de andere kant. Om te denken: hoe haal je het in je hoofd om zo te oordelen? Terwijl dat wat je te zeggen hebt helemaal niet zo fout is, misschien.
de termen 'mutsen' 'niet bijdehand' en 'rommeltje' zijn redelijk zachtmoedig hoor, anders had ik wel gezegd 'kutwijven', 'oerdom' en 'teringzooi'...quote:Op woensdag 7 september 2005 12:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zie je fout. Ik dacht in eerste instantie ook wel 'huh????'. Maar als je je boodschap verpakt met termen als 'mutsen', ' je bent niet bijdehand' en 'rommeltje' ben ik inderdaad geneigd om helemaal door te schieten naar de andere kant. Om te denken: hoe haal je het in je hoofd om zo te oordelen? Terwijl dat wat je te zeggen hebt helemaal niet zo fout is, misschien.
Maar zeg je het dan ook zo bot? Kan me dat namelijk niet voorstellen.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:37 schreef Igraine het volgende:
[..]
![]()
Waar haal je het idee van een gouden kinderkamer met dure spullen vandaan? En deftigheid en kakwijf?? Yeah sure...![]()
En ja, irl zeg ik dit soort dingen ook. Beter dan ze wel te denken maar niet uit te spreken of dat slechts achter iemands rug te doen...
ik vind jubelende muts eigenlijk wel een leuke term.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:38 schreef poemojn het volgende:
Igraine/Livelink, ik vind 't ook niet zo leuk om voor 'jubelende muts' uitgemaakt te worden alleen omdat ik LB feliciteer.Kritiek brengen op iemands leven moet toch ook kunnen zonder meteen de anderen uit te schelden? De woordkeus was hier even niet zo tactisch imho.
zal ik jou dan eens beledigen?quote:Op woensdag 7 september 2005 12:37 schreef Igraine het volgende:
[..]
![]()
Waar haal je het idee van een gouden kinderkamer met dure spullen vandaan? En deftigheid en kakwijf?? Yeah sure...![]()
En ja, irl zeg ik dit soort dingen ook. Beter dan ze wel te denken maar niet uit te spreken of dat slechts achter iemands rug te doen...
OEWWWW!quote:Op woensdag 7 september 2005 12:43 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zal ik jou dan eens beledigen?
Je had een kloon van mijn moeder kunnen zijn
Ja, dan zeg ik dat ook zo bot.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:42 schreef bibi het volgende:
[..]
Maar zeg je het dan ook zo bot? Kan me dat namelijk niet voorstellen.
Dat je je twijfels hebt bij haar situatie ok dat is jouw recht, maar er dingen bij te halen als rommeltje en vooral die gemene sneer dat ze dadelijk twee kinderen heeft van wauw he wel 2 verschillende mannen vond ik zelf te ver gaan.
lol, nee mij kunnen ze niet kwaaier krijgen dan me zoiets te zeggenquote:Op woensdag 7 september 2005 12:45 schreef Troel het volgende:
[..]
OEWWWW!
Ik ken je moeder niet, maar het zal wel niet fijn zijn
ik heb het niet, maar misschien kan iemand anders het je mailenquote:Op woensdag 7 september 2005 12:47 schreef moussy het volgende:
Is het gek als ik het stukje film over het gouden kamertje en dure spulletjes van Igraine gemist heb?
moussy je bent het toch niet verleerd :p ?quote:Op woensdag 7 september 2005 12:47 schreef moussy het volgende:
Is het gek als ik het stukje film over het gouden kamertje en dure spulletjes van Igraine gemist heb?
helemaal met je eens hoor livelink. maar ik kreeg even een deja-vu (luca is ook een "ongelukje" ) en daardoor werd het even rood voor de ogen.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:45 schreef livelink het volgende:
Persoonlijk vind ik dat als iemand aangeeft dat ze zwanger is of wat dan ook voor leuk nieuws heeft er maar één reactie past en dat is ' Gefeliciteerd!!' en blij zijn voor iemand.
Met alle andere zaken heb je je gewoon niet te bemoeien. Iedereen is oud en wijs genoeg (ga ik van uit) om zijn eigen keuzes te maken. Wat dat betreft vond ik de reactie van Igraine ook onnodig en zeker niet slim. Het gaat mij alleen om het weer massaal over iemand heenvallen. Dat doet mij zo denken aan het pestgedrag van kinderen en daar ben ik redelijk allergisch voor.
Ow zo...quote:Op woensdag 7 september 2005 12:49 schreef livelink het volgende:
Dat wordt gehaald uit het consuminderentopic, waar Igraine een keertje heeft aangegeven dat zij liever nieuwe spullen heeft dan 2e handse. Ook weer een volkomen onschuldige opmerking die nu weer gigantisch wordt opgeblazen.
Wat probeer je nou toch iedere keer met je operkingen, mij aanzetten tot rellen of zo?quote:Op woensdag 7 september 2005 12:50 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
moussy je bent het toch niet verleerd :p ?
nope.. doet er verders niet toe..quote:Op woensdag 7 september 2005 12:54 schreef moussy het volgende:
[..]
Wat probeer je nou toch iedere keer met je operkingen, mij aanzetten tot rellen of zo?
we maken gewoon een apart reltopic aanquote:Op woensdag 7 september 2005 12:55 schreef Ireth het volgende:
Ik dacht dat de rellen altijd plaatsvonden in het mod topic? Loop ik hier gewoon een rel mis?![]()
Ik snap geen ruk van jequote:Op woensdag 7 september 2005 12:56 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
nope.. doet er verders niet toe..![]()
ik snap mezelf soms ook niet dusquote:Op woensdag 7 september 2005 12:58 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik snap geen ruk van je
ik heb geen tijd om te rellen btw, tis bijna casoppoetssnotwegveegbedtijd
pardon?quote:Op woensdag 7 september 2005 12:53 schreef E.T. het volgende:
Zow, gaan we nu weer gezellig doen!
klaar enzo..
Ik begon met lezen, was halverwege bij de vreselijke sfeer om 12.29, scrolde snel naar beneden (wwaarmee ik zag dat er nog een hoop te lezen viel en er geen blauwe naam tussen stond) en plaatste dit alvast.quote:
eerst nog de streepjesfoto.quote:Op woensdag 7 september 2005 13:11 schreef Luchtbel het volgende:
Ik blijf ook op geel hangen....
Maar dinsdagavond kan ik al terecht. Voor de rest weet ik het niet. Ik heb regelmatig getest maar pas vorige week positief maar daarvoor zit nog een wat langere periode. Maar goed moet eerst nog maar zien hoe het allemaal gaat enzo.
nou, ik doelde eigenlijk meer op de rel in het moderatietopic over die foto.quote:Op woensdag 7 september 2005 13:11 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik begon met lezen, was halverwege bij de vreselijke sfeer om 12.29, scrolde snel naar beneden (wwaarmee ik zag dat er nog een hoop te lezen viel en er geen blauwe naam tussen stond) en plaatste dit alvast.
Bij het doorlezen zag ik dat later e.e.a. wat milder werd, maar nog steeds een hoop gekift en heb daarom mijn post gewoon laten staan.
na de reactie van BE van vanmorgen ben ik aan m'n werk gegaan, en nu in m'n lunchpauze zag ik dit topic eerder..quote:Op woensdag 7 september 2005 13:16 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou, ik doelde eigenlijk meer op de rel in het moderatietopic over die foto.
toen was er geen mod te bekennen.
wat fijnquote:Op woensdag 7 september 2005 13:51 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik ga vanavond naar de camping waar schoonouders zich verschuilen, ipv dat ze hier zitten....
Ja sorry, ik moest even mijn naar wc-papier genoemde dochter eten geven uit haar gouden zuigfles...quote:Op woensdag 7 september 2005 13:40 schreef moussy het volgende:
Daar zit je dan...
Genesteld in een hoek van de heerlijke zachte bank, met je laptopje op schoot, de cola fles staat naast je, zachtjes uit te bruisen. In mijn haast om me te installeren heb ik hem omgeschopt. Zakje Bits en Bytes ligt klaar... Is het klaar over knuffel kus kroel![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 16:02 schreef Rottdog het volgende:
Wou er al bijna een kots smiley tegen aan gooien waar bemoeien we ons mee.![]()
Waarom zou ik opbouwende kritiek moeten gevenquote:Op woensdag 7 september 2005 16:20 schreef rena het volgende:
[..]
Inderdaad, hier heeft Luchtbel ook helemaal niks aan, als het nou nog opbouwende kritiek was geweest, maar wat moet ze met dit soort opmerkingen?
quote:Op woensdag 7 september 2005 10:19 schreef Luchtbel het volgende:
In jullie deurp! dat kan toch niet!
Ik ben zwanger. Dat kan eigenlijk ook niet maar toch is het zo.![]()
![]()
En ik kan het niet voor me houden.
zal ik eens wat stoms opbiechten?quote:Op woensdag 7 september 2005 20:52 schreef Lois het volgende:
Jemig Snoop ik lees het nu pas van je fiets. Dat is echt balen zeg![]()
![]()
Wij maken altijd een kopiesleutel, en hebben de orginele en reservesleutels ergens in huis liggenquote:Op woensdag 7 september 2005 21:20 schreef snoopy het volgende:
ja maar je moet de reservesleutel en de gebruiksleutel inleveren.
Dan laat je er toch een bijmakenquote:Op woensdag 7 september 2005 21:20 schreef snoopy het volgende:
ja maar je moet de reservesleutel en de gebruiksleutel inleveren.
Wooooooooo wat een vet tasje!! Echt gaaf, hoe hebben ze dat gedaan?!quote:Op woensdag 7 september 2005 20:51 schreef lady-wrb het volgende:
jessie, ik had het vanmorgen over deze foto (die prinsessenkamer weet je nog?)
[[url=http://img102.imageshack.us/img102/3989/voorjessie7hs.th.jpg]afbeelding][/URL]
ik heb toch zoiets leuks gekregen van een hele goeie vriend van me.
hij is in zuid-afrika op vakantie geweest en hij bracht dit voor mij mee als souvenir
en het is echt bruikbaar
[[url=http://img102.imageshack.us/img102/6331/koffertje0ct.th.jpg]afbeelding][/URL]
echt een schot in de roos want ik ben de hele vakantie al bezig met mijn recycle-project.
Zoals de dagbladbezorger regelmatig bij ons moest doen... had mam de autosleutels op de auto zitten, of ze hingen nog aan de deur...quote:Op woensdag 7 september 2005 21:39 schreef snoopy het volgende:
tja, het had mij ook wel leuk geleken als iemand gewoon had aangeklopt met de mededeling: mevrouw, uw sleutel zit nog in uw fiets. Dat is niet handig hoor!
Ritalin, maar dat mag jij volgens mij nietquote:Op woensdag 7 september 2005 21:58 schreef _evenstar_ het volgende:
iemand tips tegen overhyper gedrag?
laten we dat maar niet doen neejquote:Op woensdag 7 september 2005 21:59 schreef m@x het volgende:
[..]
Ritalin, maar dat mag jij volgens mij niet![]()
Zou kunnen maar dan moet je dat van die kopie alsnog aan de verzekering doorgeven dat je je sleutel kwjt bent en je een kopie hebt laten maken. Dan had ze pas over een paar weken aangifte kunnen doen... en ik heb begrepen dat dit al is gedaan.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
Kan je niet nog een kopie laten maken en die beschadigen ofzo ik roep maar wattis natuurlijk wel verzekeringsfraude.
Ik bedoelde jou niet, ik stemde er mee in wat je zeiquote:Op woensdag 7 september 2005 17:49 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Waarom zou ik opbouwende kritiek moeten geven![]()
het zijn dopjes van limonadeflesjes die met ijzerdraad aan elkaar geregen zijn.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:36 schreef Syrena het volgende:
[..]
Wooooooooo wat een vet tasje!! Echt gaaf, hoe hebben ze dat gedaan?!
Dat wist ik dus niet!quote:Op woensdag 7 september 2005 22:36 schreef snoopy het volgende:
Dat was zeker mazzel Spuuglokje. Gelukkig wist je waar ze lagen!
O dear sorry mijn excusesquote:Op woensdag 7 september 2005 22:36 schreef rena het volgende:
[..]
Ik bedoelde jou niet, ik stemde er mee in wat je zei![]()
![]()
Daar moest ik ook even van slikken jaquote:Op donderdag 8 september 2005 09:43 schreef dutchie het volgende:
En die liefdevolle hand van je mannetje op je gezichtslik
hoewel ik het niet met Igraine eens ben wat LB betreft, ben ik het wel hier mee eens. Igraine kan toch gewoon een andere mening hebben? Ze is iig gewoon zo eerlijk om het te zeggen en er naar te vragen.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:11 schreef Igraine het volgende:
Sinds wanneer is lef goor, Spindizzy?
Jij mag altijd iedereen en alles afzeiken met je verbitterde toon maar een ander mag geen mening hebben die niet strookt met de jouwe?
precies, dat gevoel had ik nou ook al. Waarom nou zo?quote:Op woensdag 7 september 2005 12:26 schreef livelink het volgende:
Goh, wat zijn we weer bezig. Ik weet dat Luchtbel heel populair is hier, maar dat hoeft niet te betekenen dat als iemand ook maar enigszins een kritische kanttekening plaatst, die meteen op zo'n manier af hoeft te worden gebekt.
Ik heb nooit zo de neiging om me ergens mee te bemoeien, maar ik begin me zo langzamerhand echt te ergeren aan dat met zijn allen bovenop iemand springen. Ik vind de voorbeelden van de laatste weken echt niet leuk. Eerst met zijn allen Githa aanvallen, gisteren Bright op een niet leuke manier pesten en nu is Igraine weer de lul. Ze heeft geen onvertogen woord gezegd en toch moet er op zo'n manier gereageerd worden.
Ja het maakte mij ook niet uit. Ik had me heus wel voorbereid op bepaalde reacties, die zullen er in het echt ook zijn. Ik ben vast aan het warmdraaienquote:Op donderdag 8 september 2005 10:37 schreef Belana het volgende:
[..]
hoewel ik het niet met Igraine eens ben wat LB betreft, ben ik het wel hier mee eens. Igraine kan toch gewoon een andere mening hebben? Ze is iig gewoon zo eerlijk om het te zeggen en er naar te vragen.
Want echt Troel, het is me nou een half jaar gelukt om jou en je kutopmerkingen te negeren maar dit vind ik dus echt zum kotsen. De manier waarop je over me praat, alsof ik je ooit een belofte heb gedaan, alsof ik hier niet bij zit ofzo. Of me tegenover andere mensen moet bewijzen of iets van dien aard. Ik hoop voor je dat jij je niet altijd hoeft te bwijzen voordat mensen enige vorm van vertrouwen in je hebben. Ik maak me er verder niet druk om maar ik vind het echt gewoon raar dat je zoiets zegt.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:32 schreef Troel het volgende:
[..]
Heb je wel eens gehoord van eerst zien, dan geloven of veel beloven, weinig doen? Ik hoop inderdaad voor Luchtbel dat Igraine ongelijk gaat krijgen, en dat ze alles op een rijtje heeft. Maar tot ze het geld heeft en totdat ze d'r school afheeft zou ik daar nog niet zo zeker van zijn.
Ik heb het over 'we' niet over 'Sugar'. Ik doelde op Belana die dingen aanhaalde, LB die nog een keer op Troel reageerde, MeNicole die er ook nog een keer naar verwees, jij die ook een opmerking in die richting maakte.quote:Op donderdag 8 september 2005 12:11 schreef Sugar het volgende:
Euhm, BE, ik wil gewoon echt mijn oma kunnen citeren als ik daar door iets hier aan moet denken. En dit is toch helemaal geen discussie die je als moderator moet inperken? Of wel? Het is puur inhoudelijk!
Ik zei het misschien wat vreemd, ik bedoelde te zeggen dat het soms wel anders kan lopen dat je gehoopt had, of zelfs gepland had. Dat is niet iets wat ik jou verwijt, dat is meer iets wat ik in MIJN leven ben tegengekomen, en iets wat heel normaal is, en iets waarvan ik hoop dat het JOU niet zal gebeuren.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:22 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ja het maakte mij ook niet uit. Ik had me heus wel voorbereid op bepaalde reacties, die zullen er in het echt ook zijn. Ik ben vast aan het warmdraaien
Dit stoort me echter wel heel erg.
[..]
Want echt Troel, het is me nou een half jaar gelukt om jou en je kutopmerkingen te negeren maar dit vind ik dus echt zum kotsen. De manier waarop je over me praat, alsof ik je ooit een belofte heb gedaan, alsof ik hier niet bij zit ofzo. Of me tegenover andere mensen moet bewijzen of iets van dien aard. Ik hoop voor je dat jij je niet altijd hoeft te bwijzen voordat mensen enige vorm van vertrouwen in je hebben. Ik maak me er verder niet druk om maar ik vind het echt gewoon raar dat je zoiets zegt.
ik ga misschien ver (overigens niet zo bedoeld, maar vooruit), maar daar hebben meer mensen pap van gegeten:quote:Op donderdag 8 september 2005 11:42 schreef Belana het volgende:
LB, je moet je er ook niks vanaan trekken, maar dat hoef ik jou niet te vertellen
Troel gaat idd een stapje te ver, ben blij dat je daar zelf op gereageerd hebt, want negeren kan maar zo lang aan...
En dan kun Luchtbel misschien vinden dat ik kutopmerkingen maak, maar ik ben echt niet de enige hier.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:34 schreef Sugar het volgende:
Troel? Ben je ziek?
Ok. My bad then. Sorry.quote:Op donderdag 8 september 2005 12:29 schreef Sugar het volgende:
Brighteyes, ik vat het niet puur voor mezelf op, hoor. Ik gaf aan waarom IK nog wilde reageren.
En verder weet ik ook niet wat wijsheid is ofzo, maar ik vind een inhoudelijke discussie iets anders dan discussie over hoe dingen gezegd worden bijvoorbeeld (zoals laatst weer over githa en ook eerder wel). Een soort metadiscussie. Maar misschien is er helemaal geen verschil.
Vast net zo erg als mijn opmerking. Ik heb geen zin om me te gaan verlagen tot dit soort shit, ik heb geen zin om zo schijnheilig te doen.quote:
Cas loopt toch eindelijkquote:Op donderdag 8 september 2005 12:44 schreef Luchtbel het volgende:
Noem dat maar op z'n pootjes terechtkomen![]()
Ach, de één is wat sneller tevreden dan de anderquote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 12:55 schreef poemojn het volgende:
Hij zou toch minstens moeten kunnen voetballen op zijn leeftijd
Arlene Eisenberg, De Peuterjaren, op een been staan en een bal wegschoppen: 21 maanden![]()
Ja dat kon die drol dus eerder dan lopenquote:Op donderdag 8 september 2005 12:55 schreef poemojn het volgende:
Hij zou toch minstens moeten kunnen voetballen op zijn leeftijd
Arlene Eisenberg, De Peuterjaren, op een been staan en een bal wegschoppen: 21 maanden![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 13:01 schreef Syrena het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik dat nog steeds niet
quote:Op donderdag 8 september 2005 12:52 schreef m@x het volgende:
[..]
Ach, de één is wat sneller tevreden dan de ander![]()
Ik zou het niet weten bel, dat ding ligt nog op de kast stof te vangen tot ik waarschijnlijk besluit het aan het konijn te gevenquote:
Hebben die koters van Hazes dat ook niet laten doen? Als je er achter kunt komen door wie dat gezet was, kun je die misschien bellen voor infoquote:Op donderdag 8 september 2005 13:12 schreef moussy het volgende:
Ben ondertussen aan het kijken voor mn verjaardagskadootjeeen nieuwe tattoo
Alleen ben ik er nog niet uit of ik er as in mee wil laten prikken of niet, er is bar weinig te vinden op internet daar over. Of ik zoek verkeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |