abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30109821
Daar gaan we weer.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_30110244
Bix, ik was eerst naar de huisarts gegaan met m'n klachten, en die meende dat ik een hernia had (nav wat vragen over mijn klachten, hij heeft niet één testje ofzow gedaan of gekeken naar m'n rug...). De bedrijfsarts was toen op vakantie dus heb toen nog contact gehad met de bedrijfsverpleegster (ofzow) maar ja dat is ook geen dokter natuurlijk, en nu dus pas voor het eerst bij de bedrijfsarts geweest.

En gefeliciteerd met je baan Zal wel even wennen zijn aan de opvang idd, maar daarna is het vast ook wel relaxed

Githa, zal ook wel wennen zijn joh, die nieuwe chaotische baan Wel leuk verder daar?
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  Jubileum moderator dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:42:12 #3
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_30110479
* Lois dacht dat het morgen al donderdag was

paar dagen ziek thuis en ik ben gelijk de dagen van de week kwijt.
Sorry Jessie maar dan ben ik in ieder geval wel op tijd met sterkte wensen.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:42:20 #4
81992 Githa
pi_30110484
Jah was super moet natuurlijk nog even wennen en mijn eigen weg/ werkwijze vinden maar dat gaat wel goedkomen
Ze hebben me gezegd dat het de eerste 3 weken alleen maar erger wordt en dat er dan langzaam wat duidelijkhied in komt dus er is hoop

Maar ik vergat jou verhaal...
Wat raar he, in eens geen hernia meer Wat was het dan wel en hoe komt het dat die diagnose eerst wel gesteld is?
Het is natuurlijk goed nieuws als het waar is en nog beter dat jij ook weer gewoon je oude baantje kunt hevatten maar als dat niet zo is kun je natuurlijk nog meer schade aan je rug oplopen
Ik bedoel, wie geloof je he....
pi_30110568
Oja, Githa ging ook aan iets anders beginnen. Lekker hectisch.. Het zal wel even wennen zijn githa, over een tijdje weet je niet beter. Succes hoor!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_30110761
Klinkt alvast beter dan je vorige baan Githa Nu nog 'even' wennen aan die nieuwe werkwijze en dan komt het helemaal goed

De bedrijfsarts noemde dit "a-sympathieke rugklachten" ofzoiets, oftewel "gewoon rugpijn"
Martineke had volgens mij dezelfde klachten als ik en toen kreeg ze ook iets van oefeningen waarmee het beter werd. Blijkbaar komen sommige klachten overeen met die van een hernia?
Maar bij een hernia heb je eigenlijk maar aan één kant klachten, en ik had het zowel links als rechts, Ik twijfelde zelf dus ook al of het het wel was, en die verpleegster trouwens ook. En rusten (wat de huisarts als advies gaf) helpt blijkbaar niet, want in m'n zwangerschapsverlof is het ook niet over gegaan, en de afgelopen weken dus ook niet. Dus vertrouw nu maar even hierop en ga gewoon die oefeningen proberen te doen en dan maar hopen dat het beter wordt!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:50:57 #7
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_30110829
Bix, vergat in de gauwigheid je te feliciteren met je nieuwe baan

Gefeliciteerd!!!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_30111093
Lois ga je toch geen sorry voor zeggen!!!! Vind t al lief dat je er aan denkt !!!!
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 22:13:54 #9
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_30111823
Ok, nog maar een keertje dan (ik had in 't gesloten topic gepost.. internet is hier zo verdomde traag.. K*t Versatel Fok van vorige week was er snel bij)

Bix, gefeliciteerd!!
je weet dat (zo goed als) alle wachtlijsten voor kinderdagverblijven zijn opgelost? en dat je dus bijna overal zo terecht kunt?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_30112154
E.T. heb jij je adres al gemaild naar Nadine?
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 22:33:25 #11
24188 Belana
kloon van belana
pi_30112669
Bix! Heb je een nieuwe baan! Gefeliciteerd!
stormy waters...
sailin'
pi_30113515
ja!! leuk he. heb er echt zin in. maar zie dus wel op tegen dat kinder-loslaten-deel. 1 dag in de week gaat door de opa & oma's opgevangen worden (die alledrie vrij ver weg wonen maar dan om de beurt een dag in de week hier komen oppassen), en de overige 2 dagen gaan ze naar een kdv of een gastgezin. tussen die laatste 2 twijfel ik dus nog.

lois, ik las net van je nierbekkenontsteking, bah!!! gaat het inmiddels wat beter?

en jessie, ook weer last van die nare pijnen, hopelijk weet je snel wat meer en is 't iets dat toch gewoon makkelijk opgelost kan worden.
pi_30114371
Bix Gefeliciteerd met je nieuwe baan s6 met het vinden van de juiste oppas methode
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 23:56:00 #14
61800 Rottdog
May all your dreams come true
  woensdag 31 augustus 2005 @ 09:23:28 #15
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_30122946
Bix, wat lekker, een nieuwe baan. Gefeliciteerd!! Het zal je inderdaad weinig moeite kosten om opvang te vinden. Onze kdv zit bijvoorbeeld te springen om nieuwe aanmeldingen. En dan zal het qua gastgezinnen vast niet veel anders zijn. Het loslaten zal vast moeilijker zijn dan het vinden van een plekje.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 31 augustus 2005 @ 16:39:51 #16
13151 crew  Rewimo
pi_30136037
Inkopen doen is leuk!

Jas, rood bij Zeeman, 12,99:

Scapino, stoere winterschoenen voor 50%, 11,45

Scapino, grotejongenszwembroek, in het rood 3,97

= mening Christan
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 31 augustus 2005 @ 16:41:00 #17
13151 crew  Rewimo
pi_30136080
O, en voor mezelf zag ik een rugzak, afgeprijsd 50% dus nu 12,50, kom ik bij de kassa is ie 10 euro

Rood
pi_30136351
Vanavond om 23 uur op Nederland 2 bij Karels keuze:

Een miljoen waard (maker: Arjen Oosterbaan) 31 augustus
Het intieme verhaal over een vader en zoon die helemaal bezeten zijn van voetballen. De vader heeft een droom: zijn zevenjarige zoon moet kunnen afmaken wat hem niet is gelukt en daar heeft hij alles voor over.

De makers van de documentaire en de hoofdrolspeler ken ik van de voetbalclub van mijn vriend. Ik kom er er geloof ik ook nog ergens in voor (een flits ).

Nou ja, voor de liefhebbers dus. Ik vond het iig een mooie documentaire. Maar ik weet niet of dat komt doordat ik de mensen ken....
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_30143613
Wat lijkt me dat vreselijk als je zoon wat voor jou moet afmaken.
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 31 augustus 2005 @ 21:20:38 #20
3011 E.T.
pi_30145009
't is jammer dat het een beetje erg donker wordt.. Daar ga ik typfouten van maken lijkt wel..
Het is in elk geval nu zalig buiten

Alleen zie ik dus niks meer en ik wordt lekgeprikt toch maar naar binnen dan.

Wel lekker in m'n stoeltje buiten notulen afgemaakt en verwerkt..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_30145086
Ja heel bizar. Maar het gekke is dat dat jongetje dus idd ook helemaal maf is van voetbal. Nu maar hopen dat het kind geen trauma oploopt
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † woensdag 31 augustus 2005 @ 22:14:34 #22
43556 miss_dynastie
pi_30147161
Hele gave schoenen, rewimo
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 31 augustus 2005 @ 22:16:32 #23
13151 crew  Rewimo
pi_30147261
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 22:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Hele gave schoenen, rewimo
Kun je Christan daar ook even van overtuigen?

Hij wou rooie
pi_30148365
Lekker relaxed E.T.!
Ik vind het zo jammer dat het alweer zo vroeg donker is.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  woensdag 31 augustus 2005 @ 22:49:17 #25
3011 E.T.
pi_30148634
sja.. 'vroegah' werd er al gezegd "Kermis Hoorn betekent om 21.00 de lamp op"
En het is waar.. De kermis in Hoorn is altijd zo'n beetje de 2e week van augustus.. en dan heb je dus idd om 21.00 de lampen aan in huis..
Is altijd wel een aardig geheugensteuntje voor mij..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')