zo'n bleek eh ding als coolbabe hierboven postte. het is wel de dag van de onzedige plaatjes geloof ik he.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:16 schreef Luchtbel het volgende:
Ik weet helemaal niet wat rettich is
Ja anders ga ik nu bij deze alsnog rare dingen denkenquote:Op woensdag 7 september 2005 00:20 schreef bixister het volgende:
ja, van de gever misschien!
nou ja, bouwen. t gaat geloof ik uit van bestaande dingen (uit kringloopwinkels e.d.), verf en decoratiemateriaal. ik moest bij de prinsessenkamer meteen aan jou denken dus.quote:Op woensdag 7 september 2005 09:22 schreef jessie het volgende:
De bouwIk dacht meer gewoon aan ehhh roze muren wat glittertjes erop blazen, enz. Maar je kan t ook bouwen?
voorlopig is er nog niet veel meer te zien dan dat er een kast met schuifwand is geplaatst. en op die schuifdeuren ben ik spongebob aan het schilderen.quote:Hoe ben je Luca zijn kamer aan t doen? Fotoooooooooooooooooooooooooooooooo's
daar was ik al bang voor.quote:Op woensdag 7 september 2005 09:36 schreef moussy het volgende:
vrijdag einde van de middag zijn we weggegaan.
is mogelijk, maar dan moet je wel een flink aantal snoertjes hebben die je dan naar je video kan laten sturen (of naar je tv en dan dat kanaal opnemen met de video)quote:Op woensdag 7 september 2005 09:40 schreef lady-wrb het volgende:
weet iemand of het mogelijk is om een film van de computer op een videoband te krijgen?
ik heb namelijk sinds kort een digitale videofilmdinges.
luca zijn oma is bijna jarig en ik wil luca als kadootje een videoband met beelden van hem in de vakantie geven.
dr zit een snoertje bij waarmee je de film op tv kan zien.quote:Op woensdag 7 september 2005 09:54 schreef Troel het volgende:
[..]
is mogelijk, maar dan moet je wel een flink aantal snoertjes hebben die je dan naar je video kan laten sturen (of naar je tv en dan dat kanaal opnemen met de video)
mits je met je video op dat kanaal kan opnemen, maar dan zou het moeten werken.quote:Op woensdag 7 september 2005 10:02 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dr zit een snoertje bij waarmee je de film op tv kan zien.
dus als ik het goed begrijp moet je dat kanaal op de video zien te vinden en dan kan je het rechtstreeks opnemen?
Van één zo'n dingquote:Op woensdag 7 september 2005 07:39 schreef coolbabe het volgende:
Ik heb er vannacht zelfs van gedroomdIk had er soep van gemaakt
oef,quote:Op woensdag 7 september 2005 10:03 schreef Troel het volgende:
[..]
mits je met je video op dat kanaal kan opnemen, maar dan zou het moeten werken.
is het een snoertje waarbij ook het geluid naar de tv gaat?
quote:Op woensdag 7 september 2005 10:19 schreef Luchtbel het volgende:
In jullie deurp! dat kan toch niet!
Ik ben zwanger. Dat kan eigenlijk ook niet maar toch is het zo.![]()
![]()
En ik kan het niet voor me houden.
Hihihi Dutch, blij dat ik niet de enige ben (zowel qua tranen als qua hormonale buienquote:Op woensdag 7 september 2005 10:31 schreef dutchie het volgende:
LBgodver, zet je me hier mooi te kijk op mijn werk. Ik heb gewoon tranen in mijn ogen staan. (ja echt, geen gelul).
(ik heb hier dus last van hormonale buien vanwege ongesteldheid, ook fijn hoor
) Wat mooi meissie...
Ooohw, dat is ook goed nieuws!quote:Op woensdag 7 september 2005 10:26 schreef Luchtbel het volgende:
Euhm weet niet preciesmaar wel al hartje gehoord vanmorgen. Dus euhm niet in z'n geheel heel erg pril enzo.
zo'n brede is een scartkabel, die anderen zijn tulp stekkertjes.quote:Op woensdag 7 september 2005 10:14 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
oef,nou stel je wel erg moeilijke vragen.
bedoel je zo'n ding met een rood, wit en geel stekkertje? of zo'n breed ding?
quote:Op woensdag 7 september 2005 10:36 schreef Luchtbel het volgende:
Hij belde terug en zei zo lief; Maar we gaan toch wel praten over wat we gaan doen en niet over laten weghalen? Toch?
Als jullie dat nou eens op een tegeltje laten zetten en op de wc hangen, dan kan dat niet meer mis gaan.quote:Oh wacht... Dutch had gelijk...
dutch de nieuwe charquote:Op woensdag 7 september 2005 10:48 schreef dutchie het volgende:
LB, ik ZEI toch al dat hij een blijvertje was?
Ik quote even BE:
[..]
Als jullie dat nou eens op een tegeltje laten zetten en op de wc hangen, dan kan dat niet meer mis gaan.
Mwah, stom... Het is wel jammer dat je die spullen weg hebt gedaan, maar dat komt vast wel weer goed. Ben je er wel een beetje blij mee?quote:Op woensdag 7 september 2005 10:36 schreef Luchtbel het volgende:
Ja stom he Tex. Ik moest echt al keilang ongesteld worden en een paar keer getest maar bleef negatief. In opruimwoede (heb ik ook als ik ongesteld moet worden) alles weggedaan want een ander kindje zou toch niet komen of pas over een jaar of euh acht ofzo. Maar ja vorige week was het ineens wel positief en toen ik het hem vertelde waren we eerst nog in shock, zouden later verder praten.
Hij belde terug en zei zo lief; Maar we gaan toch wel praten over wat we gaan doen en niet over laten weghalen? Toch?
Bedankt allemaal
En Suikertje![]()
![]()
![]()
thanks, je hebt geen idee hoe blij ik soms ben dat ik dit met je kan delen!
geen idee maak jij er eenquote:Op woensdag 7 september 2005 11:11 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb gisteren een oud kinderboek gekregen en ik ben er zo blij mee
het is er een die ik als kind zo vaak gelezen heb.
het is 32 jaar oud en ik ben er al jaren naar op zoek en ineens ligt het bij het riagg in de wachtkamer
ik mocht het hebben op voorwaarde dat ik er een ander voor terugleg.
kleine moeite, ik heb boeken zat om terug te leggen (dubbele zelfs)
ik mis hier eigenlijk wel een kinderboeken topic. waarom is dat hier eigenlijk niet?
De leukste kinderboekenquote:Op woensdag 7 september 2005 11:11 schreef lady-wrb het volgende:
ik mis hier eigenlijk wel een kinderboeken topic. waarom is dat hier eigenlijk niet?
Ik ook.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:22 schreef Luchtbel het volgende:
Oh en Dutch, ik hoop heel erg dat je gelijkt blijft hebben
Jij zegt gewoon wat ik denk maar niet durf te vragenquote:Op woensdag 7 september 2005 11:46 schreef Jonnetje het volgende:
Maar Lb ik durruf het bijna niet te vragen, en als je er niet op wil antwoorden snap ik dat helemaal..
Maar hoe ga je dat nu doen met de bevalling? Omdat je er zo tegen opziet/zag en dat je na de bevalling van Jolietje zei dat je nooit meer (zo) wou bevallen en er dus geen brusje voor Jolie zou komen..
Nou in mijn boekje is het als je behoorlijk jong bent, nog op school zit, geen rooie rotcent hebt en voor de 2e keer ongepland zwanger raakt (van 2 verschillende mannen) toch niet echt de meest ideale situatie.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:03 schreef Sugar het volgende:
Weet niet, Igraine, leg eens uit waarom jij dat vindt. Zou ik zeggen.
quote:Op woensdag 7 september 2005 11:59 schreef Igraine het volgende:
jubelende mutsen
Joh, zeik niet als er iemand hier een zuurpruim is ben jij het wel.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:08 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee zuurpruim. Wie denk je helemaal dat je bent?
Dat is ook zo, meningen verschillen... Ik geef alleen de mijne.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:05 schreef Githa het volgende:
Een rommeltje is ook zo persoonlijk. Wat jij een rommeltje vind kan voor een ander heel normaal zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |