zo'n bleek eh ding als coolbabe hierboven postte. het is wel de dag van de onzedige plaatjes geloof ik he.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:16 schreef Luchtbel het volgende:
Ik weet helemaal niet wat rettich is
Ja anders ga ik nu bij deze alsnog rare dingen denkenquote:Op woensdag 7 september 2005 00:20 schreef bixister het volgende:
ja, van de gever misschien!
nou ja, bouwen. t gaat geloof ik uit van bestaande dingen (uit kringloopwinkels e.d.), verf en decoratiemateriaal. ik moest bij de prinsessenkamer meteen aan jou denken dus.quote:Op woensdag 7 september 2005 09:22 schreef jessie het volgende:
De bouwIk dacht meer gewoon aan ehhh roze muren wat glittertjes erop blazen, enz. Maar je kan t ook bouwen?
voorlopig is er nog niet veel meer te zien dan dat er een kast met schuifwand is geplaatst. en op die schuifdeuren ben ik spongebob aan het schilderen.quote:Hoe ben je Luca zijn kamer aan t doen? Fotoooooooooooooooooooooooooooooooo's
daar was ik al bang voor.quote:Op woensdag 7 september 2005 09:36 schreef moussy het volgende:
vrijdag einde van de middag zijn we weggegaan.
is mogelijk, maar dan moet je wel een flink aantal snoertjes hebben die je dan naar je video kan laten sturen (of naar je tv en dan dat kanaal opnemen met de video)quote:Op woensdag 7 september 2005 09:40 schreef lady-wrb het volgende:
weet iemand of het mogelijk is om een film van de computer op een videoband te krijgen?
ik heb namelijk sinds kort een digitale videofilmdinges.
luca zijn oma is bijna jarig en ik wil luca als kadootje een videoband met beelden van hem in de vakantie geven.
dr zit een snoertje bij waarmee je de film op tv kan zien.quote:Op woensdag 7 september 2005 09:54 schreef Troel het volgende:
[..]
is mogelijk, maar dan moet je wel een flink aantal snoertjes hebben die je dan naar je video kan laten sturen (of naar je tv en dan dat kanaal opnemen met de video)
mits je met je video op dat kanaal kan opnemen, maar dan zou het moeten werken.quote:Op woensdag 7 september 2005 10:02 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dr zit een snoertje bij waarmee je de film op tv kan zien.
dus als ik het goed begrijp moet je dat kanaal op de video zien te vinden en dan kan je het rechtstreeks opnemen?
Van één zo'n dingquote:Op woensdag 7 september 2005 07:39 schreef coolbabe het volgende:
Ik heb er vannacht zelfs van gedroomdIk had er soep van gemaakt
oef,quote:Op woensdag 7 september 2005 10:03 schreef Troel het volgende:
[..]
mits je met je video op dat kanaal kan opnemen, maar dan zou het moeten werken.
is het een snoertje waarbij ook het geluid naar de tv gaat?
quote:Op woensdag 7 september 2005 10:19 schreef Luchtbel het volgende:
In jullie deurp! dat kan toch niet!
Ik ben zwanger. Dat kan eigenlijk ook niet maar toch is het zo.![]()
![]()
En ik kan het niet voor me houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |