quote:
Mwoa, des te beter toch?quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:42 schreef pea4fun het volgende:
[..]Ja zo niet erg vind ik het nou ook weer niet hoor...
quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:46 schreef HMaster-II het volgende:
Gaan we weer over tot de orde van de avond...![]()
Gaat nog een glas drank halen..
Jim Beamquote:
Op marktplaats, als je ze snel nodig hebt. Bezig met een SM-shoot?quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:49 schreef RonaldV het volgende:
Enkelboeien?
Now THERE's a thought!quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op marktplaats, als je ze snel nodig hebt. Bezig met een SM-shoot?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:52 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Now THERE's a thought!![]()
Nee hoor, ik las de TT verkeerd
Zeg! Ik zit net lekkerquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, des te beter toch?Alleen wel lastig dat je nou dus moet taxiën
![]()
*het er nog even in wrijft
ow.. ik heb de hele dag de airco aangehad en nu is het lekker fris buitenquote:
Baggeren voor gevorderden is in ONZ hoorquote:
ja dat is ook niet meer wat het geweest is zag ikquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Baggeren voor gevorderden is in ONZ hoor
Ja! Bier! Snel! Bij Jou!quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:35 schreef Re het volgende:
zow boeijuh, valt hier nog wat te beleven?
Nee idd, maar nu is mammie-mammie weer fijn bij ons en zoquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:42 schreef Re het volgende:
[..]
ja dat is ook niet meer wat het geweest is zag ik
fuck ja? atlasje?quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja! Bier! Snel! Bij Jou!
Ben wat vergeten gisteren
Nee, filmpje met geluid van die mitrailleurquote:
ahh nou volgende week weer johquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, filmpje met geluid van die mitrailleur
ja zoietsquote:
nee maar dat was ook beetje droog oefenen hequote:Op dinsdag 6 september 2005 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja zoietsMoeten we wel ff iets verzinnen om op te schieten, gisteravond ging het niet echt ergens over
maak eens een animated gifjequote:Op dinsdag 6 september 2005 23:02 schreef Re het volgende:
[..]
nee maar dat was ook beetje droog oefenen he
neequote:Op dinsdag 6 september 2005 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
maak eens een animated gifjevan die serie van mij en dat biertje?
Of resize die hele zwik ff naar enigszins normale proporties (480 x 640 of zo) en blaas de zip ff door, dan maak ik er eentje vanquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
maak eens een animated gifjevan die serie van mij en dat biertje?
ja dus?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:09 schreef Re het volgende:
[..]
nee, was oefenen het vergeten op contineous AF te zetten
![]()
nee format c:/ enzoquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dus?Nou zijn al die foto's niet gemaakt of zo?
Nee jij wordt blij van 10.000 uitgehongerde plunderaars in je dorpjequote:Op dinsdag 6 september 2005 23:13 schreef Shark.Bait het volgende:
Nou , wat zijn amerikanen lief voor hun landgenoten. vluchtelingen arriveren in Baton-Rouge, meteen gaan wapenverkopen omhoog, locals die het allemaal niet vertrouwen.
Zie je meteen hoe lief ze voor elkaar zijn daar
ja instincten blijven gewoon bestaan en komen zo wel bovendrijvenquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:13 schreef Shark.Bait het volgende:
Nou , wat zijn amerikanen lief voor hun landgenoten. vluchtelingen arriveren in Baton-Rouge, meteen gaan wapenverkopen omhoog, locals die het allemaal niet vertrouwen.
Zie je meteen hoe lief ze voor elkaar zijn daar
quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:17 schreef Re het volgende:
[..]
ja instincten blijven gewoon bestaan en komen zo wel bovendrijven
whehehe... wat fles zegt iddquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:17 schreef Re het volgende:
ja instincten blijven gewoon bestaan en komen zo wel bovendrijven
ja, dus ik zou wel willen weten welke ik moet gebruiken om een wysiwyg instelling te krijgen...quote:Op woensdag 7 september 2005 00:27 schreef Re het volgende:
adobe is een kleurstelling die men vooral gebruikt voor fotos die nog zwaar bewerkt moeten worden, weet niet of dat de rede is dat het wat afwijkt?
ik denk de realiteit van je sensor/film, maar welk programma dat is is afhankelijk van je kleurstelling... denk ikquote:Op woensdag 7 september 2005 00:48 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ja, dus ik zou wel willen weten welke ik moet gebruiken om een wysiwyg instelling te krijgen...
quote:Op woensdag 7 september 2005 00:57 schreef Re het volgende:
ik denk de realiteit van je sensor/film, maar welk programma dat is is afhankelijk van je kleurstelling... denk ik
quote:Op woensdag 7 september 2005 01:13 schreef Shark.Bait het volgende:
en ik ga slapen, want morgen wil ik mischien ff naar de tijgertjes gaan kijken
Heb je al die 26 foto's klaar dan??quote:Op woensdag 7 september 2005 07:05 schreef Toeps het volgende:
Goedesmorgens.Vandaag weer school. Ik hoop dat het iets meer niveau heeft dan gisteren...
Op twee na of zo.quote:Op woensdag 7 september 2005 07:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je al die 26 foto's klaar dan??
Ja ik zag hem ook, maar ja, kan wel aan de gang blijven natuurlijkquote:Op woensdag 7 september 2005 07:24 schreef Shark.Bait het volgende:
mogguh
mooie zonsopgang in de mist...als ik dat had geweten was ik eerder opgestaan om een foto te maken
daarom alleen alquote:Op woensdag 7 september 2005 07:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is en blijft natuurlijk wel een prachtig mooi gezicht
Ik heb ook wel 300-400 foto's van diverse zonsondergangen, allemaal hier in de buurtquote:
Leuk manquote:Op woensdag 7 september 2005 07:38 schreef Xilantof het volgende:
ik mag vandaag op excursie naar A'dam. Even een gebouw opnemen, en dan weer terug
Ben je een gebouwendokter? Is er een gebouwen ziekenhuis dan?quote:Op woensdag 7 september 2005 07:38 schreef Xilantof het volgende:
mij viel de zonsopkomst ook al op,,,, als in: dat ie erg mooi geweest moest zijn.
ik mag vandaag op excursie naar A'dam. Even een gebouw opnemen, en dan weer terug
Wat een leuk idee Toeps! Was dit een opdracht voor school ofzo? Moet je wel ineens heel anders naar objecten kijken e.d. goede oefeningquote:
tijgers in blijdorpquote:Op woensdag 7 september 2005 08:16 schreef Puckzzz het volgende:
Wie gaat er nog wat leuks doen vandaag?
Leuk gedaan, leuke opdrachtquote:
Mogguhquote:Op woensdag 7 september 2005 08:31 schreef RonaldV het volgende:
Ow MAN, ik ben gaar!
Moggûh! Iemand een foto ideetje voor in de woonomgeving? Niet te lastig, mijn hoofd heeft geen zin.
Blijf liggen waar je ligt en probeer een halve-bol panorama bij elkaar te schieten van je slaapkamerquote:Op woensdag 7 september 2005 08:31 schreef RonaldV het volgende:
Ow MAN, ik ben gaar!
Moggûh! Iemand een foto ideetje voor in de woonomgeving? Niet te lastig, mijn hoofd heeft geen zin.
Uhm... ik zit al. Dus dat liggen gaat al niet meer lukken.quote:Op woensdag 7 september 2005 08:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Blijf liggen waar je ligt en probeer een halve-bol panorama bij elkaar te schieten van je slaapkamer
En maar photostitchen vanmiddag
Ja, en nu moet ik gaan nadenken zeker?quote:Op woensdag 7 september 2005 08:39 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Mogguh
ligt eraan wat je wilt fotograferen...
quote:Op woensdag 7 september 2005 08:43 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ja, en nu moet ik gaan nadenken zeker?
quote:Op woensdag 7 september 2005 08:43 schreef RonaldV het volgende:
Ja, en nu moet ik gaan nadenken zeker?
Leuk idee. Nu nog ff een Nikon scoren.quote:Op woensdag 7 september 2005 08:45 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nee ik dacht dat je al wist wat je onderwerp was...
Heb je al eens geprobeerd met je DOF te spelen? Nikon op "A" zetten, die op 2.8 (of iig de laagste stand die je hebt) en dan je onderwerp knippen, dan je diafragma helemaal dichtdraaien en nog een foto maken... kijken wat het verschil is...
Werkplekquote:Op woensdag 7 september 2005 08:46 schreef mvdlubbe het volgende:
Maak je een serie van je ontbijt, tafel, kamer, huis, buurt, stad.
Is alleen wel een hoop werk.
Eerst maar ff een halve liter koffie naar binnen slaan, en kijken wat het effect daarvan is.quote:Op woensdag 7 september 2005 08:46 schreef mvdlubbe het volgende:
Maak je een serie van je ontbijt, tafel, kamer, huis, buurt, stad.
Is alleen wel een hoop werk.
Niet teveel van verwachten.quote:Op woensdag 7 september 2005 08:48 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Eerst maar ff een halve liter koffie naar binnen slaan, en kijken wat het effect daarvan is.
Bij jou mislukt vanmorgen?quote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 08:46 schreef RonaldV het volgende:
Leuk idee. Nu nog ff een Nikon scoren.
een Fuji S304 en een S7000. Dan nog een Olympus CaMedia van mevrouw, en een webcamachtig prutsding op de GSM.quote:Op woensdag 7 september 2005 08:50 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
coolpix 8800 of 8700 had jij toch?
Nee jij hebt Tiesjequote:Op woensdag 7 september 2005 08:52 schreef mvdlubbe het volgende:
Ja.. Maar ik heb dan ook geen inspiratie nodig.
.
Iedereen zou een Tiesje moeten hebbenquote:Op woensdag 7 september 2005 08:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee jij hebt TiesjeInspiratie in the plenty
Ik denk dat zelfs een Chinese namaak nog wel zou inspireren.quote:Op woensdag 7 september 2005 08:56 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Iedereen zou een Tiesje moeten hebben
Een echte natuurlijk, geen goedkope chinese namaak
Wil je niet van die rare dingen zeggen?quote:Op woensdag 7 september 2005 08:57 schreef mvdlubbe het volgende:
Het was zo vreemd gisteren. Ik wilde iets fotograferen en toen realiseerde ik mij dat er geen digitale camera in huis was.
*ril*.
The horrorquote:Op woensdag 7 september 2005 08:57 schreef mvdlubbe het volgende:
Het was zo vreemd gisteren. Ik wilde iets fotograferen en toen realiseerde ik mij dat er geen digitale camera in huis was.
*ril*.
Ja! *Eensch isquote:Op woensdag 7 september 2005 08:56 schreef RonaldV het volgende:
Iedereen zou een Tiesje moeten hebben
Hoi FlessiePessieBeebquote:
Kut-trucquote:
Doei! Goeie reis nogquote:Op woensdag 7 september 2005 10:05 schreef Auticia het volgende:
* Auticia vertrekt richting het Zeeuwse....
Ja hoorquote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 10:05 schreef Auticia het volgende:
* Auticia vertrekt richting het Zeeuwse....
ik wil ook een butostoelquote:Op woensdag 7 september 2005 10:02 schreef HMaster-II het volgende:
En nog eens hoi![]()
Plakt vast aan butostoel in Assen.![]()
dingen lijken allemaal op elkaarquote:Op woensdag 7 september 2005 08:53 schreef RonaldV het volgende:
een Fuji S304 en een S7000. Dan nog een Olympus CaMedia van mevrouw, en een webcamachtig prutsding op de GSM.
Jij komt niet aan mijn butostoelquote:
Als je compleet kleurendoof bent en een brilsterkte van + of -10 hebt wel, ja.quote:Op woensdag 7 september 2005 10:13 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
dingen lijken allemaal op elkaar
Ja, het Merwedekanaal bij de Munt.quote:Op woensdag 7 september 2005 10:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja het was erg mooi in de mist vanochtendIs dat het Merwedekanaal trouwens?
Dan moet je je ogen maar op de weg houdenquote:Op woensdag 7 september 2005 10:17 schreef Vliegvrager het volgende:
Geen mist gezien, terwijl ijk vanochtend toch echt uit Utrecht vertrokken ben
Afkicken???quote:Op woensdag 7 september 2005 10:49 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik denk dat ik zometeen even de goedkoopste digicam die ik kan vinden ga kopen. Ik moet toch wat.
Ik vind het wel een goed plan als de zaak waar je 'm inlevert voor reparatie je gewoon een 'leen-camera' verschaftquote:Op woensdag 7 september 2005 10:49 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik denk dat ik zometeen even de goedkoopste digicam die ik kan vinden ga kopen. Ik moet toch wat.
hebbie geen mobieltje met cam? Kan je op marktplaats niet een 2ehandsje vinden voor een paar tientjes?quote:Op woensdag 7 september 2005 10:49 schreef mvdlubbe het volgende:
Beetje kort. maar ik geloof dat ik niet de enige ben die kwalitatief ietsje ondermaats gescoord heeft.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:01 schreef _moder8or_ het volgende:
Goedenmorgen trouwens iedereen.
Hebben jullie nog een lekkere nacht gehad?
Jaaa dat je dan ineens een paar dagen een EOS 1Dn mee krijgt of zoquote:Op woensdag 7 september 2005 10:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik vind het wel een goed plan als de zaak waar je 'm inlevert voor reparatie je gewoon een 'leen-camera' verschaftdoen ze met auto's ook
Hehe. Ik heb heerlijk uitgeslapen. Wat wil je als je werkloos bentquote:Op woensdag 7 september 2005 11:03 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Beetje kort. maar ik geloof dat ik niet de enige ben die kwalitatief ietsje ondermaats gescoord heeft.
* Puckzzz heeft heerlijk geslapen, lag om 22.30 al lekker in bedjequote:Op woensdag 7 september 2005 11:03 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Beetje kort. maar ik geloof dat ik niet de enige ben die kwalitatief ietsje ondermaats gescoord heeft.
quote:Op woensdag 7 september 2005 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jaaa dat je dan ineens een paar dagen een EOS 1Dn mee krijgt of zo
t Zal wel een goedkoop instappertje worden, vrees ikquote:Op woensdag 7 september 2005 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jaaa dat je dan ineens een paar dagen een EOS 1Dn mee krijgt of zo
WHZquote:Op woensdag 7 september 2005 11:03 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Oh ik ben weer veel te eerlijkquote:Op woensdag 7 september 2005 11:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]dan zien ze de klant niet meer terug om de kapotte op te halen
maar gewoon een simpel cammetje kan er toch wel af?
Nicequote:Op woensdag 7 september 2005 10:56 schreef _moder8or_ het volgende:
Beetje gerommeld. Vind hem erg netjes geworden
[[url=http://img355.imageshack.us/img355/1663/wokjezon3fa.th.jpg]afbeelding][/URL]
Vond het ook erg geslaagd ja. Wat is dat makkelijk geworden om een foto te bewerken. Vroeger deed ik dat namelijk nooitquote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 11:08 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik was echt dom laatste zondag. Met zijn alle naar Six Flags geweest, heb mijn camera meegenomen. En toen ik een foto wilde maken stond er in mijn scherm "No Memory Card"![]()
Oeps...quote:Op woensdag 7 september 2005 11:08 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik was echt dom laatste zondag. Met zijn alle naar Six Flags geweest, heb mijn camera meegenomen. En toen ik een foto wilde maken stond er in mijn scherm "No Memory Card"![]()
Ook wel eens gehad. 150KM enkele reis voor een fotoshoot met een model.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:08 schreef _moder8or_ het volgende:
Ook zo leuk. Trouwens, ik heb het idee dat óf mijn camera raar doet óf mijn batterijenquote:Op woensdag 7 september 2005 11:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ach troost jeIk stond op de erasmusbrug en kreeg de melding "change batteries please"
ja idd. Iedereen lachte me uitquote:
Ik heb dat ook steeds met de accu's van mijn camera. Gaan ze steeds minder lang mee ofzo??quote:Op woensdag 7 september 2005 11:12 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ook zo leuk. Trouwens, ik heb het idee dat óf mijn camera raar doet óf mijn batterijen
Helemaal opgeladen (24 uur), doe hem in mijn camera, en dan krijg ik de melding (linksbovenin mijn LCD scherm) zo'n rood batterijte met 1 streepje dat de batterijen op zijn![]()
Ligt dat aan mijn camera of mijn batterijen.
Oja, heb de batterijen getest met een Volt meter. Hij gaf 1.93 aan. Dus vol...
Ik ga morgen met mijn toestel nar mijn dealer. Kijken wat ze ermee gaan doen.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:13 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik heb dat ook steeds met de accu's van mijn camera. Gaan ze steeds minder lang mee ofzo??
accu's slijten ja. Normaal kun je ze een keer of 1000 opladen.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:13 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik heb dat ook steeds met de accu's van mijn camera. Gaan ze steeds minder lang mee ofzo??
Ja, maar het is net of ze steeds minder lang meegaan. Ze zijn sneller leeg...quote:Op woensdag 7 september 2005 11:14 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
accu's slijten ja. Normaal kun je ze een keer of 1000 opladen.
Ik heb 4x AA batterijen. Of vallen die bij jullie ook onder accus?quote:Op woensdag 7 september 2005 11:14 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Nou ja, als je dat 1 keer in de 3 dagen doet kun je er op z'n minst 8 jaar mee vooruit dusquote:Op woensdag 7 september 2005 11:14 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
oplaadbare batterijen zijn idd ook accus. Het Engelse woord voor accu is batteryquote:Op woensdag 7 september 2005 11:16 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb 4x AA batterijen. Of vallen die bij jullie ook onder accus?
Ik heb trouwens VARTA batterijen en daarom staat: Photo Accu Rechargeable NI-MH 1.2V, 1900mAh
Ze zijn toch wel goed voor een camera?
Hoe ontlaad je een batterij naar opladen? Gewoon je camera de hele dag aanlaten? Of is daar iets voor?quote:Op woensdag 7 september 2005 11:17 schreef RonaldV het volgende:
Accu's moet je steeds helemaal ontladen. Oplaadbare batterijen hebben een beetje last van een geheugen dat onthoudt f ze wel of niet helemaal ontladen worden. Met moderne batterijen heb je er veel minder last van, maar het verschijnsel bestaat nog steeds.
Heel lang geleden heb ik er een trucje voor gelezen: je moet ze opladen, en dan weer helemaal ontladen. En dat een keer of 10 achter elkaar. Dan zouden ze wer moeten werken. Maar ik heb hier een camera die ook steeds hetzelfde doet. Alleen kun je er dan nog steeds 2 uurlang mee werken.
Maar hoe ontlaad je ze dan??quote:Op woensdag 7 september 2005 11:17 schreef RonaldV het volgende:
Accu's moet je steeds helemaal ontladen. Oplaadbare batterijen hebben een beetje last van een geheugen dat onthoudt f ze wel of niet helemaal ontladen worden. Met moderne batterijen heb je er veel minder last van, maar het verschijnsel bestaat nog steeds.
Heel lang geleden heb ik er een trucje voor gelezen: je moet ze opladen, en dan weer helemaal ontladen. En dat een keer of 10 achter elkaar. Dan zouden ze wer moeten werken. Maar ik heb hier een camera die ook steeds hetzelfde doet. Alleen kun je er dan nog steeds 2 uurlang mee werken.
Het "enkele reis" gedeelte in deze zin intrigeert me.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:11 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ook wel eens gehad. 150KM enkele reis voor een fotoshoot met een model.
want?quote:Op woensdag 7 september 2005 11:22 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Het "enkele reis" gedeelte in deze zin intrigeert me.
Mijn camera gaat na een paar minuten uit en het is een accu voor dat toestel dus geen losse batterijen. Past niet in een ontlader dus...quote:Op woensdag 7 september 2005 11:22 schreef RonaldV het volgende:
Mijn camera heeft er een aparte stand voor. Maar er zijn ook batterijladers in de handel die ze eerst ontladen, en dan pas opladen. Maar dat zijn wel iets duurdere modellen. Ze zijn de investering waard, omdat je batterijen veel langer meegaan.
Volle Batt's in je camera stoppen en je camera aanzetten. Zorgen dat je de standby functie / je auto-off uitzet en gewoon wachten tot de batt's leeg zijn.. Zo doe ik het meestal. Wel een paar keer je camera nog even aanzetten voor de restjes eruit te trekken..quote:
Dat vraag ik me af hoor. Hoeveel kost zo'n oplader meer dan een standaard oplader, hoeveel keer extra opladen scheelt dat en wat kost een batterijtje nou helemaal?quote:Op woensdag 7 september 2005 11:22 schreef RonaldV het volgende:
Mijn camera heeft er een aparte stand voor. Maar er zijn ook batterijladers in de handel die ze eerst ontladen, en dan pas opladen. Maar dat zijn wel iets duurdere modellen. Ze zijn de investering waard, omdat je batterijen veel langer meegaan.
Omdat enkele reis impliceert dat er geen terugweg plaastvindt.quote:
Oké. Ik ga er eens voor nacheckenquote:Op woensdag 7 september 2005 11:22 schreef RonaldV het volgende:
quote:
Beetje voorbarige conclusie, maar aantrekkelijk om zo te denkenquote:Op woensdag 7 september 2005 11:25 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Omdat enkele reis impliceert dat er geen terugweg plaastvindt.
Ow. Nou, ok: ik bedoelde aan te geven dat ik 150km had gereden om die sessie te doen. Dan zou ik dezelfde afstand terug moeten om de kaartjes op te halen, en dan nog een keer heen om de foto's alsnog te doen, en dan nog eens rijden om weer thuis te komen. bij elkaar zo'n 5 à 6 uur rijden voor een sessie..quote:Op woensdag 7 september 2005 11:25 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Omdat enkele reis impliceert dat er geen terugweg plaastvindt.
Ik zie er net eentje voor 20 euro. Maar het is gewoon irritant dat ze zo snel op zijn...quote:Op woensdag 7 september 2005 11:25 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af hoor. Hoeveel kost zo'n oplader meer dan een standaard oplader, hoeveel keer extra opladen scheelt dat en wat kost een batterijtje nou helemaal?
Kijk. Nu heb je 1 overquote:Op woensdag 7 september 2005 11:29 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ow. Nou, ok: ik bedoelde aan te geven dat ik 150km had gereden om die sessie te doen. Dan zou ik dezelfde afstand terug moeten om de kaartjes op te halen, en dan nog een keer heen om de foto's alsnog te doen, en dan nog eens rijden om weer thuis te komen. bij elkaar zo'n 5 à 6 uur rijden voor een sessie..
We zijn toch maar even naar een fotozaak gelopen.
Er mag wel meer niet. Liegen bijvoorbeeldquote:Op woensdag 7 september 2005 11:46 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]zo hard mag je helemaal niet
![]()
Shitquote:Op woensdag 7 september 2005 11:53 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Er mag wel meer niet. Liegen bijvoorbeeld
en stelen. Dat mag ook niet.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:53 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Er mag wel meer niet. Liegen bijvoorbeeld
quote:Op woensdag 7 september 2005 11:57 schreef mvdlubbe het volgende:
Voor het zingen de kerk uit mag ook niet.
rijden onder invloedquote:Op woensdag 7 september 2005 11:56 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
en stelen. Dat mag ook niet.En en en iemand doodmaken. Dat mag ook niet.
En en en en en...
Seks voor het huwelijk mag ook nietquote:Op woensdag 7 september 2005 11:57 schreef mvdlubbe het volgende:
Voor het zingen de kerk uit mag ook niet.
Wie?quote:Op woensdag 7 september 2005 11:58 schreef mvdlubbe het volgende:
En je mag je geen afbeeldingen maken van de Heere je God.
Seks ???? Getsie, dat is toch dat gedoe met lichamen?quote:Op woensdag 7 september 2005 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Seks voor het huwelijk mag ook niet
Ah okee, dus gewoon pijpen, een dikke zoen en dan de handel naar binnen blazen da's okee?quote:Op woensdag 7 september 2005 12:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Seks ???? Getsie, dat is toch dat gedoe met lichamen?Dat mag helemaal niet van den Here.
![]()
Oefenen met kindertjes maken daarentegen mag wel hoor![]()
![]()
![]()
Nee seks mag nietquote:Op woensdag 7 september 2005 12:06 schreef Rhanna het volgende:
Pijpen ook niet he.
Gewoon, hup. Zonder voorspel.
Mjaquote:Op woensdag 7 september 2005 12:09 schreef Rhanna het volgende:
Kunstmatige inseminatie.
Dé oplossing
[afbeelding]
omdat christelijken te vergelijken zijn met koetjes
Dan sturen ze ze gauw nog maar een keerquote:Op woensdag 7 september 2005 12:25 schreef PdeHoog het volgende:
De leasemaatschappij heeft de overschrijvingspapieren van mijn auto opgestuurd.....
naar nummer 1 in plaats van 140En het ergste is: dat nummer bestaat helemaal niet
Broodje sate maar weer aan de kant schuiftquote:Op woensdag 7 september 2005 12:09 schreef Rhanna het volgende:
Kunstmatige inseminatie.
Dé oplossing
[afbeelding]
omdat christelijken te vergelijken zijn met koetjes
Ah okee, dus jij vindt klaarkomen ook belangrijkquote:Op woensdag 7 september 2005 12:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Broodje sate maar weer aan de kant schuift![]()
Als het aan mij ligt welquote:Op woensdag 7 september 2005 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah okee, dus jij vindt klaarkomen ook belangrijk
Dat schijnt dus niet te kunnen of zoquote:Op woensdag 7 september 2005 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan sturen ze ze gauw nog maar een keer
heb je ze morgen in huis
quote:Op woensdag 7 september 2005 12:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat schijnt dus niet te kunnen of zoAls ze volgende week nog niets hebben teruggehad van de post, dan vragen ze een nieuw kenteken aan
quote:Op woensdag 7 september 2005 12:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Broodje sate maar weer aan de kant schuift![]()
maar dat heeft toch geen enkele functie?? dat van een man kan ik begrijpen, dat is om het zaadje bij het eitje te krijgen ik moet ineens heel sterk denken aan die Woody Allen film "Everything you've always wanted to know about sex but were afraid to ask"quote:Op woensdag 7 september 2005 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja DUH dat bedoelde ik ook natuurlijk
quote:Op woensdag 7 september 2005 12:53 schreef Vliegvrager het volgende:
Oog op broodje sate van Puckzzz laat vallen![]()
![]()
GE-NOTquote:Op woensdag 7 september 2005 12:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
maar dat heeft toch geen enkele functie??
Als vrouwen niet van seks zouden houden, kunnen we dat zaadje-eitje gedoe ook wel vergeten verder.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
maar dat heeft toch geen enkele functie??
Laten we dat zaadje-eitje gedoe maar helemaal vergeten, krijgen de vrouwen alleen maar uitgelubberde lichamen vanquote:Op woensdag 7 september 2005 12:57 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Als vrouwen niet van seks zouden houden, kunnen we dat zaadje-eitje gedoe ook wel vergeten verder.
Wat weer een goede reden is om het juist wel te doen voor een vrouw want die zoeken altijd naar een goede redn om de man de schuld ergens van te gevenquote:Op woensdag 7 september 2005 13:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
maar daar kunnen we de man dan natuurlijk weer de schuld van geven![]()
Een niet te verwaarlozen aantal vrouwen lukt dat prima zonder mannen!quote:Op woensdag 7 september 2005 13:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Laten we dat zaadje-eitje gedoe maar helemaal vergeten, krijgen de vrouwen alleen maar uitgelubberde lichamen van![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 13:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Laten we dat zaadje-eitje gedoe maar helemaal vergeten, krijgen de vrouwen alleen maar uitgelubberde lichamen van![]()
Whehehe...quote:Op woensdag 7 september 2005 13:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Bla bla blaquote:Op woensdag 7 september 2005 13:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
3.9quote:Op woensdag 7 september 2005 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bla bla bla
Ik heb gewoon zin om te neuken
quote:
Als ze 'ja' zegt hoef je niet meer te praten...daarom staat er alleen wat te doen als ze 'nee' zegtquote:Op woensdag 7 september 2005 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En weet je wat dan het KUTSTE van die boekjes is??
Er staat alleen maar in hoe je de discussie voortzet als ze "nee" zegt![]()
![]()
Ooooh is dat het?quote:Op woensdag 7 september 2005 13:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Als ze 'ja' zegt hoef je niet meer te praten...daarom staat er alleen wat te doen als ze 'nee' zegt
quote:Op woensdag 7 september 2005 13:38 schreef Auticia het volgende:
Flessemans! Ik ga er vanavond achteraan!.
Zoiets ja!quote:Op woensdag 7 september 2005 13:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ga jij vanavond achter Fles aan?
Fles!! 3.9![]()
Kijk, zo doe je datquote:Op woensdag 7 september 2005 13:40 schreef Puckzzz het volgende:
ga jij vanavond achter Fles aan?
Fles!! 3.9![]()
Hoi! Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 7 september 2005 13:38 schreef Auticia het volgende:
Flessemans! Ik ga er vanavond achteraan!.
Hier smelten we ook weg. De temperatuur is nu 29graden binnen. En moet ook nog tot 5 uur.quote:Op woensdag 7 september 2005 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Sjonge zeg, het begint nu wel warm te worden
en ik moet nog tot 5 uur
Zie daar de definitie van Prinses op de Erwtquote:Op woensdag 7 september 2005 14:02 schreef Puckzzz het volgende:
* Puckzzz zit in een snoezig groen fluweel / kanten dingetje met allemaal lintjes heerlijk cool te wezen in de airco
Puckzzzy hou op, Krijg het nu nog warmerquote:Op woensdag 7 september 2005 14:02 schreef Puckzzz het volgende:
* Puckzzz zit in een snoezig groen fluweel / kanten dingetje met allemaal lintjes heerlijk cool te wezen in de airco
Snoezig, snoezigquote:Op woensdag 7 september 2005 14:09 schreef Puckzzz het volgende:
Vliegvrager :here you go
[afbeelding]
quote:Op woensdag 7 september 2005 14:18 schreef Puckzzz het volgende:
Ik schaam me niet om toe te geven dat ik wel eens iets uit de otto bestel hoor
Gebeurt er nou ook nog iets als je aan die lintjes trekt?quote:Op woensdag 7 september 2005 14:18 schreef Puckzzz het volgende:
Ik schaam me niet om toe te geven dat ik wel eens iets uit de otto bestel hoor
modelletje staat er alleen ietsje beter in
Dan knoop je ze toch op je rug bij elkaar?quote:Op woensdag 7 september 2005 14:22 schreef Puckzzz het volgende:
Is het ookalleen die linten blijven overal achter haken en hangen in de weg
![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 14:21 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Gebeurt er nou ook nog iets als je aan die lintjes trekt?
Dat het als een blaadje in de herfstwind naar beneden dwarrelt of zo?
jij hebt dus duidelijk geen verstand van modequote:Op woensdag 7 september 2005 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan knoop je ze toch op je rug bij elkaar?
zou een goede reden zijn om een klantennummer bij otto aan te vragenquote:
modequote:Op woensdag 7 september 2005 14:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
jij hebt dus duidelijk geen verstand van mode![]()
hoe irritant en klote het kledingstuk ook zit, als het mode is trekke men het aan
Veur zulks een kledij ende spielerij gaat ge naer www.pabo.nlquote:Op woensdag 7 september 2005 14:26 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
zou een goede reden zijn om een klantennummer bij otto aan te vragen
De Pedagogische Academie voor het Basis Onderwijs??quote:Op woensdag 7 september 2005 14:29 schreef Puckzzz het volgende:
Veur zulks een kledij ende spielerij gaat ge naer www.pabo.nl
Ja, maar daar ben ik al jaren lid en ik begin een beetje uitgekeken te raken op die slechte kwaliteit daar.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Veur zulks een kledij ende spielerij gaat ge naer www.pabo.nl
Nou kijk hè, in de praktijk zijn die twee prima te combineren.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Pedagogische Academie voor het Basis Onderwijs??
Broek omlaag en dan 2 handen nodig hebben om zijn harde ding een beetje omhoog te houdenquote:Op woensdag 7 september 2005 14:36 schreef Puckzzz het volgende:
Zoek ik een leuk plaatje van een lekker zittende tuinbroek voor Fles...krijg ik dit:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
niet het plaatje wat ik bedoelde maar ...it'll do
Is wel "ongeveer' het postuur van Flesquote:Op woensdag 7 september 2005 14:36 schreef Puckzzz het volgende:
Zoek ik een leuk plaatje van een lekker zittende tuinbroek voor Fles...krijg ik dit:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Ik weet het, hij heeft niet jouw buikje maar ik zei toch al "It'll do"quote:Op woensdag 7 september 2005 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Broek omlaag en dan 2 handen nodig hebben om zijn harde ding een beetje omhoog te houden
Kijk mam! Ik kan het zonder handjes!![]()
Er zit wat veel ruis in de foto. iets te hoge iso misschien?quote:Op woensdag 7 september 2005 14:36 schreef Puckzzz het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Het El, MSN me eens als je tijd en zin hebt en zo.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:49 schreef eL. het volgende:
Ik denk even inlezen, maar ik zit gelijk weer met een erectie hier. Leuk trouwens Puckzzz, dat je die oude foto van me op internet vond. Ik ben tegenwoordig geschoren, maar die geile borstkas heb ik natuurlijk nog.
*out*.
Leuke uitdrukking in dit verbandquote:
quote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 15:02 schreef Auticia het volgende:
Verdulle.
Heb ik heel mijn kamer verbouwd voor de fotowedstrijd. Ben ik mijn coverter-naar-tele van mijn camera kwijt.
Hoe kan dat nou??quote:Op woensdag 7 september 2005 15:02 schreef Auticia het volgende:
Verdulle.
Heb ik heel mijn kamer verbouwd voor de fotowedstrijd. Ben ik mijn coverter-naar-tele van mijn camera kwijt.
Ga ik zeker binnenkort doen, ik ben wel al even op je site geweest. Ik heb het gewoon gruwelijk druk en dat is een welkome afleiding op het moment, vandaar dat ik hier ook bijna niet verder kom dan hallo en doeg.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:57 schreef PoseidonVS het volgende:
Het El, MSN me eens als je tijd en zin hebt en zo.
Dat je niet druk bent iig.
quote:Op woensdag 7 september 2005 15:16 schreef eL. het volgende:
[..]
Ga ik zeker binnenkort doen, ik ben wel al even op je site geweest. Ik heb het gewoon gruwelijk druk en dat is een welkome afleiding op het moment, vandaar dat ik hier ook bijna niet verder kom dan hallo en doeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |