abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 september 2005 @ 10:20:50 #151
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_30346115
quote:
Op woensdag 7 september 2005 10:13 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

dingen lijken allemaal op elkaar
Als je compleet kleurendoof bent en een brilsterkte van + of -10 hebt wel, ja.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_30346119
quote:
Op woensdag 7 september 2005 10:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja het was erg mooi in de mist vanochtend Is dat het Merwedekanaal trouwens?
Ja, het Merwedekanaal bij de Munt.

Deze foto's zijn niet van vanmorgen maar van gisteren Vliegenvrager
"So, I cant be a Bi without having sexual feelings towards girls?"
pi_30346157
quote:
Op woensdag 7 september 2005 10:17 schreef Vliegvrager het volgende:
Geen mist gezien, terwijl ijk vanochtend toch echt uit Utrecht vertrokken ben
Dan moet je je ogen maar op de weg houden
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 7 september 2005 @ 10:49:40 #154
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_30346900
Ik denk dat ik zometeen even de goedkoopste digicam die ik kan vinden ga kopen. Ik moet toch wat .
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
pi_30347015
quote:
Op woensdag 7 september 2005 10:49 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik denk dat ik zometeen even de goedkoopste digicam die ik kan vinden ga kopen. Ik moet toch wat .
Afkicken???
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
  woensdag 7 september 2005 @ 10:53:29 #156
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_30347036
Ben je niet goed ofzo? Afkicken. .
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
pi_30347102
quote:
Op woensdag 7 september 2005 10:53 schreef mvdlubbe het volgende:
Ben je niet goed ofzo? Afkicken. .
Just kidding
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
pi_30347158
Beetje gerommeld. Vind hem erg netjes geworden

woensdag 7 september 2005 @ 10:57:23 #159
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_30347178
quote:
Ik vind het wel een goed plan als de zaak waar je 'm inlevert voor reparatie je gewoon een 'leen-camera' verschaft doen ze met auto's ook
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_30347185
quote:
hebbie geen mobieltje met cam? Kan je op marktplaats niet een 2ehandsje vinden voor een paar tientjes?
pi_30347335
Goedenmorgen trouwens iedereen.

Hebben jullie nog een lekkere nacht gehad?
  woensdag 7 september 2005 @ 11:03:39 #162
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_30347396
quote:
Op woensdag 7 september 2005 11:01 schreef _moder8or_ het volgende:
Goedenmorgen trouwens iedereen.

Hebben jullie nog een lekkere nacht gehad?
Beetje kort. maar ik geloof dat ik niet de enige ben die kwalitatief ietsje ondermaats gescoord heeft.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_30347444
quote:
Op woensdag 7 september 2005 10:57 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Ik vind het wel een goed plan als de zaak waar je 'm inlevert voor reparatie je gewoon een 'leen-camera' verschaft doen ze met auto's ook
Jaaa dat je dan ineens een paar dagen een EOS 1Dn mee krijgt of zo
pi_30347466
quote:
Op woensdag 7 september 2005 11:03 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Beetje kort. maar ik geloof dat ik niet de enige ben die kwalitatief ietsje ondermaats gescoord heeft.
Hehe. Ik heb heerlijk uitgeslapen. Wat wil je als je werkloos bent

DrFlash: Operatie gehad???
  woensdag 7 september 2005 @ 11:06:08 #165
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_30347475
quote:

[..]

* Puckzzz heeft heerlijk geslapen, lag om 22.30 al lekker in bedje
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  woensdag 7 september 2005 @ 11:07:15 #166
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_30347517
quote:
Op woensdag 7 september 2005 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

dan zien ze de klant niet meer terug om de kapotte op te halen maar gewoon een simpel cammetje kan er toch wel af?
  woensdag 7 september 2005 @ 11:07:22 #167
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_30347522
quote:
Op woensdag 7 september 2005 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

t Zal wel een goedkoop instappertje worden, vrees ik
- Privacy Matters
pi_30347552
quote:

[..]

WHZ

En daarnaast ben ik flink verkouden en voel ik mijn kop af en toe goed bonken
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_30347562
Ik was echt dom laatste zondag. Met zijn alle naar Six Flags geweest, heb mijn camera meegenomen. En toen ik een foto wilde maken stond er in mijn scherm "No Memory Card"

pi_30347590
quote:
Op woensdag 7 september 2005 11:07 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

dan zien ze de klant niet meer terug om de kapotte op te halen maar gewoon een simpel cammetje kan er toch wel af?
Oh ik ben weer veel te eerlijk
pi_30347591
quote:
Op woensdag 7 september 2005 10:56 schreef _moder8or_ het volgende:
Beetje gerommeld. Vind hem erg netjes geworden

[[url=http://img355.imageshack.us/img355/1663/wokjezon3fa.th.jpg]afbeelding][/URL]
Nice
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_30347624
quote:
Op woensdag 7 september 2005 11:09 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nice
Vond het ook erg geslaagd ja. Wat is dat makkelijk geworden om een foto te bewerken. Vroeger deed ik dat namelijk nooit
pi_30347649
quote:
Op woensdag 7 september 2005 11:08 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik was echt dom laatste zondag. Met zijn alle naar Six Flags geweest, heb mijn camera meegenomen. En toen ik een foto wilde maken stond er in mijn scherm "No Memory Card"

Ach troost je Ik stond op de erasmusbrug en kreeg de melding "change batteries please"
pi_30347658
quote:

Oeps...
Woeiii - Blog
  woensdag 7 september 2005 @ 11:11:04 #175
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_30347667
quote:

Ook wel eens gehad. 150KM enkele reis voor een fotoshoot met een model.
- Privacy Matters
pi_30347715
quote:
Op woensdag 7 september 2005 11:10 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ach troost je Ik stond op de erasmusbrug en kreeg de melding "change batteries please"
Ook zo leuk. Trouwens, ik heb het idee dat ķf mijn camera raar doet ķf mijn batterijen

Helemaal opgeladen (24 uur), doe hem in mijn camera, en dan krijg ik de melding (linksbovenin mijn LCD scherm) zo'n rood batterijte met 1 streepje dat de batterijen op zijn

Ligt dat aan mijn camera of mijn batterijen.

Oja, heb de batterijen getest met een Volt meter. Hij gaf 1.93 aan. Dus vol...
quote:
Op woensdag 7 september 2005 11:10 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

Oeps...
ja idd. Iedereen lachte me uit
pi_30347768
quote:
Op woensdag 7 september 2005 11:12 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Ook zo leuk. Trouwens, ik heb het idee dat ķf mijn camera raar doet ķf mijn batterijen

Helemaal opgeladen (24 uur), doe hem in mijn camera, en dan krijg ik de melding (linksbovenin mijn LCD scherm) zo'n rood batterijte met 1 streepje dat de batterijen op zijn

Ligt dat aan mijn camera of mijn batterijen.

Oja, heb de batterijen getest met een Volt meter. Hij gaf 1.93 aan. Dus vol...
Ik heb dat ook steeds met de accu's van mijn camera. Gaan ze steeds minder lang mee ofzo??
Woeiii - Blog
pi_30347787
quote:
Op woensdag 7 september 2005 11:13 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

Ik heb dat ook steeds met de accu's van mijn camera. Gaan ze steeds minder lang mee ofzo??
Ik ga morgen met mijn toestel nar mijn dealer. Kijken wat ze ermee gaan doen.
pi_30347807
quote:
Op woensdag 7 september 2005 11:13 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

accu's slijten ja. Normaal kun je ze een keer of 1000 opladen.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_30347869
quote:
Op woensdag 7 september 2005 11:14 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Ja, maar het is net of ze steeds minder lang meegaan. Ze zijn sneller leeg...
Woeiii - Blog
pi_30347870
quote:

[..]

Ik heb 4x AA batterijen. Of vallen die bij jullie ook onder accus?

Ik heb trouwens VARTA batterijen en daarom staat: Photo Accu Rechargeable NI-MH 1.2V, 1900mAh

Ze zijn toch wel goed voor een camera?
  woensdag 7 september 2005 @ 11:17:31 #182
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_30347889
Accu's moet je steeds helemaal ontladen. Oplaadbare batterijen hebben een beetje last van een geheugen dat onthoudt f ze wel of niet helemaal ontladen worden. Met moderne batterijen heb je er veel minder last van, maar het verschijnsel bestaat nog steeds.

Heel lang geleden heb ik er een trucje voor gelezen: je moet ze opladen, en dan weer helemaal ontladen. En dat een keer of 10 achter elkaar. Dan zouden ze wer moeten werken. Maar ik heb hier een camera die ook steeds hetzelfde doet. Alleen kun je er dan nog steeds 2 uurlang mee werken.
- Privacy Matters
pi_30347893
quote:

[..]

Nou ja, als je dat 1 keer in de 3 dagen doet kun je er op z'n minst 8 jaar mee vooruit dus Kan me niet voorstellen dat dat nu al een probleem geeft. Wie had er in 1997 nou een digitale camera?
pi_30347905
quote:
Op woensdag 7 september 2005 11:16 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Ik heb 4x AA batterijen. Of vallen die bij jullie ook onder accus?

Ik heb trouwens VARTA batterijen en daarom staat: Photo Accu Rechargeable NI-MH 1.2V, 1900mAh

Ze zijn toch wel goed voor een camera?
oplaadbare batterijen zijn idd ook accus. Het Engelse woord voor accu is battery

met het type batterijen lijkt me niets mis.
Mijn DeviantART gallery
,
pi_30347914
quote:
Op woensdag 7 september 2005 11:17 schreef RonaldV het volgende:
Accu's moet je steeds helemaal ontladen. Oplaadbare batterijen hebben een beetje last van een geheugen dat onthoudt f ze wel of niet helemaal ontladen worden. Met moderne batterijen heb je er veel minder last van, maar het verschijnsel bestaat nog steeds.

Heel lang geleden heb ik er een trucje voor gelezen: je moet ze opladen, en dan weer helemaal ontladen. En dat een keer of 10 achter elkaar. Dan zouden ze wer moeten werken. Maar ik heb hier een camera die ook steeds hetzelfde doet. Alleen kun je er dan nog steeds 2 uurlang mee werken.
Hoe ontlaad je een batterij naar opladen? Gewoon je camera de hele dag aanlaten? Of is daar iets voor?
pi_30347933
quote:
Op woensdag 7 september 2005 11:17 schreef RonaldV het volgende:

Maar hoe ontlaad je ze dan??
Woeiii - Blog
  woensdag 7 september 2005 @ 11:22:08 #187
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_30348048
Mijn camera heeft er een aparte stand voor. Maar er zijn ook batterijladers in de handel die ze eerst ontladen, en dan pas opladen. Maar dat zijn wel iets duurdere modellen. Ze zijn de investering waard, omdat je batterijen veel langer meegaan.
- Privacy Matters
  woensdag 7 september 2005 @ 11:22:49 #188
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_30348071
quote:
Op woensdag 7 september 2005 11:11 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Ook wel eens gehad. 150KM enkele reis voor een fotoshoot met een model.
Het "enkele reis" gedeelte in deze zin intrigeert me.
  woensdag 7 september 2005 @ 11:24:19 #189
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_30348126
quote:
Op woensdag 7 september 2005 11:22 schreef mvdlubbe het volgende:

[..]

Het "enkele reis" gedeelte in deze zin intrigeert me.
want?
- Privacy Matters
pi_30348132
quote:
Op woensdag 7 september 2005 11:22 schreef RonaldV het volgende:
Mijn camera heeft er een aparte stand voor. Maar er zijn ook batterijladers in de handel die ze eerst ontladen, en dan pas opladen. Maar dat zijn wel iets duurdere modellen. Ze zijn de investering waard, omdat je batterijen veel langer meegaan.
Mijn camera gaat na een paar minuten uit en het is een accu voor dat toestel dus geen losse batterijen. Past niet in een ontlader dus...
Woeiii - Blog
pi_30348136
quote:
Op woensdag 7 september 2005 11:18 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

Maar hoe ontlaad je ze dan??
Volle Batt's in je camera stoppen en je camera aanzetten. Zorgen dat je de standby functie / je auto-off uitzet en gewoon wachten tot de batt's leeg zijn.. Zo doe ik het meestal. Wel een paar keer je camera nog even aanzetten voor de restjes eruit te trekken..

Verder zijn er speciale opladers, die ook kunnen ontladen.

:edit: jullie zijn me voor
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
pi_30348149
quote:
Dat vraag ik me af hoor. Hoeveel kost zo'n oplader meer dan een standaard oplader, hoeveel keer extra opladen scheelt dat en wat kost een batterijtje nou helemaal?
Mijn DeviantART gallery
,
  woensdag 7 september 2005 @ 11:25:50 #193
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_30348182
quote:
Op woensdag 7 september 2005 11:24 schreef RonaldV het volgende:

[..]

want?
Omdat enkele reis impliceert dat er geen terugweg plaastvindt.
pi_30348189
quote:
Oké. Ik ga er eens voor nachecken
  woensdag 7 september 2005 @ 11:26:26 #195
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_30348201
quote:
Op woensdag 7 september 2005 11:24 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

carema
- Privacy Matters
pi_30348241
quote:
Op woensdag 7 september 2005 11:26 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Hehe. Ik wilde het net niet posten
pi_30348255
quote:
Op woensdag 7 september 2005 11:26 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Ge-update
Zonnesteek
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
pi_30348279
quote:
Op woensdag 7 september 2005 11:25 schreef mvdlubbe het volgende:

[..]

Beetje voorbarige conclusie, maar aantrekkelijk om zo te denken
  woensdag 7 september 2005 @ 11:29:47 #199
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_30348306
quote:
Op woensdag 7 september 2005 11:25 schreef mvdlubbe het volgende:

[..]

Ow. Nou, ok: ik bedoelde aan te geven dat ik 150km had gereden om die sessie te doen. Dan zou ik dezelfde afstand terug moeten om de kaartjes op te halen, en dan nog een keer heen om de foto's alsnog te doen, en dan nog eens rijden om weer thuis te komen. bij elkaar zo'n 5 ā 6 uur rijden voor een sessie..

We zijn toch maar even naar een fotozaak gelopen.
- Privacy Matters
pi_30348339
quote:
Op woensdag 7 september 2005 11:25 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Dat vraag ik me af hoor. Hoeveel kost zo'n oplader meer dan een standaard oplader, hoeveel keer extra opladen scheelt dat en wat kost een batterijtje nou helemaal?
Ik zie er net eentje voor 20 euro. Maar het is gewoon irritant dat ze zo snel op zijn...
Woeiii - Blog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')