dat doe ik dan zo even.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je mag m zelf op slot gooien als je straks mod bent
of wil jij het zijn. Je zit er zolang op te aasenquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:12 schreef rubbereend het volgende:
nou Dos zet er een, dit is een mooie gelegenheid!
Waarom ben ik altijd zo nieuwsgierig om op elke achterlijke url die voorbij komt te klikken?quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:07 schreef Houniet het volgende:
www.opdittopicmagvanmijweleenslotjeenzoalvastbedanktvoorhetklikken.com
ben het nog niet geworden sorryquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:29 schreef vamos1 het volgende:
nog geen slotje?
Dan gaat je computer gehekt worden!quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:27 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Waarom ben ik altijd zo nieuwsgierig om op elke achterlijke url die voorbij komt te klikken?
ik heb een onderschriftquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:27 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Waarom ben ik altijd zo nieuwsgierig om op elke achterlijke url die voorbij komt te klikken?
ik hoop ik een slotjequote:
Dan klik je 3 regels aan en is het alle 3 dezelfde sitequote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:37 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Dan klik je 3 regels aan en is het alle 3 dezelfde site
Ah, danny is met de trien naar Enschede geweest om wat oraal plezier te hebben, en de gevolgen zien we deze week op het forumquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:47 schreef pfaf het volgende:
Tuurlijk, met 2 nieuwe Tukker-mods in 1 week, kan er nog wel één bij.
Dos voor mod.
Nee.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Doar
Fryslân Boppe!quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:51 schreef Sterke_Yerke het volgende:
FRIESLAND BOVEN!
met de lasrobot, of handmatig??quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:12 schreef 2cv het volgende:
Watnou slotje ? Gewoon dichtlassen !
bij mij is het precies andersomquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:13 schreef 2cv het volgende:
Handmatig, ik kan nog niet zo goed met de lasrobot omgaan
De pagina kan niet worden weergegeven.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:07 schreef Houniet het volgende:
www.opdittopicmagvanmijweleenslotjeenzoalvastbedanktvoorhetklikken.com
danny gepijpt?quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:15 schreef sugarjunkie het volgende:
ik vermeld hier dan maar eventjes dat ik zonet terug ben van het station
fuck man, krijgen ze eens een link op een groot forum, hebben ze technische problemenquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:16 schreef Martuh het volgende:
[..]
De pagina kan niet worden weergegeven.
De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen.
Wat voor werk doe je dan ? (handmatig lassen kan ik trouwens ook niet bepaald denderend, krijg maar niet voormekaar het apparaat goed in te stellen. Het klinkt gek, maar liever dunne plaat dan dikke).quote:
heftruckchauffeurquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:19 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan ? (handmatig lassen kan ik trouwens ook niet bepaald denderend, krijg maar niet voormekaar het apparaat goed in te stellen. Het klinkt gek, maar liever dunne plaat dan dikke).
quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:47 schreef pfaf het volgende:
Tuurlijk, met 2 nieuwe Tukker-mods in 1 week, kan er nog wel één bij.
Dos voor mod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |