Dan kunnen we je niet van hypocratie beschuldigenquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Omdat de NVU meedoet betekent het niet meteen dat het een slecht initiatief zou zijn.
Ik ben nooit hypocraatquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:49 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dan kunnen we je niet van hypocratie beschuldigen
Dat is de grootste Turkse organisatie, en dus ook 1 van de weinige waarvan iemand van binnen de organisatie is ge-interviewd. Maar dit is slechts een voorbeeld en om dit dus gelijk af te doen als een enkeling vindt ik pas niet rationeel.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er zullen inderdaad hypocriete organisaties tussen zitten, maar om aan de hand van die 1 of 2 dubieuze organisaties die ertussen zitten een geheel initiatief dat door tig organisaties is opgestart de grond in te boren vind ik wel erg voorbarig en niet rationeel.
Om een dergelijk initiatief onderuit te halen omdat bepaalde mensen die meedoen dubieuze uitspraken hebben gedaan is pacht echt niet rationeel. ?quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:54 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Dat is de grootste Turkse organisatie, en dus ook 1 van de weinige waarvan iemand van binnen de organisatie is ge-interviewd. Maar dit is slechts een voorbeeld en om dit dus gelijk af te doen als een enkeling vindt ik pas niet rationeel.
Ben het met je eensquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:43 schreef djenneke het volgende:
Wat een triest topic weer. Mensen die iets als dit organiseren zijn niet de criminelen. Dat lijkt me duidelijk. Dus waarom dan nu over criminaliteit beginnen? Tegen mensen die zelf niet crimineel zijn?
Altijd wordt er gezeurd dat "ze" iets positiefs moeten doen. Nu wordt er gedemonstreerd over ''vreedzame en fatsoenlijke samenleving, waar eenieder in vrijheid en veiligheid kan leven.''
en tevens tegen racisme, extremisme, discriminatie en uitsluiting en vóór gelijke grondrechten (dus ook voor homo's en vrouwen) in een democratische rechtsstaat.
En dit zijn vooral Turkse en Marokkaanse instellingen, maar ook Een Ander Joods Geluid doet mee. Voor de duidelijkheid: een voornamelijk Joodse instelling/organisatie. Oftewel: wat nou anti-semitisch???
In plaats van dat mensen gewoon eens lezen wat er nou echt staat.... nee, hoor, meteen een anti-allochtonen oordeel.... knap hoor...
Nederlanders staan nog steeds nummer 1quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:04 schreef RuiDaSilva het volgende:
http://www.cbs.nl/NR/rdon(...)vancriminaliteit.pdf
Zegt genoeg lijkt me, al die vriendelijke allochtonen![]()
dat is dus FOUTE info. marokkanen staan nr 1 lees de bron maar eens.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:13 schreef Meki het volgende:
[..]
Nederlanders staan nog steeds nummer 1
maar jah daar gaat het niet om zij mogen dat van jou he![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:13 schreef DarkDancer het volgende:
en hier op fok heb je hetzelfde gezeur. mensen als BSB en Lionsguy kunnen respectloos zijn, racistisch, en gewelddadig. zeg je er wat van dan word mijn reactie weggehaald met de volgende mededeling:
[..]
Tot 12 maanden jeugddetentie voor groepsverkrachting
natuurlijk zijn de reacties van bsb en lionsguy blijven staan. nederlandse meiden zijn schijnbaar smerige kuthoeren die je mag verkrachten...
of dit topic:
Saudi clerics declare football un-Islamic
moslim gelovigen maken zichzelf belachelijk. wij zijn dan weer de racisten en nadat hij een hele tijd heeft mee gedisussieerd gooit hij het maar dicht onder noemer moslim-bashen
ik geef een goede informatie die hij niet geeftquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:14 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
dat is dus FOUTE info. marokkanen staan nr 1 lees de bron maar eens.
maare waarschuwing dit mag niet meer in dit topic
Marokkanenquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:14 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
dat is dus FOUTE info. marokkanen staan nr 1 lees de bron maar eens.
maare waarschuwing dit mag niet meer in dit topic
http://www.cbs.nl/NR/rdon(...)vancriminaliteit.pdfquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:22 schreef Meki het volgende:
[..]
Marokkanendaar staat westers en niet-westers en Allochtonen en Autochtonen
zijn alle allochtonen Marokkanen ??
en Willem Alexanders etc. zijn ook allochtonen
CBS onzin ik hoor en lees elke dag op nieuws wat Nederlanders doen dat staat er niet opquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:32 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
http://www.cbs.nl/NR/rdon(...)vancriminaliteit.pdf
goed lezen
, cijfers zijn van het CBS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |