abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 september 2005 @ 19:49:37 #101
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_30330286
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:45 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ja, natuurlijk. Omdat de NVU meedoet betekent het niet meteen dat het een slecht initiatief zou zijn.
Dan kunnen we je niet van hypocratie beschuldigen
pi_30330365
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:49 schreef ExTec het volgende:

[..]

Dan kunnen we je niet van hypocratie beschuldigen
Ik ben nooit hypocraat

Nee maar bij mij weegt het initiatief zelf dus veel zwaarder dan de organisaties die eraan meedoen, die kunnen mij geen ruk schelen. Kijk als er allerlei dubieuze organisaties een intiatief opstarten die het fundamentalisme bevorderen, mag je van mij die organisaties de grond in boren en aanpakken. Ook als het niet dubieuze organisaties betreft die eraan meedoen (hoewel elke organisatie die aan zulke initiatieven meedoet dubieus is), het doel is namelijk ontwrichten van de samenleving. Daar is niemand bij gebaat.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 6 september 2005 @ 19:54:39 #103
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_30330464
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:36 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Er zullen inderdaad hypocriete organisaties tussen zitten, maar om aan de hand van die 1 of 2 dubieuze organisaties die ertussen zitten een geheel initiatief dat door tig organisaties is opgestart de grond in te boren vind ik wel erg voorbarig en niet rationeel.
Dat is de grootste Turkse organisatie, en dus ook 1 van de weinige waarvan iemand van binnen de organisatie is ge-interviewd. Maar dit is slechts een voorbeeld en om dit dus gelijk af te doen als een enkeling vindt ik pas niet rationeel.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_30330492
-edit: zie mijn eerdere opmerking. ontopic graag.-

[ Bericht 50% gewijzigd door kLowJow op 06-09-2005 20:00:36 ]
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  dinsdag 6 september 2005 @ 19:57:16 #105
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30330561
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:54 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Dat is de grootste Turkse organisatie, en dus ook 1 van de weinige waarvan iemand van binnen de organisatie is ge-interviewd. Maar dit is slechts een voorbeeld en om dit dus gelijk af te doen als een enkeling vindt ik pas niet rationeel.
Om een dergelijk initiatief onderuit te halen omdat bepaalde mensen die meedoen dubieuze uitspraken hebben gedaan is pacht echt niet rationeel. ?

Dus als er toevallig een neo-nazi meeloopt in een demonstratie tegen terrorisme is die demonstratie per definitie dom en onzinnig (extreem gesteld).
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_30330595
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 18:43 schreef djenneke het volgende:
Wat een triest topic weer. Mensen die iets als dit organiseren zijn niet de criminelen. Dat lijkt me duidelijk. Dus waarom dan nu over criminaliteit beginnen? Tegen mensen die zelf niet crimineel zijn?
Altijd wordt er gezeurd dat "ze" iets positiefs moeten doen. Nu wordt er gedemonstreerd over ''vreedzame en fatsoenlijke samenleving, waar eenieder in vrijheid en veiligheid kan leven.''
en tevens tegen racisme, extremisme, discriminatie en uitsluiting en vóór gelijke grondrechten (dus ook voor homo's en vrouwen) in een democratische rechtsstaat.
En dit zijn vooral Turkse en Marokkaanse instellingen, maar ook Een Ander Joods Geluid doet mee. Voor de duidelijkheid: een voornamelijk Joodse instelling/organisatie. Oftewel: wat nou anti-semitisch???

In plaats van dat mensen gewoon eens lezen wat er nou echt staat.... nee, hoor, meteen een anti-allochtonen oordeel.... knap hoor...
Ben het met je eens
  dinsdag 6 september 2005 @ 19:58:38 #107
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30330604
-edit: reactie op verwijderd bericht-

[ Bericht 90% gewijzigd door kLowJow op 06-09-2005 20:01:02 ]
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  dinsdag 6 september 2005 @ 20:17:00 #108
119078 McCarthy
communistenjager
pi_30331239
bij het lezen van de titel dacht ik: he he eindelijk een protest tegen die verfoeilijke multicultirele samenleving.

Mijn teleurstelling was daarom des te groter toen duidelijk werd dat het exponenten waren van die multiculturele samenleving die clever genoeg zijn om door te hebben dat de grond onder hun voeten te heet begint te worden en misbruik proberen te maken vd sypmhatie van de autochtone nederlander om hun hachje te redden.

bah
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_30331409
ik vind dus dat ze eerst wel even naar hun eigen gemeenschap mogen kijken, ingrijpen waar nodig (zat werk voor ze dus) in plaats van slachtoffertje spelen. mag niets zeggen over de problematiek want dan wordt het weer verwijderd. maar denk dat iedereen het wel begrijpt

mijn punt is dus (ter verduideliking voor de modjes) dat ze nu gaan lopen huilen terwijl hun gemeenschap het zelf veroorzaakt heeft. in plaats van zelf de probleem gevallen eens aan te pakken cq te heropvoeden. als ook eventueel aangifte doen.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_30331717
Ik begrijp de achterliggende gedachte wel, maar pak de veroorzakers van de problemen eens aan. Voor welwillende nieuwkomers is Nederland met al haar regelingen helemaal geen slecht land.
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
pi_30332686
Wanneer steekt men de hand in eigen boezem? Wanneer komt er een protest uit deze hoek tegen de straatterreur van onze fijne medelanders? Altijd maar weer in de slachtofferrol kruipen. Ik kots op deze lui.
  dinsdag 6 september 2005 @ 21:14:22 #112
95278 Scandum
Conform Consume Obey
pi_30333398
-edit: onzin-

[ Bericht 97% gewijzigd door kLowJow op 06-09-2005 22:38:41 ]
I'm nobody's sheep
pi_30335653
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 18:04 schreef RuiDaSilva het volgende:
http://www.cbs.nl/NR/rdon(...)vancriminaliteit.pdf

Zegt genoeg lijkt me, al die vriendelijke allochtonen
Nederlanders staan nog steeds nummer 1

maar jah daar gaat het niet om zij mogen dat van jou he
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_30335695
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 22:13 schreef Meki het volgende:

[..]

Nederlanders staan nog steeds nummer 1

maar jah daar gaat het niet om zij mogen dat van jou he
dat is dus FOUTE info. marokkanen staan nr 1 lees de bron maar eens.

maare waarschuwing dit mag niet meer in dit topic
pi_30335893
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:13 schreef DarkDancer het volgende:
en hier op fok heb je hetzelfde gezeur. mensen als BSB en Lionsguy kunnen respectloos zijn, racistisch, en gewelddadig. zeg je er wat van dan word mijn reactie weggehaald met de volgende mededeling:
[..]

Tot 12 maanden jeugddetentie voor groepsverkrachting

natuurlijk zijn de reacties van bsb en lionsguy blijven staan. nederlandse meiden zijn schijnbaar smerige kuthoeren die je mag verkrachten...

of dit topic:
Saudi clerics declare football un-Islamic

moslim gelovigen maken zichzelf belachelijk. wij zijn dan weer de racisten en nadat hij een hele tijd heeft mee gedisussieerd gooit hij het maar dicht onder noemer moslim-bashen
van jou weet ik het al dat jij geen enkele moslim mag ook zal is die moslim normaal

zal ik eens een lijst maken van Misdaden door Nederlanders
als eerst te beginnen met Nederlandse Oma´s die producten stelen bij AH
pi_30335926
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 22:14 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ik geef een goede informatie die hij niet geeft
pi_30335966
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 22:14 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

Marokkanen daar staat westers en niet-westers en Allochtonen en Autochtonen
zijn alle allochtonen Marokkanen ??

en Willem Alexanders etc. zijn ook allochtonen
pi_30336376
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 22:22 schreef Meki het volgende:

[..]

Marokkanen daar staat westers en niet-westers en Allochtonen en Autochtonen
zijn alle allochtonen Marokkanen ??

en Willem Alexanders etc. zijn ook allochtonen

goed lezen
, cijfers zijn van het CBS
pi_30336458
Meki, ook aan jou het verzoek je meer te richten op het onderwerp zelf. De protestactie dus.
pi_30336528
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 22:32 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

goed lezen
, cijfers zijn van het CBS
CBS onzin ik hoor en lees elke dag op nieuws wat Nederlanders doen dat staat er niet op
dit is geen onderzoek maar een schatting en leugens
  dinsdag 6 september 2005 @ 22:39:11 #121
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_30336600
Ze zijn vergeten minister Pechtold te noemen in hun lijstje met ondersteunende groepen/mensen.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_30336663
Ik vind deze topic de moeite van het opschonen eerlijk gezegd niet meer waard.
Het onderwerp blijkt dermate oninteressant dat er amper twee regels aan gewijd kunnen worden. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')