Ik voetbal zelf ook, en ik speel met een lange broek zodat mijn kledij alsnog Islamitisch is, moet je die tegenstanders eens zien als ik wederom scoor:"Shit, ons rantsoen is op, we worden vernederd door een praktiserende Moslim..."quote:Op donderdag 1 september 2005 02:24 schreef Pagangod het volgende:
The ulema argued that football wastes a lot of time and the participants wear shorts, which they said was an un-Islamic dress, the radio reported.
a) racistquote:Op donderdag 1 september 2005 07:51 schreef Henk-Wim het volgende:
ons rantsoen is op? Ben ik de enige die je niet begrijpt?
Volgens mij heeft "Mohamed" niets gezegd, volgens mij is deze al heel wat jaren geleden gestorven. Ik kan het mis hebben hoor.quote:Op donderdag 1 september 2005 09:37 schreef zoalshetis het volgende:
ik ben benieuwd welke sport wel mag volgens mohamed...
ik neem aan dat als men spreekt over een 'on-islamitische sport' dat ze daarvoor tasten in de quoran. toch?quote:Op donderdag 1 september 2005 09:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft "Mohamed" niets gezegd, volgens mij is deze al heel wat jaren geleden gestorven. Ik kan het mis hebben hoor.
Dat weet ik niet, vaak is dat namelijk niet zo. Neem nu bijv Ayatollah Khomeini die destijds toen melde dat je sex mocht hebben met dieren...als je mij kan aanwijzen waar dat staatquote:Op donderdag 1 september 2005 09:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik neem aan dat als men spreekt over een 'on-islamitische sport' dat ze daarvoor tasten in de quoran. toch?
en toch hangen jullie nog steeds zijn leefregels aan terwijl die idioot al eeuwen dood is en in een tijd leefde die niet te vergelijken is met de huidige samenleving.quote:Op donderdag 1 september 2005 09:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft "Mohamed" niets gezegd, volgens mij is deze al heel wat jaren geleden gestorven. Ik kan het mis hebben hoor.
Vlak na de Sura waarin wordt beschreven dat het vieren van een (verder islamitisch verantwoord) doelpunt door het over het shirt trekken van je hoofd en het aldus ontbloten van je torso bestraft dient te worden met een gele kaart, tien zweepslagen en een appeltaart, gok ik.quote:Op donderdag 1 september 2005 09:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, vaak is dat namelijk niet zo. Neem nu bijv Ayatollah Khomeini die destijds toen melde dat je sex mocht hebben met dieren...als je mij kan aanwijzen waar dat staat![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 09:54 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Vlak na de Sura waarin wordt beschreven dat het vieren van een (verder islamitisch verantwoord) doelpunt door het over het shirt trekken van je hoofd en het aldus ontbloten van je torso bestraft dient te worden met een gele kaart, tien zweepslagen en een appeltaart, gok ik.
moslims worden zeker met kleren aan geboren?quote:Op donderdag 1 september 2005 09:55 schreef zoalshetis het volgende:
dat van die lange broeken kan ik nog inkomen, quorantechnisch gezien... maar dat het verboden is om tegen een bal te schoppen... volgens mij hoor ik daar heel hard doorheen gillen: "het mag niet, het is te westers!!"
Je hebt "leefregels" en je hebt "regels". Het zit hem in de regels die erna zijn gemaakt door dit soort geestelijke die denken alles te weten. Gelukkig voor jou is dit een kenmerk van de wahabistische Islam, een radicale variant dus. Er zijn meerdere stromingen en het is dus een beetje dom om op basis van een uitspraak van 2 of 3 geestelijke die tot 1 stroming behoren, de gehele islam af te rekenen.quote:Op donderdag 1 september 2005 09:54 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
en toch hangen jullie nog steeds zijn leefregels aan terwijl die idioot al eeuwen dood is en in een tijd leefde die niet te vergelijken is met de huidige samenleving.
hoezo achterlijk geloof (zelfde geldt uiteraard voor christendom en dergelijke).
wel leuk, islam maakt zich iedere keer zelf weer belachelijk![]()
![]()
oorlog voeren, aanslagen plegen, vrouwen onderdrukken en mishandelenquote:Op donderdag 1 september 2005 09:37 schreef zoalshetis het volgende:
ik ben benieuwd welke sport wel mag volgens mohamed...
Haha wat een goeie grap! Islam-bashen is zoo 2001, je loopt 4 jaar achter.quote:Op donderdag 1 september 2005 10:02 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
oorlog voeren, aanslagen plegen, vrouwen onderdrukken en mishandelen
oh nee dat zijn geen sporten![]()
elk geloof heeft achterlijke regels. de islam blinkt hierin uit. ze zijn ouderwets en doen geen consessies tegenover anders denkenden en aan moderne tijden.quote:Op donderdag 1 september 2005 09:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je hebt "leefregels" en je hebt "regels". Het zit hem in de regels die erna zijn gemaakt door dit soort geestelijke die denken alles te weten. Gelukkig voor jou is dit een kenmerk van de wahabistische Islam, een radicale variant dus. Er zijn meerdere stromingen en het is dus een beetje dom om op basis van een uitspraak van 2 of 3 geestelijke die tot 1 stroming behoren, de gehele islam af te rekenen.
niet racistisch worden, tis gelovigen bashen...quote:Op donderdag 1 september 2005 10:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Haha wat een goeie grap! Islam-bashen is zoo 2001, je loopt 4 jaar achter.
Tunesie en Marokko zijn twee van deze landen, Turkije niet te vergeten, Maleisie.. Misschien moet je je smalle visie eens proberen te verbreden. Ik durf namelijk te wedden dat jij nooit in een islamitisch land bent geweest. Ik durf te wedden dat de enige manier waarop jij kennis hebt gemaakt met de Islam, via de TV of internet is geweest. FYI, het internet zit VOL met dubieuze bronnen, die cijfertjes manipuleren of woorden toevoegen aan oorspronkelijke nieuwsberichten.quote:Op donderdag 1 september 2005 10:04 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
elk geloof heeft achterlijke regels. de islam blinkt hierin uit. ze zijn ouderwets en doen geen consessies tegenover anders denkenden en aan moderne tijden.
noem eens een land waar ze zichzelf als groep niet belachelijk zetten of niet op een of andere manier intolerant gedragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |