abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30154437
Saudi clerics declare football un-Islamic

LAHORE: Ulema in Saudia Arabia have issued a fatwa (religious decree) declaring football an un-Islamic sport, and have urged the youth to quit it immediately, BBC radio reported on Saturday.

According to the report, the clerics urged the youth to indulge in jihad and other constructive activities that could help the Muslim ummah, the radio reported. The ulema argued that football wastes a lot of time and the participants wear shorts, which they said was an un-Islamic dress, the radio reported.

Young men are heeding the call:
Quote:Following the decree, some players of the famous Taif Football Club have quit the game, the report added.

http://www.jihadwatch.org/dhimmiwatch/archives/007887.php

De religie moslim gekken in Saudi hebben gezegd dat voetbal on-islamitisch is
en dat ze zich beter kunnen bezig houden met de jihaat
en dat de voetbal broek een on-islamitisch jurkje is
  donderdag 1 september 2005 @ 06:41:21 #2
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30155571
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_30155585
Lekker belangrijk wat een paar remy idioten zeggen zonder invloed-actieradius, en dat sommige ook nog zo dom zijn om te luisteren ernaar.

Intussen heeft de populaire CNN-tegenhanger Al jazeera al een stuk of 3 Arabische Sportkanalen gestart met continu Europees live topvoetbal. Al je het hebt over reikwijdte en invloed, moet je daar wezen.

Die sportzenders staan in elk Arabisch en Saudisch koffiehuis aan waar ze gewoon aan hun waterpijp lurkend Barcelona en Ajax zitten te kijken.
  donderdag 1 september 2005 @ 06:52:34 #4
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_30155598
Domme zet van die joker, voetbal is mateloos populair daar.

Maar da's ook een manier: Je neemt het volk gewoon alles af wat eventueel leuk kan zijn.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 1 september 2005 @ 07:44:18 #5
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_30155884
quote:
Op donderdag 1 september 2005 02:24 schreef Pagangod het volgende:
The ulema argued that football wastes a lot of time and the participants wear shorts, which they said was an un-Islamic dress, the radio reported.
Ik voetbal zelf ook, en ik speel met een lange broek zodat mijn kledij alsnog Islamitisch is, moet je die tegenstanders eens zien als ik wederom scoor:"Shit, ons rantsoen is op, we worden vernederd door een praktiserende Moslim..."

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_30155925
ons rantsoen is op? Ben ik de enige die je niet begrijpt?
pi_30156155
quote:
Op donderdag 1 september 2005 07:51 schreef Henk-Wim het volgende:
ons rantsoen is op? Ben ik de enige die je niet begrijpt?
a) racist
b) wou jij beweren dat je niet op hete kolen zat dan?
c) etc.

gokje hoor
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_30157333
Die fatwa zal vast erg serieus genomen worden. De zogenaamde invloed van geestelijk leiders wordt doorgaans nogal overdreven, wat de "navolging" van dit decreet weer prachtig duidelijk zal maken, zo vermoed ik.
pi_30157383
ik ben benieuwd welke sport wel mag volgens mohamed...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_30157484
quote:
Op donderdag 1 september 2005 09:37 schreef zoalshetis het volgende:
Volgens mij heeft "Mohamed" niets gezegd, volgens mij is deze al heel wat jaren geleden gestorven. Ik kan het mis hebben hoor.
Allah Al Watan Al Malik
pi_30157545
"Saoedische geestelijken verklaren voetbal onislamitisch" dan toch zeker?
pi_30157553
quote:
Op donderdag 1 september 2005 09:43 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Volgens mij heeft "Mohamed" niets gezegd, volgens mij is deze al heel wat jaren geleden gestorven. Ik kan het mis hebben hoor.
ik neem aan dat als men spreekt over een 'on-islamitische sport' dat ze daarvoor tasten in de quoran. toch?
pi_30157584
quote:
Op donderdag 1 september 2005 09:46 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik neem aan dat als men spreekt over een 'on-islamitische sport' dat ze daarvoor tasten in de quoran. toch?
Dat weet ik niet, vaak is dat namelijk niet zo. Neem nu bijv Ayatollah Khomeini die destijds toen melde dat je sex mocht hebben met dieren...als je mij kan aanwijzen waar dat staat
Allah Al Watan Al Malik
pi_30157652
Fatwa's worden niet alleen in moslomlanden uitgevaardigd. Zo schijnt er in dit land een iman rond te lopen. die.................sinterklaasliedjes in de ban heeft gedaan. Sinterklaas kapoentje is slecht voor de moslim(kinder)ziel!! Sinterklaasliedjes zijn namelijk onislamitisch!!
pi_30157660
quote:
Op donderdag 1 september 2005 09:43 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

en toch hangen jullie nog steeds zijn leefregels aan terwijl die idioot al eeuwen dood is en in een tijd leefde die niet te vergelijken is met de huidige samenleving.

hoezo achterlijk geloof (zelfde geldt uiteraard voor christendom en dergelijke).

wel leuk, islam maakt zich iedere keer zelf weer belachelijk
Islam=facisme
pi_30157668
quote:
Op donderdag 1 september 2005 09:49 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, vaak is dat namelijk niet zo. Neem nu bijv Ayatollah Khomeini die destijds toen melde dat je sex mocht hebben met dieren...als je mij kan aanwijzen waar dat staat
Vlak na de Sura waarin wordt beschreven dat het vieren van een (verder islamitisch verantwoord) doelpunt door het over het shirt trekken van je hoofd en het aldus ontbloten van je torso bestraft dient te worden met een gele kaart, tien zweepslagen en een appeltaart, gok ik.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_30157691
dat van die lange broeken kan ik nog inkomen, quorantechnisch gezien... maar dat het verboden is om tegen een bal te schoppen... volgens mij hoor ik daar heel hard doorheen gillen: "het mag niet, het is te westers!!"
pi_30157715
quote:
Op donderdag 1 september 2005 09:54 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Vlak na de Sura waarin wordt beschreven dat het vieren van een (verder islamitisch verantwoord) doelpunt door het over het shirt trekken van je hoofd en het aldus ontbloten van je torso bestraft dient te worden met een gele kaart, tien zweepslagen en een appeltaart, gok ik.
Allah Al Watan Al Malik
pi_30157734
quote:
Op donderdag 1 september 2005 09:55 schreef zoalshetis het volgende:
dat van die lange broeken kan ik nog inkomen, quorantechnisch gezien... maar dat het verboden is om tegen een bal te schoppen... volgens mij hoor ik daar heel hard doorheen gillen: "het mag niet, het is te westers!!"
moslims worden zeker met kleren aan geboren?
wat maakt het nu uit of je een beetje been, buik of hoofd/haar ziet?
zijn die moslims allemaal potentiele verkrachters dat ze bij het minste stukje bloot door het lint gaan en als een wildeman gaan liggen verkrachten?

edit:

ja zijn potentiele verkrachters! ---> Bieb leent homo's, zigeuners en moslims uit
Islam=facisme
pi_30157753
quote:
Op donderdag 1 september 2005 09:54 schreef DarkDancer het volgende:

[..]

en toch hangen jullie nog steeds zijn leefregels aan terwijl die idioot al eeuwen dood is en in een tijd leefde die niet te vergelijken is met de huidige samenleving.

hoezo achterlijk geloof (zelfde geldt uiteraard voor christendom en dergelijke).

wel leuk, islam maakt zich iedere keer zelf weer belachelijk
Je hebt "leefregels" en je hebt "regels". Het zit hem in de regels die erna zijn gemaakt door dit soort geestelijke die denken alles te weten. Gelukkig voor jou is dit een kenmerk van de wahabistische Islam, een radicale variant dus. Er zijn meerdere stromingen en het is dus een beetje dom om op basis van een uitspraak van 2 of 3 geestelijke die tot 1 stroming behoren, de gehele islam af te rekenen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_30157837
quote:
Op donderdag 1 september 2005 09:37 schreef zoalshetis het volgende:
oorlog voeren, aanslagen plegen, vrouwen onderdrukken en mishandelen

oh nee dat zijn geen sporten
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_30157856
quote:
Op donderdag 1 september 2005 10:02 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

oorlog voeren, aanslagen plegen, vrouwen onderdrukken en mishandelen

oh nee dat zijn geen sporten
Haha wat een goeie grap! Islam-bashen is zoo 2001, je loopt 4 jaar achter.
Allah Al Watan Al Malik
pi_30157874
quote:
Op donderdag 1 september 2005 09:58 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je hebt "leefregels" en je hebt "regels". Het zit hem in de regels die erna zijn gemaakt door dit soort geestelijke die denken alles te weten. Gelukkig voor jou is dit een kenmerk van de wahabistische Islam, een radicale variant dus. Er zijn meerdere stromingen en het is dus een beetje dom om op basis van een uitspraak van 2 of 3 geestelijke die tot 1 stroming behoren, de gehele islam af te rekenen.
elk geloof heeft achterlijke regels. de islam blinkt hierin uit. ze zijn ouderwets en doen geen consessies tegenover anders denkenden en aan moderne tijden.
noem eens een land waar ze zichzelf als groep niet belachelijk zetten of niet op een of andere manier intolerant gedragen.
Islam=facisme
pi_30157888
quote:
Op donderdag 1 september 2005 10:03 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Haha wat een goeie grap! Islam-bashen is zoo 2001, je loopt 4 jaar achter.
niet racistisch worden, tis gelovigen bashen...

wie opent er ff een topic over een pedo-schandaal van de katholieke kerk
Islam=facisme
pi_30157920
quote:
Op donderdag 1 september 2005 10:04 schreef DarkDancer het volgende:

[..]

elk geloof heeft achterlijke regels. de islam blinkt hierin uit. ze zijn ouderwets en doen geen consessies tegenover anders denkenden en aan moderne tijden.
noem eens een land waar ze zichzelf als groep niet belachelijk zetten of niet op een of andere manier intolerant gedragen.
Tunesie en Marokko zijn twee van deze landen, Turkije niet te vergeten, Maleisie.. Misschien moet je je smalle visie eens proberen te verbreden. Ik durf namelijk te wedden dat jij nooit in een islamitisch land bent geweest. Ik durf te wedden dat de enige manier waarop jij kennis hebt gemaakt met de Islam, via de TV of internet is geweest. FYI, het internet zit VOL met dubieuze bronnen, die cijfertjes manipuleren of woorden toevoegen aan oorspronkelijke nieuwsberichten.
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')