Ik voetbal zelf ook, en ik speel met een lange broek zodat mijn kledij alsnog Islamitisch is, moet je die tegenstanders eens zien als ik wederom scoor:"Shit, ons rantsoen is op, we worden vernederd door een praktiserende Moslim..."quote:Op donderdag 1 september 2005 02:24 schreef Pagangod het volgende:
The ulema argued that football wastes a lot of time and the participants wear shorts, which they said was an un-Islamic dress, the radio reported.
a) racistquote:Op donderdag 1 september 2005 07:51 schreef Henk-Wim het volgende:
ons rantsoen is op? Ben ik de enige die je niet begrijpt?
Volgens mij heeft "Mohamed" niets gezegd, volgens mij is deze al heel wat jaren geleden gestorven. Ik kan het mis hebben hoor.quote:Op donderdag 1 september 2005 09:37 schreef zoalshetis het volgende:
ik ben benieuwd welke sport wel mag volgens mohamed...
ik neem aan dat als men spreekt over een 'on-islamitische sport' dat ze daarvoor tasten in de quoran. toch?quote:Op donderdag 1 september 2005 09:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft "Mohamed" niets gezegd, volgens mij is deze al heel wat jaren geleden gestorven. Ik kan het mis hebben hoor.
Dat weet ik niet, vaak is dat namelijk niet zo. Neem nu bijv Ayatollah Khomeini die destijds toen melde dat je sex mocht hebben met dieren...als je mij kan aanwijzen waar dat staatquote:Op donderdag 1 september 2005 09:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik neem aan dat als men spreekt over een 'on-islamitische sport' dat ze daarvoor tasten in de quoran. toch?
en toch hangen jullie nog steeds zijn leefregels aan terwijl die idioot al eeuwen dood is en in een tijd leefde die niet te vergelijken is met de huidige samenleving.quote:Op donderdag 1 september 2005 09:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft "Mohamed" niets gezegd, volgens mij is deze al heel wat jaren geleden gestorven. Ik kan het mis hebben hoor.
Vlak na de Sura waarin wordt beschreven dat het vieren van een (verder islamitisch verantwoord) doelpunt door het over het shirt trekken van je hoofd en het aldus ontbloten van je torso bestraft dient te worden met een gele kaart, tien zweepslagen en een appeltaart, gok ik.quote:Op donderdag 1 september 2005 09:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, vaak is dat namelijk niet zo. Neem nu bijv Ayatollah Khomeini die destijds toen melde dat je sex mocht hebben met dieren...als je mij kan aanwijzen waar dat staat![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 09:54 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Vlak na de Sura waarin wordt beschreven dat het vieren van een (verder islamitisch verantwoord) doelpunt door het over het shirt trekken van je hoofd en het aldus ontbloten van je torso bestraft dient te worden met een gele kaart, tien zweepslagen en een appeltaart, gok ik.
moslims worden zeker met kleren aan geboren?quote:Op donderdag 1 september 2005 09:55 schreef zoalshetis het volgende:
dat van die lange broeken kan ik nog inkomen, quorantechnisch gezien... maar dat het verboden is om tegen een bal te schoppen... volgens mij hoor ik daar heel hard doorheen gillen: "het mag niet, het is te westers!!"
Je hebt "leefregels" en je hebt "regels". Het zit hem in de regels die erna zijn gemaakt door dit soort geestelijke die denken alles te weten. Gelukkig voor jou is dit een kenmerk van de wahabistische Islam, een radicale variant dus. Er zijn meerdere stromingen en het is dus een beetje dom om op basis van een uitspraak van 2 of 3 geestelijke die tot 1 stroming behoren, de gehele islam af te rekenen.quote:Op donderdag 1 september 2005 09:54 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
en toch hangen jullie nog steeds zijn leefregels aan terwijl die idioot al eeuwen dood is en in een tijd leefde die niet te vergelijken is met de huidige samenleving.
hoezo achterlijk geloof (zelfde geldt uiteraard voor christendom en dergelijke).
wel leuk, islam maakt zich iedere keer zelf weer belachelijk![]()
![]()
oorlog voeren, aanslagen plegen, vrouwen onderdrukken en mishandelenquote:Op donderdag 1 september 2005 09:37 schreef zoalshetis het volgende:
ik ben benieuwd welke sport wel mag volgens mohamed...
Haha wat een goeie grap! Islam-bashen is zoo 2001, je loopt 4 jaar achter.quote:Op donderdag 1 september 2005 10:02 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
oorlog voeren, aanslagen plegen, vrouwen onderdrukken en mishandelen
oh nee dat zijn geen sporten![]()
elk geloof heeft achterlijke regels. de islam blinkt hierin uit. ze zijn ouderwets en doen geen consessies tegenover anders denkenden en aan moderne tijden.quote:Op donderdag 1 september 2005 09:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je hebt "leefregels" en je hebt "regels". Het zit hem in de regels die erna zijn gemaakt door dit soort geestelijke die denken alles te weten. Gelukkig voor jou is dit een kenmerk van de wahabistische Islam, een radicale variant dus. Er zijn meerdere stromingen en het is dus een beetje dom om op basis van een uitspraak van 2 of 3 geestelijke die tot 1 stroming behoren, de gehele islam af te rekenen.
niet racistisch worden, tis gelovigen bashen...quote:Op donderdag 1 september 2005 10:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Haha wat een goeie grap! Islam-bashen is zoo 2001, je loopt 4 jaar achter.
Tunesie en Marokko zijn twee van deze landen, Turkije niet te vergeten, Maleisie.. Misschien moet je je smalle visie eens proberen te verbreden. Ik durf namelijk te wedden dat jij nooit in een islamitisch land bent geweest. Ik durf te wedden dat de enige manier waarop jij kennis hebt gemaakt met de Islam, via de TV of internet is geweest. FYI, het internet zit VOL met dubieuze bronnen, die cijfertjes manipuleren of woorden toevoegen aan oorspronkelijke nieuwsberichten.quote:Op donderdag 1 september 2005 10:04 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
elk geloof heeft achterlijke regels. de islam blinkt hierin uit. ze zijn ouderwets en doen geen consessies tegenover anders denkenden en aan moderne tijden.
noem eens een land waar ze zichzelf als groep niet belachelijk zetten of niet op een of andere manier intolerant gedragen.
de islam loopt 500 jaar achter en is barbaars, wat is je puntquote:Op donderdag 1 september 2005 10:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Haha wat een goeie grap! Islam-bashen is zoo 2001, je loopt 4 jaar achter.
Mijn punt is dat je verveelt.quote:Op donderdag 1 september 2005 10:09 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
de islam loopt 500 jaar achter en is barbaars, wat is je punt![]()
![]()
Dat voorbeeld in zweden en denemarken is niet waar nee, voor de rest hoor ik je helemaal niet over de rest van de genoemde landen. Erg jammer, want schijnbaar weet jij ook dat wat jij allemaal stelt erg overdreven is. Het CBS heeft criminaliteitscijfers, natuurlijk daarbij staan niet islamitische bevolkingsgroepen (Antillianen, Kaapverdianen en Surinamers) relatief gezien boven de Turken en Marokkanen. Waarom hoor ik je daar niet over?quote:Op donderdag 1 september 2005 10:12 schreef DarkDancer het volgende:
in turkije geweest maar dat was ook niet wat (de turkse vrouwen zijn wel degelijk mooier en moderner dan het soort wat hier rond loopt).
een kennis van mij heeft nog een tijd gebackpacked door indonesie en trof daar westerse vrouwen die ook rondtrokken. ze moesten helaas de hele vakantie wel lange jurken dragen en longsleeves om de aanrandingen te beperken.
ik kijk helaas voor je weinig tv, actualiteiten prgrammas op de niet-commerciele zenders, veel discovery en dan nog selectief bepaalde programma's (top gear, JAG).
maar het cbs en dergelijke (voorbeeld zweden/denemarken---> inzake verkrachtingen door moslims) is natuurlijk ook niet waar...
islam en moslims hebben totaal gebrek aan zelf-reflectie. Nooit is de islam verkeerd alleen wel jammer dat de moslims iedere keer het weer verneuken (helaas moet je dit vaak ook letterlijk lezen).quote:
Ik denk echt niet dat het er minder worden, die mensen hebben totaal geen macht of bereik, ze pretenderen dat wel te hebben.quote:Op donderdag 1 september 2005 10:14 schreef zoalshetis het volgende:
en laten we eerlijk zijn, wat is nou helemaal het punt... dat er minder mensen meedoen aan een spel waar ze achter een balletje aanhollen?
dat denk ik ook. en wat dan nog?quote:Op donderdag 1 september 2005 10:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk echt niet dat het er minder worden, die mensen hebben totaal geen macht of bereik, ze pretenderen dat wel te hebben.
Ik voetbal zelf met een lange broek. Het voebalt niet zo fijn, je bent altijd iets zwaarder dan de rest, gelukkig is mijn techniek van hoogstaande kwaliteit en is mijn wendbaarheid te vergelijken met die van een gazelle wat mij weer een voorsprong geeft op de rest. Helaas ben ik nog steeds geblesseerd aan mijn lies, al bijna een jaar !!!!quote:Op donderdag 1 september 2005 09:55 schreef zoalshetis het volgende:
dat van die lange broeken kan ik nog inkomen, quorantechnisch gezien... maar dat het verboden is om tegen een bal te schoppen... volgens mij hoor ik daar heel hard doorheen gillen: "het mag niet, het is te westers!!"
Jij ziet een correlatie in "Islam" enerzijds en "moslim" enerzijds. Als iemand een tas steelt, het is toevallig een turk. Dan is het volgens jou "moslim steelt een tas". Je haalt de religie er gewoon bij terwijl dat in casu niets met het stelen van de tas te maken heeft (evenmin het feit dat het een turk is). Vervolgens kijk JIJ naar de criminaliteitscijfers....daarin staan dat Marokkanen en Turken relatief meer criminaliteit plegen....JIJ maakt ervan "Moslims plegen meer ......" En dus is de "islam" .....quote:Op donderdag 1 september 2005 10:14 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
islam en moslims hebben totaal gebrek aan zelf-reflectie. Nooit is de islam verkeerd alleen wel jammer dat de moslims iedere keer het weer verneuken (helaas moet je dit vaak ook letterlijk lezen).
of wil je beweren dat alle cijfers en bronnen van normale herkomst (dus geen stormfront shit) allemaal gelogen is om de islam en moslims belachelijk te maken?
die groepen worden al steeds vaker harder aangepakt. daarnaast is het de vraag in hoeverre die criminaliteit de gewone burger belemmert in zijn vrijheid. als er weer een antilliaan met 20 bolletjes cocaine in zijn reet word opgepakt is dat minder erg dan wanneer iemand door een groep opgeschoten marocs word afgetuigd.quote:Op donderdag 1 september 2005 10:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat voorbeeld in zweden en denemarken is niet waar nee, voor de rest hoor ik je helemaal niet over de rest van de genoemde landen. Erg jammer, want schijnbaar weet jij ook dat wat jij allemaal stelt erg overdreven is. Het CBS heeft criminaliteitscijfers, natuurlijk daarbij staan niet islamitische bevolkingsgroepen (Antillianen, Kaapverdianen en Surinamers) relatief gezien boven de Turken en Marokkanen. Waarom hoor ik je daar niet over?
Punt is dat "westerlingen" er schijnbaar nog meer aandacht aan geven dan moslims zelf.quote:Op donderdag 1 september 2005 10:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat denk ik ook. en wat dan nog?
Weer erg selectief met voorbeelden omgaan, staat dat in je "atheistisch manifest" ofzo? Straatcriminaliteit is straatcriminaliteit, of dat nu door een Nederlander, Surinamer of Marokkaan wordt gedaan boeit geen ene reet (voor een rationeel nadenkend mens iig). Bij jou ligt het anders, je stopt ze in hokjes JUIST ZODAT ze anders behandelt worden (Iets wat je zo erg haat). Je stopt de Marokkaan in het hokje "moslim" (per definitie al he, je weet niet eens of het een praktiserend moslims is geweest).quote:Op donderdag 1 september 2005 10:19 schreef DarkDancer het volgende:
die groepen worden al steeds vaker harder aangepakt. daarnaast is het de vraag in hoeverre die criminaliteit de gewone burger belemmert in zijn vrijheid. als er weer een antilliaan met 20 bolletjes cocaine in zijn reet word opgepakt is dat minder erg dan wanneer iemand door een groep opgeschoten marocs word afgetuigd.
Ah natuurlijk, moslims krijgen een zogenaamde voorkeursbehandeling. Kan je dat ook bewijzen dmv feiten ipv loze stellingen deponeren?quote:bovendien is het moeilijk om moslims aan te pakken omdat ze meteen gaan roepen: "discriminatie". agent, instantie en regering druipt dan snel af of neemt geen goede maatregelen meer"
daarnaast vormen de groepen die jij noemt in totaal niet zo'n grote groep als marocs/turken.
waarom begin je over die groepen, altijd het probleem ontwijken (staat dat ook in de koran?)!
ging jij ook mee onder de douche met de jongens, toen je nog als een hinde over de groene mat sprong?quote:Op donderdag 1 september 2005 10:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik voetbal zelf met een lange broek. Het voebalt niet zo fijn, je bent altijd iets zwaarder dan de rest, gelukkig is mijn techniek van hoogstaande kwaliteit en is mijn wendbaarheid te vergelijken met die van een gazelle wat mij weer een voorsprong geeft op de rest. Helaas ben ik nog steeds geblesseerd aan mijn lies, al bijna een jaar !!!!²
voorbeeld van "positieve discriminatie" en daarbij is het feit dat een nederlander bang is om voor racist te worden uitgemaakt. en in de rechtspraak is heel lang rekening gehouden met de afkomst/cultuur/religie van moslims (verzachtende omstandigdheden).quote:Op donderdag 1 september 2005 10:24 schreef Mutant01 het volgende:
Ah natuurlijk, moslims krijgen een zogenaamde voorkeursbehandeling. Kan je dat ook bewijzen dmv feiten ipv loze stellingen deponeren?
[/DarkDancer-mode]quote:Op donderdag 1 september 2005 10:24 schreef DarkDancer het volgende:
knip
Positieve discriminatie heeft geen grond in het strafrecht, dus het is een loze stelling. Verzachtende omstandigheden is ook geen "voorkeursbehandeling", gezien het feit dat "verzachtende omstandigheden" ook evengoed bij atheisten kunnen voorkomen.quote:Op donderdag 1 september 2005 10:28 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
voorbeeld van "positieve discriminatie" en daarbij is het feit dat een nederlander bang is om voor racist te worden uitgemaakt. en in de rechtspraak is heel lang rekening gehouden met de afkomst/cultuur/religie van moslims (verzachtende omstandigdheden).
Nee, het is namelijk een nepnieuwsbericht, heb je de bronnen wel eens bekeken. Wel weer jammer dat JIJ op 90% van mijn postings NIET reageert. Dat zegt mijnsinsziens wel genoeg.quote:ga jij ook even in op de criminaliteit door moslims wil je, en de verkrachtingen in landen als zweden en dergelijke! of zijn westerse vrouwen gewoon hoeren?
Je hebt groot gelijk, we weten alleen dat moslims niet van elkaar stelenquote:Op donderdag 1 september 2005 10:24 schreef Mutant01 het volgende:
Je stopt de Marokkaan in het hokje "moslim" (per definitie al he, je weet niet eens of het een praktiserend moslims is geweest).
Nee natuurlijk, tis een groot complotquote:Op donderdag 1 september 2005 10:36 schreef Scandum het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk, we weten alleen dat moslims niet van elkaar stelen![]()
alevieten zijn een kleine stroming binnen de islam, zoals ook in die bron staat. daarnaast kent bijna niemand alevieten in nederland omdat ze niet echt op de voorgrond treden. het zijn de radicalen die de overmacht hebben binnen de islam wat gepaard gaat met ellende. netzoals je refo's hebt die niet sporen.quote:Op donderdag 1 september 2005 10:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
[/DarkDancer-mode]
Nee het zijn moslims, dus die kunnen niet intelligent zijn, het is een achterlijk geloof
[/DarkDancer mode]
Waarom generaliseer je de Alevieten niet met de gehele islam dan? Waarom generaliseer je wel het negatieve, de radicale stroming, maar niet het positieve?![]()
En dat rechtvaardigd generalisaties?quote:Op donderdag 1 september 2005 10:42 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
alevieten zijn een kleine stroming binnen de islam, zoals ook in die bron staat. daarnaast kent bijna niemand alevieten in nederland omdat ze niet echt op de voorgrond treden. het zijn de radicalen die de overmacht hebben binnen de islam wat gepaard gaat met ellende. netzoals je refo's hebt die niet sporen.
verschil tussen een radicale refo en een radicale moslim is is dat de een een blaffende hond is en de andere een blaffende hond die wel bijt!
verkrachting, intolerantie en geweld wel dan?quote:Op donderdag 1 september 2005 10:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En dat rechtvaardigd generalisaties?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |