abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 september 2005 @ 18:25:57 #121
38530 Shedfire
Zwaar Metaal
pi_30429099
Ik lieps een met wat troep naar beneden en zag toch de sleutelbos van het huis en de auto op een plek liggen waar hij niet hoorde te liggen (tafel in de gang). Ik liep toch naar de keuken dus ik nam de sleutels mee er naar toe.
Daar aangekomen gooide ik de troep in de prullenbak en gooide ik de sleutels op het keukenblad.
Daarna ging ik even naar de stad. Toen ik een paar uur later terug kwam zag ik de troep op het keukenblad liggen...
Kon ik gaan graven in de prullenbak :p
Bertje en Henk
pi_30429359
Ik heb regelmatig van die stomme dingen... bijvoorbeeld koude koffie bijna in de prullebak gooien ipv in de gootsteen! Gelukkig kom ik er meestal snel achter dat ik op het punt sta iets stoms te gaan doen. Ik loop bijvoorbeeld ook vaak naar de voorraadkast en denk ik... wat doe ik hier? En dan moet ik meestal heel iets anders doen, zoals mijn tasje van de kapstok pakken. Die door overigens wel thuishoort!
~ You are what you love, not what loves you ~
pi_30446715
Pff net nog: drink kop thee, zet hm aan mn linkerkant. rechts van mij staat een glas (leeg) & wat doe ik? ja je raad het al.. ik pak het lege glas en begin daaruit te ''drinken'' en zet hm weer droog neer.. kijk naar mn thee kop. ''ojah * GrupoBalanca had thee''

tja nog niet zo lang wakker
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_30478930
Nog mensen die rare dingen doen ?
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_30479849
Jah, ik heb een keer een stuk zeep opgegeten.

Er zat iets wits op mijn vinger en snoepkont die ik ben, ik dacht dat het slagroom was of zo.

HAP!
Tyler: Could be worse. A woman could cut off your penis while you're asleep and toss it out the window of a moving car
Jack: There's always that.
  zondag 11 september 2005 @ 12:24:28 #126
128312 clementien
niet vergeetachtig
pi_30479920
in mijjn ondergoed gaan slaapwandelen Buiten notabene
Maai nooit met blote voeten het gras.
  zondag 11 september 2005 @ 12:35:07 #127
118447 Tique3
deze avater kreeg aandacht :7
pi_30480237
Ik stond een keer in de kroeg met wat vrienden een biertje te drinken.
Net het eerste biertje, ff lekker achterover slaan
Sta ik een paar seconde later te denken van wat wou ik nou doen..een biertje achterover slaan, pak een ander biertje van tafel en sla hem achterover.. Begint die vriend ineens te schelden dat het zijn biertje was
Als je mij serieus neemt, dan doe ik dat ook :7
  zondag 11 september 2005 @ 14:12:00 #128
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_30483175
hahhaah lo9l @ clementien.
ik zelf moest mijn geweer laten zien bij de politie en ik fiets dus met geweer en al door het vondelpark en opeens kom ik er achter dan ik naar mijn oma aan ghet fietsen ben......
fietste een paar sec daarvoor langs een groep mensen, ik maar omgekeer d en toich maar naar de politie gefietst.
wil ik een paar uur later ammo gaan kopen in osdorp, fiets ik naar mercatorplein ipv die andere afslag bij surinameplein.....
best wel wazig.

ook vaak genoeg naar de keuken gaan en niet meer weten wat je wil pakken.
de laatste tijd heb ik toruwens ook problemen et tellen.
schiet in 4 keer, haal me magazijn er uit. spanpal naar achteren en daar gaat weer een .308 naar de baancommandant.
pi_30484046
lol @ Tique3, ik ken dat ook zovaak gehad
  zondag 11 september 2005 @ 16:41:55 #130
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_30487711
Ja, ik heb vannochtend dus m'n koffiezetapparaat aangezet,
maar vergeten er water in te doen, met als gevolg dat 'ie bijna ontplofte toen ik dat alsnog deed!

| | @ | Overal zanikt bagger...
  zondag 11 september 2005 @ 16:47:11 #131
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_30487878
Ik was een keer aan het fluiten tijdens een proefwerk. Vond de leraar niet zo leuk, maar ik merkte pas dat ik floot toen hij zei dat ik stil moest zijn.
Guanine en Cytosine! *O*
pi_30495292
Een hele genante;

Ik zat met een sigaret in de linker hand en een aansteker in de rechter wat te suffen. (sigaret moest nog aangestoken worden)
Gedachteloos bracht ik de aansteker richting mn mond, mn lippen had ik getuit alsof ik er een sigaret in had. Door het vlammetje schrok ik een soort van wakker en realiseerde me dat een sigaret aansteken makkelijker gaat als je ook echt die sigaret in je mond hebt!
The waves you made will always be
pi_30495727
Tegen de deurpost oplopen omdat ik te laat doorheb dat nog niet bij het gat ben.

Naar een vriend in Sliedrecht gaan en dan in Dordrecht erachter komen dat ik de verkeerde kant opgereden ben (moest nogal veel in Dordrecht zijn in de tijd, gewoon op automatische piloot gaan autorijden).

Al in de auto zitten met mijn fietssleutel in mijn handen, omdat ik toch maar eens een keer de fiets wilde pakken.

Wasmachine aanzetten terwijl de was er nog in moet.

Ja, die met de ballen in de bek.
  zondag 11 september 2005 @ 21:08:22 #134
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_30495821
Senseo aanzetten maar geen kopjes eronder... Dweilen maar.
Trotse mamma :)
pi_30496476
Naar beneden lopen met een leeg glas en een kledingstuk dat in de was mag.....het glas vervolgens in de wasmand gooien en beneden aankomen bij de afwasmachine, en er dan achterkomen dat je een klein foutje hebt gemaakt
pi_30496893
Schooltas vergeten mee te nemen naar school.
Koffiezetapparaat aanzetten zonder dat er water inzit.
Midden in de nacht wakker worden, aankleden .. eten en alles.. en dan erchterkomen dat het 3 uur 's nachts is. Dat soort dingen
pi_30497668
Dat midden in de nacht wakker worden, aankleden, eten etc. heb ik dus nog nooit meegemaakt, ik hoor/lees wel vaker dat veel mensen dat hebben echt apart eigenlijk
pi_30498001
quote:
Op zondag 11 september 2005 21:38 schreef XiChico het volgende:
Schooltas vergeten mee te nemen naar school.
Koffiezetapparaat aanzetten zonder dat er water inzit.
Midden in de nacht wakker worden, aankleden .. eten en alles.. en dan erchterkomen dat het 3 uur 's nachts is. Dat soort dingen
whehe had ik eens vroeger gedaan, zonder dat ik het door had
en toen was m'n pa nog/al wakker en toen ben ik weer naar bed gestuurd, en toen werd ik wakker met m'n kleren aan en mijn tas stond al beneden (normaal is dat nooit) dus ik van: HUH
en toen kwam m'n pa thuis van zn werk en vertelde hij dat..
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  zondag 11 september 2005 @ 22:43:51 #139
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_30499341
Dat heb ik ook wel eens gedaan inderdaad.. was ik een jaar of 9 denk ik. Mijn ouders waren nog op en keken gewoon nog tv.. en ik vond dat raar want het was toch ochtend?
pi_30502150
vanochtend yoghurt in m'n glas drinken gegooit in plaats van over m'n crusli
pi_30503428
Nou....als je net wakker bent en nog half het slapen bent...dan loop je naar beneden en vergeet je even de onderste 2 treden ofzo...of andersom als je naar boven gaat...al zooo vaak gbeurd:)
pi_30503672
Ik moet wel eens 's nachts naar de wc (Nu is dat niet zo bijzonder natuurlijk ), maar ik moet dan de trap op, en dat doe ik dan dus in het donker. Als ik dan boven ben dan moet ik voor mijn gevoel nog een trede beklimmen, terwijl dat dus niet zo is. Ik probeer mijn been dan ergens in de lucht op een trede te zetten, en dan pleur ik half voorover omdat er geen trede is. Raar gevoel is dat.
Audires ululatus feminarum, infantium quiritatus, clamores virorum
pi_30503719
"O shit, wacht ff" zeggen tegen iemand die je aan de lijn hebt, omdat je in je zak voelt dat je telefoon weg is.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_30503756
Ook had ik een keer, dat ik beneden drinken ging halen.. dus schonk wat drinken in.. tegelijkertijd ging mn tel. glas drinken even weggezet en bellen blabla.. ondertussen loop ik naar boven.. opgehangen en al.. bedacht ik me opeens waar is me glas drinken?? loop naar beneden overal zoeken in de keuken maar nergens glas drinken te bekennen, dus had ik maar nieuwe gepakt.. zie ik opeens in mn ooghoek dat mijn vorige glasdrinken boven op t magnetron stond

hoe bedenk ik met mn stomme kop om hm daar bovenop te leggen
pi_30503835
quote:
Op maandag 12 september 2005 01:08 schreef GrupoBalanca het volgende:
Ook had ik een keer, dat ik beneden drinken ging halen.. dus schonk wat drinken in.. tegelijkertijd ging mn tel. glas drinken even weggezet en bellen blabla.. ondertussen loop ik naar boven.. opgehangen en al.. bedacht ik me opeens waar is me glas drinken?? loop naar beneden overal zoeken in de keuken maar nergens glas drinken te bekennen, dus had ik maar nieuwe gepakt.. zie ik opeens in mn ooghoek dat mijn vorige glasdrinken boven op t magnetron stond

hoe bedenk ik met mn stomme kop om hm daar bovenop te leggen
Dat soort dingen heb ik vrijwel dagelijks.

Ik heb een keer een Mars gepakt en uit het papier gehaald, en terwijl ik dit in m'n ene hand had met m'n andere hand m'n glas drinken opgepakt, om vervolgens boven de prullebak iets uit de verkeerde hand los te laten. Terwijl ik naar papiertje stond te staren, lag m'n cola in de vuilnisbak.
pi_30504732
Heb de laatste weken een paar keer problemen gehad met traplopen thuis.

Normaal neem ik 2 treden tegelijk als ik de trap oploop. Ga ik me opeens afvragen hoe groot de stap moet zijn naar de volgende tree.
Tegen de tijd dat ik ontdek hoe groot de stap moet zijn lig ik al voorover op de trap
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
  maandag 12 september 2005 @ 02:11:22 #147
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_30504768
Ik laat regelmatig mijn afstandsbediening in de koelkast liggen
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
  maandag 12 september 2005 @ 02:13:29 #148
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_30504792
quote:
Op maandag 12 september 2005 02:07 schreef Jegorex het volgende:
Heb de laatste weken een paar keer problemen gehad met traplopen thuis.

Normaal neem ik 2 treden tegelijk als ik de trap oploop. Ga ik me opeens afvragen hoe groot de stap moet zijn naar de volgende tree.
Tegen de tijd dat ik ontdek hoe groot de stap moet zijn lig ik al voorover op de trap
Ik heb een soortgelijk iets op het moment.
Als ik een trap afloop heb ik steeds het idee dat ik de laatste trede al gehad heb en maak me dus klaar om 'normaal' te lopen. Maar ik zie duidelijk dat het niet zo is en dus volgt er een soort aarzeling en ga ik weer verder. Heel gek.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  maandag 12 september 2005 @ 02:18:47 #149
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_30504839
quote:
Op zondag 11 september 2005 21:08 schreef Faithz het volgende:
Senseo aanzetten maar geen kopjes eronder... Dweilen maar.
Dan heb jij zeker een hele grote senseo zonder opvangbakje?
pi_30508068
Met de afstandsbediening in je hand tv kijken, tijdens de reclame even naar de pc lopen, de AB van de tv bij de pc laten liggen. Tijdens een volgende pauze terug naar de pc lopen en dan de afstandsbediening, die daar nog ligt, proberen te gebruiken als muis!
The waves you made will always be
  maandag 12 september 2005 @ 11:42:13 #151
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_30509582
quote:
Op maandag 12 september 2005 02:18 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Dan heb jij zeker een hele grote senseo zonder opvangbakje?
In dat bakkie passen geen 2 kopjes.. trust me

Ik heb ook wel eens naar mijn telefoon gezocht terwijl ik ermee aan het bellen was
  maandag 12 september 2005 @ 12:47:12 #152
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_30511104
Als je je telefoon kwijt bent, dan ga je hem altijd bellen. Tegenwoordig wil ik alles bellen wat ik kwijt raak

En die van de 6e versnelling is ook heel herkenbaar
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_30512716
quote:
Op maandag 12 september 2005 00:52 schreef Leijooo het volgende:
Nou....als je net wakker bent en nog half het slapen bent...dan loop je naar beneden en vergeet je even de onderste 2 treden ofzo...of andersom als je naar boven gaat...al zooo vaak gebeurd:)
quote:
Op maandag 12 september 2005 01:04 schreef Crizje het volgende:
Ik moet wel eens 's nachts naar de wc (Nu is dat niet zo bijzonder natuurlijk ), maar ik moet dan de trap op, en dat doe ik dan dus in het donker. Als ik dan boven ben dan moet ik voor mijn gevoel nog een trede beklimmen, terwijl dat dus niet zo is. Ik probeer mijn been dan ergens in de lucht op een trede te zetten, en dan pleur ik half voorover omdat er geen trede is. Raar gevoel is dat.
Heel herkenbaar, haha!
En als je dan nog half slaapt, word je in één klap klaarwakker doordat je plat op je plaat gaat.
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
  maandag 12 september 2005 @ 13:58:49 #154
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_30512993
Wakker worden middenin de nacht, ervan overtuigd zijn dat het opsta-tijd is,
je douchen en aankleden en er beneden pas achter komen dat het 04.00u 's nachts is
pi_30513364
M'n vriendin kwam laatst bij mij eten, ze had zin in boontjes. Dus zij boontjes doppen na een half uur is ze klaar, gooit ze de boontjes in de prullenbak ipv de restjes die je eraf snijdt.
dus wij aten geen boontjes.

Zelf ook regelmatig dat soort dingen, pc aanzetten om even m'n rekeningen te betalen en vervolgens een uur nutteloos op Fok! te hangen. Daarna weggaan achter m'n pc en een half uur later als ik iets anders moet gaan doen eraan denken dat ik nog steeds m'n rekeningen niet betaald heb.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_30513644
Of op je horloge kijken terwijl je een zak patat in je linkerhand hebt.
pi_30514852
quote:
Op maandag 12 september 2005 14:21 schreef Scootmobiel het volgende:
Of op je horloge kijken terwijl je een zak patat in je linkerhand hebt.
pi_30515251
BIj engels spreekbeurt een vraag volledig in het nederlands beantwoorden !
Fingerspitzgefühl
pi_30515285
Zolang je dat maar niet met bier doet he
pi_30515595
quote:
Op maandag 12 september 2005 15:24 schreef Crizje het volgende:
Zolang je dat maar niet met bier doet he
Bier kan je toch helemaal niet snijden joh gekkie !!
Fingerspitzgefühl
  maandag 12 september 2005 @ 15:43:15 #161
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_30515727
oh en ik heb net een sjekkie gedraaid met het plakrandje verkeerd om

nog ff en ik ben serieus sjagerijnig
pi_30515994
quote:
Op maandag 12 september 2005 15:37 schreef ForumGek het volgende:

[..]

Bier kan je toch helemaal niet snijden joh gekkie !!
Ik reageerde op het patat-dingetje gekkie!. Maar stiekeme modjes gingen mijn post naar beneden gooien, waardoor er verwarring ontstond . En nu lijk ik dus op een domme newbie
pi_30516400
Douche instappen met je sokken nog aan
  maandag 12 september 2005 @ 16:23:59 #164
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_30516529
quote:
goeiemorgen hè.

Nog een dan: Toen ik op de peuterspeelzaal werkte, met een zonnetje op m'n ene
en een vlindertje op m'n andere wang geschminkt, uit m'n werk nog ff de stad in.
En ik me maar afvragen, 'heb ik iets van je aan ofzo?'
pi_30516662
quote:
Op maandag 12 september 2005 16:17 schreef Bananenman het volgende:

Zo had ik het een keer dat ik naar de polikliniek moest voor onderzoek, waarna ik op dezelfde dag weer naar huis zou kunnen. Ik stap daar dus uit die taxi, loop het ziekenhuis in en kom ineens midden in de gang tot de ontdekking dat ik m'n pantoffels nog aan heb, haha... ik was helemaal vergeten m'n schoenen aan te trekken!

pi_30516697
quote:
Op maandag 12 september 2005 16:23 schreef la-nina het volgende:

[..]

goeiemorgen hè.

Nog een dan: Toen ik op de peuterspeelzaal werkte, met een zonnetje op m'n ene
en een vlindertje op m'n andere wang geschminkt, uit m'n werk nog ff de stad in.
En ik me maar afvragen, 'heb ik iets van je aan ofzo?'
het stikkertje had je wel van je voorhoofd gehaald
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_30516779
Wat gebeurt er nou precies als je op MSN op F5 drukt...
Moet hier wat komen te staan ofzo....
  maandag 12 september 2005 @ 16:45:40 #168
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_30516988
quote:
Op maandag 12 september 2005 16:32 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

het stikkertje had je wel van je voorhoofd gehaald
Geloof mij, als die er had gezeten was 'ie ijskoud mee de stad in gegaan

* la-nina kent zichzelf wel een beetje
  maandag 12 september 2005 @ 19:37:32 #169
118447 Tique3
deze avater kreeg aandacht :7
pi_30520882
Ik had vanmiddag ook weer wat stoms hoor!
Een klasgenoot geeft zijn aansteker aan mij zodat ik mijn sigaret kon aansteken.
Wat doe ik...steek ik mijn sigaret aan en steek die aansteker in mijn zak..
K heb nog nooit iemand zo verbaasd zien kijken en met zijn opgehouden zien staan
Als je mij serieus neemt, dan doe ik dat ook :7
pi_30521410
Ik blaas wel eens in mijn glas koude cola omdat ik dan om de een of andere reden denk dat ik warme thee of koffie drink, heel raar
  maandag 12 september 2005 @ 20:04:51 #171
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_30521746
Laatst een keer, ik wilde mijn vriendin een smsje sturen, nogal wat "overbodige informatie voor derden ", en aangezien haar nummer altijd helemaal achterin mijn telefoonlijst stond, ben ik gewend (nokia) om op nummer zoeken 1x naar boven drukken, en dan verzenden, maar ik had niet door dat ik net een andere telefoon had, waar dit net iets anders werkte, en toen ging het smsje dus naar een vriend van me. Ik had het pas door toen ik een smsje terugkreeg met een vage tekst erin, wat baalde ik daarvan zeg, dan sta je voor lul
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
pi_30522388
quote:
Op maandag 12 september 2005 15:23 schreef ForumGek het volgende:
BIj engels spreekbeurt een vraag volledig in het nederlands beantwoorden !
Of bij Frans mondeling een vraag in het Engels gaan beantwoorden !
Was nogal zenuwachtig, inderdaad......
pi_30522599
quote:
Op maandag 12 september 2005 16:17 schreef Bananenman het volgende:
Of je zwembroek over je onderbroek aantrekken (dat is al dom ) en dan nog 's lekker gaan zwemmen

Don't ask
  maandag 12 september 2005 @ 20:45:56 #174
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_30522995
quote:
Op maandag 12 september 2005 20:04 schreef JosvG het volgende:
Laatst een keer, ik wilde mijn vriendin een smsje sturen, nogal wat "overbodige informatie voor derden ", en aangezien haar nummer altijd helemaal achterin mijn telefoonlijst stond, ben ik gewend (nokia) om op nummer zoeken 1x naar boven drukken, en dan verzenden, maar ik had niet door dat ik net een andere telefoon had, waar dit net iets anders werkte, en toen ging het smsje dus naar een vriend van me. Ik had het pas door toen ik een smsje terugkreeg met een vage tekst erin, wat baalde ik daarvan zeg, dan sta je voor lul
"Schat, mijn genitale wratten zijn weg! Vanavond wat te doen?"
pi_30528356
Leuke verhalen
pi_30532394
quote:
Op maandag 12 september 2005 20:33 schreef Bot13 het volgende:

[..]

Of je zwembroek over je onderbroek aantrekken (dat is al dom ) en dan nog 's lekker gaan zwemmen

Don't ask
Een vriend van me heeft wel eens z'n telefoon in de zakken van z'n zwembroek gedaan en is toen wat later nietsvermoedend het water in gesprongen
pi_30533528
Als ik met vriendinnetje bel, zeg ik af en toe wel eens sweety tussendoor, laatst bellen met kameraad hij heel verhaal.. en ik ja sweety (had nog niks door) kameraad ben je sweety niet ik: huh? (toen begon t pas tot me door te dringen) CRAP

een onbewuste blunder eigenlijk hehe
pi_30534269
quote:
Op maandag 12 september 2005 16:35 schreef IkWasHier het volgende:
Wat gebeurt er nou precies als je op MSN op F5 drukt...
Niets.

Laatst ook eens wakker geworden door de wekker, naar beneden gegaan, brood gesmeerd en dan de tv aan teletekst en herhalingen van het laatste nieuws kijken....
Dan hoor je van boven opeens: "Wat doe je daar beneden het is half 3 's nachts".
Ik had blijkbaar gedroomd dat mijn wekker ging en ben routinematig mijn ochtendritueel begonnen

Mijn brood maar in de koelkast gedaan en weer gaan slapen
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_30539760
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 09:42 schreef GrupoBalanca het volgende:
Als ik met vriendinnetje bel, zeg ik af en toe wel eens sweety tussendoor, laatst bellen met kameraad hij heel verhaal.. en ik ja sweety (had nog niks door) kameraad ben je sweety niet ik: huh? (toen begon t pas tot me door te dringen) CRAP

een onbewuste blunder eigenlijk hehe
Ik heb ook wel eens m'n toenmalige vriendin gebeld, en gezegd 'hoi schat, [verhaal]', waarna ik haar moeder aan de lijn bleek te hebben.
  dinsdag 13 september 2005 @ 14:44:42 #180
90397 koning_leeuw
De Afrikaanse vlakte.
pi_30541228
ik heb regelmatig dat ik met de afstandsbediening van mijn tv naar beneden loop om iets uit de koelkast te pakken en dan boven erachter komen dat de afstandsbediening in de koelkast ligt.

Ook heb ik het wel is meegemaakt dat ik ging zwemmen in het zwembad en vlak voordat ik in het bad dook erachter kwam dat ik mijn sokken nog aan had
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')