Betrap ik mijzelf ook wel eens opquote:Op woensdag 7 september 2005 19:29 schreef Bot13 het volgende:
Blazen op een ijzje
Anders wordt ie koud he?!
quote:Op woensdag 7 september 2005 20:57 schreef Fr3nK3L het volgende:
Ik wou net forum.fok.nl intypen.. en zonder dat ik het doorhad typ ik thehun.com in.. das toch iets heel anders eigenlijk..![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 21:42 schreef Pheno het volgende:
Ik drukte net op F5 in een MSN venster
Herkenbaarquote:Op woensdag 7 september 2005 21:42 schreef Pheno het volgende:
Ik drukte net op F5 in een MSN venster
Ik vergeet ook weleens mijn bril af te doen als ik ga douchen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:35 schreef SilentChaos het volgende:
's avonds kijk ik nog wel eens tv op en dat doe ik dan met m' n bril op zodat ik meteen kan slapen. M'n lenzen heb k dan al uitgedaan...Nou deed ik dat dus 1 keer terwijl ik m' n lenzen nog in had...ik d8 dat ik ze uit had gedaan dus ik m' n bril opzetten, alles wazig
Ik bril af: prima ondertiteling
Pas een paar minuten later begreep ik het
LOLquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:36 schreef UnrealMarc het volgende:
haha ik lach me rot in dit topic![]()
Maandag ochtend, de normale routine, eten douchen en op de fiets naar school. Sta ik voor m'n school, niemand te bekennen, dichte deuren.... blijkt het herfstvakantie te zijnik voelde me echt een ezel toen ik daarzo voor dichte deuren stond
![]()
whehe had ik eens vroeger gedaan, zonder dat ik het door hadquote:Op zondag 11 september 2005 21:38 schreef XiChico het volgende:
Schooltas vergeten mee te nemen naar school.
Koffiezetapparaat aanzetten zonder dat er water inzit.
Midden in de nacht wakker worden, aankleden .. eten en alles.. en dan erchterkomen dat het 3 uur 's nachts is. Dat soort dingen
Dat soort dingen heb ik vrijwel dagelijks.quote:Op maandag 12 september 2005 01:08 schreef GrupoBalanca het volgende:
Ook had ik een keer, dat ik beneden drinken ging halen.. dus schonk wat drinken in.. tegelijkertijd ging mn tel. glas drinken even weggezet en bellen blabla.. ondertussen loop ik naar boven.. opgehangen en al.. bedacht ik me opeens waar is me glas drinken?? loop naar beneden overal zoeken in de keuken maar nergens glas drinken te bekennen, dus had ik maar nieuwe gepakt.. zie ik opeens in mn ooghoek dat mijn vorige glasdrinken boven op t magnetron stond![]()
hoe bedenk ik met mn stomme kop om hm daar bovenop te leggen
Ik heb een soortgelijk iets op het moment.quote:Op maandag 12 september 2005 02:07 schreef Jegorex het volgende:
Heb de laatste weken een paar keer problemen gehad met traplopen thuis.
Normaal neem ik 2 treden tegelijk als ik de trap oploop. Ga ik me opeens afvragen hoe groot de stap moet zijn naar de volgende tree.
Tegen de tijd dat ik ontdek hoe groot de stap moet zijn lig ik al voorover op de trap![]()
Dan heb jij zeker een hele grote senseo zonder opvangbakje?quote:Op zondag 11 september 2005 21:08 schreef Faithz het volgende:
Senseo aanzetten maar geen kopjes eronder... Dweilen maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |