whehe had ik eens vroeger gedaan, zonder dat ik het door hadquote:Op zondag 11 september 2005 21:38 schreef XiChico het volgende:
Schooltas vergeten mee te nemen naar school.
Koffiezetapparaat aanzetten zonder dat er water inzit.
Midden in de nacht wakker worden, aankleden .. eten en alles.. en dan erchterkomen dat het 3 uur 's nachts is. Dat soort dingen
Dat soort dingen heb ik vrijwel dagelijks.quote:Op maandag 12 september 2005 01:08 schreef GrupoBalanca het volgende:
Ook had ik een keer, dat ik beneden drinken ging halen.. dus schonk wat drinken in.. tegelijkertijd ging mn tel. glas drinken even weggezet en bellen blabla.. ondertussen loop ik naar boven.. opgehangen en al.. bedacht ik me opeens waar is me glas drinken?? loop naar beneden overal zoeken in de keuken maar nergens glas drinken te bekennen, dus had ik maar nieuwe gepakt.. zie ik opeens in mn ooghoek dat mijn vorige glasdrinken boven op t magnetron stond![]()
hoe bedenk ik met mn stomme kop om hm daar bovenop te leggen
Ik heb een soortgelijk iets op het moment.quote:Op maandag 12 september 2005 02:07 schreef Jegorex het volgende:
Heb de laatste weken een paar keer problemen gehad met traplopen thuis.
Normaal neem ik 2 treden tegelijk als ik de trap oploop. Ga ik me opeens afvragen hoe groot de stap moet zijn naar de volgende tree.
Tegen de tijd dat ik ontdek hoe groot de stap moet zijn lig ik al voorover op de trap![]()
Dan heb jij zeker een hele grote senseo zonder opvangbakje?quote:Op zondag 11 september 2005 21:08 schreef Faithz het volgende:
Senseo aanzetten maar geen kopjes eronder... Dweilen maar.
In dat bakkie passen geen 2 kopjes.. trust mequote:Op maandag 12 september 2005 02:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan heb jij zeker een hele grote senseo zonder opvangbakje?
quote:Op maandag 12 september 2005 00:52 schreef Leijooo het volgende:
Nou....als je net wakker bent en nog half het slapen bent...dan loop je naar beneden en vergeet je even de onderste 2 treden ofzo...of andersom als je naar boven gaat...al zooo vaak gebeurd:)
Heel herkenbaar, haha!quote:Op maandag 12 september 2005 01:04 schreef Crizje het volgende:
Ik moet wel eens 's nachts naar de wc (Nu is dat niet zo bijzonder natuurlijk), maar ik moet dan de trap op, en dat doe ik dan dus in het donker. Als ik dan boven ben dan moet ik voor mijn gevoel nog een trede beklimmen, terwijl dat dus niet zo is. Ik probeer mijn been dan ergens in de lucht op een trede te zetten, en dan pleur ik half voorover omdat er geen trede is. Raar gevoel is dat.
quote:Op maandag 12 september 2005 14:21 schreef Scootmobiel het volgende:
Of op je horloge kijken terwijl je een zak patat in je linkerhand hebt.![]()
![]()
![]()
Bier kan je toch helemaal niet snijden joh gekkie !!quote:Op maandag 12 september 2005 15:24 schreef Crizje het volgende:
Zolang je dat maar niet met bier doet he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |