ik deed dat laatst met mijn badkamerdeurquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:56 schreef Mwanatabu het volgende:
Zomaar tegen een deur aanlopen zonder een poging te doen deze te openen. Deur=doorgang moet ik gedacht hebben. Was nog een glazen deur ook met allemaal klanten erachter die zagen hoe ik tegen het glas opreed
quote:
Jaa dat ken ik.. of dat je heletijd naar je telefoon loopt te zoeken of sleutels.. en dan zitten ze gewoon in je broekzakquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:18 schreef Gstyles het volgende:
een halve minuut naar je vork zoeken om te gaan eten en er dan achter komen dat je hem in je rechterhand heb ...
dat is TE ergquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:58 schreef Lidia het volgende:
Naar mn zonnebril zoeken, terwijl ik em op had![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:29 schreef Klemvast het volgende:
Naar het station wandelen, een treinticket kopen naar huis, opstappen en bij de eerste stap op de trein beseffen: "shit ik ben met de auto!"
(En ik had de auto nog vlak voor de deur geparkeerd ook.)
Heb ik ook altijd, maar bij mij is t' behalve aangeboren ook nog 's van t blowenquote:Op woensdag 7 september 2005 01:54 schreef GrupoBalanca het volgende:
Heb het ook wel eens, dat ik naar beneden ga om iets te pakken in de keuken.. kom ik in de keuken weet ik niet meer wat ik wilde pakken.. en dan ook echt 10min lopen denken... hmm volgensmij is het gewoon dementheid
quote:Op woensdag 7 september 2005 02:17 schreef wonderer het volgende:
Een geile zin NIET in het schermpje van je vriend typen...
Ja dat zijn ook "onbewuste" dingenquote:Op woensdag 7 september 2005 03:22 schreef Nickthedick het volgende:
Ik post wel eens in topics waar ik niets te zoeken heb.
Ach, als het niet mijn Nemesis is... dom, bekrompen en Belg.quote:Op woensdag 7 september 2005 05:00 schreef Klemvast het volgende:
[..]
Ja dat zijn ook "onbewuste" dingen![]()
waar we ongetwijfeld lange discussies over kunnen hebben
Nou ja, de "Kezen" zijn hier ook niet bepaald de meest gerespecteerde bevolkingsgroep, so don't mind...quote:Op woensdag 7 september 2005 05:02 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ach, als het niet mijn Nemesis is... dom, bekrompen en Belg.![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 05:05 schreef Klemvast het volgende:
[..]
Nou ja, de "Kezen" zijn hier ook niet bepaald de meest gerespecteerde bevolkingsgroep, so don't mind...![]()
Nee, een "Jan" misschien niet. Maar dat zegt niks. Een "Ewout" of een "Fabian" is genoeg.quote:Op woensdag 7 september 2005 05:07 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik ben geen 'Jan Kees' als je dat bedoelt.
quote:Op woensdag 7 september 2005 05:11 schreef Klemvast het volgende:
[..]
Nee, een "Jan" misschien niet. Maar dat zegt niks. Een "Ewout" of een "Fabian" is genoeg.![]()
Niet in Nederland.quote:Op woensdag 7 september 2005 05:14 schreef Klemvast het volgende:
En trouwens: "Kezen" komt van het woord "kaas".
You tell 'em baby.quote:Op woensdag 7 september 2005 05:21 schreef Brennie het volgende:
Om 5 uur s'nachts idiote discussies met rare mijnheren voeren is 1 van de onbewuste rare dingen denk ik.![]()
Oh hemel.. tis duidelijk bedtijd.quote:
Ga je over mij dromen?quote:Op woensdag 7 september 2005 05:25 schreef Brennie het volgende:
[..]
Oh hemel.. tis duidelijk bedtijd.
Zou nog best kunnen.. droom de laatste tijd wel meer idiote dingen.quote:
Ja die rare meneren uit de "metropool" van Vlaanderen ook.quote:Op woensdag 7 september 2005 05:30 schreef Brennie het volgende:
[..]
Zou nog best kunnen.. droom de laatste tijd wel meer idiote dingen.
Dat lijkt me meer een POL topic.quote:Op woensdag 7 september 2005 05:33 schreef Klemvast het volgende:
[..]
Ja die rare meneren uit de "metropool" van Vlaanderen ook.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |