ik deed dat laatst met mijn badkamerdeurquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:56 schreef Mwanatabu het volgende:
Zomaar tegen een deur aanlopen zonder een poging te doen deze te openen. Deur=doorgang moet ik gedacht hebben. Was nog een glazen deur ook met allemaal klanten erachter die zagen hoe ik tegen het glas opreed
quote:
Jaa dat ken ik.. of dat je heletijd naar je telefoon loopt te zoeken of sleutels.. en dan zitten ze gewoon in je broekzakquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:18 schreef Gstyles het volgende:
een halve minuut naar je vork zoeken om te gaan eten en er dan achter komen dat je hem in je rechterhand heb ...
dat is TE ergquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:58 schreef Lidia het volgende:
Naar mn zonnebril zoeken, terwijl ik em op had![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:29 schreef Klemvast het volgende:
Naar het station wandelen, een treinticket kopen naar huis, opstappen en bij de eerste stap op de trein beseffen: "shit ik ben met de auto!"
(En ik had de auto nog vlak voor de deur geparkeerd ook.)
Heb ik ook altijd, maar bij mij is t' behalve aangeboren ook nog 's van t blowenquote:Op woensdag 7 september 2005 01:54 schreef GrupoBalanca het volgende:
Heb het ook wel eens, dat ik naar beneden ga om iets te pakken in de keuken.. kom ik in de keuken weet ik niet meer wat ik wilde pakken.. en dan ook echt 10min lopen denken... hmm volgensmij is het gewoon dementheid
quote:Op woensdag 7 september 2005 02:17 schreef wonderer het volgende:
Een geile zin NIET in het schermpje van je vriend typen...
Ja dat zijn ook "onbewuste" dingenquote:Op woensdag 7 september 2005 03:22 schreef Nickthedick het volgende:
Ik post wel eens in topics waar ik niets te zoeken heb.
Ach, als het niet mijn Nemesis is... dom, bekrompen en Belg.quote:Op woensdag 7 september 2005 05:00 schreef Klemvast het volgende:
[..]
Ja dat zijn ook "onbewuste" dingen![]()
waar we ongetwijfeld lange discussies over kunnen hebben
Nou ja, de "Kezen" zijn hier ook niet bepaald de meest gerespecteerde bevolkingsgroep, so don't mind...quote:Op woensdag 7 september 2005 05:02 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ach, als het niet mijn Nemesis is... dom, bekrompen en Belg.![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 05:05 schreef Klemvast het volgende:
[..]
Nou ja, de "Kezen" zijn hier ook niet bepaald de meest gerespecteerde bevolkingsgroep, so don't mind...![]()
Nee, een "Jan" misschien niet. Maar dat zegt niks. Een "Ewout" of een "Fabian" is genoeg.quote:Op woensdag 7 september 2005 05:07 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik ben geen 'Jan Kees' als je dat bedoelt.
quote:Op woensdag 7 september 2005 05:11 schreef Klemvast het volgende:
[..]
Nee, een "Jan" misschien niet. Maar dat zegt niks. Een "Ewout" of een "Fabian" is genoeg.![]()
Niet in Nederland.quote:Op woensdag 7 september 2005 05:14 schreef Klemvast het volgende:
En trouwens: "Kezen" komt van het woord "kaas".
You tell 'em baby.quote:Op woensdag 7 september 2005 05:21 schreef Brennie het volgende:
Om 5 uur s'nachts idiote discussies met rare mijnheren voeren is 1 van de onbewuste rare dingen denk ik.![]()
Oh hemel.. tis duidelijk bedtijd.quote:
Ga je over mij dromen?quote:Op woensdag 7 september 2005 05:25 schreef Brennie het volgende:
[..]
Oh hemel.. tis duidelijk bedtijd.
Zou nog best kunnen.. droom de laatste tijd wel meer idiote dingen.quote:
Ja die rare meneren uit de "metropool" van Vlaanderen ook.quote:Op woensdag 7 september 2005 05:30 schreef Brennie het volgende:
[..]
Zou nog best kunnen.. droom de laatste tijd wel meer idiote dingen.
Dat lijkt me meer een POL topic.quote:Op woensdag 7 september 2005 05:33 schreef Klemvast het volgende:
[..]
Ja die rare meneren uit de "metropool" van Vlaanderen ook.![]()
Joost-mag-het-weten, de sportcolumnist, maar daar blijft het bij. En dan ken ik hem zelfs nog niet persoonlijk. Ik heb wel eens hier en daar (eigenlijk vrij vaak) een losse aanmoediging van een Vlaming gekregen tijdens discussies, maar die verdwijnen meestal snel uit het gezichtsveld vanwege de intimiderende taal van de Hollanders, heb ik de indruk.quote:Op woensdag 7 september 2005 05:36 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dat lijkt me meer een POL topic.Hoeveel Belgen ken jij hier trouwens op het forum?
Laat je niet gek maken.quote:Op woensdag 7 september 2005 05:43 schreef Klemvast het volgende:
[..]
Joost-mag-het-weten, de sportcolumnist, maar daar blijft het bij. En dan ken ik hem zelfs nog niet persoonlijk. Ik heb wel eens hier en daar (eigenlijk vrij vaak) een losse aanmoediging van een Vlaming gekregen tijdens discussies, maar die verdwijnen meestal snel uit het gezichtsveld vanwege de intimiderende taal van de Hollanders, heb ik de indruk.
Ja, en het fenomeen "Sara Raats" natuurlijk.
Maar ja, dat is zoals je hopelijk wel door hebt niet bepaald representatief voor de gehele Vlaamse bevolking.
![]()
Het verschil tussen lul en lui is uiteraard miniem.quote:Op woensdag 7 september 2005 05:46 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken.
Ik vind je een lul, maar zonder lui als jij was ik ook nergens.![]()
in 1 letter in het woord en 1 mening in een topic.quote:Op woensdag 7 september 2005 05:49 schreef Klemvast het volgende:
[..]
Het verschil tussen lul en lui is uiteraard miniem.![]()
Enfin, ik ben slapen ... tot de volgende woordenwisseling en scheld me gerust verrot OK?quote:Op woensdag 7 september 2005 05:52 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
in 1 letter in het woord en 1 mening in een topic.![]()
Ik zal niet discrimineren. Als je je als een lul gedraagt, zal ik je afstraffen voor de lul die je bent..quote:Op woensdag 7 september 2005 05:55 schreef Klemvast het volgende:
[..]
Enfin, ik ben slapen ... tot de volgende woordenwisseling en scheld me gerust verrot OK?
Dat lijkt me eerlijk gezien je username.quote:Op woensdag 7 september 2005 05:58 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik zal niet discrimineren. Als je je als een lul gedraagt, zal ik je afstraffen voor de lul die je bent..![]()
daar vond ik van de week de afstandsbediening van de tv ookquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:22 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik legde mijn mobiel in de koelkast toen ik een biertje ging pakken! Merkte het pas toen het ding over ging!![]()
Komt me heel bekend voorquote:Op woensdag 7 september 2005 01:54 schreef GrupoBalanca het volgende:
Heb het ook wel eens, dat ik naar beneden ga om iets te pakken in de keuken.. kom ik in de keuken weet ik niet meer wat ik wilde pakken.. en dan ook echt 10min lopen denken... hmm volgensmij is het gewoon dementheid
Inderdaad.. of voor een bord de koelkast induiken..quote:Op woensdag 7 september 2005 10:30 schreef SolidArt het volgende:
Ik heb ook nog wel eens dat ik bijvoorbeeld het zout nodig heb, en dat ik dan de koelkast open doe of zo
Hmm, dat laatste heb ik ook wel eens,als ik bijvoorbeeld de snelweg op moet, maar dan de andere richting op, dat ik bijvoorbeeld in het weekend ook die kant op ga, die ik normaal voor mijn werk ook neem... Wel wazig inderdaad.quote:Op woensdag 7 september 2005 10:39 schreef Faithz het volgende:
[..]
Inderdaad.. of voor een bord de koelkast induiken..
Etensresten weggooien en vrolijk de kom mee, de afvalbak in, flikkeren..![]()
Vergeten waar je ook alweer naar toe ging of wat je ging doen..![]()
Jarenlang dezelfde route nemen naar het werk.. daarna een nieuwe baan krijgen die de andere kant uit ligt. Dat ging 3 dagen goed en dan toch dag 4 voor de deur van je oude baas staan..![]()
Toppunt van dat alles is dat ik navigatie heb die ik alleen gebruik als ik ergens nog nooit ben geweest.. en inderdaad toch nog eigenwijs de splitsing pak (die ik dus niet moet hebben), die ik elke dag naar het werk pak..quote:Op woensdag 7 september 2005 10:59 schreef SolidArt het volgende:
[..]
Hmm, dat laatste heb ik ook wel eens,als ik bijvoorbeeld de snelweg op moet, maar dan de andere richting op, dat ik bijvoorbeeld in het weekend ook die kant op ga, die ik normaal voor mijn werk ook neem... Wel wazig inderdaad.
Gewoon routinematig dezelfde kant opgaan..
Hmm, navigatie gebruik ik vrijwel altijd als ik meer dan 50km moet rijden.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:02 schreef Faithz het volgende:
[..]
Toppunt van dat alles is dat ik navigatie heb die ik alleen gebruik als ik ergens nog nooit ben geweest.. en inderdaad toch nog eigenwijs de splitsing pak (die ik dus niet moet hebben), die ik elke dag naar het werk pak..
quote:Op woensdag 7 september 2005 09:35 schreef deGVR het volgende:
De kat ligt in de vissekom, de goudvis voor de haard.
En geen van beide diertjes, beweegt nog met zijn staart.
Ik zoek de vrouw die mij bemint, tot ik haar in de vrieskist vind.
Wat ben ik toch verstrooid, die is voorlopig niet ontdooid.
Wie heeft die geschreven?quote:Op woensdag 7 september 2005 09:35 schreef deGVR het volgende:
De kat ligt in de vissekom, de goudvis voor de haard.
En geen van beide diertjes, beweegt nog met zijn staart.
Ik zoek de vrouw die mij bemint, tot ik haar in de vrieskist vind.
Wat ben ik toch verstrooid, die is voorlopig niet ontdooid.
Ik heb wel 'ns half bewusteloos na een nachtje feest, 's ochtends in de badkamerquote:Op woensdag 7 september 2005 07:30 schreef Simmertje het volgende:
Ik heb wel is als ik 's ochtends onder de douche sta, en ik ben nog half bewusteloos, dat ik alles ga verwisselen met elkaar. Per ongeluk de douchegel in mijn haar doen, en de shampoo gewoon om mijn buik etc.En dan er ook pas een paar minuten later achter komen dat ik iets verkeerds heb gedaan.
quote:Op woensdag 7 september 2005 12:31 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Ik kocht een snickers uit een automaat, pelde hem af en gooide de snickers in de prullenbak. Daarna deed ik het papiertje in mn mond en toen had ik door wat ik had gedaan.
Hm, ik ook.quote:Op woensdag 7 september 2005 13:23 schreef RoelRoel het volgende:
Haha echt lachen dit topic.
Ik blaas welleens per ongeluk op een ijsje omdat ie zo koud is.![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 15:13 schreef _Arual_ het volgende:
neplasagne maken, met saus op basis van een of ander poedertje:
Zakje met de poeder openscheuren. Poeder in de prullenbak gooien, het lege zakje in de pan waar het gehak en de groenten al in lagen te sputteren.
Daar sta je dan dus, alle andere onderdelen van de lasagne klaar, en de winkels al dicht...
LOLquote:Op woensdag 7 september 2005 15:13 schreef _Arual_ het volgende:
neplasagne maken, met saus op basis van een of ander poedertje:
Zakje met de poeder openscheuren. Poeder in de prullenbak gooien, het lege zakje in de pan waar het gehak en de groenten al in lagen te sputteren.
Daar sta je dan dus, alle andere onderdelen van de lasagne klaar, en de winkels al dicht...
Haha, dat is echt krom, maar wel tofquote:Op woensdag 7 september 2005 16:22 schreef Ralpy het volgende:
Naar mijn telefoon zoeken terwijl ik aan het bellen ermee was.
Haha, zoiets heb ik ook eens gehad, maar dan met schuimversteviger, voor je haar dus. PSSSSSTTT.... Zit er ineens zo'n witte dot schuim onder m'n oksel!quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:53 schreef Thieske het volgende:
Scheerschuim onder m'n arm gespoten omdat ik dacht dat het deo was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |