abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30321756
Weet niet als er al zo'n topic loopt kon iig niets vinden, any hoe..

zoals de TT luidt, doe jij wel eens onbewust rare dingen?

TS begint.

Net pakte ik een pak drinken uit de koelkast, pak drinken was nog dicht.. dus ik eerst goed schudden voor gebruik zoals gewoonlijk, en maar inschenken.. toen bedacht ik later.. ik heb best trek in een tosti. Dus pakte brood en kaas uit de koelkast.. pakte dat blok kaas, en begon ermee te schudden (net alsof ik een pak drinken aan het schudden was) toen dacht ik echt: HUH WTF

en nu jullie

[ Bericht 1% gewijzigd door GrupoBalanca op 06-09-2005 15:26:41 ]
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:20:49 #2
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_30321923
Ik deed een keer vla in mijn beker en ik stond op het punt om vruchtensap in mijn bord te gieten.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_30321952
Ik heb weleens gel op mijn tandenborstel gedaan !! !!
Fingerspitzgefühl
pi_30321959
ik heb gisteren ge-ast in een glas drinken
pi_30321963
Ik legde mijn mobiel in de koelkast toen ik een biertje ging pakken! Merkte het pas toen het ding over ging!

pi_30322111
lol @ ikwilookwatzeggen
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_30322914
vla in je melkbeker schenken en pas doorhebben als je wilt drinken
pi_30322953
Scheerschuim onder m'n arm gespoten omdat ik dacht dat het deo was.
pi_30323065
Zomaar tegen een deur aanlopen zonder een poging te doen deze te openen. Deur=doorgang moet ik gedacht hebben. Was nog een glazen deur ook met allemaal klanten erachter die zagen hoe ik tegen het glas opreed
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_30323096

you are all idiots...

joint in bier 'leggen', omdat k niet oplette en dacht dat het de asbak was...crap!
─_(º.0)_/─
pi_30323431
Ruitenwisser verkeerd-om op de houder zetten waardoor ik een kras in mn voorruit had.
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
pi_30323529
ik zette net mijn afwas in de koelkast en de kaas in de vaatwasser
pi_30323721
tja...ik boorde een klomp in mn gat in plaats van een gat in mn klomp
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
pi_30324235
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 15:56 schreef Mwanatabu het volgende:
Zomaar tegen een deur aanlopen zonder een poging te doen deze te openen. Deur=doorgang moet ik gedacht hebben. Was nog een glazen deur ook met allemaal klanten erachter die zagen hoe ik tegen het glas opreed
ik deed dat laatst met mijn badkamerdeur
pi_30324427
Kaas schudden
pi_30325829
tandenborstel onder het zeeppompie doorgehaald
wat een kutuser ben ik toch eigenlijk
pi_30325836
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 16:35 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Kaas schudden
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:18:00 #18
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_30325901
een halve minuut naar je vork zoeken om te gaan eten en er dan achter komen dat je hem in je rechterhand heb ...
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:21:14 #19
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_30325968
Ik heb nogal de neiging om mijn portemonnee in de koelkast te leggen als ik boodschappen opruim.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_30326088
gisteren avond ging ik naar mijn werk, met de auto, ik kwam er pas achter dat ik in mijn moeders auto reed toen ik mijn auto zocht toen ik klaar was van werk
<b>This world is one of sadness. Battle brings death. Death brings sorrow. The living may not hear them. Their voices may fall upon deaf ears. But make no mistake - the dead... are not silent.
</b>
pi_30334645
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 17:18 schreef Gstyles het volgende:
een halve minuut naar je vork zoeken om te gaan eten en er dan achter komen dat je hem in je rechterhand heb ...
Jaa dat ken ik.. of dat je heletijd naar je telefoon loopt te zoeken of sleutels.. en dan zitten ze gewoon in je broekzak
pi_30335065
Naar mn zonnebril zoeken, terwijl ik em op had
pi_30335919
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 21:58 schreef Lidia het volgende:
Naar mn zonnebril zoeken, terwijl ik em op had
dat is TE erg
pi_30336229
Naar het station wandelen, een treinticket kopen naar huis, opstappen en bij de eerste stap op de trein beseffen: "shit ik ben met de auto!"

(En ik had de auto nog vlak voor de deur geparkeerd ook. )
pi_30336294
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 22:29 schreef Klemvast het volgende:
Naar het station wandelen, een treinticket kopen naar huis, opstappen en bij de eerste stap op de trein beseffen: "shit ik ben met de auto!"

(En ik had de auto nog vlak voor de deur geparkeerd ook. )

heb ik ook eens gehad...
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')