Ik heb geen accent!quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mukie wel, heb ik van iemand vernomen!
Van wiequote:Op dinsdag 6 september 2005 23:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mukie wel, heb ik van iemand vernomen!
Mwah, misschien geen kinderwens meerquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hebben ze geen zak meer bedoel je
Leuk meisje die zus van je![]()
Wilde nog aan thaiboxen beginnenquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:43 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Geil idee...
Heb zelf ook heeeel lang judo gedaan, zeg maar begin basisschool tot eind middelbaar; toen had ik geen tijd meer om 3x per week te gaan trainen.
Heb jij daar Marten over gesproken ?quote:
Ik vroeg hem hoe het was.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:52 schreef Mukie het volgende:
[..]
Heb jij daar Marten over gesproken ?
Oh ja, ook nog een jaar of zo kickboxen maar dat was idd ook heel zwaar op dat niveau; iemand die ik ken geeft training aan lui die dat al langer doen stond ik daar als groentjequote:Op dinsdag 6 september 2005 23:52 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wilde nog aan thaiboxen beginnen
Maar das echt heel zwaar, heb al de training gezien bij een vriend van me, holy shit wat is dat een trainingskamp
Waar ergens in den haag woont die gast ongeveer?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:52 schreef Mukie het volgende:
[..]
Heb jij daar Marten over gesproken ?
Ik zie hem en Jerruh morgen weer
Jaquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vroeg hem hoe het was.
En toen zei ie dat je raar deed praten, hihi!
Ik ga altijd naar de wedstrijden van die vriend van me!quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:54 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Oh ja, ook nog een jaar of zo kickboxen maar dat was idd ook heel zwaar op dat niveau; iemand die ik ken geeft training aan lui die dat al langer doen stond ik daar als groentje![]()
Whehehe dat wil ik wel eens horenquote:
Geen idee, ik ga niet naar hem thuisquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waar ergens in den haag woont die gast ongeveer?
Wie weet ken ik hem wel. Hij was vroeger toch vrij dik?
* ook_gek is accentloos![]()
ah bel me als je op scheveningen bent s'avonds kom ik een vodka ju drinken op het strand met jequote:Op dinsdag 6 september 2005 23:57 schreef Mukie het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga niet naar hem thuis
Fobo wilt ook helpen
* Mukie kan wel accentloos praten, aangezien ik de ivr's van verschillende helpdesks heb moeten inspreken![]()
SAMPLE!!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:57 schreef Mukie het volgende:
[..]
* Mukie kan wel accentloos praten, aangezien ik de ivr's van verschillende helpdesks heb moeten inspreken![]()
Call me 2quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ah bel me als je op scheveningen bent s'avonds kom ik een vodka ju drinken op het strand met jeen dan wil ik jou wel scheveningen en cola horen zeggen whehe
En jij komt dan ook als mukie blijft zuipen. Dan weet je dat evenquote:
^quote:Op woensdag 7 september 2005 00:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En jij komt dan ook als mukie blijft zuipen. Dan weet je dat even![]()
ik heb je nummer niet eens. Of hij moet eindigen op 789?quote:
jaquote:Op woensdag 7 september 2005 00:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb je nummer niet eens. Of hij moet eindigen op 789?
Dit nummer heb ik van jou al heeeel lang.
Tis internet maarquote:Op woensdag 7 september 2005 00:02 schreef ook_gek het volgende:
Zo dan jij durft![]()
Maar deze heb ik ja.
nee denk het ook nietquote:Op woensdag 7 september 2005 00:03 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Tis internet maar
en niemand anders die het gezien heeft denk
Dat cola zei ie jaquote:
koalaquote:Op woensdag 7 september 2005 00:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat cola zei ie ja!
Ik vraag me serieus af hoe jij dat zegt dan.
Het is toch gewoon "Koooowlllaaa" ?
Ik krijg er een harde van, echt, als ik iemand in limburg sommige dingen hoor uitspreken krijg ik echt zin om diegene (indien vrouwlijk en aantrekklijk) [knip]quote:Op woensdag 7 september 2005 00:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat cola zei ie ja!
ik dus ook, precies zoquote:Op woensdag 7 september 2005 00:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat cola zei ie ja!
wij regelen alles voor uquote:Op woensdag 7 september 2005 00:05 schreef Mukie het volgende:
rofl
Alles wordt al geregeld en ik heb niet eens ja gezegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |