quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Sandra heeft zich net aangemeld voor Fok!, maar krijgt maar geen mailtje van de aanmelding en zo. Hoe lang duurt dat ongeveer?
Jullie hebben chello?quote:
Geduld hebben, hetnet is een brakke mailprovider... Kan wel is 6 uur duren namelijk met mailquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Ikzlef ook niet
Maar heb jij een intelligent antwoord op mn vraag? Want de rest die nu online is heeft er niet zo'n verstand van zo te merken.
oh okquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:08 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Geduld hebben, hetnet is een brakke mailprovider... Kan wel is 6 uur duren namelijk met mail
Geen idee.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:07 schreef Alexxxxx het volgende:
nee, hetnet. geld dan hetzelfde?
Moet je is dronken zijn en krabbel aan je ballen hebben als je je knie insmeert...quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:11 schreef Fugie het volgende:
ik heb net mijn spiermassa ingesmeerd met tijgerbalsem, had ik jeuk aan me neus dus ik wrijven, staat heel me neus nu in de fikEn de tranen in me ogen
SSST ik wil daar niet meer aan herrinnerd wordenquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:12 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Moet je is dronken zijn en krabbel aan je ballen hebben als je je knie insmeert...
Aanrader!
Moet je is gaan vechten met 3 marokanen dan is opeens je knie 3x dikker dan normaal...quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:17 schreef Fugie het volgende:
ik weet niet maar knie insmeren met tijgerbalsem is niet echt iest wat ik doe als ik dronken ben
Heb um ook maar gekregen hoorquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:40 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Kom JIJ ook echt weer mee aan he bouwfakka
Maare, jouw hok of het mijne, we zijn tenslotte konijne ?quote:
of een dagje wachten en niet ongeduldig zijnquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jullie hebben chello?!
Even een mailtje sturen naar forum@fok.nl met het emailadres wat je gebruikt hebt om te registreren.
Ook je nickname erbij vermelden vinden ze handig.
Asjeblief.
jij ja, ikke nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:22 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Maare, jouw hok of het mijne, we zijn tenslotte konijne ?
Lekker hoor, die slabowl hier voor mijn neusquote:
ik vecht niet, ik ben het soort mens dat toekijkt hoe domme mensen vechten terwijl ik geniet van mijn popcorn en cola (of bier en chips)quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:21 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Moet je is gaan vechten met 3 marokanen dan is opeens je knie 3x dikker dan normaal...
En die lui een paar tanden armer![]()
Als je opeens zoon gast op je nek hebt die een bierglas kapot slaat op je linkerarm dat het bloed eruit spuit? Dan doe ik het graag.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:23 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik vecht niet, ik ben het soort mens dat toekijkt hoe domme mensen vechten terwijl ik geniet van mijn popcorn en cola (of bier en chips)
Ik vecht niet meer.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:21 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Moet je is gaan vechten met 3 marokanen dan is opeens je knie 3x dikker dan normaal...
En die lui een paar tanden armer![]()
Maat van mij melde een van die gasten dat ie met zijn handen van de tiete van ze buurmeisje af moest blijven.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:29 schreef Fugie het volgende:
ik ben nooit de lul met dat soort dingen, mijn aura schrikt ze af
Een voordeel: Schoenmaat 45 komt meestal harder aan dan 38 (+ kisten dragen is nogal au voor tegenpartij, duurt iets langer voor je voet er is maar des te beterquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:31 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik vecht niet meer.
Tis leuker om ze voor lul te zetten zonder dat ze het zelf doorhebben
Ze zijn toch ook zoooo sociaal...quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:33 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Maat van mij melde een van die gasten dat ie met zijn handen van de tiete van ze buurmeisje af moest blijven.
Gelijk stonden er 10 van die mannetjes bijdehand te doen, ging best wel snel eigenlijk
Naaldhakkenquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:36 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Een voordeel: Schoenmaat 45 komt meestal harder aan dan 38 (+ kisten dragen is nogal au voor tegenpartij, duurt iets langer voor je voet er is maar des te beter)
Geil idee...quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
Naaldhakken
Daarnaast : Tae kwondo, Judo, Karate en special selfdefense for women.
Gewone straatdingetjes niet te vergeten. Als ze aan mn zus zitten, zijn ze de zak![]()
Hebben ze geen zak meer bedoel jequote:Op dinsdag 6 september 2005 23:38 schreef Mukie het volgende:
Als ze aan mn zus zitten, zijn ze de zak![]()
Enige wat ik wil wete; hebbe ze beide een accent?quote:
Limbo land volgens mij he.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:44 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Enige wat ik wil wete; hebbe ze beide een accent?
Mukie wel, heb ik van iemand vernomenquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:44 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Enige wat ik wil wete; hebbe ze beide een accent?
Ik heb geen accent!quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mukie wel, heb ik van iemand vernomen!
Van wiequote:Op dinsdag 6 september 2005 23:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mukie wel, heb ik van iemand vernomen!
Mwah, misschien geen kinderwens meerquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hebben ze geen zak meer bedoel je
Leuk meisje die zus van je![]()
Wilde nog aan thaiboxen beginnenquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:43 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Geil idee...
Heb zelf ook heeeel lang judo gedaan, zeg maar begin basisschool tot eind middelbaar; toen had ik geen tijd meer om 3x per week te gaan trainen.
Heb jij daar Marten over gesproken ?quote:
Ik vroeg hem hoe het was.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:52 schreef Mukie het volgende:
[..]
Heb jij daar Marten over gesproken ?
Oh ja, ook nog een jaar of zo kickboxen maar dat was idd ook heel zwaar op dat niveau; iemand die ik ken geeft training aan lui die dat al langer doen stond ik daar als groentjequote:Op dinsdag 6 september 2005 23:52 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wilde nog aan thaiboxen beginnen
Maar das echt heel zwaar, heb al de training gezien bij een vriend van me, holy shit wat is dat een trainingskamp
Waar ergens in den haag woont die gast ongeveer?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:52 schreef Mukie het volgende:
[..]
Heb jij daar Marten over gesproken ?
Ik zie hem en Jerruh morgen weer
Jaquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vroeg hem hoe het was.
En toen zei ie dat je raar deed praten, hihi!
Ik ga altijd naar de wedstrijden van die vriend van me!quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:54 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Oh ja, ook nog een jaar of zo kickboxen maar dat was idd ook heel zwaar op dat niveau; iemand die ik ken geeft training aan lui die dat al langer doen stond ik daar als groentje![]()
Whehehe dat wil ik wel eens horenquote:
Geen idee, ik ga niet naar hem thuisquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waar ergens in den haag woont die gast ongeveer?
Wie weet ken ik hem wel. Hij was vroeger toch vrij dik?
* ook_gek is accentloos![]()
ah bel me als je op scheveningen bent s'avonds kom ik een vodka ju drinken op het strand met jequote:Op dinsdag 6 september 2005 23:57 schreef Mukie het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga niet naar hem thuis
Fobo wilt ook helpen
* Mukie kan wel accentloos praten, aangezien ik de ivr's van verschillende helpdesks heb moeten inspreken![]()
SAMPLE!!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:57 schreef Mukie het volgende:
[..]
* Mukie kan wel accentloos praten, aangezien ik de ivr's van verschillende helpdesks heb moeten inspreken![]()
Call me 2quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ah bel me als je op scheveningen bent s'avonds kom ik een vodka ju drinken op het strand met jeen dan wil ik jou wel scheveningen en cola horen zeggen whehe
En jij komt dan ook als mukie blijft zuipen. Dan weet je dat evenquote:
^quote:Op woensdag 7 september 2005 00:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En jij komt dan ook als mukie blijft zuipen. Dan weet je dat even![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |