jaquote:Op woensdag 7 september 2005 00:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb je nummer niet eens. Of hij moet eindigen op 789?
Dit nummer heb ik van jou al heeeel lang.
Tis internet maarquote:Op woensdag 7 september 2005 00:02 schreef ook_gek het volgende:
Zo dan jij durft![]()
Maar deze heb ik ja.
nee denk het ook nietquote:Op woensdag 7 september 2005 00:03 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Tis internet maar
en niemand anders die het gezien heeft denk
Dat cola zei ie jaquote:
koalaquote:Op woensdag 7 september 2005 00:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat cola zei ie ja!
Ik vraag me serieus af hoe jij dat zegt dan.
Het is toch gewoon "Koooowlllaaa" ?
Ik krijg er een harde van, echt, als ik iemand in limburg sommige dingen hoor uitspreken krijg ik echt zin om diegene (indien vrouwlijk en aantrekklijk) [knip]quote:Op woensdag 7 september 2005 00:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat cola zei ie ja!
ik dus ook, precies zoquote:Op woensdag 7 september 2005 00:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat cola zei ie ja!
wij regelen alles voor uquote:Op woensdag 7 september 2005 00:05 schreef Mukie het volgende:
rofl
Alles wordt al geregeld en ik heb niet eens ja gezegd
Dag ( met zachte G ) boefje van me ( op limburgs zegt )quote:Op woensdag 7 september 2005 00:05 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ik krijg er een harde van, echt, als ik iemand in limburg sommige dingen hoor uitspreken krijg ik echt zin om diegene (indien vrouwlijk en aantrekklijk) [knip]
Je kan me belluh ( zo zeg ik dat volgens ijsmeis )quote:Op woensdag 7 september 2005 00:06 schreef Mukie het volgende:
Ik heb geen mic anders zou het wel lukken
Heb je niet eens een fok email adres?quote:Op woensdag 7 september 2005 00:05 schreef Mukie het volgende:
rofl
Alles wordt al geregeld en ik heb niet eens ja gezegd
Ik heb er wel eenquote:Op woensdag 7 september 2005 00:06 schreef Mukie het volgende:
Ik heb geen mic anders zou het wel lukken
Hou die paal nou is in je broek, ik ruik um hier...quote:Op woensdag 7 september 2005 00:08 schreef ook_gek het volgende:
zou het wel knap vinden als opeens mukie op mijn 06 nummer belt![]()
He we gaan niet vervelend doen he. anders ga ik als we naar dat IAA gebeuren gaan de hele dag tegen je aan lullen en trek ik je radio er uit. Dan moet je wel. Ga ik zingen voor jequote:Op woensdag 7 september 2005 00:09 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Hou die paal nou is in je broek, ik ruik um hier...
EDIT: Blijkt de vuilniszak te zijn op het balkon![]()
Militaire verbandtrommel in de auto inclusief de verdovende middelen en een gereedsschapskoffer met heeel veeel ducttapequote:Op woensdag 7 september 2005 00:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
He we gaan niet vervelend doen he. anders ga ik als we naar dat IAA gebeuren gaan de hele dag tegen je aan lullen en trek ik je radio er uit. Dan moet je wel. Ga ik zingen voor je![]()
En ik mijn spierballenquote:Op woensdag 7 september 2005 00:11 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Militaire verbandtrommel in de auto inclusief de verdovende middelen en een gereedsschapskoffer met heeel veeel ducttape
Compuservequote:
Ik ga je anders wel dood zwijgenquote:
Gelijk bellequote:Op woensdag 7 september 2005 00:13 schreef Mukie het volgende:
[..]
Compuserve
Iiyama
HP
Microsoft
Apple
etc etc etc
kowlaaaquote:Op woensdag 7 september 2005 00:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hoe zegt RATMEN dat wel niet dan!
Help me eraan herinneren op donderdag, dan upload ik wel ff een samplequote:Op woensdag 7 september 2005 00:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je kan me belluh ( zo zeg ik dat volgens ijsmeis )
Kan ik wel bepalen of het leuk klinkt voor de rest van PTA![]()
Neh bellen is snellerquote:Op woensdag 7 september 2005 00:15 schreef Mukie het volgende:
[..]
Help me eraan herinneren op donderdag, dan upload ik wel ff een sample
Vrouwen (ahum die WEL kunnen rijden) horen achter het stuur.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ga je anders wel dood zwijgen
He he he he he als die vrouwen mee gaan ga ik wel tussen hun in zitten op de achterbank. Heb je van mij geen last![]()
Snap ikquote:Op woensdag 7 september 2005 00:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ga je anders wel dood zwijgen
He he he he he als die vrouwen mee gaan ga ik wel tussen hun in zitten op de achterbank. Heb je van mij geen last![]()
I knowquote:Op woensdag 7 september 2005 00:07 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Heb je niet eens een fok email adres?
Schande hoor, wou je niet publiekelijk om je MSN vragen nl
Skypen vervormdquote:
En dan zeggen ze wat van mijquote:
Zal ik je eens bellen dan laat ik je effe horen hoe je cola zegtquote:Op woensdag 7 september 2005 00:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Inderdaad !
Het is gewoon "koooooooooooowlaaaaaaaaaaaah"
06 mobiele nummer nietquote:
Blijft I knowquote:
maak es een wav-jequote:Op woensdag 7 september 2005 00:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zal ik je eens bellen dan laat ik je effe horen hoe je cola zegt
[..]
06 mobiele nummer niet![]()
Juistquote:Op woensdag 7 september 2005 00:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Inderdaad !
Ik heb me telefoon niet hierquote:Op woensdag 7 september 2005 00:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zal ik je eens bellen dan laat ik je effe horen hoe je cola zegt
[..]
06 mobiele nummer niet![]()
i knowquote:Op woensdag 7 september 2005 00:21 schreef Ballebek het volgende:
[..]
mailadres = MSN
Ff opdringen hoor
Glas kankahdrekquote:Op woensdag 7 september 2005 00:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Inderdaad !
heb geen mic maar mail me je nummer en je gaat het live mee maken.quote:
Plat?quote:Op woensdag 7 september 2005 00:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heb geen mic maar mail me je nummer en je gaat het live mee maken.
Ijsmeis zegt dat ik plat praat
Zeg maar gerust midden in de tyvus zooiquote:Op woensdag 7 september 2005 00:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Plat?
Plat is boers (vind ik dan), maar dan praat je niet.
Maar je kan wel horen dat je uit de buurt van Den Haag komt!
Dus ja, jij hebt een accent. Ik heb er juist geen!
Waar blijft je mail met je 06 nummerquote:Op woensdag 7 september 2005 00:29 schreef Mukie het volgende:
wavje gemaakt
wel erg zachtjes en verrot maar goed, niet zeuren
Ik!!! IK WIL MEE!!!! MAG IK MEE AH PLEASE PLEASEquote:Op woensdag 7 september 2005 00:27 schreef Ballebek het volgende:
Iemand nog mee naar de IAA zaterdag 24 september?
WHOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOquote:Aantal posts: 42100 (gemiddeld 30 per dag)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |