ik heb wel een verrot wavje gemaaktquote:Op woensdag 7 september 2005 00:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heb geen mic maar mail me je nummer en je gaat het live mee maken.
Ijsmeis zegt dat ik plat praat
Niet zeurquote:Op woensdag 7 september 2005 00:29 schreef Mukie het volgende:
wavje gemaakt
wel erg zachtjes en verrot maar goed, niet zeuren
ik geef mn nummer nietquote:Op woensdag 7 september 2005 00:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waar blijft je mail met je 06 nummer![]()
[..]
Ik!!! IK WIL MEE!!!! MAG IK MEE AH PLEASE PLEASE![]()
[..]
WHOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOO![]()
![]()
![]()
![]()
Eerst kijken of er nog anderen mee willen, je gaat op de reservelijstquote:Op woensdag 7 september 2005 00:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik!!! IK WIL MEE!!!! MAG IK MEE AH PLEASE PLEASE![]()
Ga je naar de dierentuin om een koala te zien?quote:Op woensdag 7 september 2005 00:29 schreef Mukie het volgende:
wavje gemaakt
ssscheeevuninghunquote:Op woensdag 7 september 2005 00:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ga je naar de dierentuin om een koala te zien?
En scheveningen? WTF maak jij daar van dan
Ik ook bijna aan niemandquote:Op woensdag 7 september 2005 00:32 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik geef mn nummer niet
Doe ik eigenlijk nooit meer![]()
Spreek voor jezelfquote:Op woensdag 7 september 2005 00:35 schreef ook_gek het volgende:
Ballebek en ik kunnen ons erg goed gedragen![]()
He ik ben het goeie voorbeeld voor je en dus gedraag jij je netjesquote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 00:29 schreef Mukie het volgende:
wavje gemaakt
het is jammer dat ik geen mic heb anders had ik even laten horen hoe het WEL moet.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:34 schreef Mukie het volgende:
[..]
ssscheeevuninghun
Strand is makkelijker
Koooaaaalaaah is niet cola
ik het het 2 weken volgehouden, had gewoon een week lang spierpijn van 1 trainingquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:52 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wilde nog aan thaiboxen beginnen
Maar das echt heel zwaar, heb al de training gezien bij een vriend van me, holy shit wat is dat een trainingskamp
quote:Op woensdag 7 september 2005 01:04 schreef ook_gek het volgende:
Net even snel onder de douche gesprongen. Effe snel haren wassen. We hebben van dat pepermunt champo ( kan effe niet op de naam komen ) die zooi is in mijn ogen terecht gekomen. EN VEEL OOK.
Nu liggen mijn ogen er dus uit. Of nou ja dat gevoel heb ik
quote:
Probeer die film ook al 3 dagen te kijken komt er telkens niet vanquote:
mijn inet lag dr gisteren uit, kut wannadooquote:
kut is goedquote:Op woensdag 7 september 2005 09:10 schreef Mukie het volgende:
[..]
mijn inet lag dr gisteren uit, kut wannadoo
niet als je een meisje bentquote:
was allemaal ijsmeisquote:Op woensdag 7 september 2005 10:19 schreef Sandraugiga het volgende:
Ja, gister avond al...![]()
Dank je wel trouwens voor je antwoord... (Als we jij en ijsmeis toch niet hadden...)
en meesterquote:
wahahahaquote:Op woensdag 7 september 2005 10:35 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb gisteren ook nog even Scheveningen hardop gezegd toen ik in bed lag () en toen klonk ik als een belg
!
alleen op bepaalde momentenquote:
dit klinkt alsof ik een dokter ben ofzoquote:Op woensdag 7 september 2005 10:32 schreef Sandraugiga het volgende:
Okay...
* Doet een bevallige buiging voor Fugie...
Oh, weledelgestelde Heer Fugie..
WORD EENS WAKKER MAN!!!![]()
al anderhalf uur, hoezo ?quote:Op woensdag 7 september 2005 10:43 schreef Sandraugiga het volgende:
Nah, je ben nou toch wel wakker Fugie?
moet je zelf weten wat je wel en niet doetquote:Op woensdag 7 september 2005 10:54 schreef Sandraugiga het volgende:Dan hoef ik je toch geen goeiehmorgen meer te wensen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |