doe ik ook altijdquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:42 schreef BazzoS het volgende:
[..]
gehurkt foto's maken, beetje op 't niveau van Jofu en TF
quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:52 schreef DarkDancer het volgende:
kunnen mensen ook ipv van namen en steekwoorden ook het complete verhaal vertellen zodat mensen die de rel niet hebben meegemaakt ook kunnen lachen
de leukste vond ik met kastanova.
iemand had op zijn persoonlijke homepage in het gastenboek lopen spammen.
kastanova wou ff de macho uithangen en opent een topic: "welke idioot met ip xxxxxxxxx (ip stond er wel echt) heeft mij zitten spammen, geef jezelf aan en biedt hier openlijk je excuses. dit ultimatum loopt af om 12 uur maandaag want dan moet ik werken bij @home. Aangezien ik daar bij de helpdesk zit traceer ik je ip en je adresgegevens" volgens mij dreigde hij ook nog om de aansluiting van die persoon af te sluitten wegens spam of zo.
in ieder geval kwamen er veel reacties. tis maandag 12 uur en kasta gaat naar werk. een dik uur later is hij opeens weer op het fok forum. Bleek dat er een klacht-email compleet met link naar zijn topic was gestuurd. Toen is hij dus op staande voet ontslagen. later bleek dus dat een persoon gewoon voor de lol zijn site had zitten spammen met onzin berichten en helemaal niks kwaads in de zin had. hij is dus ontslagen door zijn eigen grote bek
mwah, ik hurk zelf ook vaakquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:42 schreef BazzoS het volgende:
[..]
gehurkt foto's maken, beetje op 't niveau van Jofu en TF
De ultiscam staat er niet eens bij!quote:
op die manierquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mwah, ik hurk zelf ook vaakIk bedoel meer dat je wel veel kontjes op de foto hebt, maar relatief weinig koplampen
Daar zat ik ook aan te denken, die was ook echt goed (kneus)quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
De ultiscam staat er niet eens bij!![]()
We hebben hem nog gezien hè, op de Meet, die blauwe RS6+quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:32 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Daar zat ik ook aan te denken, die was ook echt goed (kneus)
Maar daar hadden we het al genoeg over gehad
TF Heeft hem ook nog even na gedaan maar dat bleek wel echt te zijn![]()
ik heel die fotos door kijken op zoek naar geile wijven, bedoel je ditquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mwah, ik hurk zelf ook vaakIk bedoel meer dat je wel veel kontjes op de foto hebt, maar relatief weinig koplampen
quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:49 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik heel die fotos door kijken op zoek naar geile wijven, bedoel je dit
Bekkebal?quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:54 schreef Ballebek het volgende:
Ttja, dat Lotte dossier, nog wat van meegepakt toen ik nog met een andere username op Fok! zat.
Ik heb dat een paar keer gedaan over de vluchtstrookquote:
ga er nou niet van uit dat ik het vaker ga doenquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:58 schreef Mukie het volgende:
[..]
Das lief
Stel ik dan ook zeer op prijs heren (om ff niemand tegen de schenen aan te schoppen)
Die discussie ga ik niet meer aan en is voor mij afgesloten.quote:
Niet zo serieus johquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:58 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Die discussie ga ik niet meer aan en is voor mij afgesloten.
Sinds mei 2002 is het Ballebek.
dat was mooi ja dat lotte gebeuren. Mensen die hun hart luchten bij die persoon. En achter af weet niemand wie het is. En weten ze het nog nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:54 schreef Ballebek het volgende:
Ttja, dat Lotte dossier, nog wat van meegepakt toen ik nog met een andere username op Fok! zat.
dat heb ik nou 90% van de keren dat ik auto rijquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Op het moment dat je het doet denk je van. OKE DAN DIT IS GAAAF. En dan doe je het nog een paar keer omdat het zo makkelijk gaat.
Later denk je van. WTF ben ik voor een mogol![]()
Ik had het meer over inhalen via de vluchtstrookquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:00 schreef Fugie het volgende:
[..]
dat heb ik nou 90% van de keren dat ik auto rij
ik zit nog na te denken of ik over een maand nieuwe speakers en subwoofer ga kopen, ik wil het wel maar het kost zoveel geld en ik zit nauwlijks nog in me auto. Dus het is eigelijk heel erg nutteloos (net als de rest van dat car audio gebeuren)
Naja ik zal het toch wel doen en vervolgens al mijn geld aan benzine opmaken omdat ik persee rondjes moet rijden in me auto(mijn totale installatie waarde zit dan ook al dik boven aanschafprijs van de auto zelf
)
Jezus man wat een herriequote:Op dinsdag 6 september 2005 22:06 schreef ook_gek het volgende:
http://www.hardcoreradio.nl/
Hackuh
Het erge is dat ik dit best wel lekker vind
ik over het algemeen, geeft aan wat voor dwaze dingen ik wel niet doe in de autoquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik had het meer over inhalen via de vluchtstrook
Dat is ruim 9 uurquote:Track informatie
Isaac
Bad Dreams (Remix)
Je verzoek zal over ongeveer 554 minuten worden afgedraait.
(deze tijd kan iets afwijken door de huidige track, reclame en jingles)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |