Ondergang schmondergang, geen partij met een langere adem dan John de Mol. Hij blijft net zo lang doorgaan totdat Talpa ingeburgerd is, en dat kan nog wel eens sneller gaan dan je denktquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:09 schreef SlimShady het volgende:
Vorig deel: Centraal Talpa Topic #3: Dagen van de waarheid
Na de eerste superweek van Talpa, gaat het nu bergafwaarts.
Vele kijkers zijn niet zo geïnteresseerd in de programma's van Talpa.
Hoelang nog voor de ondergang? Of zal het Talpa lukken om de kijkers alsnog over de streep te trekken?
Ik zie hem ook niet snel opgeven. Dat is ook niet logisch. Maar ik denk wel dat de bezem er door gaat als het zo blijft.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:14 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Ondergang schmondergang, geen partij met een langere adem dan John de Mol. Hij blijft net zo lang doorgaan totdat Talpa ingeburgerd is, en dat kan nog wel eens sneller gaan dan je denkt![]()
Thuis en NSE zijn de eerste tweequote:Op dinsdag 6 september 2005 14:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zie hem ook niet snel opgeven. Dat is ook niet logisch. Maar ik denk wel dat de bezem er door gaat als het zo blijft.
Dat is waar, er moeten nieuwe programma's bedacht worden. Maar het blijft natuurlijk moeilijk op te boksen tegenover die ijzersterke vooravond van RTL 4.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:17 schreef SCH het volgende:
Dan moet er wel iets in de plaats komen, die vooravond blijft belangrijk om de rest aan op te trekken.
Dat is nou juist de uitdaging.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:20 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Dat is waar, er moeten nieuwe programma's bedacht worden. Maar het blijft natuurlijk moeilijk op te boksen tegenover die ijzersterke vooravond van RTL 4.
Mediakrantquote:Van Erven Dorens: 'Talpa veel te hoog ingezet'
Beau van Erven Dorens denkt dat Talpa veel te hoog is ingezet. Daar is zowel Talpa als het publiek schuldig aan, aldus Van Erven Dorens op RTL 4. "Laten we nou heel eerlijk zijn: Talpa is veel te hoog ingezet in de markt en daar is Talpa zelf schuldig aan. Het publiek vind het ook heerlijk om het groots neer te zetten en dan af te vinken. Op dit moment heeft NSE 200.000 kijkers of zoiets, waarschijnlijk nog niet eens. Ik weet het niet eens meer. Laten we eerst nou maar even rustig beginnen."
Met NSE staat Van Erven Dorens voor een deel tegenover RTL Boulevard geprogrammeerd. Hij verliet dat programma onder meer om zijn kinderen 's avonds in bed te kunnen doen. Nu komt dat er echter nog steeds niet van.
"Als ik maar één ding niet meer hoef te doen en dat is mijn kinderen naar bed brengen 's avonds", grapt Van Erven Dorens. "Ik vind het het vervelendste moment van de dag." Samen met Linda de Mol presenteert Beau vanaf zondag een talkshow. "Ik heb gemerkt dat het belangrijk is om iemand naast je te hebben voor mij en dat werkt dus heel goed hier." Voor Linda de Mol is dat nieuw. De Mol: "Ik ben dat helemaal niet gewend en ik vind het ontzettend prettig. Ik ben natuurlijk toch een beetje ongenuanceerd, ik kan heel vel uit de hoek komen en Beau is heel rustig en kalm."
quote:Overigens ging op Talpa, na Barend & van Dorp, het Eredivisiejournaal met Wilfred Genee van start. Deze trok 170.000 kijkers (madl: 5.8%).
Daar kan Talpa niks aan doen, dat was verplicht en staat in het contract met Eredivsie CV.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:32 schreef pberends het volgende:
[..]. Toppertje. Beetje overkill, hoe Talpa het eredivisie-voetbal exploiteert.
Wat een crap van de KNVB.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:35 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Daar kan Talpa niks aan doen, dat was verplicht en staat in het contract met Eredivsie CV.
Dat contract heeft Talpa toch zelf ondertekend?quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:35 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Daar kan Talpa niks aan doen, dat was verplicht en staat in het contract met Eredivsie CV.
Tuurlijk, maar er wordt nu net gedaan of dat Eredivisiejournaal een idee van Talpa is. Dat is dus niet zo, als de NOS de rechten weer had gekregen hadden zij ook een Eredivisiejournaal moeten uitzenden.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat contract heeft Talpa toch zelf ondertekend?
Wat is toch die rare gewoonte om te doen alsof John de Mol een soort blinde kip is die tot allerlei dingen wordt gedwongen?
Daar is gewoon over onderhandeld hoor en blijkbaar vond Talpa het wel een goed idee.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:55 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar er wordt nu net gedaan of dat Eredivisiejournaal een idee van Talpa is. Dat is dus niet zo, als de NOS de rechten weer had gekregen hadden zij ook een Eredivisiejournaal moeten uitzenden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |