Pestkop!quote:
Dat kan geregeld wordenquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:20 schreef paarse_paashaas het volgende:
was ik maar dood!
quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:20 schreef paarse_paashaas het volgende:
was ik maar dood!
En morgen wordt het toch ook nog mooi weer? Kan ik lekker thuis in mijn tuin werken (nee, niet tuinieren, maar met laptopquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:41 schreef marcb1974 het volgende:
Hoezo laatste zomerdag???? We krijgen ook weer een goed weekend
Zorg dan wel dat je een vluchtroute hebt morgen, de kans op buien is dan (net als vandaag) aanwezig.quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
En morgen wordt het toch ook nog mooi weer? Kan ik lekker thuis in mijn tuin werken (nee, niet tuinieren, maar met laptop) .
Goedemorgen, ook.
heey meisquote:
Nog steeds heel erg moe eigenlijk. Zo alleen maar even een afpraak met mn metrix en daarna kan ik hopelijk nog weer even slapen.quote:
Je hebt toch niet met p_p zitten tongen he...al erg genoeg dat hij pfeiffer heeft..Als je koffie wilt haas, dan staat ie er voor jequote:Op dinsdag 6 september 2005 10:23 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nog steeds heel erg moe eigenlijk. Zo alleen maar even een afpraak met mn metrix en daarna kan ik hopelijk nog weer even slapen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |