quote:Op dinsdag 6 september 2005 08:43 schreef fembol het volgende:
Ynske: tegen wie of wat heb jij vannacht aan gelegen?
ga ik je toch teleurstellenquote:Op dinsdag 6 september 2005 08:44 schreef fembol het volgende:
[..]
![]()
Ben nameljk gek op sappige details!
Jammer, een beetje detail is nooit verkeerd om te horenquote:Op dinsdag 6 september 2005 08:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
ga ik je toch teleurstellen
ik ga geen sappige details met je delen
Aaaah! 1 detail graag!quote:Op dinsdag 6 september 2005 08:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
ga ik je toch teleurstellen
ik ga geen sappige details met je delen
* Ynske heeft met bas in haar armen geslapen
Bas de teddy beer?quote:Op dinsdag 6 september 2005 08:47 schreef fembol het volgende:
[..]
Aaaah! 1 detail graag!
wie of wat is Bas??
hahahahhahaquote:Op dinsdag 6 september 2005 08:47 schreef fembol het volgende:
[..]
Aaaah! 1 detail graag!
wie of wat is Bas??
In dat geval lag ik vannacht in bed met Bono!quote:Op dinsdag 6 september 2005 08:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
hahahahhaha
Bas is een knuffel die van mijn hond geweest is...
Misschien wilde ze dat wel geheim houden!quote:Op dinsdag 6 september 2005 08:49 schreef babus het volgende:
[..]
Nou dan was ze nu wel wat vrolijker en had ze het ons wel verteld...![]()
Das eerder een naam voor een dildoquote:Op dinsdag 6 september 2005 08:49 schreef fembol het volgende:
[..]
In dat geval lag ik vannacht in bed met Bono!
quote:Op dinsdag 6 september 2005 08:50 schreef fembol het volgende:
[..]
Misschien wilde ze dat wel geheim houden!
en de hond van kennissenquote:
Hahaha!!quote:
en die is?quote:Op dinsdag 6 september 2005 08:55 schreef fembol het volgende:
[..]
Hahaha!!
Zondagmiddag paste ik op mijn neefje van 1,5. Ik had een zonnebril op: zegt ie: BONO!!
![]()
(hij kan al bomen, mamma, opa, oma, papa, koeien zeggen..... en dus nu ook bono! Het wordt trouwens wel tijd dat ie mijn naam leert!)
Jep!quote:Op dinsdag 6 september 2005 08:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
en die is?
waarschijnlijk te moeilijk voor die kleine
ow godquote:
Ja maar kleine jongetjes mogen geen Kut zeggen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 08:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
ow god
dan is KutNewbie makkelijker uit te spreken hoor
Valt wel mee toch?quote:Op dinsdag 6 september 2005 08:59 schreef babus het volgende:
Het is wel rustig deze ochtend....
Zeg je Piep tegen mijn neefje zegt ie: Muis!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 08:59 schreef Ynske het volgende:
hahahaha was net ff wat uit mijn tas aan t pakken
zie ik dat Piep in mijn tas ligt
Piep, is een pluchen piepbot van de hond
Ah... het was gisteren een saaie avond op tv!quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:01 schreef Ynske het volgende:singles rulez
6. Mukie 163
8. Ynske 159
9. Godlike02 140
juist nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:02 schreef fembol het volgende:
[..]
Ah... het was gisteren een saaie avond op tv!
Waar baseer je die cijfer op??quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:01 schreef Ynske het volgende:singles rulez
6. Mukie 163
8. Ynske 159
9. Godlike02 140
Een saaie dag op het werk?quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
juist niet
ik ben gisteravond gaan rennen, douchen en slapen om half 11...
Ik slipe potdikkie pas om 12 uur :Squote:Op dinsdag 6 september 2005 09:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
juist niet
ik ben gisteravond gaan rennen, douchen en slapen om half 11...
je staat laag vandaag, met je posts van gister...quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:04 schreef Pheno het volgende:
En? Iemand al single af?
Nee, ik heb gesport. De buik moet wegquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:02 schreef fembol het volgende:
[..]
Ah... het was gisteren een saaie avond op tv!
Ik ook: terrasje!quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:04 schreef babus het volgende:
[..]
Ik slipe potdikkie pas om 12 uur :S
MOrguh Pheno!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:04 schreef Pheno het volgende:
En? Iemand al single af?
Ik had gisteren niet eens zin om te posten eigenlijkquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
je staat laag vandaag, met je posts van gister...
overduidelijk een cursus gegeven
Dat ga ik vanaaf doen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik heb gesport. De buik moet weg
quote:
Doe es vertellen?!?quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:05 schreef babus het volgende:
[..]
MOrguh Pheno!!
Ik ben in de goede richting aan het gaan. Alles gaat zeer voorspoedig...
Daar heb ik nou ook een beetje last van.....Seks is daar een goeie oplossing voorquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
vanaaf weer sportenquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is echt een te lang verhaal. Maar om te beginnen is het mijn ex die ik gisteren weer heb gesproken.quote:
Een verhaal is nooit te lang!quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:08 schreef babus het volgende:
[..]
Is echt een te lang verhaal. Maar om te beginnen is het mijn ex die ik gisteren weer heb gesproken.
Het gaat me niet snel genoeg, ik woon nog niet samenquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:06 schreef babus het volgende:
[..]
Daar heb ik nou ook een beetje last van.....Seks is daar een goeie oplossing voor![]()
En bilnaden!quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:09 schreef fembol het volgende:
[..]
Ben gek op sappige details, dat weet je!
En dan met zo'n voorbinddildo die bouwvakker uitwonenquote:
Nou goed, ze stelde gisteren voor om te blijven eten. Ik had haar namelijk gisteren van der werk naar huis gebracht. Maar helaas had ik al iets andere plannen. Ik spreek haar de laatste tijd helaas een beetje te weinig maar zodra ik haar spreek is het atijd wel weer gezellig. Dat merkte zij ook gisteren weer en vroeg me gelijk of ik bleef slapen. Mij gedachten waren natuurlijkquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:09 schreef fembol het volgende:
[..]
Een verhaal is nooit te lang!
Vertel!!
Ben gek op sappige details, dat weet je!
Wat een perverse geest heb jij zeg!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan met zo'n voorbinddildo die bouwvakker uitwonen
Ik heb geen geest, ik ben alleen perversquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:14 schreef fembol het volgende:
[..]
Wat een perverse geest heb jij zeg!!
snapt dat er een rel wordt uitgelokt...
Maar het biedt perspectieven!quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:14 schreef babus het volgende:
[..]
Nou goed, ze stelde gisteren voor om te blijven eten. Ik had haar namelijk gisteren van der werk naar huis gebracht. Maar helaas had ik al iets andere plannen. Ik spreek haar de laatste tijd helaas een beetje te weinig maar zodra ik haar spreek is het atijd wel weer gezellig. Dat merkte zij ook gisteren weer en vroeg me gelijk of ik bleef slapen. Mij gedachten waren natuurlijkMaar helaas moest ik sowieso nog naar huis en kwam het eigenlijk niet goed uit.
![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen geest, ik ben alleen pervers
Ik heb nog geen klachten gekregenquote:
klacht is ongegrond verklaard, en daarmee afgewezenquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:17 schreef fembol het volgende:
[..]
Dan wil ik bij deze een klacht indienen!
Objection your Honour!quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
klacht is ongegrond verklaard, en daarmee afgewezen
Praat met mijn advocaatquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:17 schreef fembol het volgende:
[..]
Dan wil ik bij deze een klacht indienen!
Ckers te weten. Alleen er speelt nog meer. Ik heb namelijk ook sinds kort contact met een vriendin van een vriend van mij. Die blijkt na 4 jaar haar vriend niet echt zo leuk meer te vinden maar ze zit nog een beetje met het beeindigen van de relatie. Wel kon ze me vertellen mij harstikke leuk te vinden en zaterdag wat af te spreken en dan vervolgens zelfs te blijve slapenquote:
Ik doe geen perverse dingen met mijn advocaatquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:19 schreef fembol het volgende:
[..]
Die is waarschijnlijk net zo pervers als jij!
Condom time!quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:19 schreef babus het volgende:
[..]
Ckers te weten. Alleen er speelt nog meer. Ik heb namelijk ook sinds kort contact met een vriendin van een vriend van mij. Die blijkt na 4 jaar haar vriend niet echt zo leuk meer te vinden maar ze zit nog een beetje met het beeindigen van de relatie. Wel kon ze me vertellen mij harstikke leuk te vinden en zaterdag wat af te spreken en dan vervolgens zelfs te blijve slapen![]()
Zo, die weet wat ze wil.quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:19 schreef babus het volgende:
[..]
Ckers te weten. Alleen er speelt nog meer. Ik heb namelijk ook sinds kort contact met een vriendin van een vriend van mij. Die blijkt na 4 jaar haar vriend niet echt zo leuk meer te vinden maar ze zit nog een beetje met het beeindigen van de relatie. Wel kon ze me vertellen mij harstikke leuk te vinden en zaterdag wat af te spreken en dan vervolgens zelfs te blijve slapen![]()
quote:
dat wil nog niets zeggenquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:19 schreef babus het volgende:
[..]
Dat kan je wel stellen ja. Echt heel pittig. Ze weet zelfs al wat ze aan doet die nacht....quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:23 schreef fembol het volgende:
[..]
Zo, die weet wat ze wil.
Pittig wijfie!
Dat wil ook niet veel zeggen, het is 's avonds warm, ik heb ook niet veel aanquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:24 schreef babus het volgende:
[..]
Dat kan je wel stellen ja. Echt heel pittig. Ze weet zelfs al wat ze aan doet die nacht....
niet veel
Ze wil je neuken! Dat is duidelijk!quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:24 schreef babus het volgende:
[..]
Dat kan je wel stellen ja. Echt heel pittig. Ze weet zelfs al wat ze aan doet die nacht....
niet veel
Nee daar hebben jullie allemaal gelijk in maar als je weet wat voor stoute gesprekken we gisteren avond hebben gehadquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat wil ook niet veel zeggen, het is 's avonds warm, ik heb ook niet veel aan
zeker moet je voorzichtig zijnquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:24 schreef fembol het volgende:
[..]
Bij Ynske wil niets iets zeggen en moet je altjd voorzichtig zijn.
Ynske heeft gelijk!![]()
Kut voor jequote:Op dinsdag 6 september 2005 09:23 schreef babus het volgende:
[..]cker alleen k weet echt niet wat ik moet doen. Als ik alles op een rijtje zet moet ik kiezen tussen 3 dames. Dat is echt een moeilijke keuze
![]()
vertel...quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:26 schreef babus het volgende:
[..]
Nee daar hebben jullie allemaal gelijk in maar als je weet wat voor stoute gesprekken we gisteren avond hebben gehad![]()
Ze had gedronken, was geil en nu is ze weer nuchter en een vriezerquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:26 schreef babus het volgende:
[..]
Nee daar hebben jullie allemaal gelijk in maar als je weet wat voor stoute gesprekken we gisteren avond hebben gehad![]()
tranceptorquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kut voor je![]()
Er zijn hier vast singles die je tweede en derde alternatief even willen checken
![]()
Met Bas??quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
vertel...
ik geloof dat ik ook nog wel van zulk soort gesprekken behoorlijk recent gehad heb
Onze womanizerquote:
Nee, haar hondquote:
Das ook in eerste instantie de bedoelingquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeker moet je voorzichtig zijn
en je kunt ook bij iemand blijven slapen zonder dat je meteen sex moet hebben
ook al deel je een bed
zeg, geen woord over mijn hondquote:
Oh! Do tell us!quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeg, geen woord over mijn hond
de schat leeft niet meer
@fembol, nee niet met bas de knuffel maar wel met een gezellig persoon
Dat zeggen ze allemaalquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:29 schreef babus het volgende:
[..]
Das ook in eerste instantie de bedoeling![]()
*zucht*quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:29 schreef babus het volgende:
[..]
Das ook in eerste instantie de bedoeling![]()
He, werk jij voor de story of prive?quote:
Neen, ik ben gek op sappige details!quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, werk jij voor de story of prive?
Hij heeft zijn aars al openstaan hoor, bilnaadtechnisch gezien!quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:31 schreef fembol het volgende:
[..]
*zucht*
Was de bouwvakker maar zo direct.....
d'r valt niets te vertellenquote:
Leg een kiwi onder de microscoop!quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:32 schreef fembol het volgende:
[..]
Neen, ik ben gek op sappige details!
Du Arschloch!quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij heeft zijn aars al openstaan hoor, bilnaadtechnisch gezien!
Maar wie ist?quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
d'r valt niets te vertellen
t was een leuk gesprek
that's it
quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
vertel...
ik geloof dat ik ook nog wel van zulk soort gesprekken behoorlijk recent gehad heb
prop die voorbinddildo erin!!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij heeft zijn aars al openstaan hoor, bilnaadtechnisch gezien!
Kwamen er voorbinddildos in voor?quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:34 schreef babus het volgende:
[..]
Nou het ging voornamelijk over wat we zouden gaan doen als ze zaterdag naar mij toe komt.
non of your businessquote:
quote:#50966 +(82)- [X]
[4th]Tortu: i've never had a single STD...but i think it's cause you have to have sex to get em
Iedereen ziet die hint van jouw bouwvakker, jij alleen nog nietquote:
wat heb je daar nu aanquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:37 schreef babus het volgende:
[..]
Ehhhhhhhhhllllll nee cker niet. k heb er gelukkig al een staafmixer hangen![]()
Er is duidelijk geen sprake van een bilnaad, dus geen hints.quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iedereen ziet die hint van jouw bouwvakker, jij alleen nog niet
quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar zij niet en ik weet niet hoe jij tegenover anaal staatquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:37 schreef babus het volgende:
[..]
Ehhhhhhhhhllllll nee cker niet. k heb er gelukkig al een staafmixer hangen![]()
O nou snap ik hem de ene bouwvakker geniet van een voorbinddildo in zijn ars en de andere vliegt ervan omhoogquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
hihi...quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar zij niet en ik weet niet hoe jij tegenover anaal staat
Over hoeveel bouwvakkers hebben we het nu ineens?quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:39 schreef babus het volgende:
[..]
O nou snap ik hem de ene bouwvakker geniet van een voorbinddildo in zijn ars en de andere vliegt ervan omhoog![]()
Een hele steiger vol!quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:39 schreef fembol het volgende:
[..]
Over hoeveel bouwvakkers hebben we het nu ineens?
nee jij laat je neuken in je aars door dat grietje wat blijft slapenquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:39 schreef babus het volgende:
[..]
O nou snap ik hem de ene bouwvakker geniet van een voorbinddildo in zijn ars en de andere vliegt ervan omhoog![]()
Dank uquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee jij laat je neuken in je aars door dat grietje wat blijft slapen
nieuwe TTquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:40 schreef Pheno het volgende:
* Pheno heeft een vermoeden dat de volgende TT met voorbinddildos te maken gaat krijgen....
wordt!quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
nieuwe TT
Babus word genaaid met een voorbinddildo
quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:41 schreef Pheno het volgende:
* Pheno gaat even werken, soms is het leven rot
quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
loop niet te zeiken over taalfouten
dr zijn hier genoeg mensen die dyslectisch aangelegd zijn (en ja dat woord weet ik wel te spellen :p )
Ga je nu even mailen. So, do check it.quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:43 schreef Ynske het volgende:
ok...quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:45 schreef dawg het volgende:
[..]
Ga je nu even mailen. So, do check it.
bijvoorbeeldquote:
quote:#445438 +(115)- [X]
<diegost> omfg lol
<diegost> i tried to change my gmail pass to "boobies" and it went like...
<diegost> "please use another password, the one you hv just entered is very used on the internet" ^^
Oiquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:40 schreef Pheno het volgende:
* Pheno heeft een vermoeden dat de volgende TT met voorbinddildos te maken gaat krijgen....
ga je weg?quote:
uhm... wel op het werk maar niet aan het werkquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:17 schreef Mukie het volgende:
Helloooooo
Allemaal weer aant werk op deze prachtige dag?
mogguhquote:
checkedquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:20 schreef dawg het volgende:
Yns, nu wel.
nee... en de pc waar ik gisteren op kon werken is vandaag weer bezetquote:
Nix over IT hequote:Op dinsdag 6 september 2005 10:26 schreef Elcaro het volgende:
[..]
nee... en de pc waar ik gisteren op kon werken is vandaag weer bezet![]()
en natuurlijk heb ik het straks weer gedaan![]()
ik ben de IT echt zo verschrikkelijk zat![]()
tuurlijk niet, zit er nu bijna 7 jaar in....quote:
ik kan het me goed voorstellen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:26 schreef Elcaro het volgende:
[..]
nee... en de pc waar ik gisteren op kon werken is vandaag weer bezet![]()
en natuurlijk heb ik het straks weer gedaan![]()
ik ben de IT echt zo verschrikkelijk zat![]()
nee, iedereen heeft in principe een vaste werkplek. Alleen is er ruimte gebrek. Dus hebben ze een stapel pc's in een oude serverruimte neergefl***d, zo van: veel plezier! Alleen hebben ze die dingen helemaal dichtgespijkerd, ik mag nog niet eens de systeemtijd wijzigen....quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik kan het me goed voorstellen.
tis iig geen prettige manier om je werk te moeten doen.
kan iedereen daar gewoon een pc uitzoeken?
das wel lastig wanneer je die spullen dan geinstalleerd hebt
oef gezelligquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:31 schreef Elcaro het volgende:
[..]
nee, iedereen heeft in principe een vaste werkplek. Alleen is er ruimte gebrek. Dus hebben ze een stapel pc's in een oude serverruimte neergefl***d, zo van: veel plezier! Alleen hebben ze die dingen helemaal dichtgespijkerd, ik mag nog niet eens de systeemtijd wijzigen....
ja... je wil niet weten wat voor een herrie die airco's makenquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
oef gezellig
en ik denken dat t hier soms een irri ruimte is om te werken
Dat doen ze niet zonder redenquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:31 schreef Elcaro het volgende:
[..]
nee, iedereen heeft in principe een vaste werkplek. Alleen is er ruimte gebrek. Dus hebben ze een stapel pc's in een oude serverruimte neergefl***d, zo van: veel plezier! Alleen hebben ze die dingen helemaal dichtgespijkerd, ik mag nog niet eens de systeemtijd wijzigen....
dat geloof ik graag.quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:33 schreef Elcaro het volgende:
[..]
ja... je wil niet weten wat voor een herrie die airco's maken![]()
ja maar als je wat moet installeren voor je werk te kunnen doen. is t wel handig als je dat dan ook kunt , is t niet?quote:
Voor achterlijke gebruikers is dat prima jah... Maar ik heb toch ff iets meer nodigquote:
neequote:Op dinsdag 6 september 2005 10:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja maar als je wat moet installeren voor je werk te kunnen doen. is t wel handig als je dat dan ook kunt , is t niet?
heerlijk!quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat geloof ik graag.
hier geen airco aanwezig.
vandaag laptop maar meegesleept.
en lekker verhuisd
zit nu in de vergaderzaal (welliswaar zonder ramen, maar met rust)
xp sucksquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:37 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Voor achterlijke gebruikers is dat prima jah... Maar ik heb toch ff iets meer nodig![]()
En als ik wil krijg ik hem wel open hoor, ze hebben hier XP, dus het administrator wachtwoord heb ik er binnen een uur uit. Maar dat kan je niet maken bij een klant vind ik dan weer![]()
dat zou je idd heel wat schelen, en je hebt de rust en de ruimtequote:Op dinsdag 6 september 2005 10:38 schreef Elcaro het volgende:
[..]
heerlijk!
Ik zou wel thuis willen werken, scheelt me ook nog eens 3 uur reistijd per dag
hier gelukkig nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
nee![]()
Aanvraag doen via je manager
Die kan een change of aanvraag inschieten
En dan zal het automatisch op je pc komen (mits goed gekeurd)![]()
Alleen duurt dat dus 2 weken. Terwijl ze vorige maand al wisten dat ik kwamquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
nee![]()
Nog best snel voor de meeste bedrijvenquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:48 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Alleen duurt dat dus 2 weken. Terwijl ze vorige maand al wisten dat ik kwam![]()
Stelletje lampjes hiero....
quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nog best snel voor de meeste bedrijven![]()
... is t nog niet gedaanquote:
Nee daar hou ik niet zo van.quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee jij laat je neuken in je aars door dat grietje wat blijft slapen
oftewelquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:55 schreef Godlike02 het volgende:
Applicaties mogen niet uitgerold bij ons voordat er een package van is.
getest is
Applicatie groepen er zijn
Pilot is geweest
etc etc
En terechtquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
oftewel
een schriftelijk verzoek indienen
4 maanden voor dato
in 3 voud
Verzin is watquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:59 schreef babus het volgende:
Komt er iemand is met een leuke stelling!
oi dudequote:Op dinsdag 6 september 2005 11:00 schreef PhaE het volgende:
Aaahhhh, vakantie roeleert..
Gisteren rond 2 uur gekapt met fok!ken..
Daarna nog ff filmpje kijken (dacht ik, net gekocht, zit er dikke kras opzo maar ff terug..)
Lekker slapen, en net pas wakker
Heerlijk weer, dus ga zo de stad in
te laat slome...quote:
Eensch!quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:01 schreef Elcaro het volgende:
Stelling... mmmzzz... waarschijnlijk al gedaan, maar goed:
STELLING: Je kan het pas accepteren dat iemand je accepteert, als je jezelf accepteert
volg je em nog?
Ik vnd het nergens over gaanquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:03 schreef PhaE het volgende:
[..]
Eensch!
Is eigenlijk ongeveer hetzelfde als je kan pas van iemand houden nadat je hebt geleerd van jezelf te houden
precies..quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:03 schreef PhaE het volgende:
[..]
Eensch!
Is eigenlijk ongeveer hetzelfde als je kan pas van iemand houden nadat je hebt geleerd van jezelf te houden
kloptquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
nee![]()
Wel gehad een tijdje ja..quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:04 schreef Elcaro het volgende:
[..]
precies..
Hebben jullie het ook niet dat als je dan eindelijk weer een relatie hebt, je voor de spiegel staat en denkt: "Wat moet ze in godsnaam met een eikel als ik?" ?
Juistquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:01 schreef Elcaro het volgende:
STELLING: Je kan het pas accepteren dat iemand je accepteert, als je jezelf accepteert
volg je em nog?
Nou daar zit wel wat in!quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:04 schreef Elcaro het volgende:
[..]
precies..
Hebben jullie het ook niet dat als je dan eindelijk weer een relatie hebt, je voor de spiegel staat en denkt: "Wat moet ze in godsnaam met een eikel als ik?" ?
Need more inputquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:05 schreef PhaE het volgende:
[..]
Wel gehad een tijdje ja..
Maar hier hebben wij twee al eens een gesprek over gehad
Dan snap je de stelling ook nietquote:
Voor de klant waar je nu zit is dat nog best wel snel.quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:48 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Alleen duurt dat dus 2 weken. Terwijl ze vorige maand al wisten dat ik kwam![]()
Stelletje lampjes hiero....
Je hebt gelijk daar niet van. Alleen ik vind het niet zo'n relaxte stelling.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:06 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dan snap je de stelling ook niet
Love oneself, before you can love another. (standaard uitspraak)
quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:08 schreef PhaE het volgende:
Hmmm, wat is mijn werk dan toch simpel..
Om mijn werk te kunnen doen moet ik local administrator op mijn workstation zijn, en van alle servers waar oracle op draait moet ik ook local administrator zijn, of root dan in het geval van linux/unix.
Tenminste, bijna altijd. (voordat ik Elcaro weer over me heen krijg)
Zo niet? Kan ik mijn werk niet doen, regel het maar.
Enige reden waarom je dat zou denken tijdens een relatie, is omdat je te laag denkt over jezelf..quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:06 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Need more input![]()
Vooral benieuwd hoe de vrouwen hierover denken...
omdat? Leg eens uit, onderbouw waarom je het niet relaxt vindt...quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:08 schreef babus het volgende:
[..]
Je hebt gelijk daar niet van. Alleen ik vind het niet zo'n relaxte stelling.
Dat had ik niet alleen voor de spiegel. Maar dat spookte bij mij te veel door het hoofd.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:04 schreef Elcaro het volgende:
[..]
precies..
checked... jij ookquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:00 schreef Elcaro het volgende:
Yns, post....
quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:10 schreef PhaE het volgende:
[..]
Enige reden waarom je dat zou denken tijdens een relatie, is omdat je te laag denkt over jezelf..
Kan de brief van mijn zussie nog wel es neerpleuren? Want die legt het erg duidelijk uit, en als ik hem zo lees, en jij lijkt best veel op mij in veel dingen, zou die brief net zo goed op jou kunnen slaan.
Wij zijn te lief dude. We moeten leren een klootzak te zijn
good for you mate!quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:12 schreef Godlike02 het volgende:
Ik denk altijd dat ze blij mogen zijn dat ze me hebben![]()
Bijnaquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:12 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Die brief is privé, die moet je hier niet posten
En ik kan verschrikkelijk kwaad worden over 'te lief'.... Hebben vrouwen liever dat ik ze ff van de ene naar de andere kant van de kamer heen ros voor het slapen gaan ofzo?![]()
Onzekerheid over jezelf en je relatie is iets wat vaak bij een relatie komt kijken.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:10 schreef PhaE het volgende:
[..]
Enige reden waarom je dat zou denken tijdens een relatie, is omdat je te laag denkt over jezelf..
Kan de brief van mijn zussie nog wel es neerpleuren? Want die legt het erg duidelijk uit, en als ik hem zo lees, en jij lijkt best veel op mij in veel dingen, zou die brief net zo goed op jou kunnen slaan.
Wij zijn te lief dude. We moeten leren een klootzak te zijn
Gewoon een allerdaags standaard stelling. Althans dat is hoe ik erover denk. Ik vind het onderwerp niet echt chill, al hoewel het wel bijpassend is bij de topic.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:10 schreef Elcaro het volgende:
[..]
omdat? Leg eens uit, onderbouw waarom je het niet relaxt vindt...
Hehehehe ok je leest em nog wel es.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:12 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Die brief is privé, die moet je hier niet posten
En ik kan verschrikkelijk kwaad worden over 'te lief'.... Hebben vrouwen liever dat ik ze ff van de ene naar de andere kant van de kamer heen ros voor het slapen gaan ofzo?![]()
neequote:Op dinsdag 6 september 2005 11:15 schreef babus het volgende:
[..]
Gewoon een allerdaags standaard stelling. Althans dat is hoe ik erover denk. Ik vind het onderwerp niet echt chill, al hoewel het wel bijpassend is bij de topic.
Ff over de topic, zijn hier echt alleen maar singles??!! In tha house
Een leuke relatie is niet alleen ja en amen zeggen, dat is saai.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Bijna
Zeker een nodige porie aan pit en tegenspraak
Ligt in de aard van de mensen om de grns op te zoeken in veel gevallen.
Als je dan geen grens stelt dan zal je relatie niet gaan werken.
Als jij altijd ja en amen zegt is dat niet echt bevoordelijk.
Je moet ook gewoon kunnen zeggen: Pak het lekker zelf of doe het lekker zelf
Tis een reeks waar allerlei stellingen langskomen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:15 schreef babus het volgende:
[..]
Gewoon een allerdaags standaard stelling. Althans dat is hoe ik erover denk. Ik vind het onderwerp niet echt chill, al hoewel het wel bijpassend is bij de topic.
Ff over de topic, zijn hier echt alleen maar singles??!! In tha house
ach zooooooooooooooooooquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
nee
En het is geen topic maar een reeks![]()
Dat lijkt wel aardig te kloppen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Bijna
Ja maar dat is nog niet eens echt het probleem. Er is geen strijd meer.. Als ik verliefd op je ben, *bam*, i'm yours. En dat vinden veel vrouwen blijkbaar saaiquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
Onzekerheid over jezelf en je relatie is iets wat vaak bij een relatie komt kijken.
Bang om je relatie te verliezen (het is je veel waard), bang dat de ander je niet meer zo leuk vindt etc etc etc Dat terwijl het vaak niet eens nodig is. Verder hebben voorgaande relaties een stempel op je gedrukt, waardoor je niet meer zo onbevangen aan een relatie begint, als wanneer je nog onervaren was en nog puur kon genieten van de roze wolkjes.
Helemaal mee eens. Grenzen stellen doe ik zeker, daarom heb ik ook geen relatie meerquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Bijna
zo ff bij elkaar gequotequote:Op dinsdag 6 september 2005 11:01 schreef Elcaro het volgende:
volg je em nog?
input kun je krijgen...quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:06 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Need more input![]()
Vooral benieuwd hoe de vrouwen hierover denken...
ik snap volkomen dat je kwaad wordt om t te lief gevonden worden. ik zou absoluut niet door wie dan ook geslagen willen worden. maar merk aan mezelf dat juist als iemand 'lief' voor me is, ik het heel moeilijk vind om die persoon tot me toe te laten. juist omdat ik bang ben die persoon kwijt te raken wanneer ik me goed voel, en die persoon vertrouw. vraag me niet waarom, dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:12 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Maar moet je ook de discussie aangaan, terwijl je het gewoon met de ander eens bent?quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:16 schreef Mukie het volgende:
[..]
Een leuke relatie is niet alleen ja en amen zeggen, dat is saai.
Dat is ook ene goede discussie kunnen hebben, elkaars grenzen zoeken, uitdagen etc..
Inderdaad!quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:18 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Dat lijkt wel aardig te kloppen.
Maar wanneer ben je 'te lief' en wanneer gewoon galant?
Wanneer ben je te makkelijk en wanneer heb je gewoon alles voor je relatie over?
Het is altijd moeilijk om de juiste grenzen te vinden.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:18 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ja maar dat is nog niet eens echt het probleem. Er is geen strijd meer.. Als ik verliefd op je ben, *bam*, i'm yours. En dat vinden veel vrouwen blijkbaar saaiOf zoals mijn zusje het zei, ze weten/kunnen het niet waarderen, en er zijn er maar weinig die daar genoegen mee nemen. Er moet altijd een soort van strijd zijn, het idee dat je constant aan het vechten bent voor je relatie. Natuurlijk moet je er altijd moeite insteken, en het niet for granted nemen, maar kom op..
Dat vat het goed samen denk ik ja.... Als je teveel grenzen stelt (lees: geen compromis kan/wil sluiten) dan geef je je niet genoeg voor een relatie, als je je teveel aanpast dan ben je weer een watje en raken vrouwen uitgekeken.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:18 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Wanneer ben je te makkelijk en wanneer heb je gewoon alles voor je relatie over?
Ik heb maar 1 keer gehad dat een vent echt alles voor me deed en dat is idd saai ja.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:18 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ja maar dat is nog niet eens echt het probleem. Er is geen strijd meer.. Als ik verliefd op je ben, *bam*, i'm yours. En dat vinden veel vrouwen blijkbaar saaiOf zoals mijn zusje het zei, ze weten/kunnen het niet waarderen, en er zijn er maar weinig die daar genoegen mee nemen. Er moet altijd een soort van strijd zijn, het idee dat je constant aan het vechten bent voor je relatie. Natuurlijk moet je er altijd moeite insteken, en het niet for granted nemen, maar kom op..
Moeilijk?quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:18 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
nee, dan gaan we gewoon verder met een nieuwe stellingquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:20 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Maar moet je ook de discussie aangaan, terwijl je het gewoon met de ander eens bent?
Okay, maar dat IS ook saai..quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:21 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 keer gehad dat een vent echt alles voor me deed en dat is idd saai ja.
Hij had geen eigen mening, geen input, alles was "wel goed zo". Je weet gewoon niet wat je aan hem hebt. Of hij blij is of juist niet. Als ik kwaad was, dan was hij de rust zelve en ging mij uitleggen waarom ik kwaad was. Ja het was een SPH-er
Tot ik een keer hem ongevoelig bestempelde, dat was voor het eerst dat ik de ware hem zag. Maar die was al net zo zoutloos
Maar wat wil je dan? Een persoon die je kunt wantrouwen? Dat lijkt me ook niet goed. Hoewel dat wel net de spanning lijkt te brengen die je in de relatie wil?quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik snap volkomen dat je kwaad wordt om t te lief gevonden worden. ik zou absoluut niet door wie dan ook geslagen willen worden. maar merk aan mezelf dat juist als iemand 'lief' voor me is, ik het heel moeilijk vind om die persoon tot me toe te laten. juist omdat ik bang ben die persoon kwijt te raken wanneer ik me goed voel, en die persoon vertrouw. vraag me niet waarom, dat weet ik niet.
eensch!quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Moeilijk?
Daarom pas je juist bij elkaar of niet.
mensen moeten voor zich zelf eerst is duidelijk gaan uitzoeken wat bij ze past en wat niet.
Dat gaat op gevoel waar je je beide prettig bij voeld.
Als dat niet het geval is dan lijkt het me geen ideale situatie.
Het is uiteraard ook geven en nemen maar het moet een prettige balans zijn
In het begin spanning en onzekerheid (vlinders)quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:24 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Maar wat wil je dan? Een persoon die je kunt wantrouwen? Dat lijkt me ook niet goed. Hoewel dat wel net de spanning lijkt te brengen die je in de relatie wil?
ikke 4quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:23 schreef PhaE het volgende:
[..]
Okay, maar dat IS ook saai..
Zou andersom voor mij ook een afknapper zijn.
Al heb ik 4,5 jaar een relatie gehad met zo iemand
Exactlyquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:25 schreef Elcaro het volgende:
[..]
eensch!
Maar dan blijf ik liever vrijgezellig hier in Singles hangen dan nog eens 8 jaar van mijn leven en dromen weg te pissen aan 1 of ander dom ***wijf en er achter te komen dat je 'te lief' bent...
sorry... zit nu therapeutisch te posten![]()
Heb je 8 mooie jaren gehad of niet (nou ja minimaal 7?)quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:25 schreef Elcaro het volgende:
[..]
eensch!
Maar dan blijf ik liever vrijgezellig hier in Singles hangen dan nog eens 8 jaar van mijn leven en dromen weg te pissen aan 1 of ander dom ***wijf en er achter te komen dat je 'te lief' bent...
sorry... zit nu therapeutisch te posten![]()
Nu nog zo eentje vindenquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
In het begin spanning en onzekerheid (vlinders)
Wat steeds meer over gaat in vertrouwen, het gevoel hebben dat je hem of haar als enige zo goed kent. Dat je speciaal bent voor elkaar. Dat je blind op elkaar kan vertrouwen. Het liefste nog dat je 1 van de weinige bent die dat weet, Dat hij jou alleen in vertrouwen neemt. Dat je weet wat hij of zei er mee bedoeld (met dat woordje of knipoog)
Oef, herkenbaar..quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:26 schreef Mukie het volgende:
[..]
ikke 4
In het begin was het gewoon lekker, alles liep, nooit ruzie, beide hopeloos verliefd.
Maar later merkte ik gewoon dat als ik iets aankaartte om te gaan doen of wat dan ook, dat het steeds hetzelfde antwoord was: ja, prima, etc... Zelfs van de dingen waarvan ik wist dat hij het verschrikkelijk vond. Het boeide hem gewoon niet. Dat vind ik gewoon vervelend. Je hebt een mening toch niet voor niets?
had je het me toen gevraagd, had ik gezegt dat ik gelukkig was. Als ik nu terug kijk heb ik nog nooit zo'n spijt gehad!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Heb je 8 mooie jaren gehad of niet (nou ja minimaal 7?)
Dan is die 8 jaar nooit voor niks geweest.
Ben je veeleisend dan Muuk?quote:
You never know.quote:
Ey gast, zie het als een (erg harde) leerschool.. Het heeft lang geduurd, maar je bent er een stuk sterker en wijzer uitgekomen!quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:29 schreef Elcaro het volgende:
[..]
had je het me toen gevraagd, had ik gezegt dat ik gelukkig was. Als ik nu terug kijk heb ik nog nooit zo'n spijt gehad!!
Nee, ik denk altijd: "Damn wat ben ik ook een toffe gozer."quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:04 schreef Elcaro het volgende:
[..]
precies..
Waarom? Omdat het uiteindelijk niet blijvend was?quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:29 schreef Elcaro het volgende:
[..]
had je het me toen gevraagd, had ik gezegt dat ik gelukkig was. Als ik nu terug kijk heb ik nog nooit zo'n spijt gehad!!
is goed voor je! Plus dat je veel aardiger bent als je serieus bentquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maar nus is het eng, gister diepe gesprekken en nu weer?![]()
![]()
Ik was ook serieusquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:30 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, ik denk altijd: "Damn wat ben ik ook een toffe gozer."
En ja, dat is serieus. I love myself.
Komt omdat sommige users er niet zijnquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:31 schreef Elcaro het volgende:
[..]
is goed voor je! Plus dat je veel aardiger bent als je serieus bent![]()
nee dat helemaal nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:24 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Maar wat wil je dan? Een persoon die je kunt wantrouwen? Dat lijkt me ook niet goed. Hoewel dat wel net de spanning lijkt te brengen die je in de relatie wil?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:30 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ey gast, zie het als een (erg harde) leerschool.. Het heeft lang geduurd, maar je bent er een stuk sterker en wijzer uitgekomen!
Ah dezelfde fout waar door de meeste mensen ongelukkig wordenquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:32 schreef Ynske het volgende:
wat ik bedoel met spanning in een relatie, spontaniteit, en niet altijd maar deze;fde sleur
en ik wil gewoon mijn eigen dingen kunnen blijven doen
zoals sporten, lezen etc
ik ben er hoorquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:32 schreef Godlike02 het volgende:
Komt omdat sommige users er niet zijn![]()
beetje mosterd na de maaltijd hè? Ik bedoel: je zet bijna al je eigen dromen opzij om die van haar uit te laten komen, en vervolgens maakt ze het juist daarom uitquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waarom? Omdat het uiteindelijk niet blijvend was?
Toen toch leuk gehad? Mooi dan heb je een mooie periode gehad.
Dat valt nog redelijk mee vind ik zelf.quote:
juistquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:36 schreef Godlike02 het volgende:
En op je eigen benen staan en je eigen ding doen is je eigen verantwoordelijkheid.
Ten eerste bij het uitzoeken van een relatie ten tweede om dat in stand te houden.
Kan toch niet snel het probleem zijn van je partner vanaf het begin duidelijk zijn en gewoon je ding blijven doen
Just my 2 cents
Ik heb het gesprek van gisteren gemistquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
You never know.
Je kan tegen hem aanlopen in de AH vanmiddag.
Je kan hem nooit vinden.
Maar nus is het eng, gister diepe gesprekken en nu weer?![]()
![]()
hier was de sit dus omgedraaidquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:36 schreef Elcaro het volgende:
[..]
beetje mosterd na de maaltijd hè? Ik bedoel: je zet bijna al je eigen dromen opzij om die van haar uit te laten komen, en vervolgens maakt ze het juist daarom uit![]()
ja, mooie tijd, echt wel![]()
Dat is jammer dat je zo denkt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:29 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Mooie tijd gehad en daar kan je alleen maar blij mee zijn.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:36 schreef Elcaro het volgende:
[..]
beetje mosterd na de maaltijd hè? Ik bedoel: je zet bijna al je eigen dromen opzij om die van haar uit te laten komen, en vervolgens maakt ze het juist daarom uit![]()
ja, mooie tijd, echt wel![]()
Jij moest zo nodig slapenquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik heb het gesprek van gisteren gemist
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee dat helemaal niet
maar om t ff kort samen te vatten
ik heb een k*t relatie achter de rug, en een k*t jeugd.
ik dacht dat ik mijn ex kon vertrouwen, waarbij ik hem heel veel wat er gebeurt is verteld heb. en dat vertrouwen heeft hij misbruikt
waardoor ik nog minder vertrouwen heb in anderen.
en ik niet snel vertel wat er allemaal gebeurt is
tuurlijk wil ik dat kwijt kunnen in een relatie
, maar daarvoor moet er eerst een goede vertrouwensband zijn
en de kracht van mezelf dat ik t durf te vertellen
ik wil liefde geven en liefde ontvangen
wat ik bedoel met spanning in een relatie, spontaniteit, en niet altijd maar deze;fde sleur
zoals sporten, lezen etc
Verboden moet ik altijd om lachenquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
juist
en als je dat verboden word in een relatie
is t tijd om op te stappen en niet om je te laten intimideren
Dat vind ik heel mooi gezegd, kan ik me prima in vinden. Maar als je het terug leest, valt je dan niet iets op? Je zegt namelijk dat je graag op één golflengte wil zitten met iemand. Dat interpreteer ik als: iemand die een beetje hetzelfde denkt als jij. Ergo: iemand die het dus redelijk snel met je eens is (je zit immers op één golflengte). Et voilá: je hebt een relatie met iemand die heel meegaand is. En dat vindt je juist weer saai. Het is zo tegenstrijdig...quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat valt nog redelijk mee vind ik zelf.
Voorwaarde bij mij is dat hij ten alle tijde gewoon eerlijk en direct is.
Daar hangt vertrouwen aan vast, iets wat je bij mij maar 1x kunt misbruiken.
De rest maakt me niet zoveel uit, die klik moet er zijn, met elkaar kunnen lachen, praten over vanalles, gewoon op eenzelfde golflengte zitten. Het is alleen dat ik misschien iets teveel vrijheid geef, niet snel jaloers ben, dat de ander denkt dat ik ms niet om hem geef. Ik moet af en toe gewoon ff alleen zijn of met vrienden wat doen. Dat verwacht ik ook van hem. Wil niet 24/7 met elkaar samen zitten, want dan is de nieuwigheid er snel vanaf en wordt het snel een sleur.
Wat ik wil is; als ik ergens kom en hij is ook daar, dat ik het gevoel krijg, dat hij denkt :" Damn die is van mij en ik laat dr niet meer gaan". Niet als eigendom, maar dat hij blij is met me, en me liefheeft met al mn rare grillen.
je snapt mquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Liefde geven is bij mij geen probleem, het ontvangen... Daar zit ut um nu juist
Klopt en vanmorgen ook nog verslapen ookquote:
jammer genoeg zijn velen niet meer in staat het mooie van een relatie te zien, maar zijn ze eerder verbitterd ...quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:39 schreef Godlike02 het volgende:
Mooie tijd gehad en daar kan je alleen maar blij mee zijn.
En dat je zelf dingen aan de kant hebt gezet is je eigen verantwoordelijkheid. Ik neem aan dat ze dat niet van je heeft gevraagd. En ook al heeft ze dat gedaan dan had je dat niet moeten accepteren. Maar ja heeft niks met die periode te maken. Toen was het prettig en leuk.
Lijkt me een prettig gevoel dat je in staat bent geweets m langere periode een mooie liefdevolle relatie te hebben, dat je wete dat je iemand lief kan hebben met heel je hart
Komt ook mede doordat ik dat nooit echt geleerd heb.quote:
Dat zie je verkeerd.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:40 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Dat vind ik heel mooi gezegd, kan ik me prima in vinden. Maar als je het terug leest, valt je dan niet iets op? Je zegt namelijk dat je graag op één golflengte wil zitten met iemand. Dat interpreteer ik als: iemand die een beetje hetzelfde denkt als jij. Ergo: iemand die het dus redelijk snel met je eens is (je zit immers op één golflengte). Et voilá: je hebt een relatie met iemand die heel meegaand is.
Of zie ik het helemaal verkeerd nu?
Ik heb 5 jaar lang in een dergelijke relatie gezeten. En wel aan de verkeerde kantquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:26 schreef Mukie het volgende:
[..]
ikke 4
In het begin was het gewoon lekker, alles liep, nooit ruzie, beide hopeloos verliefd.
Maar later merkte ik gewoon dat als ik iets aankaartte om te gaan doen of wat dan ook, dat het steeds hetzelfde antwoord was: ja, prima, etc... Zelfs van de dingen waarvan ik wist dat hij het verschrikkelijk vond. Het boeide hem gewoon niet. Dat vind ik gewoon vervelend. Je hebt een mening toch niet voor niets?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:42 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Ik heb 5 jaar lang in een dergelijke relatie gezeten. En wel aan de verkeerde kant![]()
Tegenwoordig ben ik het toch anders gaan inzien.
Ben vanuit mijn jeugd altijd al te gemakkelijk geweest.
Nu ik veel zekerder van mezelf ben en mijn eigen accepteer is voor mij mijn eigen mening veel belangrijker geworden.
Er is dus nog hoop voor me!
truequote:Op dinsdag 6 september 2005 11:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Lijkt me een prettig gevoel dat je in staat bent geweets m langere periode een mooie liefdevolle relatie te hebben, dat je wete dat je iemand lief kan hebben met heel je hart
weet je,quote:
Golflengte qua denken en doen is niet klakkeloos aanvaarden wat de ander zegtquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:40 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Dat vind ik heel mooi gezegd, kan ik me prima in vinden. Maar als je het terug leest, valt je dan niet iets op? Je zegt namelijk dat je graag op één golflengte wil zitten met iemand. Dat interpreteer ik als: iemand die een beetje hetzelfde denkt als jij. Ergo: iemand die het dus redelijk snel met je eens is (je zit immers op één golflengte). Et voilá: je hebt een relatie met iemand die heel meegaand is.
Of zie ik het helemaal verkeerd nu?
Zo herkenbaarquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee dat helemaal niet
maar om t ff kort samen te vatten
ik heb een k*t relatie achter de rug, en een k*t jeugd.
ik dacht dat ik mijn ex kon vertrouwen, waarbij ik hem heel veel wat er gebeurt is verteld heb. en dat vertrouwen heeft hij misbruikt
waardoor ik nog minder vertrouwen heb in anderen.
en ik niet snel vertel wat er allemaal gebeurt is
tuurlijk wil ik dat kwijt kunnen in een relatie
, maar daarvoor moet er eerst een goede vertrouwensband zijn
en de kracht van mezelf dat ik t durf te vertellen
ik wil liefde geven en liefde ontvangen
zoals sporten, lezen etc
het is je vergevenquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:44 schreef Godlike02 het volgende:
dat tikken van me gaat lekker
Ik heb geen zin om terug te lezen en elke keer die tikfouten er uit te halen
boeiend.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:44 schreef Godlike02 het volgende:
duidelijkquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:44 schreef Mukie het volgende:
[..]
Golflengte qua denken en doen is niet klakkeloos aanvaarden wat de ander zegt
Bvb en dit is iets heel eenvoudigs: Mijn relatie met een andere it-er ging meer gemakkelijk dan met een automonteur. Ik wil het soms over mn werk hebben en dan is het fijn als die ander er iets vanaf weet. (werk)
Een SP-er met een VVD-er gaat ook niet echt samen bvb. (Politiek)
Een exacte kopie van mezelf zou ik verschikkelijk vinden. Het zijn de kleine verschillen die me aantrekken in de ander.
Het is duidelijk wat je schrijft hoorquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:44 schreef Godlike02 het volgende:
verbieden is nogal sterk, maar je mag als partner toch wel een mening hebben omtrent bepaalde zaken. Zo heb ik niet graag dat als ik met hem meerij hij doorpeert tot 180 km/h, zo heb ik niet graag dat hij zich een motor aanschaft, want ik vind dat nu eenmaal gevaarlijk, en ik heb er een familielid aan verloren.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:40 schreef Godlike02 het volgende:
Verboden moet ik altijd om lachen![]()
En dat is het dus idd tijd om weg te gaan, die eerste die mij wat verbied die moet ik nog tegen komen
Dank uquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:45 schreef Mukie het volgende:
[..]
Het is duidelijk wat je schrijft hoor![]()
tja een mening hebben en die iemand anders opleggen of uitleggen is toch een groot verschil.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:45 schreef petitlapin het volgende:
[..]
verbieden is nogal sterk, maar je mag als partner toch wel een mening hebben omtrent bepaalde zaken. Zo heb ik niet graag dat als ik met hem meerij hij doorpeert tot 180 km/h, zo heb ik niet graag dat hij zich een motor aanschaft, want ik vind dat nu eenmaal gevaarlijk, en ik heb er een familielid aan verloren.
zo wil ik ook dat hij een deel van de opvoeding van dit kind op zich neemt, als hij dat niet doet, zal ik het hem zeker zeggen.
'verbieden' doe ik niet, uiteindelijk doet hij met zijn leven wat hij wil, maar ik zeg wel heel duidelijk wat ik NIET graag heb, als sommigen dat als een verbod bestempelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |