quote:Op dinsdag 6 september 2005 08:43 schreef fembol het volgende:
Ynske: tegen wie of wat heb jij vannacht aan gelegen?
ga ik je toch teleurstellenquote:Op dinsdag 6 september 2005 08:44 schreef fembol het volgende:
[..]
![]()
Ben nameljk gek op sappige details!
Jammer, een beetje detail is nooit verkeerd om te horenquote:Op dinsdag 6 september 2005 08:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
ga ik je toch teleurstellen
ik ga geen sappige details met je delen
Aaaah! 1 detail graag!quote:Op dinsdag 6 september 2005 08:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
ga ik je toch teleurstellen
ik ga geen sappige details met je delen
* Ynske heeft met bas in haar armen geslapen
Bas de teddy beer?quote:Op dinsdag 6 september 2005 08:47 schreef fembol het volgende:
[..]
Aaaah! 1 detail graag!
wie of wat is Bas??
hahahahhahaquote:Op dinsdag 6 september 2005 08:47 schreef fembol het volgende:
[..]
Aaaah! 1 detail graag!
wie of wat is Bas??
In dat geval lag ik vannacht in bed met Bono!quote:Op dinsdag 6 september 2005 08:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
hahahahhaha
Bas is een knuffel die van mijn hond geweest is...
Misschien wilde ze dat wel geheim houden!quote:Op dinsdag 6 september 2005 08:49 schreef babus het volgende:
[..]
Nou dan was ze nu wel wat vrolijker en had ze het ons wel verteld...![]()
Das eerder een naam voor een dildoquote:Op dinsdag 6 september 2005 08:49 schreef fembol het volgende:
[..]
In dat geval lag ik vannacht in bed met Bono!
quote:Op dinsdag 6 september 2005 08:50 schreef fembol het volgende:
[..]
Misschien wilde ze dat wel geheim houden!
en de hond van kennissenquote:
Hahaha!!quote:
en die is?quote:Op dinsdag 6 september 2005 08:55 schreef fembol het volgende:
[..]
Hahaha!!
Zondagmiddag paste ik op mijn neefje van 1,5. Ik had een zonnebril op: zegt ie: BONO!!
![]()
(hij kan al bomen, mamma, opa, oma, papa, koeien zeggen..... en dus nu ook bono! Het wordt trouwens wel tijd dat ie mijn naam leert!)
Jep!quote:Op dinsdag 6 september 2005 08:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
en die is?
waarschijnlijk te moeilijk voor die kleine
ow godquote:
Ja maar kleine jongetjes mogen geen Kut zeggen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 08:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
ow god
dan is KutNewbie makkelijker uit te spreken hoor
Valt wel mee toch?quote:Op dinsdag 6 september 2005 08:59 schreef babus het volgende:
Het is wel rustig deze ochtend....
Zeg je Piep tegen mijn neefje zegt ie: Muis!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 08:59 schreef Ynske het volgende:
hahahaha was net ff wat uit mijn tas aan t pakken
zie ik dat Piep in mijn tas ligt
Piep, is een pluchen piepbot van de hond
Ah... het was gisteren een saaie avond op tv!quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:01 schreef Ynske het volgende:singles rulez
6. Mukie 163
8. Ynske 159
9. Godlike02 140
juist nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:02 schreef fembol het volgende:
[..]
Ah... het was gisteren een saaie avond op tv!
Waar baseer je die cijfer op??quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:01 schreef Ynske het volgende:singles rulez
6. Mukie 163
8. Ynske 159
9. Godlike02 140
Een saaie dag op het werk?quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
juist niet
ik ben gisteravond gaan rennen, douchen en slapen om half 11...
Ik slipe potdikkie pas om 12 uur :Squote:Op dinsdag 6 september 2005 09:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
juist niet
ik ben gisteravond gaan rennen, douchen en slapen om half 11...
je staat laag vandaag, met je posts van gister...quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:04 schreef Pheno het volgende:
En? Iemand al single af?
Nee, ik heb gesport. De buik moet wegquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:02 schreef fembol het volgende:
[..]
Ah... het was gisteren een saaie avond op tv!
Ik ook: terrasje!quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:04 schreef babus het volgende:
[..]
Ik slipe potdikkie pas om 12 uur :S
MOrguh Pheno!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:04 schreef Pheno het volgende:
En? Iemand al single af?
Ik had gisteren niet eens zin om te posten eigenlijkquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
je staat laag vandaag, met je posts van gister...
overduidelijk een cursus gegeven
Dat ga ik vanaaf doen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik heb gesport. De buik moet weg
quote:
Doe es vertellen?!?quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:05 schreef babus het volgende:
[..]
MOrguh Pheno!!
Ik ben in de goede richting aan het gaan. Alles gaat zeer voorspoedig...
Daar heb ik nou ook een beetje last van.....Seks is daar een goeie oplossing voorquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
vanaaf weer sportenquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is echt een te lang verhaal. Maar om te beginnen is het mijn ex die ik gisteren weer heb gesproken.quote:
Een verhaal is nooit te lang!quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:08 schreef babus het volgende:
[..]
Is echt een te lang verhaal. Maar om te beginnen is het mijn ex die ik gisteren weer heb gesproken.
Het gaat me niet snel genoeg, ik woon nog niet samenquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:06 schreef babus het volgende:
[..]
Daar heb ik nou ook een beetje last van.....Seks is daar een goeie oplossing voor![]()
En bilnaden!quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:09 schreef fembol het volgende:
[..]
Ben gek op sappige details, dat weet je!
En dan met zo'n voorbinddildo die bouwvakker uitwonenquote:
Nou goed, ze stelde gisteren voor om te blijven eten. Ik had haar namelijk gisteren van der werk naar huis gebracht. Maar helaas had ik al iets andere plannen. Ik spreek haar de laatste tijd helaas een beetje te weinig maar zodra ik haar spreek is het atijd wel weer gezellig. Dat merkte zij ook gisteren weer en vroeg me gelijk of ik bleef slapen. Mij gedachten waren natuurlijkquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:09 schreef fembol het volgende:
[..]
Een verhaal is nooit te lang!
Vertel!!
Ben gek op sappige details, dat weet je!
Wat een perverse geest heb jij zeg!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan met zo'n voorbinddildo die bouwvakker uitwonen
Ik heb geen geest, ik ben alleen perversquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:14 schreef fembol het volgende:
[..]
Wat een perverse geest heb jij zeg!!
snapt dat er een rel wordt uitgelokt...
Maar het biedt perspectieven!quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:14 schreef babus het volgende:
[..]
Nou goed, ze stelde gisteren voor om te blijven eten. Ik had haar namelijk gisteren van der werk naar huis gebracht. Maar helaas had ik al iets andere plannen. Ik spreek haar de laatste tijd helaas een beetje te weinig maar zodra ik haar spreek is het atijd wel weer gezellig. Dat merkte zij ook gisteren weer en vroeg me gelijk of ik bleef slapen. Mij gedachten waren natuurlijkMaar helaas moest ik sowieso nog naar huis en kwam het eigenlijk niet goed uit.
![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen geest, ik ben alleen pervers
Ik heb nog geen klachten gekregenquote:
klacht is ongegrond verklaard, en daarmee afgewezenquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:17 schreef fembol het volgende:
[..]
Dan wil ik bij deze een klacht indienen!
Objection your Honour!quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
klacht is ongegrond verklaard, en daarmee afgewezen
Praat met mijn advocaatquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:17 schreef fembol het volgende:
[..]
Dan wil ik bij deze een klacht indienen!
Ckers te weten. Alleen er speelt nog meer. Ik heb namelijk ook sinds kort contact met een vriendin van een vriend van mij. Die blijkt na 4 jaar haar vriend niet echt zo leuk meer te vinden maar ze zit nog een beetje met het beeindigen van de relatie. Wel kon ze me vertellen mij harstikke leuk te vinden en zaterdag wat af te spreken en dan vervolgens zelfs te blijve slapenquote:
Ik doe geen perverse dingen met mijn advocaatquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:19 schreef fembol het volgende:
[..]
Die is waarschijnlijk net zo pervers als jij!
Condom time!quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:19 schreef babus het volgende:
[..]
Ckers te weten. Alleen er speelt nog meer. Ik heb namelijk ook sinds kort contact met een vriendin van een vriend van mij. Die blijkt na 4 jaar haar vriend niet echt zo leuk meer te vinden maar ze zit nog een beetje met het beeindigen van de relatie. Wel kon ze me vertellen mij harstikke leuk te vinden en zaterdag wat af te spreken en dan vervolgens zelfs te blijve slapen![]()
Zo, die weet wat ze wil.quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:19 schreef babus het volgende:
[..]
Ckers te weten. Alleen er speelt nog meer. Ik heb namelijk ook sinds kort contact met een vriendin van een vriend van mij. Die blijkt na 4 jaar haar vriend niet echt zo leuk meer te vinden maar ze zit nog een beetje met het beeindigen van de relatie. Wel kon ze me vertellen mij harstikke leuk te vinden en zaterdag wat af te spreken en dan vervolgens zelfs te blijve slapen![]()
quote:
dat wil nog niets zeggenquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:19 schreef babus het volgende:
[..]
Dat kan je wel stellen ja. Echt heel pittig. Ze weet zelfs al wat ze aan doet die nacht....quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:23 schreef fembol het volgende:
[..]
Zo, die weet wat ze wil.
Pittig wijfie!
Dat wil ook niet veel zeggen, het is 's avonds warm, ik heb ook niet veel aanquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:24 schreef babus het volgende:
[..]
Dat kan je wel stellen ja. Echt heel pittig. Ze weet zelfs al wat ze aan doet die nacht....
niet veel
Ze wil je neuken! Dat is duidelijk!quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:24 schreef babus het volgende:
[..]
Dat kan je wel stellen ja. Echt heel pittig. Ze weet zelfs al wat ze aan doet die nacht....
niet veel
Nee daar hebben jullie allemaal gelijk in maar als je weet wat voor stoute gesprekken we gisteren avond hebben gehadquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat wil ook niet veel zeggen, het is 's avonds warm, ik heb ook niet veel aan
zeker moet je voorzichtig zijnquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:24 schreef fembol het volgende:
[..]
Bij Ynske wil niets iets zeggen en moet je altjd voorzichtig zijn.
Ynske heeft gelijk!![]()
Kut voor jequote:Op dinsdag 6 september 2005 09:23 schreef babus het volgende:
[..]cker alleen k weet echt niet wat ik moet doen. Als ik alles op een rijtje zet moet ik kiezen tussen 3 dames. Dat is echt een moeilijke keuze
![]()
vertel...quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:26 schreef babus het volgende:
[..]
Nee daar hebben jullie allemaal gelijk in maar als je weet wat voor stoute gesprekken we gisteren avond hebben gehad![]()
Ze had gedronken, was geil en nu is ze weer nuchter en een vriezerquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:26 schreef babus het volgende:
[..]
Nee daar hebben jullie allemaal gelijk in maar als je weet wat voor stoute gesprekken we gisteren avond hebben gehad![]()
tranceptorquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kut voor je![]()
Er zijn hier vast singles die je tweede en derde alternatief even willen checken
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |