Nee iemand dingen verbieden snap ik geen reet van.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Verboden moet ik altijd om lachen![]()
En dat is het dus idd tijd om weg te gaan, die eerste die mij wat verbied die moet ik nog tegen komen
De ene relatie van een x aantal jaren kan ook minder voorstellen dan een relatie van 'slechts' 1,5 jaar.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
weet je,
menig een kan niet eens meer spreken van ik heb een echte relatie gehad op onze leeftijd
langer als een paar maanden houden ze het inet vol
hier was het dik 1,5 jaar, daar was ik trots op
maar eigenlijk stelt het helemaal niets voor
hoe krijg je het toch altijd voor mekaarquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:49 schreef Mukie het volgende:
lama
I knowquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoe krijg je het toch altijd voor mekaar
te perfect Muuk....quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:49 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nee iemand dingen verbieden snap ik geen reet van.
Dingen die je doet voor je aan de relatie begon, moeten in principe ook tijdens de relatie kunnen.
Als meneer wilt uitgaan met de jongens, have fun en laat me weten of ik je moet ophalen als ik niet ook uitga
Ik ben zo iemand die geen lange relatie heeft gehad.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
weet je,
menig een kan niet eens meer spreken van ik heb een echte relatie gehad op onze leeftijd
langer als een paar maanden houden ze het inet vol
hier was het dik 1,5 jaar, daar was ik trots op
maar eigenlijk stelt het helemaal niets voor
zekersquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:49 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
De ene relatie van een x aantal jaren kan ook minder voorstellen dan een relatie van 'slechts' 1,5 jaar.
Maar een paar maanden stelt echt helemaal niets voor. Hoewel je dat inderdaad wel veel ziet/hoort.
niet helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:49 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
De ene relatie van een x aantal jaren kan ook minder voorstellen dan een relatie van 'slechts' 1,5 jaar.
Maar een paar maanden stelt echt helemaal niets voor. Hoewel je dat inderdaad wel veel ziet/hoort.
Ik ben er van overtuigd dat als je de juiste ontmoet dat vanzelf wel komtquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:51 schreef fembol het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand die geen lange relatie heeft gehad.
Ik vind het heel eng en gevaarlijk om mijn gevoelens te tonen en mij over te geven.
Ben namelijk al genoeg gekwetst en voor paal gezet door anderen in mijn leven.
rofl nee een paar wekenquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
zekers
maar wat ik bedoel is idd dat mensen spreken over een lange relatie. en dan vraaag je naar de duur
5mnd
voor mij is dat idd de manier waarop ik tegen een relatie aankijkquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:49 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nee iemand dingen verbieden snap ik geen reet van.
Dingen die je doet voor je aan de relatie begon, moeten in principe ook tijdens de relatie kunnen.
Als meneer wilt uitgaan met de jongens, have fun en laat me weten of ik je moet ophalen als ik niet ook uitga
idd... Pheno zal wel balenquote:
Blijkbaar, want sommigen zien dat als vrijkaartje om vreemd te gaanquote:
hee... zoiets wilde ik ook net zeggenquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:51 schreef Mukie het volgende:
[..]
niet helemaal mee eens.
Ik heb een relatie gehad van in totaal 10 maanden en die heeft meer voorgesteld dan die van 4 jaar.
Het was een relatie die meer passie had, meer leefde enzo. Heeft ook lnager geduurd voor ik daar overheen was dan met die van 4j
Vast wel, ware het niet dat het wel heel eng is om te zeggen wat je voelt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:52 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat als je de juiste ontmoet dat vanzelf wel komt![]()
ik ben iets meer dan drie jaar samen, en ik ken mijn vriend al 7 jaar, en ik vind het nog niets voorstellenquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:51 schreef Ynske het volgende:
zekers
maar wat ik bedoel is idd dat mensen spreken over een lange relatie. en dan vraaag je naar de duur
5mnd
preventief ruimen die eikel...quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:52 schreef Mukie het volgende:
[..]
Blijkbaar, want sommigen zien dat als vrijkaartje om vreemd te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |