abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30356851
quote:
Op woensdag 7 september 2005 16:03 schreef Hik het volgende:
Ja sorry, ik zal dan eindelijk maar eens uit de kast komen: ik val óók op Hollanders...
Grootse openbaringen in TRV
pi_30357058
TRV zal nooit meer hetzelfde zijn...
  woensdag 7 september 2005 @ 16:32:51 #103
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_30357214
Sorry dat ik jullie wereldbeeld zo schokkend verander, zomaar op een doordeweekse dinsdag...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_30357391
Jaja, met sorry zeggen kom je er niet jongedame.

Ik zit hier verdorie helemaal trillend en zwetend op m'n stoel.

Of heb ik toch malaria opgelopen...?
pi_30357393
quote:
Op woensdag 7 september 2005 16:32 schreef Hik het volgende:
Sorry dat ik jullie wereldbeeld zo schokkend verander, zomaar op een doordeweekse dinsdag...
't is al woensdag
pi_30357409
quote:
Op woensdag 7 september 2005 16:38 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

't is al woensdag
Moet je nagaan...
pi_30357448
quote:
Op woensdag 7 september 2005 16:38 schreef k_man het volgende:
Jaja, met sorry zeggen kom je er niet jongedame.

Ik zit hier verdorie helemaal trillend en zwetend op m'n stoel.
pi_30357569
Proost! *hips!*
pi_30357754
Ik zit me net te bedenken dat ik al vanaf 09.45 naar dit beeldscherm zit te turen....dat schijnt slecht te zijn voor de ogen.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_30357811
quote:
Op woensdag 7 september 2005 16:43 schreef k_man het volgende:
Proost! *hips!*
En nu je het aankan, wil ik je deze ook niet onthouden:
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 11:11 schreef Hik het volgende:
(...)
1. Ik bén een meissie, ik héb geen meissie
(...)
sorry Hik, deze was te leuk om niet hier te quoten
pi_30357879
quote:
Op woensdag 7 september 2005 16:48 schreef Jaguarized het volgende:
Ik zit me net te bedenken dat ik al vanaf 09.45 naar dit beeldscherm zit te turen....dat schijnt slecht te zijn voor de ogen.
Dus? das nog niet eens een hele werkdag... hopelijk heb je wel een LCD/TFT scherm...
  woensdag 7 september 2005 @ 16:53:54 #112
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_30357915
Gut, het is inderdaad woensdag...
quote:
Op woensdag 7 september 2005 16:50 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

En nu je het aankan, wil ik je deze ook niet onthouden:
[..]

sorry Hik, deze was te leuk om niet hier te quoten
Voor de mensen die het nog niet doorhadden...

ROZE SOKJES!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_30357939
quote:
Op woensdag 7 september 2005 16:53 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Dus? das nog niet eens een hele werkdag... hopelijk heb je wel een LCD/TFT scherm...
Laptop.
pi_30358005
quote:
Op woensdag 7 september 2005 16:53 schreef Hik het volgende:
Gut, het is inderdaad woensdag...
[..]

Voor de mensen die het nog niet doorhadden...

ROZE SOKJES!
Die ben je aan het breien? Hoe lang nog? Heb je echofoto's?

vandaag is niets meer te gek hier in TRV
pi_30358089
quote:
Op woensdag 7 september 2005 16:54 schreef Jaguarized het volgende:
Laptop.
En nog wel iets nuttigs gedaan?
pi_30358157
quote:
Op woensdag 7 september 2005 16:58 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

En nog wel iets nuttigs gedaan?
Zeker, ik ben een essay aan het schrijven over information retrieval + systems. Erg interessant tot nu toe. Heb 2 maand terug een soortgelijke essay geschreven maar dan over ERP, Enterprise Resource Planning.
  woensdag 7 september 2005 @ 17:01:04 #117
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_30358194
quote:
Op woensdag 7 september 2005 08:11 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Neefjes en zo zijn ook altijd een goed excuus om naar Artis te gaan. Niet dat ik een excuus nodig heb. Twee jaar terug had ik nog een jaarkaart.
Het enige nadeel was dat dat mannetje overal z'n handjes door de tralies stak. Aangezien z'n vader en moeder op het terras bleven zitten, wegens een overdosis Artis de laatste jaren, werd ik behoorlijk nerveus als hij weer eens op een randje stond of probeerde een krokodil te lokken..

Maar Artis is wel flink opgeknapt, de laatste keer dat ik er was kreeg ik af en toe de neiging om een appel of stuk vlees te gooien naar sommige beesten omdat ze ( en hun verblijven) er zo slecht uitzagen!
"the same sun that melts the wax, hardens the clay"
  woensdag 7 september 2005 @ 17:06:04 #118
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_30358357
Tja als blonde vrouw heb je tegenwoordig niet meer zoveel te kiezen:
quote:
Mannen prefereren brunettes
AMSTERDAM - Lange blonde lokken waren decennialang het schoonheidsideaal maar de moderne man heeft het nu gehad met blondines. Brunettes genieten nu de voorkeur.

Mannen prefereren brunettes

Blond haar werd altijd gezien als symbool van jeugdigheid, maar mannen stellen tegenwoordig andere eisen, zo concluderen onderzoekers van de universiteit van Londen. Ze legden 1500 mannen een drietal foto's voor van dezelfde vrouw, met drie verschillende haarkleuren. De deelnemers werd vervolgens gevraagd om puur op basis van uiterlijk een profielschets van de vrouw te geven. De brunette werd door iets meer dan de helft van de mannen het aantrekkelijkst gevonden, en werd daarbij door 81 procent als onafhankelijk en intelligent omschreven. De blondine werd door de mannen betiteld als vriendelijk, maar afhankelijk. Een roodharige vrouw komt volgens de ondervraagden intelligent over, maar ze wordt daarnaast afgeschilderd als een zenuwpees.

Dat het ideaalbeeld van de blondine wordt verdrongen, merken ook leveranciers van haarkleurproducten. "We zien een lichte tendens dat vrouwen bij haarkleuring steeds meer neigen naar bruintinten. Ook in onze collectie neemt het bruin toe", zegt een woordvoerster van l'Oreal Nederland.
pi_30358439
zo concluderen onderzoekers van de universiteit van Londen

tja, als je in Engeland moet kiezen tussen de gemiddelde blondo en brunette ....
  woensdag 7 september 2005 @ 17:17:52 #120
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_30358762
quote:
Op woensdag 7 september 2005 17:08 schreef DutchTrain het volgende:
zo concluderen onderzoekers van de universiteit van Londen

tja, als je in Engeland moet kiezen tussen de gemiddelde blondo en brunette ....
Eerlijk gezegd vind ik engelse vrouwen wel leuk..... Je hebt naast de standaard Salou-dames een heleboel leuke en slimme Engelse vrouwen. Ik hou wel van vrouwen die 'cheery' en 'opiniated' zijn.
Daarnaast vind ik de meeste Engelse dames grappiger dan hun Nederlandse equivalenten!

pi_30358867
quote:
Op woensdag 7 september 2005 17:17 schreef Litman het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik engelse vrouwen wel leuk..... Je hebt naast de standaard Salou-dames een heleboel leuke en slimme Engelse vrouwen. Ik hou wel van vrouwen die 'cheery' en 'opiniated' zijn.
Daarnaast vind ik de meeste Engelse dames grappiger dan hun Nederlandse equivalenten!

ja, kan ik me zeker iets bij voorstellen, maar waarom dragen ze nou altijd van die verschrikkelijke kleding?

Overigens is London zeker geen vergelijk met de rest van Engeland.. en natuurlijk al helemaal niet met Ierland of Schotland
  woensdag 7 september 2005 @ 17:28:50 #122
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_30359124
quote:
Op woensdag 7 september 2005 17:21 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

ja, kan ik me zeker iets bij voorstellen, maar waarom dragen ze nou altijd van die verschrikkelijke kleding?
Volgens mij is het "bloemetjesjurk- handtasje op de grond en in een kringetje dansen met vriendinnen' ook in Engeland wel een beetje voorbij.
quote:
Overigens is London zeker geen vergelijk met de rest van Engeland.. en natuurlijk al helemaal niet met Ierland of Schotland
Nee er is inderdaad een behoorlijk verschil tussen de 'Sloane Rangers' uit London en vrouwen uit de rest van Engeland.

pi_30359206
quote:
Op woensdag 7 september 2005 16:56 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Die ben je aan het breien? Hoe lang nog? Heb je echofoto's?

vandaag is niets meer te gek hier in TRV
Hik is zwanger! En niet eens van UIO!

als dit geen vette roddels oplevert...
pi_30359526
Wat gaan jullie eten vanavond? Hier staat een lekkere BBQ op het menu. Het is er mooi weer voor!
pi_30359632
quote:
Op woensdag 7 september 2005 17:28 schreef Litman het volgende:
Volgens mij is het "bloemetjesjurk- handtasje op de grond en in een kringetje dansen met vriendinnen' ook in Engeland wel een beetje voorbij.
I wish... kwam laatst op een bruiloft een Engelse kennis tegen... de bloemetjesjurk had ze nog steeds en de handtas ook... alleen de jurk had een decolleté tot ongeveer net onder d'r navel, daar waar eigenlijk ook al meteen weer de onderkant van het geheel was.
En handtas was uiteraard een Luis Vuitton nepperd.

niet voor niets dat Engelse vrijgezellenfeesten uit steeds meer steden in Europa geweerd worden
pi_30359662
quote:
Op woensdag 7 september 2005 17:41 schreef Jaguarized het volgende:
Wat gaan jullie eten vanavond? Hier staat een lekkere BBQ op het menu. Het is er mooi weer voor!
Gebakken aardappeltjes, fruitsalade en kip voor zover ik mij de inhoud van mijn koelkast goed herinner
pi_30359663
quote:
Op woensdag 7 september 2005 17:41 schreef Jaguarized het volgende:
Waarschijnlijk een goede diepvriesmaaltijd...
pi_30359686
quote:
Op woensdag 7 september 2005 17:45 schreef k_man het volgende:

[..]

Waarschijnlijk een goede diepvriesmaaltijd...
Zijn er ook slechte dan?
pi_30359690
quote:
Op woensdag 7 september 2005 17:45 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Gebakken aardappeltjes, fruitsalade en kip voor zover ik mij de inhoud van mijn koelkast goed herinner
Ah je bent zo'n daily shopper?
pi_30359733
quote:
Op woensdag 7 september 2005 17:46 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Zijn er ook slechte dan?
Ongetwijfeld.
pi_30359774
quote:
Op woensdag 7 september 2005 17:46 schreef Jaguarized het volgende:
Bij gebrek aan een vriesvak en vanwege de nabijheid van 2 supermarkten op loopafstand, shop ik normaal gesproken dagelijks. Alleen gisteren eens gelijk voor twee dagen gehaald
  woensdag 7 september 2005 @ 17:49:27 #132
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_30359779
quote:
Op woensdag 7 september 2005 17:44 schreef DutchTrain het volgende:

niet voor niets dat Engelse vrijgezellenfeesten uit steeds meer steden in Europa geweerd worden
Ze moeten inderdaad tegenwoordig hun heil al zoeken in Budapest en Praag, daar zijn ze nog wél blij met die stag-parties.
pi_30360051
quote:
Op woensdag 7 september 2005 17:49 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Bij gebrek aan een vriesvak en vanwege de nabijheid van 2 supermarkten op loopafstand, shop ik normaal gesproken dagelijks. Alleen gisteren eens gelijk voor twee dagen gehaald
Zonder vriesvak.... gelukkig ben ik recent de tevreden bezitter geworden van een vrieskistje.
ijs... jummie!

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2005 17:58:51 ]
pi_30360105
quote:
Op woensdag 7 september 2005 17:58 schreef k_man het volgende:
Zonder vriesvak.... gelukkig ben ik recent de tevreden bezitter geworden van een vrieskistje.
ijs... jummie!
Wel een klein vriesvakje in de koelkast, maar gebruik ik bijna nooit.

En ijs eet ik alleen bij de echte Italiaan
pi_30360137
Snob!
pi_30360162
Bovendien trekken die Italianen na de herfst massaal weg.
pi_30360272
quote:
Op woensdag 7 september 2005 18:01 schreef k_man het volgende:
Bovendien trekken die Italianen na de herfst massaal weg.
In de winter eet je maar erwtensoep, zuurkool en worst... geen italiaans ijs
pi_30361271
Nog meer voer voor roddels:
quote:
Op woensdag 7 september 2005 18:40 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik heb best wel contact met slimme en leuke meiden via msn. (zelfs bijvoorbeeld Liejannuh, de peettante van travel) maar daar blijft het dan ook bij.
pi_30362153
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 21:08 schreef k_man het volgende:
Shit, ik ben Den Haag Sculptuur vergeten. Kzie net dat het tot zondag was.

Had je dat niet ff kunnen zeggen Liejannuh?
Ik ben het ook vergeten!
Wat erg!
pi_30362161
quote:
Op woensdag 7 september 2005 17:17 schreef Litman het volgende:

[..]

Engelse vrouwen hebben inderdaad wel humor en ze weten van aanpakken. Zolang het niet van die Salou-snolletjes zijn zit je zeker goed met een leuke Engelse vrouw.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30362342
Nog een reden om naar Emmen te gaan:
quote:
Pantserkrokodilletjes uit ei in Emmen

EMMEN - In Dierenpark Emmen zijn woensdag zeven pantserkrokodilletjes uit hun ei gekropen. Dat is volgens de dierentuin uniek omdat het krokodillenpaar in Emmen het enige in Europa is dat voor nakomelingen zorgt. De eieren zijn bovendien zonder broedmachine uitgekomen.

Omdat het waterbassin in het Afrikahuis van het park niet geschikt is voor jongen, zijn die naar een andere ruimte gebracht om te groeien. Daarop moest de afstand tussen de krokodillenouders en de bezoekers iets groter worden gemaakt. Het duo reageerde agressief en sprong uit het water om naar de bezoekers te happen.
Als het kroost groter is, worden de diertjes met hun ouders herenigd. Pantserkrokodillen leven in het wild in tropisch West- en Midden-Afrika.
Schni-Schna-Schnappie
pi_30362573
quote:
Op woensdag 7 september 2005 07:14 schreef YPPY het volgende:
IJsjes in Rome is ook goed natuurlijk.
Blue Ice gelateria, zit vlakbij de Trevi Fontein. Als je vanaf die ene hoofdstraat naar de Trevi Fontein loopt, dan kom je er langs. Geweldig lekker ijs!
pi_30362813
quote:
Op woensdag 7 september 2005 18:42 schreef DutchTrain het volgende:
Nog meer voer voor roddels:
[..]

HIj noemt me slim!
En leuk!
Wow!
pi_30363321
Ik heb momenteel even niks te melden hier.
pi_30363587
quote:
Op woensdag 7 september 2005 19:44 schreef k_man het volgende:
Ik heb momenteel even niks te melden hier.
sprakeloos ?

mensen, komt dat zien, we hebben k_man stil gekregen
pi_30364315
pi_30364403
Is Flipsen hier nog gesignaleerd?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30364628
quote:
Op woensdag 7 september 2005 20:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Is Flipsen hier nog gesignaleerd?
vanochtend om 11.13 nog
pi_30364662
Ik heb namelijk een vraag voor hem.
  Moderator woensdag 7 september 2005 @ 20:42:23 #150
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_30365532
quote:
Op woensdag 7 september 2005 17:46 schreef Jaguarized het volgende:
Die coupé doet me ergens aan denken. Meer specifiek, een ander Brits merk. Maar wel
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')