Misschien ben je op de vakantie "losser", omdat je denkt "ik zie ze toch nooit meer terug".quote:Op woensdag 7 september 2005 18:08 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik heb met sommige meiden best leuke gesprekken op msn, maar daar blijft het meestal bij, op vakantie is het contact veel gemakkelijker lijkt het altijd wel...
Je wordt steeds simpeler in je topics...je hoogtij dagen liggen ver achter je...zie dit in en ga wat anders doen....quote:Op woensdag 7 september 2005 17:52 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Contact leggen met slimme meiden, met Nederlandssprekde dames echter bijft het meer bij een . Hoi hallo relatie... vonken die overslaan komen alleen bij anderssprekenden, het liefst meiden die ook niet zo goed Engels spreken.. Zou dit kunnen omdat ik in het Nederlands een saaie lul ben, terwijl in een andere taal minder opvalt omdat de meiden toch niet verstaan wat voor een onzin ik uitkraam?? Wie herkent dit? Ik ben ook niet erg knap en heb een karig loon, maar dat zou niet uit moeten maken bij anderstaligen.
Op vakantie is het makkelijker contact leggen met mensen die ook op vakantie zijn bedoel je?quote:Op woensdag 7 september 2005 18:08 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik heb met sommige meiden best leuke gesprekken op msn, maar daar blijft het meestal bij, op vakantie is het contact veel gemakkelijker lijkt het altijd wel...
Juistem.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:58 schreef DutchTrain het volgende:
een reciprocale tensieboog
Misschien ligt het eraan dat je je in het buitenland op straat en in de kroeg begeeft, terwijl je in het dagelijks leven de godganse dag zit te vegeteren op Fok of MSN?quote:Op woensdag 7 september 2005 18:40 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik heb best wel contact met slimme en leuke meiden via msn. (zelfs bijvoorbeeld Liejannuh, de peettante van travel) maar daar blijft het dan ook bij.
Misschien wel door de NLse hokjes cultuur... oh je bent dat, je draagt dit, je werkt daar.. het schiet allemaal niet op hier.. op een of andere manier hebben ze dat minder in het buitenland en vallen de meiden gewoon op een leuke gozer ipv een zware mierenneuk scan (oh nike drager, oh kale kop, oh zwart haar zeker een aggresieve Marokkaan, oh witte sokken dat kan echt niet..) in het buitenland ben je eerder die koele gozer uit NL ipv el buitenlander of nike drager/gabber of welke hokje dan ook ongeacht wat je draagt of hoe je eruit ziet.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:52 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Contact leggen met slimme meiden, met Nederlandssprekde dames echter bijft het meer bij een . Hoi hallo relatie... vonken die overslaan komen alleen bij anderssprekenden, het liefst meiden die ook niet zo goed Engels spreken.. Zou dit kunnen omdat ik in het Nederlands een saaie lul ben, terwijl in een andere taal minder opvalt omdat de meiden toch niet verstaan wat voor een onzin ik uitkraam?? Wie herkent dit? Ik ben ook niet erg knap en heb een karig loon, maar dat zou niet uit moeten maken bij anderstaligen.
quote:omdat ik in het Nederlands een saaie lul ben, terwijl in een andere taal minder opvalt omdat de meiden toch niet verstaan wat voor een onzin ik uitkraam??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |