Nee dat is juist flauw. Je moet wel consequent zijn in je mening. Anders zou ik liegen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:46 schreef DrDentz het volgende:
flauw hoor, als je iets vindt moet je het blijven vinden tot het bittere eind![]()
eensquote:
M'n lachspieren, wat doe jequote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Omdat iedereen na één uitzending al kritisch was. Zelfs voordat ze was begonnen was er al veel negativiteit. Ik vind dat je iemand de kans moet geven te falen. En die heeft kans heeft ze met beide armen aangenomen. Ik ben dan ook van standpunt veranderd en kan geen positief woord bedenken als ik het over haar heb.
Triestquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:01 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
3 jarig contract? Dus volgend seizoen ook nog BB
?
en dan te bedenken dat daar nooit wat komtquote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
vandaag bij voetbal instite geweest , ze heeft wel een lekker kontje, en veder kan ik alleen maar van de achterkant beoordelen waar ik de hele tijd tegen aan zat te kijken
Hoe weet jij dat ? Essayas is er geweest.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat daar nooit wat komt![]()
echt waar ?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ? Essayas is er geweest.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:01 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
?
Met een beetje pech zit de eredivisie volgend seizoen ook bij rtl. En Genee mag niet terug naar RTL dus zitten we 5 dagen in de week naar BB te kijken.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:01 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
?
Neem aan dat ze niet uitgelachen willen worden door de vaste 7 uur kijkersquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:49 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Met een beetje pech zit de eredivisie volgend seizoen ook bij rtl. En Genee mag niet terug naar RTL dus zitten we 5 dagen in de week naar BB te kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |