Haar voorliefde voor ajax steekt ze niet onder stoelen of banken, bovendien kwebbelt ze continue door de gasten heen, tot het irritante aan toe. Johan Derksen is er gelukkig nog wel, maar verwacht dat deze samenstelling geen lang leven is beschoren.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:22 schreef Taxi het volgende:
Niet gezien, helaas... Johan Derksen er nog wel?
Hoe slecht deed ze het dan?
* mee eens is!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:14 schreef LENUS het volgende:
Ooit was voetbalinside een mooi programma, maar nu met Barbara is het geen schim meer. Kortom laat hier uw ongenoegen over deze feeks achter![]()
Zo optimistisch als ik dan weer wel ben, veel slechter kan het niet meer worden. Dus wellicht over een aantal uitzendingen beterschapquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:33 schreef Cracka-ass het volgende:
Eensch. Met flarden was het echt heel slecht. Programma moet het nu helemaal hebben van Johan Derksen.
je zou toch denken dat na 2 jaar Canal+ je iets meer capaciteiten hebt dan "Hebben jullie je doelstellingen nu bijgeschroeft na de 1-1 op PSV?"quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:40 schreef LENUS het volgende:
[..]
Zo optimistisch als ik dan weer wel ben, veel slechter kan het niet meer worden. Dus wellicht over een aantal uitzendingen beterschap![]()
quote:
Jij hebt duidelijk gister niet gekekenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:27 schreef LENUS het volgende:
[..]
Haar voorliefde voor ajax steekt ze niet onder stoelen of banken, bovendien kwebbelt ze continue door de gasten heen, tot het irritante aan toe. Johan Derksen is er gelukkig nog wel, maar verwacht dat deze samenstelling geen lang leven is beschoren.
Barend![]()
Inderdaad.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:43 schreef Stefkuh het volgende:
Neem aan dat deze ook richting KLB gaat...
Over 3 maanden is het nog steeds een wijf dat een voetbalprogramma presenteert.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:19 schreef Bos81 het volgende:
Is het niet een beetje te vroeg om haar nu al af te branden?
Wat ik me kan herinneren ging het met Genee ook niet meteen allemaal goed, geef haar dus gewoon even de kans.
Pas als ze over 3 maanden nog steeds zo slecht is, is deze kritiek terecht, vind ik.
Het is inderdaad hopen tegen beter weten in...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:38 schreef dnzl het volgende:
[..]
Over 3 maanden is het nog steeds een wijf dat een voetbalprogramma presenteert.
Vooraf al fout![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |