daar gaat m'n ontbijtquote:
Volgens mij zei BB dat alleen maar om te laten zien dat ze ook van andere clubs van Ajax iets weetquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:01 schreef Bjoro het volgende:
gisteren had BB een leuk grapje tegen Rene vd Gijp !
Rene, ik krijg een sms-je voor je, of jij ook vind dat Lodewijks als 3e keeper mee moet naar het WK ?
RvdG:.........
BB: Lodewijks is de keeper van Feyenoord
RvdG:
ik steun Johanquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:48 schreef Takkesteeg het volgende:
Johan Derksen wil af van Barbara Barend
Rubber eend, luie hond!![]()
Niet weer die bovenste fotoquote:Op woensdag 10 mei 2006 18:14 schreef dvdk het volgende:
waarom zijn er nog geen leuke foto's van barbara gepost hier in dit fan topic?
hier een paar dan.
[afbeelding]
Barbara kan hooghouden!
[afbeelding]
Niet leuk hoe derksen in RTL boulevard kenbaar maakte dat hij van haar af wilde.
Ik denk dat Barbara gewoon zo zenuwachtig wordt van hem dat ze daardoor niet zo goed kan presenteren....laat Derksen gewoon eventjes 2 afleveringen 'ziek' of 'op vakantie zijn' en vervang hem door cruijf ofzo, dan gaat het vast beter
[afbeelding]
quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:14 schreef dvdk het volgende:
waarom zijn er nog geen leuke foto's van barbara gepost hier in dit fan topic?
hier een paar dan.
[afbeelding]
Barbara kan hooghouden!
[afbeelding]
Niet leuk hoe derksen in RTL boulevard kenbaar maakte dat hij van haar af wilde.
Ik denk dat Barbara gewoon zo zenuwachtig wordt van hem dat ze daardoor niet zo goed kan presenteren....laat Derksen gewoon eventjes 2 afleveringen 'ziek' of 'op vakantie zijn' en vervang hem door cruijf ofzo, dan gaat het vast beter
[afbeelding]
heb haar een keer mee mogen maken toen ze uitzonden vanuit het abe lenstra stadion (live op 5)quote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
vandaag bij voetbal instite geweest , ze heeft wel een lekker kontje, en veder kan ik alleen maar van de achterkant beoordelen waar ik de hele tijd tegen aan zat te kijken
ze is zelf een kimquote:Op maandag 5 september 2005 22:20 schreef Siemerink het volgende:
Haar zus Kim is opnameleidster van het programma Voetvolley wat zich afgelopen zomer heeft afgespeeld in Aruba.
oh ja..Barbara is groeiende zal ik maar zeggen..
Omdat iedereen na één uitzending al kritisch was. Zelfs voordat ze was begonnen was er al veel negativiteit. Ik vind dat je iemand de kans moet geven te falen. En die heeft kans heeft ze met beide armen aangenomen. Ik ben dan ook van standpunt veranderd en kan geen positief woord bedenken als ik het over haar heb.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:18 schreef DIGGER het volgende:
Hoe heb je er ooit fan van kunnen zijn Tong? De is absoluut 1 van de hoofd oorzaken dat ik eigenlijk nooit meer naar Voetbal Insite kijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |