Op de man afvragen... daar ben ik niet zo goed in. Bovendien zegt hij al een uur niks meer op msn...quote:Op maandag 5 september 2005 23:23 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat schiet in elk geval niet echt op zo,. Op de man af vragen werkt niet? Succes met uitvogelen wat je er mee moet...

Jaaaaaah!!!!quote:Op maandag 5 september 2005 23:23 schreef PhaE het volgende:
Oeps, offtopic..
Okay, het is weer een beetje afgekoeld, wie gaat er mee naar buiten, neuken?

Mn favoriete boek!!quote:Op maandag 5 september 2005 23:23 schreef Christine het volgende:
[..]
Hehe je sig..
Goed boek was dat.

Ah, oke. Maar in je bezit hebben mocht toch ook niet?quote:

Kan ook een kwestie van GMTA zijn he..quote:Op maandag 5 september 2005 23:25 schreef Mokster het volgende:
[..]
Jaaaaaah!!!!![]()
je steelt mn ideeën mop...

Jawel, zolang je het maar niet shared!quote:Op maandag 5 september 2005 23:25 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ah, oke. Maar in je bezit hebben mocht toch ook niet?
En nee, als je het niet erg vind ga ik niet buiten met je neuken,.
.

Ik heb een tuin met alleen maar tegels.... Jij?quote:Op maandag 5 september 2005 23:26 schreef PhaE het volgende:
[..]
Kan ook een kwestie van GMTA zijn he..![]()
Maar goed, your place or mine?
Pas trouwens wel op met uitzoeken, wil niet midden in de brandnetels of distels liggen..![]()

Ik versta niet zoveel marrokaans zonder ondertitelsquote:Op maandag 5 september 2005 23:17 schreef Mokster het volgende:
[..]
Er begon me ineens iets te dagen ja!
Vond je het nix? Ik vond m wel grappig eigenlijk...

Daar ben ik ook niet zo'n held in (op de vrouw af danquote:Op maandag 5 september 2005 23:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Op de man afvragen... daar ben ik niet zo goed in. Bovendien zegt hij al een uur niks meer op msn...

Dat zijn PhaE's opkomende managertalentenquote:Op maandag 5 september 2005 23:25 schreef Mokster het volgende:
je steelt mn ideeën mop...

Hmmm, geen tuin..quote:Op maandag 5 september 2005 23:28 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik heb een tuin met alleen maar tegels.... Jij?

Als ik het zo lees zegt hij dus helemaal niets?quote:Op maandag 5 september 2005 23:17 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, dat verwacht ik ook niet. Maar ik wil gewoon een keertje duidelijkheid... weten waar ik aan toe ben enzo. Dat ie gewoon zegt: ik vind je heel lief, maar nu ff niet. Prima.
Of dat ie zegt: gigantische takketrut, ik heb helemaal nooit meer zin in je. Ook prima. Maar dat zegt ie ook niet.

Eeey collega!quote:Op maandag 5 september 2005 23:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat zijn PhaE's opkomende managertalenten.

Nope.quote:Op maandag 5 september 2005 23:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ik het zo lees zegt hij dus helemaal niets?![]()

Hahaha!! Ik heb m met ondertitels...quote:Op maandag 5 september 2005 23:29 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik versta niet zoveel marrokaans zonder ondertitels

Das ook heul nie gezellig....quote:

Nee, naja hij zal wel wat anders aan het doen zijn ofzo... (op msn) maar meestal zegt ie dan dat hij weg is... ofzo... maar zomaar helemaal niks meer zeggen...quote:

quote:Op maandag 5 september 2005 23:32 schreef thaleia het volgende:
Christine, dat lijkt me OF op de man af vragen, OF die gast in de wacht zetten en kijken of ie hapt of of je een leuker iemand tegenkomt.
Of aanmodderen natuurlijk, dat kan een mens best lang volhouden, ik spreek uit ervaring

Apeldoorn toch?quote:Op maandag 5 september 2005 23:30 schreef PhaE het volgende:
[..]
Hmmm, geen tuin..
Woon in een flat.
Maar! Wel een balkon waar precies de matras op past, en met een mooi uitzicht op de andere flat waar allemaal mensen op de gallerij zitten!

Dat heb je wel eens op msn, niet iedereen laat zich dwingen om uren achter dat chatvenster te zitten.quote:Op maandag 5 september 2005 23:32 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, naja hij zal wel wat anders aan het doen zijn ofzo... (op msn) maar meestal zegt ie dan dat hij weg is... ofzo... maar zomaar helemaal niks meer zeggen...
De lul

Hij heeft twee maanden in de wacht gestaan... ingewikkeld verhaal ook trouwens... en een leuker iemand ben ik nog niet tegen gekomen.quote:Op maandag 5 september 2005 23:32 schreef thaleia het volgende:
Christine, dat lijkt me OF op de man af vragen, OF die gast in de wacht zetten en kijken of ie hapt of of je een leuker iemand tegenkomt.
Of aanmodderen natuurlijk, dat kan een mens best lang volhouden, ik spreek uit ervaring

Klopt, maar normaal zegt ie altijd als hij weg gaat.... en hij heeft intussen zijn schermnaam en msnplaatje twee keer veranderd... ach, hij zal wel met iemand anders aan het chatten zijn ofzo en mij helemaal vergeten.quote:Op maandag 5 september 2005 23:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat heb je wel eens op msn, niet iedereen laat zich dwingen om uren achter dat chatvenster te zitten.
MSN is kut, imho...

Oeh... maak me gekquote:Op maandag 5 september 2005 23:35 schreef PhaE het volgende:
[..]
Okay, top!
Ga ik ff snel nog een flesje wijn koud zetten, kaarsjes aansteken, etc.etc.

Zie je, dit is nou precies waarom msn kut is, jij gaat je nou helemaal op zit vreten over die dingen. MSN is bedoeld als communicatiemiddel, maar juist omdat je degene waarmee je lult niet ziet of hoort kan je je dus van alles in je hoofd halen...quote:Op maandag 5 september 2005 23:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Klopt, maar normaal zegt ie altijd als hij weg gaat.... en hij heeft intussen zijn schermnaam en msnplaatje twee keer veranderd... ach, hij zal wel met iemand anders aan het chatten zijn ofzo en mij helemaal vergeten.

Dat klopt.... ik weet er alles van. En normaal erger ik me er niet aan, maar vanavond wel... omdat ik eindelijk had bedacht dat ik van hem wil weten waar ik aan toe ben... maarja..quote:Op maandag 5 september 2005 23:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zie je, dit is nou precies waarom msn kut is, jij gaat je nou helemaal op zit vreten over die dingen. MSN is bedoeld als communicatiemiddel, maar juist omdat je degene waarmee je lult niet ziet of hoort kan je je dus van alles in je hoofd halen...

Maar toch kun je bepaalde dingen toch wel aanvoelen hoor...quote:Op maandag 5 september 2005 23:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zie je, dit is nou precies waarom msn kut is, jij gaat je nou helemaal op zit vreten over die dingen. MSN is bedoeld als communicatiemiddel, maar juist omdat je degene waarmee je lult niet ziet of hoort kan je je dus van alles in je hoofd halen...

Dat moet je hem dan maar eens in real life vragen, zulke shit moet je al zéker niet over msn doen. Ik zou er ook op afknappen als een meisje dat bij mij zou doen.quote:Op maandag 5 september 2005 23:38 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat klopt.... ik weet er alles van. En normaal erger ik me er niet aan, maar vanavond wel... omdat ik eindelijk had bedacht dat ik van hem wil weten waar ik aan toe ben... maarja..

ik zie hem voorlopig niet meer IRL.quote:Op maandag 5 september 2005 23:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat moet je hem dan maar eens in real life vragen, zulke shit moet je al zéker niet over msn doen. Ik zou er ook op afknappen als een meisje dat bij mij zou doen.

* Mokster stapt weer uit bed... doet wat kleren aan en springt in de auto...quote:Op maandag 5 september 2005 23:38 schreef PhaE het volgende:
[..]
Nee, dat komt wel als je hier bent dan okay?
* PhaE sleept matras naar het balkon...

Hier blijkt dus uit dat je het dus NIET hebt aangevoeld. Ik heb sterk de indruk dat vrouwen zich ook eerder zo gek laten maken dan mannen... Jullie ook altijd met je sterke gevoelslevenquote:Op maandag 5 september 2005 23:40 schreef Mokster het volgende:
[..]
Maar toch kun je bepaalde dingen toch wel aanvoelen hoor...
Zo heb ik bijna een jaar lang heel intiem met iemand gemaild en ge-msn-d.
Leek echt wat meer uit voort te gaan komen, alleen hadden we elkaar nooit irl ontmoet.
De laatste weken leek ie me echter een beetje uit de weg te gaan.
Stond ie online, maar liet ie nix horen.
Hem er uiteindelijk maar mee geconfronteerd dat ik me behoorlijk genegeerd voelde.
Is ie verliefd.
En niet op mij...
Oef... steek in mn hart!

En daar kan je ook niet voor zorgen?quote:Op maandag 5 september 2005 23:41 schreef Christine het volgende:
[..]
ik zie hem voorlopig niet meer IRL.

Euh... het zou kunnen, maar nee. In prinicpe niet.quote:Op maandag 5 september 2005 23:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En daar kan je ook niet voor zorgen?

* PhaE geeft nog even snel zijn nummer, zodat Mokster kan bellen als ze er bijna is..quote:Op maandag 5 september 2005 23:41 schreef Mokster het volgende:
[..]
* Mokster stapt weer uit bed... doet wat kleren aan en springt in de auto...![]()

Da's naadjequote:Op maandag 5 september 2005 23:43 schreef Christine het volgende:
[..]
Euh... het zou kunnen, maar nee. In prinicpe niet.

Niet mee eens..quote:Op maandag 5 september 2005 23:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hier blijkt dus uit dat je het dus NIET hebt aangevoeld. Ik heb sterk de indruk dat vrouwen zich ook eerder zo gek laten maken dan mannen... Jullie ook altijd met je sterke gevoelsleven![]()

WEL... Toen ie, na mijn opmerking over het genegeerd voelen, met een lulverhaal aankwam over dat ie het druk had en dat ie me dit weekend zou vertellen waarom ie het zo druk had, heb ik m gewoon gevraagd of ie verliefd was. Ja dus... En vervolgens zn verontschuldigingen aanbieden voor het feit dat ie het niet gelijk had verteld en dat ie me binnenkort alles zou gaan vertellen. Alsof ik zin heb om dat hele verhaal te horen ofzo... Echt niet dus!!quote:Op maandag 5 september 2005 23:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hier blijkt dus uit dat je het dus NIET hebt aangevoeld. Ik heb sterk de indruk dat vrouwen zich ook eerder zo gek laten maken dan mannen... Jullie ook altijd met je sterke gevoelsleven![]()

quote:Op maandag 5 september 2005 23:47 schreef Mokster het volgende:
Weet je waarom wij ons zo gek laten maken: omdat mannen nooit eens direct zeggen wat ze bedoelen. Alsof wij er niet tegen kunnen als ze zeggen: sorry schat, dit wordt t niet. Ik heb dat veel liever dan dat vage gedoe. Ik zeg toch ook gewoon wat ik voel?

Truequote:Op maandag 5 september 2005 23:47 schreef PhaE het volgende:
[..]
Niet mee eens..
Hou kun je nu uit een msn gesprek opmaken dat iemand je eigenlijk niet op die manier leuk vindt?
Zo iemand kan ook zoiets hebben van ik hou de boel nog even warm, je weet nooit waar het goed voor is. Dat is weer het makkelijke en gevaarlijke van MSN, geen gezichtsuitdrukking en lichaamstaal. Dus kun je makkelijk doen alsof je nog steeds helemaal gek bent op iemand, terwijl dat niet zo is.

DAT ZEG IK!quote:Op maandag 5 september 2005 23:47 schreef PhaE het volgende:
[..]
Niet mee eens..
Hou kun je nu uit een msn gesprek opmaken dat iemand je eigenlijk niet op die manier leuk vindt?
Zo iemand kan ook zoiets hebben van ik hou de boel nog even warm, je weet nooit waar het goed voor is. Dat is weer het makkelijke en gevaarlijke van MSN, geen gezichtsuitdrukking en lichaamstaal. Dus kun je makkelijk doen alsof je nog steeds helemaal gek bent op iemand, terwijl dat niet zo is.

Ja, jullie kunnen daar wel tegen. Maar wij niet. En daarom vragen we er niet naar.quote:Op maandag 5 september 2005 23:47 schreef Mokster het volgende:
omdat mannen nooit eens direct zeggen wat ze bedoelen. Alsof wij er niet tegen kunnen als ze zeggen: sorry schat, dit wordt t niet.

Ahem, laten we die discussie maar niet meer aangaan zo laat op de avondquote:Op maandag 5 september 2005 23:47 schreef Mokster het volgende:
Weet je waarom wij ons zo gek laten maken: omdat mannen nooit eens direct zeggen wat ze bedoelen. Alsof wij er niet tegen kunnen als ze zeggen: sorry schat, dit wordt t niet. Ik heb dat veel liever dan dat vage gedoe. Ik zeg toch ook gewoon wat ik voel?

En daarom loopt t altijd fout.quote:Op maandag 5 september 2005 23:53 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, jullie kunnen daar wel tegen. Maar wij niet. En daarom vragen we er niet naar.

Ach, het leven zou zoveel makkelijker zijn als iedereen gewoon duidelijk was naar elkaar... net als kinderen... "jij bent stom". Maar nee, dat is als volwassene ineens kwetsend. Of maatschappelijk onverantwoord. Kanker een end op zeg.quote:Op maandag 5 september 2005 23:53 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, jullie kunnen daar wel tegen. Maar wij niet. En daarom vragen we er niet naar.

Dat moge duidelijk zijn.quote:

Omdat mannen niet te snappen zijn. We piekeren ons suf en weten het uiteindelijk nog niet.quote:Op maandag 5 september 2005 23:56 schreef Godlike02 het volgende:
En waarom kunnen vrouwen nooit is mannen snappen?

Jullie hoeven ons niet te snappen... Dat interesseert me geen bal.quote:Op maandag 5 september 2005 23:56 schreef Godlike02 het volgende:
En waarom kunnen vrouwen nooit is mannen snappen?
Waarom moeten wij altijd die vrouwen snappen?

niet eens je zwoele lippen op de mijnequote:

Nee, dat doe je niet met stalkers.quote:Op maandag 5 september 2005 23:58 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
niet eens je zwoele lippen op de mijne![]()

Owja joh? Wat voor antwoorden krijg je dan van vrouwen?quote:

Zou dát het zijn!? Dan ben ik al een hoop wijzer!quote:Op maandag 5 september 2005 23:55 schreef Mokster het volgende:
En daarom loopt t altijd fout.

Zegt meer over jullie dan over de manquote:Op maandag 5 september 2005 23:57 schreef Christine het volgende:
[..]
Omdat mannen niet te snappen zijn. We piekeren ons suf en weten het uiteindelijk nog niet.

Nou, jij kent mij een beetje en ik ben wat dat betreft totaal niet geemancipeerd. En alsof mannen het altijd weten...quote:Op maandag 5 september 2005 23:58 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Owja joh? Wat voor antwoorden krijg je dan van vrouwen?
"Ik weet het niet, blabla"
Zogenaamd geemancipeerd, maar toch altijd nog zeggen als ik vraag: "wat zullen we eten?"...ik weet het niet...verzin jij maar.

Maar dan was het ook allemaal een stuk minder spannend.quote:Op maandag 5 september 2005 23:56 schreef Christine het volgende:
Ach, het leven zou zoveel makkelijker zijn als iedereen gewoon duidelijk was naar elkaar...

Mannen snappen elkaar prima.quote:Op maandag 5 september 2005 23:58 schreef Mokster het volgende:
[..]
Jullie hoeven ons niet te snappen... Dat interesseert me geen bal.
Maar ik wil jullie gewoon graag snappen. Omdat dat t voor mij veel makkelijker maakt...
Maar jullie worden kennelijk niet graag begrepen...

Praat even met de mijne dan, en geef je oordeel.quote:Op maandag 5 september 2005 23:59 schreef Godlike02 het volgende:
Ik heb een man binnen 5 min door.

quote:Op maandag 5 september 2005 23:57 schreef Christine het volgende:
[..]
Omdat mannen niet te snappen zijn. We piekeren ons suf en weten het uiteindelijk nog niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |