En normaal wel?quote:Op maandag 5 september 2005 22:23 schreef Elcaro het volgende:
guttegut.... het gaat hier weer nergens over
We hadden net al geconstateerd dat die markt na twee posts slaapt.quote:Op maandag 5 september 2005 22:24 schreef broer het volgende:
[..]
Daar ben ik niet voor. Ik signaleer het gat in de markt. Wat hij daar verder mee doet, en hoe lang het dan nog duurt voor de markt slaapt, is niet mijn verantwoordelijkheid.
Ik ben heel wat gewend hoor.quote:Op maandag 5 september 2005 22:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Was mijn "nee" al gemeen genoeg?
uhm... nu nog minder.... ofzo....quote:
Maar dat is ontopic hier.quote:
Ja, zelfs als ik je achterlijke kankerjosti noem, vind je me nog lief.quote:Op maandag 5 september 2005 22:26 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik ben heel wat gewend hoor..
De vrouwen hebben mij in het verleden genoeg geestelijk gekweld.
Naah. Neuken dan maar?quote:Op maandag 5 september 2005 22:28 schreef Mokster het volgende:
Hmmm.... iedereen haakt af....![]()
En de TT was nog wel zo veelbelovend!!!
checkquote:
checkquote:Sleutels?
checkquote:Paspoort?
heb ik nietquote:Medicijnen?
moet ik afhalen op vliegveldquote:Tickets?
checkquote:Slippers?
checkquote:Kam?
checkquote:Telefoon?
ha zou dat m zijn, die was ik vergetenquote:Condooms?
neuh niet nodigquote:euh... paprika's?
draag ik niet en ook veels te warm daarquote:Pyama?
checkquote:Makeup?
Ik zie hier ruimte voor een terugvindpostquote:Op maandag 5 september 2005 22:22 schreef broer het volgende:
Wanneer ga je iets dergelijks regelen voor [Singles]? Kan ik me daar geestelijk op voorbereiden.
een weekje naar mn ouders in spanje(salouquote:Op maandag 5 september 2005 22:33 schreef Christine het volgende:
Waar ga je naartoe, zwartedoos?
Toch maar die condooms meenemen dan.quote:Op maandag 5 september 2005 22:36 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
een weekje naar mn ouders in spanje(salou)
quote:
nee das waar daarom had ik ze ook niet ingepakt...quote:Op maandag 5 september 2005 22:40 schreef Mooch het volgende:
[..]
Dan heb je die condooms ook niet nodig...
Nee... maar als je niet snel komt wel...quote:Op maandag 5 september 2005 22:33 schreef QyRoZ het volgende:
Is nou iedereen al in slaap gevallen?
Ik nietquote:Op maandag 5 september 2005 22:33 schreef QyRoZ het volgende:
Is nou iedereen al in slaap gevallen?
Dus je bent niks vergetenquote:Op maandag 5 september 2005 22:41 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
nee das waar daarom had ik ze ook niet ingepakt...
hoop t niet nee..en ach winkels hebben ze daar ook welquote:
Ik ben verdwaald.quote:Op maandag 5 september 2005 22:41 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee... maar als je niet snel komt wel...![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 22:20 schreef Ynske het volgende:
weltruste schatjes
ik ga eens lekker dicht tegen iets aankruipen
Ach wat heb je nou voor Salou nodig. Een bikini, zonnebril, handdoek en wat zonnebrand.quote:Op maandag 5 september 2005 22:43 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
hoop t niet nee..en ach winkels hebben ze daar ook wel![]()
Damn!!quote:
*pakt condooms en stopt ze in toilettas*quote:Op maandag 5 september 2005 22:46 schreef Christine het volgende:
ik zou ze toch maar meenemen hoor zwartedoos... better safe then sorry...
Mag dat zomaar van God? Tsss!quote:Op maandag 5 september 2005 22:47 schreef Mokster het volgende:
[..]
Damn!!
Nou dan moet ik het * om zich heen kijkt om te checken of Godlike het niet ziet zelf maar weer gaan doen...
Ik mag alles...quote:Op maandag 5 september 2005 22:52 schreef QyRoZ het volgende:
Verstandig. Alhoewel ik eigenlijk die god hierboven bedoelde.Die niet bestaat.
have fun!quote:Op maandag 5 september 2005 22:55 schreef zwartedoos het volgende:
zo ik ga effe msnnen doei allemaal en tot over een week![]()
![]()
Geniet ervan!!quote:Op maandag 5 september 2005 22:55 schreef zwartedoos het volgende:
zo ik ga effe msnnen doei allemaal en tot over een week![]()
![]()
Volgens mij voldoe ik ook wel aan de criteria om daar terecht te komen.quote:Op maandag 5 september 2005 22:53 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik mag alles...
Kga toch naar de hel (waar alle leuke mensen eindigen), dus ik doe lekker waar ik zin in heb!!
Was het maar zo... is weer geen touw aan vast te knopen deze maand.quote:
Euh?quote:Op maandag 5 september 2005 23:03 schreef Mukie het volgende:
Vailiant is leuker
Ben met shouf shouf gestopt
Ja we zijn klootzakken, allemaal.quote:Op maandag 5 september 2005 23:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Was het maar zo... is weer geen touw aan vast te knopen deze maand.
Maar ik baal gewoon een beetje van diemannen
I know what u mean...quote:Op maandag 5 september 2005 23:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Eikels zijn het soms.quote:Op maandag 5 september 2005 23:10 schreef Mokster het volgende:
[..]
I know what u mean...
Krijg je eerst een sms-je: "Bel je me vanavond als je klaar bent? Ah toe?"
Ga je bellen... Zit ie bij zn (vrouwelijke) huisgenoot op het balkon.
Keihard te lachen... En duidelijk niet aan het wachten op een telefoontje.
Eikel !!!
Jij bent ook een filmneus! Noch nooit van gehoord trouwens, ken wel een strip die zo heet.quote:
Je begint behoorlijk in herhaling te vallen,quote:Op maandag 5 september 2005 23:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Wil je erover praten?quote:Op maandag 5 september 2005 23:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Eikels zijn het soms.
Yes...quote:Op maandag 5 september 2005 23:11 schreef Frezer het volgende:
Je begint behoorlijk in herhaling te vallen,. En volgens mij mbt nog altijd het zelfde probleem, maar dat kan ik mis hebben.
En dat soort momenten mis ik dan weer he...quote:Op maandag 5 september 2005 23:11 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Donderdag nog, maar dat had een andere oorzaak helaas.![]()
Ik heb er ook geen zin meer in, dat scheelt.quote:Op maandag 5 september 2005 23:13 schreef Mooch het volgende:
[..]
Wil je erover praten?
Wel met iemand anders hoor, want ik heb daar vandaag geen zin meer in
http://www.valiantmovie.co.uk/quote:Op maandag 5 september 2005 23:11 schreef Frezer het volgende:
[..]
Jij bent ook een filmneus! Noch nooit van gehoord trouwens, ken wel een strip die zo heet.
Begin er in elk geval mee niet te verwachten dat hij veranderd.quote:Op maandag 5 september 2005 23:13 schreef Christine het volgende:
[..]
Yes...
Frustrerend is het. Het ene moment is alles goed, leuk en aardig... en het andere moment dan is het een eersterangs klootzak die me volkomen negeert...
Er begon me ineens iets te dagen ja!quote:Op maandag 5 september 2005 23:16 schreef Mukie het volgende:
[..]
shouf shouf habibi de film?
Valiant : http://www.valiantmovie.co.uk/
Nee, dat verwacht ik ook niet. Maar ik wil gewoon een keertje duidelijkheid... weten waar ik aan toe ben enzo. Dat ie gewoon zegt: ik vind je heel lief, maar nu ff niet. Prima.quote:Op maandag 5 september 2005 23:16 schreef Frezer het volgende:
[..]
Begin er in elk geval mee niet te verwachten dat hij veranderd.
quote:Op maandag 5 september 2005 23:15 schreef Mukie het volgende:
[..]
http://www.valiantmovie.co.uk/
Moet nog in de bios komen dacht ik
Dat jij nou na al die wijn nog weg ging rijden.quote:Op maandag 5 september 2005 23:14 schreef Mokster het volgende:
[..]
En dat soort momenten mis ik dan weer he...
Viel best mee eigenlijk...quote:Op maandag 5 september 2005 23:20 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat jij nou na al die wijn nog weg ging rijden.![]()
![]()
Nope.quote:Op maandag 5 september 2005 23:19 schreef Frezer het volgende:
[..], maffe beesten! (Het is elk geval heel wat anders als die strip)
Ik proef trouwens illegale praktijken....
Dat schiet in elk geval niet echt op zo,quote:Op maandag 5 september 2005 23:17 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, dat verwacht ik ook niet. Maar ik wil gewoon een keertje duidelijkheid... weten waar ik aan toe ben enzo. Dat ie gewoon zegt: ik vind je heel lief, maar nu ff niet. Prima.
Of dat ie zegt: gigantische takketrut, ik heb helemaal nooit meer zin in je. Ook prima. Maar dat zegt ie ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |