Neuk on!quote:Op maandag 5 september 2005 22:01 schreef Ynske het volgende:
game on
En dit gaat zeker werken wat dat betreft.quote:Op maandag 5 september 2005 22:02 schreef Ynske het volgende:
moest toch iets verzinnen om de views wat omhoog te krijgen
quote:Op maandag 5 september 2005 22:02 schreef Ynske het volgende:
maar jij bent een manquote:Op maandag 5 september 2005 22:03 schreef Elcaro het volgende:
hij was weer fijn... ben helemaal nat nu
lieve schat...quote:
hai stuk!quote:
Is dat verplicht ofzo?quote:Op maandag 5 september 2005 22:02 schreef Ynske het volgende:
mijn goede daad van vandaagquote:Op maandag 5 september 2005 22:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En dit gaat zeker werken wat dat betreft.![]()
Ongelukje gehad met het bier?quote:Op maandag 5 september 2005 22:03 schreef Elcaro het volgende:
hij was weer fijn... ben helemaal nat nu
jah en...quote:
quote:
CL is heel goed in mij ontwijken hoor.quote:Op maandag 5 september 2005 22:08 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ow shit...
Je hebt al een ander...![]()
Dat doe je ook snel!!!
grote meidquote:Op maandag 5 september 2005 22:07 schreef zwartedoos het volgende:
heeft koffer gepakt en is klaar om te gaan![]()
Het is niet zo dat ik hier niet zie dat je online bent hoorquote:Op maandag 5 september 2005 22:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En dit gaat zeker werken wat dat betreft.![]()
kom jij zo snel dan???quote:
Ik ben klaar met m'n stof juf Melis, dus ik mag nu even Fokken.quote:Op maandag 5 september 2005 22:08 schreef melismay het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik hier niet zie dat je online bent hoor
Dat verbaast je toch niet serieus, of wel?quote:Op maandag 5 september 2005 22:09 schreef PPWB84 het volgende:
toch komen er weinig nieuwe mensen bij he in dit topic
Dan heb ik niks gezegd!quote:Op maandag 5 september 2005 22:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben klaar met m'n stof juf Melis, dus ik mag nu even Fokken.![]()
Ik zal mn best doen.quote:Op maandag 5 september 2005 22:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
als ik maar niet in slaap val
Voortplanting duurt wel even, ja.quote:Op maandag 5 september 2005 22:09 schreef PPWB84 het volgende:
dat hoeft ook niet,quote:Op maandag 5 september 2005 22:09 schreef PPWB84 het volgende:
Een reeks van 1 of 2 posts hooguit, want daarna slaapt ze al...quote:Op maandag 5 september 2005 22:13 schreef broer het volgende:
[..]
"[QyRoZ] Neukt tot ze erbij in slaap valt"
Heeft wel potentie voor een nieuwe reeks.
Bestaan we nog geen negen maanden?quote:Op maandag 5 september 2005 22:13 schreef Christine het volgende:
[..]
Voortplanting duurt wel even, ja.
geeft 'fokken' toch weer een andere dimensiequote:Op maandag 5 september 2005 22:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Bestaan we nog geen negen maanden?![]()
Dat is mooi, want dan kan het daarna offtopic. Zoals dat hoort in een echte reeks.quote:Op maandag 5 september 2005 22:15 schreef Christine het volgende:
Een reeks van 1 of 2 posts hooguit, want daarna slaapt ze al...
Okay.quote:Op maandag 5 september 2005 22:15 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zo pak je dat niet aan Q...
Dan zeg je dus: in slaap vallen? terwijl ik....? echt niet!!!!
Gat in de markt. Open jij 'm?quote:Op maandag 5 september 2005 22:16 schreef broer het volgende:
[..]
Dat is mooi, want dan kan het daarna offtopic. Zoals dat hoort in een echte reeks.
Ik mis VV. Daar was alles ontopic.quote:Op maandag 5 september 2005 22:16 schreef broer het volgende:
[..]
Dat is mooi, want dan kan het daarna offtopic. Zoals dat hoort in een echte reeks.
beter bescheiden blijven bij vrouwen met zulke intimiderende sigsquote:Op maandag 5 september 2005 22:15 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zo pak je dat niet aan Q...
Dan zeg je dus: in slaap vallen? terwijl ik....? echt niet!!!!
Ik ben niet bang voor haar.quote:Op maandag 5 september 2005 22:18 schreef Elcaro het volgende:
[..]
beter bescheiden blijven bij vrouwen met zulke intimiderende sigs
God, zeg. Hij kan al niet neuken zonder dat de vrouwen in slaap vallen en dan moet ik zijn reeks ook nog eens starten?quote:Op maandag 5 september 2005 22:17 schreef Christine het volgende:
Gat in de markt. Open jij 'm?
Iets?quote:Op maandag 5 september 2005 22:20 schreef Ynske het volgende:
weltruste schatjes
ik ga eens lekker dicht tegen iets aankruipen
Lieverd, die arme knul heeft coaching nodig.quote:Op maandag 5 september 2005 22:20 schreef broer het volgende:
[..]
God, zeg. Hij kan al niet neuken zonder dat de vrouwen in slaap vallen en dan moet ik zijn reeks ook nog eens starten?
Ik neuk helemaal niet mên!quote:Op maandag 5 september 2005 22:20 schreef broer het volgende:
[..]
God, zeg. Hij kan al niet neuken zonder dat de vrouwen in slaap vallen en dan moet ik zijn reeks ook nog eens starten?
quote:Op maandag 5 september 2005 22:18 schreef Elcaro het volgende:
[..]
beter bescheiden blijven bij vrouwen met zulke intimiderende sigs
quote:
Wil jij mn coach worden?quote:Op maandag 5 september 2005 22:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Lieverd, die arme knul heeft coaching nodig.
Dat heb je mooi gedaan, inderdaad. Vrolijk Gestopt.quote:Op maandag 5 september 2005 22:19 schreef QyRoZ het volgende:
Ja, dat had ik maar mooi geregeld.
Ik hoop dat 'ie een beetje ermee opschiet.quote:Op maandag 5 september 2005 22:22 schreef broer het volgende:
[..]
Dat heb je mooi gedaan, inderdaad. Vrolijk Gestopt.
Wanneer ga je iets dergelijks regelen voor [Singles]? Kan ik me daar geestelijk op voorbereiden.
Zodra ze gemeen tegen mij gaan doen.quote:Op maandag 5 september 2005 22:22 schreef broer het volgende:
[..]
Dat heb je mooi gedaan, inderdaad. Vrolijk Gestopt.
Wanneer ga je iets dergelijks regelen voor [Singles]? Kan ik me daar geestelijk op voorbereiden.
tampons, condooms, tandenborstel en make-up heb je?quote:Op maandag 5 september 2005 22:23 schreef zwartedoos het volgende:
voelt dat ze iets vergeten is maar wat..![]()
Ja, daarom ben ik ook niet bang!quote:Op maandag 5 september 2005 22:23 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ben ook helemaal niet eng...
In het echt ben ik best lief soms...
Zonnebrand? Sleutels? Paspoort? Medicijnen? Tickets? Slippers? Kam? Telefoon? Condooms? euh... paprika's? Pyama? Makeup?quote:Op maandag 5 september 2005 22:23 schreef zwartedoos het volgende:
voelt dat ze iets vergeten is maar wat..![]()
Daar ben ik niet voor. Ik signaleer het gat in de markt. Wat hij daar verder mee doet, en hoe lang het dan nog duurt voor de markt slaapt, is niet mijn verantwoordelijkheid.quote:Op maandag 5 september 2005 22:21 schreef Christine het volgende:
Lieverd, die arme knul heeft coaching nodig.
lenzendoosjequote:Op maandag 5 september 2005 22:24 schreef Elcaro het volgende:
[..]
tampons, condooms, tandenborstel en make-up heb je?![]()
Was mijn "nee" al gemeen genoeg?quote:Op maandag 5 september 2005 22:23 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Zodra ze gemeen tegen mij gaan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |