Neuk on!quote:Op maandag 5 september 2005 22:01 schreef Ynske het volgende:
game on
En dit gaat zeker werken wat dat betreft.quote:Op maandag 5 september 2005 22:02 schreef Ynske het volgende:
moest toch iets verzinnen om de views wat omhoog te krijgen
quote:Op maandag 5 september 2005 22:02 schreef Ynske het volgende:
maar jij bent een manquote:Op maandag 5 september 2005 22:03 schreef Elcaro het volgende:
hij was weer fijn... ben helemaal nat nu
lieve schat...quote:
hai stuk!quote:
Is dat verplicht ofzo?quote:Op maandag 5 september 2005 22:02 schreef Ynske het volgende:
mijn goede daad van vandaagquote:Op maandag 5 september 2005 22:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En dit gaat zeker werken wat dat betreft.![]()
Ongelukje gehad met het bier?quote:Op maandag 5 september 2005 22:03 schreef Elcaro het volgende:
hij was weer fijn... ben helemaal nat nu
jah en...quote:
quote:
CL is heel goed in mij ontwijken hoor.quote:Op maandag 5 september 2005 22:08 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ow shit...
Je hebt al een ander...![]()
Dat doe je ook snel!!!
grote meidquote:Op maandag 5 september 2005 22:07 schreef zwartedoos het volgende:
heeft koffer gepakt en is klaar om te gaan![]()
Het is niet zo dat ik hier niet zie dat je online bent hoorquote:Op maandag 5 september 2005 22:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En dit gaat zeker werken wat dat betreft.![]()
kom jij zo snel dan???quote:
Ik ben klaar met m'n stof juf Melis, dus ik mag nu even Fokken.quote:Op maandag 5 september 2005 22:08 schreef melismay het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik hier niet zie dat je online bent hoor
Dat verbaast je toch niet serieus, of wel?quote:Op maandag 5 september 2005 22:09 schreef PPWB84 het volgende:
toch komen er weinig nieuwe mensen bij he in dit topic
Dan heb ik niks gezegd!quote:Op maandag 5 september 2005 22:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben klaar met m'n stof juf Melis, dus ik mag nu even Fokken.![]()
Ik zal mn best doen.quote:Op maandag 5 september 2005 22:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
als ik maar niet in slaap val
Voortplanting duurt wel even, ja.quote:Op maandag 5 september 2005 22:09 schreef PPWB84 het volgende:
dat hoeft ook niet,quote:Op maandag 5 september 2005 22:09 schreef PPWB84 het volgende:
Een reeks van 1 of 2 posts hooguit, want daarna slaapt ze al...quote:Op maandag 5 september 2005 22:13 schreef broer het volgende:
[..]
"[QyRoZ] Neukt tot ze erbij in slaap valt"
Heeft wel potentie voor een nieuwe reeks.
Bestaan we nog geen negen maanden?quote:Op maandag 5 september 2005 22:13 schreef Christine het volgende:
[..]
Voortplanting duurt wel even, ja.
geeft 'fokken' toch weer een andere dimensiequote:Op maandag 5 september 2005 22:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Bestaan we nog geen negen maanden?![]()
Dat is mooi, want dan kan het daarna offtopic. Zoals dat hoort in een echte reeks.quote:Op maandag 5 september 2005 22:15 schreef Christine het volgende:
Een reeks van 1 of 2 posts hooguit, want daarna slaapt ze al...
Okay.quote:Op maandag 5 september 2005 22:15 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zo pak je dat niet aan Q...
Dan zeg je dus: in slaap vallen? terwijl ik....? echt niet!!!!
Gat in de markt. Open jij 'm?quote:Op maandag 5 september 2005 22:16 schreef broer het volgende:
[..]
Dat is mooi, want dan kan het daarna offtopic. Zoals dat hoort in een echte reeks.
Ik mis VV. Daar was alles ontopic.quote:Op maandag 5 september 2005 22:16 schreef broer het volgende:
[..]
Dat is mooi, want dan kan het daarna offtopic. Zoals dat hoort in een echte reeks.
beter bescheiden blijven bij vrouwen met zulke intimiderende sigsquote:Op maandag 5 september 2005 22:15 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zo pak je dat niet aan Q...
Dan zeg je dus: in slaap vallen? terwijl ik....? echt niet!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |