nee das waar daarom had ik ze ook niet ingepakt...quote:Op maandag 5 september 2005 22:40 schreef Mooch het volgende:
[..]
Dan heb je die condooms ook niet nodig...
Nee... maar als je niet snel komt wel...quote:Op maandag 5 september 2005 22:33 schreef QyRoZ het volgende:
Is nou iedereen al in slaap gevallen?
Ik nietquote:Op maandag 5 september 2005 22:33 schreef QyRoZ het volgende:
Is nou iedereen al in slaap gevallen?
Dus je bent niks vergetenquote:Op maandag 5 september 2005 22:41 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
nee das waar daarom had ik ze ook niet ingepakt...
hoop t niet nee..en ach winkels hebben ze daar ook welquote:
Ik ben verdwaald.quote:Op maandag 5 september 2005 22:41 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee... maar als je niet snel komt wel...![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 22:20 schreef Ynske het volgende:
weltruste schatjes
ik ga eens lekker dicht tegen iets aankruipen
Ach wat heb je nou voor Salou nodig. Een bikini, zonnebril, handdoek en wat zonnebrand.quote:Op maandag 5 september 2005 22:43 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
hoop t niet nee..en ach winkels hebben ze daar ook wel![]()
Damn!!quote:
*pakt condooms en stopt ze in toilettas*quote:Op maandag 5 september 2005 22:46 schreef Christine het volgende:
ik zou ze toch maar meenemen hoor zwartedoos... better safe then sorry...
Mag dat zomaar van God? Tsss!quote:Op maandag 5 september 2005 22:47 schreef Mokster het volgende:
[..]
Damn!!
Nou dan moet ik het * om zich heen kijkt om te checken of Godlike het niet ziet zelf maar weer gaan doen...
Ik mag alles...quote:Op maandag 5 september 2005 22:52 schreef QyRoZ het volgende:
Verstandig. Alhoewel ik eigenlijk die god hierboven bedoelde.Die niet bestaat.
have fun!quote:Op maandag 5 september 2005 22:55 schreef zwartedoos het volgende:
zo ik ga effe msnnen doei allemaal en tot over een week![]()
![]()
Geniet ervan!!quote:Op maandag 5 september 2005 22:55 schreef zwartedoos het volgende:
zo ik ga effe msnnen doei allemaal en tot over een week![]()
![]()
Volgens mij voldoe ik ook wel aan de criteria om daar terecht te komen.quote:Op maandag 5 september 2005 22:53 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik mag alles...
Kga toch naar de hel (waar alle leuke mensen eindigen), dus ik doe lekker waar ik zin in heb!!
Was het maar zo... is weer geen touw aan vast te knopen deze maand.quote:
Euh?quote:Op maandag 5 september 2005 23:03 schreef Mukie het volgende:
Vailiant is leuker
Ben met shouf shouf gestopt
Ja we zijn klootzakken, allemaal.quote:Op maandag 5 september 2005 23:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Was het maar zo... is weer geen touw aan vast te knopen deze maand.
Maar ik baal gewoon een beetje van diemannen
I know what u mean...quote:Op maandag 5 september 2005 23:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Eikels zijn het soms.quote:Op maandag 5 september 2005 23:10 schreef Mokster het volgende:
[..]
I know what u mean...
Krijg je eerst een sms-je: "Bel je me vanavond als je klaar bent? Ah toe?"
Ga je bellen... Zit ie bij zn (vrouwelijke) huisgenoot op het balkon.
Keihard te lachen... En duidelijk niet aan het wachten op een telefoontje.
Eikel !!!
Jij bent ook een filmneus! Noch nooit van gehoord trouwens, ken wel een strip die zo heet.quote:
Je begint behoorlijk in herhaling te vallen,quote:Op maandag 5 september 2005 23:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Wil je erover praten?quote:Op maandag 5 september 2005 23:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Eikels zijn het soms.
Yes...quote:Op maandag 5 september 2005 23:11 schreef Frezer het volgende:
Je begint behoorlijk in herhaling te vallen,. En volgens mij mbt nog altijd het zelfde probleem, maar dat kan ik mis hebben.
En dat soort momenten mis ik dan weer he...quote:Op maandag 5 september 2005 23:11 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Donderdag nog, maar dat had een andere oorzaak helaas.![]()
Ik heb er ook geen zin meer in, dat scheelt.quote:Op maandag 5 september 2005 23:13 schreef Mooch het volgende:
[..]
Wil je erover praten?
Wel met iemand anders hoor, want ik heb daar vandaag geen zin meer in
http://www.valiantmovie.co.uk/quote:Op maandag 5 september 2005 23:11 schreef Frezer het volgende:
[..]
Jij bent ook een filmneus! Noch nooit van gehoord trouwens, ken wel een strip die zo heet.
Begin er in elk geval mee niet te verwachten dat hij veranderd.quote:Op maandag 5 september 2005 23:13 schreef Christine het volgende:
[..]
Yes...
Frustrerend is het. Het ene moment is alles goed, leuk en aardig... en het andere moment dan is het een eersterangs klootzak die me volkomen negeert...
Er begon me ineens iets te dagen ja!quote:Op maandag 5 september 2005 23:16 schreef Mukie het volgende:
[..]
shouf shouf habibi de film?
Valiant : http://www.valiantmovie.co.uk/
Nee, dat verwacht ik ook niet. Maar ik wil gewoon een keertje duidelijkheid... weten waar ik aan toe ben enzo. Dat ie gewoon zegt: ik vind je heel lief, maar nu ff niet. Prima.quote:Op maandag 5 september 2005 23:16 schreef Frezer het volgende:
[..]
Begin er in elk geval mee niet te verwachten dat hij veranderd.
quote:Op maandag 5 september 2005 23:15 schreef Mukie het volgende:
[..]
http://www.valiantmovie.co.uk/
Moet nog in de bios komen dacht ik
Dat jij nou na al die wijn nog weg ging rijden.quote:Op maandag 5 september 2005 23:14 schreef Mokster het volgende:
[..]
En dat soort momenten mis ik dan weer he...
Viel best mee eigenlijk...quote:Op maandag 5 september 2005 23:20 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat jij nou na al die wijn nog weg ging rijden.![]()
![]()
Nope.quote:Op maandag 5 september 2005 23:19 schreef Frezer het volgende:
[..], maffe beesten! (Het is elk geval heel wat anders als die strip)
Ik proef trouwens illegale praktijken....
Dat schiet in elk geval niet echt op zo,quote:Op maandag 5 september 2005 23:17 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, dat verwacht ik ook niet. Maar ik wil gewoon een keertje duidelijkheid... weten waar ik aan toe ben enzo. Dat ie gewoon zegt: ik vind je heel lief, maar nu ff niet. Prima.
Of dat ie zegt: gigantische takketrut, ik heb helemaal nooit meer zin in je. Ook prima. Maar dat zegt ie ook niet.
Op de man afvragen... daar ben ik niet zo goed in. Bovendien zegt hij al een uur niks meer op msn...quote:Op maandag 5 september 2005 23:23 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat schiet in elk geval niet echt op zo,. Op de man af vragen werkt niet? Succes met uitvogelen wat je er mee moet...
Jaaaaaah!!!!quote:Op maandag 5 september 2005 23:23 schreef PhaE het volgende:
Oeps, offtopic..
Okay, het is weer een beetje afgekoeld, wie gaat er mee naar buiten, neuken?
Mn favoriete boek!!quote:Op maandag 5 september 2005 23:23 schreef Christine het volgende:
[..]
Hehe je sig..
Goed boek was dat.
Ah, oke. Maar in je bezit hebben mocht toch ook niet?quote:
Kan ook een kwestie van GMTA zijn he..quote:Op maandag 5 september 2005 23:25 schreef Mokster het volgende:
[..]
Jaaaaaah!!!!![]()
je steelt mn ideeën mop...
Jawel, zolang je het maar niet shared!quote:Op maandag 5 september 2005 23:25 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ah, oke. Maar in je bezit hebben mocht toch ook niet?
En nee, als je het niet erg vind ga ik niet buiten met je neuken,.
.
Ik heb een tuin met alleen maar tegels.... Jij?quote:Op maandag 5 september 2005 23:26 schreef PhaE het volgende:
[..]
Kan ook een kwestie van GMTA zijn he..![]()
Maar goed, your place or mine?
Pas trouwens wel op met uitzoeken, wil niet midden in de brandnetels of distels liggen..![]()
Ik versta niet zoveel marrokaans zonder ondertitelsquote:Op maandag 5 september 2005 23:17 schreef Mokster het volgende:
[..]
Er begon me ineens iets te dagen ja!
Vond je het nix? Ik vond m wel grappig eigenlijk...
Daar ben ik ook niet zo'n held in (op de vrouw af danquote:Op maandag 5 september 2005 23:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Op de man afvragen... daar ben ik niet zo goed in. Bovendien zegt hij al een uur niks meer op msn...
Dat zijn PhaE's opkomende managertalentenquote:Op maandag 5 september 2005 23:25 schreef Mokster het volgende:
je steelt mn ideeën mop...
Hmmm, geen tuin..quote:Op maandag 5 september 2005 23:28 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik heb een tuin met alleen maar tegels.... Jij?
Als ik het zo lees zegt hij dus helemaal niets?quote:Op maandag 5 september 2005 23:17 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, dat verwacht ik ook niet. Maar ik wil gewoon een keertje duidelijkheid... weten waar ik aan toe ben enzo. Dat ie gewoon zegt: ik vind je heel lief, maar nu ff niet. Prima.
Of dat ie zegt: gigantische takketrut, ik heb helemaal nooit meer zin in je. Ook prima. Maar dat zegt ie ook niet.
Eeey collega!quote:Op maandag 5 september 2005 23:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat zijn PhaE's opkomende managertalenten.
Nope.quote:Op maandag 5 september 2005 23:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ik het zo lees zegt hij dus helemaal niets?![]()
Hahaha!! Ik heb m met ondertitels...quote:Op maandag 5 september 2005 23:29 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik versta niet zoveel marrokaans zonder ondertitels
Das ook heul nie gezellig....quote:
Nee, naja hij zal wel wat anders aan het doen zijn ofzo... (op msn) maar meestal zegt ie dan dat hij weg is... ofzo... maar zomaar helemaal niks meer zeggen...quote:
quote:Op maandag 5 september 2005 23:32 schreef thaleia het volgende:
Christine, dat lijkt me OF op de man af vragen, OF die gast in de wacht zetten en kijken of ie hapt of of je een leuker iemand tegenkomt.
Of aanmodderen natuurlijk, dat kan een mens best lang volhouden, ik spreek uit ervaring
Apeldoorn toch?quote:Op maandag 5 september 2005 23:30 schreef PhaE het volgende:
[..]
Hmmm, geen tuin..
Woon in een flat.
Maar! Wel een balkon waar precies de matras op past, en met een mooi uitzicht op de andere flat waar allemaal mensen op de gallerij zitten!
Dat heb je wel eens op msn, niet iedereen laat zich dwingen om uren achter dat chatvenster te zitten.quote:Op maandag 5 september 2005 23:32 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, naja hij zal wel wat anders aan het doen zijn ofzo... (op msn) maar meestal zegt ie dan dat hij weg is... ofzo... maar zomaar helemaal niks meer zeggen...
De lul
Hij heeft twee maanden in de wacht gestaan... ingewikkeld verhaal ook trouwens... en een leuker iemand ben ik nog niet tegen gekomen.quote:Op maandag 5 september 2005 23:32 schreef thaleia het volgende:
Christine, dat lijkt me OF op de man af vragen, OF die gast in de wacht zetten en kijken of ie hapt of of je een leuker iemand tegenkomt.
Of aanmodderen natuurlijk, dat kan een mens best lang volhouden, ik spreek uit ervaring
Klopt, maar normaal zegt ie altijd als hij weg gaat.... en hij heeft intussen zijn schermnaam en msnplaatje twee keer veranderd... ach, hij zal wel met iemand anders aan het chatten zijn ofzo en mij helemaal vergeten.quote:Op maandag 5 september 2005 23:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat heb je wel eens op msn, niet iedereen laat zich dwingen om uren achter dat chatvenster te zitten.
MSN is kut, imho...
Oeh... maak me gekquote:Op maandag 5 september 2005 23:35 schreef PhaE het volgende:
[..]
Okay, top!
Ga ik ff snel nog een flesje wijn koud zetten, kaarsjes aansteken, etc.etc.
Zie je, dit is nou precies waarom msn kut is, jij gaat je nou helemaal op zit vreten over die dingen. MSN is bedoeld als communicatiemiddel, maar juist omdat je degene waarmee je lult niet ziet of hoort kan je je dus van alles in je hoofd halen...quote:Op maandag 5 september 2005 23:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Klopt, maar normaal zegt ie altijd als hij weg gaat.... en hij heeft intussen zijn schermnaam en msnplaatje twee keer veranderd... ach, hij zal wel met iemand anders aan het chatten zijn ofzo en mij helemaal vergeten.
Dat klopt.... ik weet er alles van. En normaal erger ik me er niet aan, maar vanavond wel... omdat ik eindelijk had bedacht dat ik van hem wil weten waar ik aan toe ben... maarja..quote:Op maandag 5 september 2005 23:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zie je, dit is nou precies waarom msn kut is, jij gaat je nou helemaal op zit vreten over die dingen. MSN is bedoeld als communicatiemiddel, maar juist omdat je degene waarmee je lult niet ziet of hoort kan je je dus van alles in je hoofd halen...
Maar toch kun je bepaalde dingen toch wel aanvoelen hoor...quote:Op maandag 5 september 2005 23:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zie je, dit is nou precies waarom msn kut is, jij gaat je nou helemaal op zit vreten over die dingen. MSN is bedoeld als communicatiemiddel, maar juist omdat je degene waarmee je lult niet ziet of hoort kan je je dus van alles in je hoofd halen...
Dat moet je hem dan maar eens in real life vragen, zulke shit moet je al zéker niet over msn doen. Ik zou er ook op afknappen als een meisje dat bij mij zou doen.quote:Op maandag 5 september 2005 23:38 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat klopt.... ik weet er alles van. En normaal erger ik me er niet aan, maar vanavond wel... omdat ik eindelijk had bedacht dat ik van hem wil weten waar ik aan toe ben... maarja..
ik zie hem voorlopig niet meer IRL.quote:Op maandag 5 september 2005 23:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat moet je hem dan maar eens in real life vragen, zulke shit moet je al zéker niet over msn doen. Ik zou er ook op afknappen als een meisje dat bij mij zou doen.
* Mokster stapt weer uit bed... doet wat kleren aan en springt in de auto...quote:Op maandag 5 september 2005 23:38 schreef PhaE het volgende:
[..]
Nee, dat komt wel als je hier bent dan okay?
* PhaE sleept matras naar het balkon...
Hier blijkt dus uit dat je het dus NIET hebt aangevoeld. Ik heb sterk de indruk dat vrouwen zich ook eerder zo gek laten maken dan mannen... Jullie ook altijd met je sterke gevoelslevenquote:Op maandag 5 september 2005 23:40 schreef Mokster het volgende:
[..]
Maar toch kun je bepaalde dingen toch wel aanvoelen hoor...
Zo heb ik bijna een jaar lang heel intiem met iemand gemaild en ge-msn-d.
Leek echt wat meer uit voort te gaan komen, alleen hadden we elkaar nooit irl ontmoet.
De laatste weken leek ie me echter een beetje uit de weg te gaan.
Stond ie online, maar liet ie nix horen.
Hem er uiteindelijk maar mee geconfronteerd dat ik me behoorlijk genegeerd voelde.
Is ie verliefd.
En niet op mij...
Oef... steek in mn hart!
En daar kan je ook niet voor zorgen?quote:Op maandag 5 september 2005 23:41 schreef Christine het volgende:
[..]
ik zie hem voorlopig niet meer IRL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |