Nee, dat verwacht ik ook niet. Maar ik wil gewoon een keertje duidelijkheid... weten waar ik aan toe ben enzo. Dat ie gewoon zegt: ik vind je heel lief, maar nu ff niet. Prima.quote:Op maandag 5 september 2005 23:16 schreef Frezer het volgende:
[..]
Begin er in elk geval mee niet te verwachten dat hij veranderd.
quote:Op maandag 5 september 2005 23:15 schreef Mukie het volgende:
[..]
http://www.valiantmovie.co.uk/
Moet nog in de bios komen dacht ik
Dat jij nou na al die wijn nog weg ging rijden.quote:Op maandag 5 september 2005 23:14 schreef Mokster het volgende:
[..]
En dat soort momenten mis ik dan weer he...
Viel best mee eigenlijk...quote:Op maandag 5 september 2005 23:20 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat jij nou na al die wijn nog weg ging rijden.![]()
![]()
Nope.quote:Op maandag 5 september 2005 23:19 schreef Frezer het volgende:
[..], maffe beesten! (Het is elk geval heel wat anders als die strip)
Ik proef trouwens illegale praktijken....
Dat schiet in elk geval niet echt op zo,quote:Op maandag 5 september 2005 23:17 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, dat verwacht ik ook niet. Maar ik wil gewoon een keertje duidelijkheid... weten waar ik aan toe ben enzo. Dat ie gewoon zegt: ik vind je heel lief, maar nu ff niet. Prima.
Of dat ie zegt: gigantische takketrut, ik heb helemaal nooit meer zin in je. Ook prima. Maar dat zegt ie ook niet.
Op de man afvragen... daar ben ik niet zo goed in. Bovendien zegt hij al een uur niks meer op msn...quote:Op maandag 5 september 2005 23:23 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat schiet in elk geval niet echt op zo,. Op de man af vragen werkt niet? Succes met uitvogelen wat je er mee moet...
Jaaaaaah!!!!quote:Op maandag 5 september 2005 23:23 schreef PhaE het volgende:
Oeps, offtopic..
Okay, het is weer een beetje afgekoeld, wie gaat er mee naar buiten, neuken?
Mn favoriete boek!!quote:Op maandag 5 september 2005 23:23 schreef Christine het volgende:
[..]
Hehe je sig..
Goed boek was dat.
Ah, oke. Maar in je bezit hebben mocht toch ook niet?quote:
Kan ook een kwestie van GMTA zijn he..quote:Op maandag 5 september 2005 23:25 schreef Mokster het volgende:
[..]
Jaaaaaah!!!!![]()
je steelt mn ideeën mop...
Jawel, zolang je het maar niet shared!quote:Op maandag 5 september 2005 23:25 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ah, oke. Maar in je bezit hebben mocht toch ook niet?
En nee, als je het niet erg vind ga ik niet buiten met je neuken,.
.
Ik heb een tuin met alleen maar tegels.... Jij?quote:Op maandag 5 september 2005 23:26 schreef PhaE het volgende:
[..]
Kan ook een kwestie van GMTA zijn he..![]()
Maar goed, your place or mine?
Pas trouwens wel op met uitzoeken, wil niet midden in de brandnetels of distels liggen..![]()
Ik versta niet zoveel marrokaans zonder ondertitelsquote:Op maandag 5 september 2005 23:17 schreef Mokster het volgende:
[..]
Er begon me ineens iets te dagen ja!
Vond je het nix? Ik vond m wel grappig eigenlijk...
Daar ben ik ook niet zo'n held in (op de vrouw af danquote:Op maandag 5 september 2005 23:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Op de man afvragen... daar ben ik niet zo goed in. Bovendien zegt hij al een uur niks meer op msn...
Dat zijn PhaE's opkomende managertalentenquote:Op maandag 5 september 2005 23:25 schreef Mokster het volgende:
je steelt mn ideeën mop...
Hmmm, geen tuin..quote:Op maandag 5 september 2005 23:28 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik heb een tuin met alleen maar tegels.... Jij?
Als ik het zo lees zegt hij dus helemaal niets?quote:Op maandag 5 september 2005 23:17 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, dat verwacht ik ook niet. Maar ik wil gewoon een keertje duidelijkheid... weten waar ik aan toe ben enzo. Dat ie gewoon zegt: ik vind je heel lief, maar nu ff niet. Prima.
Of dat ie zegt: gigantische takketrut, ik heb helemaal nooit meer zin in je. Ook prima. Maar dat zegt ie ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |