DAT ZEG IK!quote:Op maandag 5 september 2005 23:47 schreef PhaE het volgende:
[..]
Niet mee eens..
Hou kun je nu uit een msn gesprek opmaken dat iemand je eigenlijk niet op die manier leuk vindt?
Zo iemand kan ook zoiets hebben van ik hou de boel nog even warm, je weet nooit waar het goed voor is. Dat is weer het makkelijke en gevaarlijke van MSN, geen gezichtsuitdrukking en lichaamstaal. Dus kun je makkelijk doen alsof je nog steeds helemaal gek bent op iemand, terwijl dat niet zo is.

Ja, jullie kunnen daar wel tegen. Maar wij niet. En daarom vragen we er niet naar.quote:Op maandag 5 september 2005 23:47 schreef Mokster het volgende:
omdat mannen nooit eens direct zeggen wat ze bedoelen. Alsof wij er niet tegen kunnen als ze zeggen: sorry schat, dit wordt t niet.

Ahem, laten we die discussie maar niet meer aangaan zo laat op de avondquote:Op maandag 5 september 2005 23:47 schreef Mokster het volgende:
Weet je waarom wij ons zo gek laten maken: omdat mannen nooit eens direct zeggen wat ze bedoelen. Alsof wij er niet tegen kunnen als ze zeggen: sorry schat, dit wordt t niet. Ik heb dat veel liever dan dat vage gedoe. Ik zeg toch ook gewoon wat ik voel?

En daarom loopt t altijd fout.quote:Op maandag 5 september 2005 23:53 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, jullie kunnen daar wel tegen. Maar wij niet. En daarom vragen we er niet naar.

Ach, het leven zou zoveel makkelijker zijn als iedereen gewoon duidelijk was naar elkaar... net als kinderen... "jij bent stom". Maar nee, dat is als volwassene ineens kwetsend. Of maatschappelijk onverantwoord. Kanker een end op zeg.quote:Op maandag 5 september 2005 23:53 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, jullie kunnen daar wel tegen. Maar wij niet. En daarom vragen we er niet naar.

Dat moge duidelijk zijn.quote:

Omdat mannen niet te snappen zijn. We piekeren ons suf en weten het uiteindelijk nog niet.quote:Op maandag 5 september 2005 23:56 schreef Godlike02 het volgende:
En waarom kunnen vrouwen nooit is mannen snappen?

Jullie hoeven ons niet te snappen... Dat interesseert me geen bal.quote:Op maandag 5 september 2005 23:56 schreef Godlike02 het volgende:
En waarom kunnen vrouwen nooit is mannen snappen?
Waarom moeten wij altijd die vrouwen snappen?

niet eens je zwoele lippen op de mijnequote:

Nee, dat doe je niet met stalkers.quote:Op maandag 5 september 2005 23:58 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
niet eens je zwoele lippen op de mijne![]()

Owja joh? Wat voor antwoorden krijg je dan van vrouwen?quote:

Zou dát het zijn!? Dan ben ik al een hoop wijzer!quote:Op maandag 5 september 2005 23:55 schreef Mokster het volgende:
En daarom loopt t altijd fout.

Zegt meer over jullie dan over de manquote:Op maandag 5 september 2005 23:57 schreef Christine het volgende:
[..]
Omdat mannen niet te snappen zijn. We piekeren ons suf en weten het uiteindelijk nog niet.

Nou, jij kent mij een beetje en ik ben wat dat betreft totaal niet geemancipeerd. En alsof mannen het altijd weten...quote:Op maandag 5 september 2005 23:58 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Owja joh? Wat voor antwoorden krijg je dan van vrouwen?
"Ik weet het niet, blabla"
Zogenaamd geemancipeerd, maar toch altijd nog zeggen als ik vraag: "wat zullen we eten?"...ik weet het niet...verzin jij maar.

Maar dan was het ook allemaal een stuk minder spannend.quote:Op maandag 5 september 2005 23:56 schreef Christine het volgende:
Ach, het leven zou zoveel makkelijker zijn als iedereen gewoon duidelijk was naar elkaar...

Mannen snappen elkaar prima.quote:Op maandag 5 september 2005 23:58 schreef Mokster het volgende:
[..]
Jullie hoeven ons niet te snappen... Dat interesseert me geen bal.
Maar ik wil jullie gewoon graag snappen. Omdat dat t voor mij veel makkelijker maakt...
Maar jullie worden kennelijk niet graag begrepen...

Praat even met de mijne dan, en geef je oordeel.quote:Op maandag 5 september 2005 23:59 schreef Godlike02 het volgende:
Ik heb een man binnen 5 min door.

quote:Op maandag 5 september 2005 23:57 schreef Christine het volgende:
[..]
Omdat mannen niet te snappen zijn. We piekeren ons suf en weten het uiteindelijk nog niet.

Ik ben altijd duidelijk...quote:Op maandag 5 september 2005 23:58 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Owja joh? Wat voor antwoorden krijg je dan van vrouwen?
"Ik weet het niet, blabla"
Zogenaamd geemancipeerd, maar toch altijd nog zeggen als ik vraag: "wat zullen we eten?"...ik weet het niet...verzin jij maar.

quote:

Geen probleemquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:00 schreef Christine het volgende:
[..]
Praat even met de mijne dan, en geef je oordeel.

Of je kiest de verkeerde mannenquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ben altijd duidelijk...
Maar dat wordt niet gewaardeerd...

ik stalk niet, het is een slechte poging je te aanbiddenquote:Op maandag 5 september 2005 23:58 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, dat doe je niet met stalkers.

Ach spannend, mijn aars. Al dat gezeik altijd... die spanning is eventjes leuk ja. Haha, grappig, afwachten en kijken wat er gebeurt... maar na een tijdje gaat dat vervelen. Vooral als je gemengde signalen krijgt. De ene keer ben je superleuk, sexy, of krijg je een lief liedje gestuurd via msn... terwijl die je een andere keer nauwelijks ziet staan.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:00 schreef broer het volgende:
[..]
Maar dan was het ook allemaal een stuk minder spannend.

Chatlogs lezen?quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Geen probleem
100% suc6 garantie
Doe het het liefste van afstand.
Als ik zelf met ze praat van kan ik niet duidelijk obseveren

Slecht is een understatmentquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:02 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik stalk niet, het is een slechte poging je te aanbidden![]()

Een JAAR lang mailen, msn-en, bellen, sms-en...quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mannen snappen elkaar prima.
Je stopt er niet genoeg moeite in

ik ben blij dat je het zelf inziet.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:02 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik stalk niet, het is een slechte poging je te aanbidden![]()

Dat is een tip, Christine. Gewoon niet zélf met hem praten.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:01 schreef Godlike02 het volgende:
Als ik zelf met ze praat van kan ik niet duidelijk obseveren

Neequote:

Dat het een jaar duurt... en je elkaar dan nog niet gezien hebt... zegt wel wat toch?quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:02 schreef Mokster het volgende:
[..]
Een JAAR lang mailen, msn-en, bellen, sms-en...
Als dat niet moeite genoeg is...
Jeez...

P-sies!!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Ach spannend, mijn aars. Al dat gezeik altijd... die spanning is eventjes leuk ja. Haha, grappig, afwachten en kijken wat er gebeurt... maar na een tijdje gaat dat vervelen. Vooral als je gemengde signalen krijgt. De ene keer ben je superleuk, sexy, of krijg je een lief liedje gestuurd via msn... terwijl die je een andere keer nauwelijks ziet staan.
Wees dan consequent ofzo.

ach ja je kan niet in alles het beste zijn hequote:Op dinsdag 6 september 2005 00:03 schreef Christine het volgende:
[..]
ik ben blij dat je het zelf inziet.

Nee platte tekstquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:02 schreef Mokster het volgende:
[..]
Een JAAR lang mailen, msn-en, bellen, sms-en...
Als dat niet moeite genoeg is...
Jeez...

quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Ach spannend, mijn aars. Al dat gezeik altijd... die spanning is eventjes leuk ja. Haha, grappig, afwachten en kijken wat er gebeurt... maar na een tijdje gaat dat vervelen. Vooral als je gemengde signalen krijgt. De ene keer ben je superleuk, sexy, of krijg je een lief liedje gestuurd via msn... terwijl die je een andere keer nauwelijks ziet staan.

Hé, ik ben je vent niet hoor.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:02 schreef Christine het volgende:

Nouja, dan had je zaterdag mee moeten gaan naar dat festival hier...quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee
Daar ga je dus al fout![]()
Interactie, lichaamstaal, ogen daar gaat het om
Niet om platte tekst![]()

Tsja... normaal ben ik ook niet zo geduldig...quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:03 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat het een jaar duurt... en je elkaar dan nog niet gezien hebt... zegt wel wat toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |