Dat is een tip, Christine. Gewoon niet zélf met hem praten.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:01 schreef Godlike02 het volgende:
Als ik zelf met ze praat van kan ik niet duidelijk obseveren
Neequote:
Dat het een jaar duurt... en je elkaar dan nog niet gezien hebt... zegt wel wat toch?quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:02 schreef Mokster het volgende:
[..]
Een JAAR lang mailen, msn-en, bellen, sms-en...
Als dat niet moeite genoeg is...
Jeez...
P-sies!!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Ach spannend, mijn aars. Al dat gezeik altijd... die spanning is eventjes leuk ja. Haha, grappig, afwachten en kijken wat er gebeurt... maar na een tijdje gaat dat vervelen. Vooral als je gemengde signalen krijgt. De ene keer ben je superleuk, sexy, of krijg je een lief liedje gestuurd via msn... terwijl die je een andere keer nauwelijks ziet staan.
Wees dan consequent ofzo.
ach ja je kan niet in alles het beste zijn hequote:Op dinsdag 6 september 2005 00:03 schreef Christine het volgende:
[..]
ik ben blij dat je het zelf inziet.
Nee platte tekstquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:02 schreef Mokster het volgende:
[..]
Een JAAR lang mailen, msn-en, bellen, sms-en...
Als dat niet moeite genoeg is...
Jeez...
quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Ach spannend, mijn aars. Al dat gezeik altijd... die spanning is eventjes leuk ja. Haha, grappig, afwachten en kijken wat er gebeurt... maar na een tijdje gaat dat vervelen. Vooral als je gemengde signalen krijgt. De ene keer ben je superleuk, sexy, of krijg je een lief liedje gestuurd via msn... terwijl die je een andere keer nauwelijks ziet staan.
Hé, ik ben je vent niet hoor.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:02 schreef Christine het volgende:
Nouja, dan had je zaterdag mee moeten gaan naar dat festival hier...quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee
Daar ga je dus al fout![]()
Interactie, lichaamstaal, ogen daar gaat het om
Niet om platte tekst![]()
Tsja... normaal ben ik ook niet zo geduldig...quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:03 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat het een jaar duurt... en je elkaar dan nog niet gezien hebt... zegt wel wat toch?
Ja, jij wil consequent niet met mij msnnen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:04 schreef broer het volgende:
[..]
Hé, ik ben je vent niet hoor.
Ik ben altijd consequent.
Vrouwenquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:05 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tsja... normaal ben ik ook niet zo geduldig...
Maar ik dacht: de rest wil altijd na één keer msn-en gelijk al afspreken om te neuken...
Misschien is dit dan een leuke jongen...
Behoorlijk stom van me om dat te denken...
Ja, lees je in trut.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mannen he?
{Oh daar ging juist de discussie over he?)
Foute kerel een festivalquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:05 schreef Christine het volgende:
[..]
Nouja, dan had je zaterdag mee moeten gaan naar dat festival hier...
Uhuh, ik heb dezelfde ervaring hier.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:05 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tsja... normaal ben ik ook niet zo geduldig...
Maar ik dacht: de rest wil altijd na één keer msn-en gelijk al afspreken om te neuken...
Misschien is dit dan een leuke jongen...
Behoorlijk stom van me om dat te denken...
Internet is ook de grootste illusie die er bestaat.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vrouwen![]()
Iemand denken te kennen over internet![]()
Wees blij. Ik zou drie zinnen tegen je zeggen en daarna een uur lang niets meer.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:05 schreef Christine het volgende:
Ja, jij wil consequent niet met mij msnnen.
Heeft ook zijn charme.
Kloptquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Internet is ook de grootste illusie die er bestaat.
Nouquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:07 schreef broer het volgende:
[..]
Wees blij. Ik zou drie zinnen tegen je zeggen en daarna een uur lang niets meer.
Het duurt even, maar dan heb je ook wat.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Klopt
amen![]()
Je begint het et snappen
Golden earringquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Het is geen foute kerel, en het was een leuk festivalGolden earring
Dankje lieverdquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou
Ik ga toch niet het hele topic lezen om je een hart onder de riem te steken?
*hart onder riem steekt*
Tot nu toe iedereen aardig weten in te schatten.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vrouwen![]()
Iemand denken te kennen over internet![]()
Yepsquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Dankje lieverd
Maar stiekum zijn ze wel leuk he... mannen...
Hmmm wat nou als je het nog niet helemaal weet?quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:08 schreef PhaE het volgende:
Mannen zijn in de meeste dingen vooral zwart/wit.
Ja of nee.
Graag of helemaal niet.
Nee niet de meeste...quote:
nee, want hij wil wel neuken.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:10 schreef Christine het volgende:
[..]
Hmmm wat nou als je het nog niet helemaal weet?
Hij vroeg me wat mijn insteek was... (vriendschap of meer...) en ik zei dat ik er nog niet uit was... en hij gaf aan hetzelfde te denken erover. Bedoel, geef dan als man ook een ja of nee antwoord. Als je dat zo nodig wil.
Ja, er zitten zeker stomme bijquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:10 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee niet de meeste...
Een aantal zijn gewoon stom. De meeste zijn aardig... en een handjevol is echt leuk.
Daar ging het niet eens over... ik weet dat hij dat wel wil, dat had ie gezegd.quote:
Waren ze maar zo duidelijk...quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:08 schreef PhaE het volgende:
Mannen zijn in de meeste dingen vooral zwart/wit.
Ja of nee.
Graag of helemaal niet.
Sex of liefde.
Stel me eens voor aan een paar echt leuke?quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, er zitten zeker stomme bijen een heleboel saaie
en een paar echt leuke ja
![]()
Ja, of ze geven een antwoord, en doen het tegenovergestelde.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:13 schreef Mokster het volgende:
[..]
Waren ze maar zo duidelijk...
De enige keer dat je wel een duidelijk antwoord krijgt, is op de vraag: neuken?
Maar alle andere vragen snappen ze kennelijk niet...
quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:13 schreef Christine het volgende:
[..]
Stel me eens voor aan een paar echt leuke?
Ik ken er momenteel maar... euh... eentje.
ik voel me vereerdquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:13 schreef Christine het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:13 schreef Christine het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:16 schreef Christine het volgende:
Eentje die niet op fok komt, mensen.
misschien ligt het daaraan, want de meeste vrouwen kan ik ook wel volgen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:16 schreef PPWB84 het volgende:
mannen ingewikkeld..ik dacht dat vrouwen mannen zo simpel vonden...vrouwen, die zijn ingewikkeld en daarom hevig interessant. mannen ken ik wel inmiddels, want ik ben dr zelf ook een.
Helaasquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, of ze geven een antwoord, en doen het tegenovergestelde.
Dan zeggen ze graag met je uit te willen, en nemen vervolgens geen initiatief meer.
Ooooh het feest der herkenning vanavond.
Het stomme is ook, dat ik dat liedje gewoon niet meer kan horen zonder dat ik eraan denk hoe vreselijk lief het was van hem om mij dat liedje te sturen... en nu heb ik vanavond al de hele tijd dat liedje in m'n hoofd.quote:
Nietus. En vrouwen hebben niet eens een lul.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:18 schreef WeirdMicky het volgende:
Al dat gelul over mannen terwijl het toch echt de schuld is van de vrouwen.
ja zodra vrouwen niet meer neuken vervaagt het probleem.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:18 schreef WeirdMicky het volgende:
KAn je echt twee jaar aan het lijntje houden over internetquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:09 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tot nu toe iedereen aardig weten in te schatten.
Dit was duidelijk een zeer foute inschatting...
gelukkig niet zegquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:19 schreef Christine het volgende:
[..]
Nietus. En vrouwen hebben niet eens een lul.Lul!
quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:18 schreef WeirdMicky het volgende:
misschien ligt de waarheid in het middenquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:19 schreef Christine het volgende:
[..]
Nietus. En vrouwen hebben niet eens een lul.Lul!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |