abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 september 2005 @ 22:58:10 #161
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30403618
quote:
Op donderdag 8 september 2005 22:51 schreef AirwiN het volgende:

[..]

770 and counting!
537 nu.
Hoe lang sta jij er al?
  donderdag 8 september 2005 @ 22:59:10 #162
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30403655
quote:
Op donderdag 8 september 2005 22:58 schreef Christine het volgende:

537 nu.
Hoe lang sta jij er al?
Ehm, langer dan jij... Maarre, je moet wel appels met appels vergelijken. En jij valt onder de peren...
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  donderdag 8 september 2005 @ 23:04:14 #163
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30403835

En bedankt.
Van je vrienden moet je het hebben. Enzo.
pi_30404410
quote:
Op donderdag 8 september 2005 22:51 schreef AirwiN het volgende:

[..]

770 and counting!
Maar zoek jij dan ook echt actief enzo?

Ik heb nog nooit echt contact gehad eigenlijk met iemand daar verder.
Unspoken words were understood
  donderdag 8 september 2005 @ 23:28:03 #165
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30404712
quote:
Op donderdag 8 september 2005 23:20 schreef GF het volgende:

Maar zoek jij dan ook echt actief enzo?
Wel een tijd mee bezig geweest. Mijn ervaring is, zie ook eerder in dit topic, dat het vrij moeilijk is om contact te leggen als je zelf begint met mailen. Een uitzondering daargelaten, zijn alle dates die ik heb gehad, voortgekomen uit contact waar het meisje de eerste stap zette.

Degene die ik zelf mailde, kreeg ik steevast 'bedankt, maar je bent niet m'n type' mailtjes of gewoon helemaal geen reactie van.

Bottom line... Zorg dat je een verhaaltje hebt waarmee je je onderscheidt van de rest. Natuurlijk ben je lief, aardig, romantisch en weet ik niet wat, maar dat zijn alle andere mannen (en vrouwen) ook. Dus daar red je het niet mee.

Ik heb mijn 'briljante' loktekst overigens (tijdelijk?) verwijderd. Ik neem wat gas terug wat betreft het daten via datingsites. Ik denk niet dat ik op deze wijze een nieuwe partner ga ontmoeten. Voorlopig beperk ik me tot vriendschappelijke contacten en dat bevalt ontzettend goed.

Tot ik die ware tegen kom natuurlijk!
  vrijdag 9 september 2005 @ 00:17:18 #166
42381 CvB
handles your hunger better
pi_30406593
Kheb mijn pagina op knuz tijdelijk op onzichtbaar gezet, heb er ff geen zin meer in. Heb in twee maanden 88 views gehad en maar één berichtje van iemand die op dat moment 8 maanden zwanger was! De twee contacten die ik heb opgedaan zijn allebei doodgebloed en kheb er niet zo'n zin meer in om steeds weer kansloze berichtjes te sturen naar alles wat los en vast zit. Komt misschien ook wel een beetje omdat ik in het echt een wel heel interessant persoontje tegen ben gekomen wat misschien wel eens wat zou kunnen worden
Vind ik
pi_30406671
Ik heb zaterdag een afspraak, moet alleen iets orgineels bedenken. Maar ik heb toch mijn twijfels, ze heeft inmiddels haar vader mijn profiel laten lezen. Ze wilde zijn commentaar? Daarnaast smsjes die duiden op claimgedrag. Voor de rest is het echt supergezellig, maar ik ben benieuwd of ik net zoals de meesten achteraf moet zeggen dat het niet werkt.
pi_30406704
quote:
Op donderdag 8 september 2005 23:28 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Wel een tijd mee bezig geweest. Mijn ervaring is, zie ook eerder in dit topic, dat het vrij moeilijk is om contact te leggen als je zelf begint met mailen. Een uitzondering daargelaten, zijn alle dates die ik heb gehad, voortgekomen uit contact waar het meisje de eerste stap zette.

Degene die ik zelf mailde, kreeg ik steevast 'bedankt, maar je bent niet m'n type' mailtjes of gewoon helemaal geen reactie van.

Bottom line... Zorg dat je een verhaaltje hebt waarmee je je onderscheidt van de rest. Natuurlijk ben je lief, aardig, romantisch en weet ik niet wat, maar dat zijn alle andere mannen (en vrouwen) ook. Dus daar red je het niet mee.

Ik heb mijn 'briljante' loktekst overigens (tijdelijk?) verwijderd. Ik neem wat gas terug wat betreft het daten via datingsites. Ik denk niet dat ik op deze wijze een nieuwe partner ga ontmoeten. Voorlopig beperk ik me tot vriendschappelijke contacten en dat bevalt ontzettend goed.

Tot ik die ware tegen kom natuurlijk!
Daar valt ook wel wat voor te zeggen. Krijg jij dan veel reacties op je profiel?
pi_30408004
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 00:20 schreef Chewbacca het volgende:
Ik heb zaterdag een afspraak, moet alleen iets orgineels bedenken. Maar ik heb toch mijn twijfels, ze heeft inmiddels haar vader mijn profiel laten lezen. Ze wilde zijn commentaar? Daarnaast smsjes die duiden op claimgedrag. Voor de rest is het echt supergezellig, maar ik ben benieuwd of ik net zoals de meesten achteraf moet zeggen dat het niet werkt.
Gewoon niet teveel op de zaken vooruitlopen man en gaan! Ik kan me best voorstellen dat je je stoort aan haar 'claimerige' gedrag, maar voor hetzelfde geld val jij als een blok voor haar zaterdag, terwijl zij jou helemaal niet ziet staan, omdat je toch niet blijkt te zijn wat ze verwachtte. Of jullie zien het allebei niet zitten of juist wél. Geloof mij (en de tig andere mensen hier die precies hetzelfde zeggen) nu maar, je kunt nóg zo goed met elkaar overweg kunnen aan de telefoon, of via msn/sms/e-mail, het kan allemaal in één keer teniet gedaan worden als je elkaar in het echt ziet...of juist niet natuurlijk. En daar kom je zaterdag écht wel achter! In de tussentijd geen spijkers op laag water zoeken en zo open mogelijk die date tegemoet treden. En om je een beetje een hart onder de riem te steken : Ik heb óók hele leuke dates gehad met mensen die ik via een datingsite heb leren kennen.

En natuurlijk horen wij heel graag hoe het is afgelopen...
  vrijdag 9 september 2005 @ 08:06:58 #170
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30411010
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 00:21 schreef Chewbacca het volgende:

Daar valt ook wel wat voor te zeggen. Krijg jij dan veel reacties op je profiel?
Met mijn oude tekst kreeg ik toch wel meerdere nieuwe reacties per week. Ter vergelijking, ik heb nu een maandje één regel tekst als introductie en sinsdien heb ik één persoon gehad die mij als eerst benaderde.
pi_30411286
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 08:06 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Met mijn oude tekst kreeg ik toch wel meerdere nieuwe reacties per week. Ter vergelijking, ik heb nu een maandje één regel tekst als introductie en sinsdien heb ik één persoon gehad die mij als eerst benaderde.
Wat doe ik fout?
  vrijdag 9 september 2005 @ 08:55:20 #172
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30411601
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 08:06 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ah, ik reageer niet op one-liners. Sowieso vind ik het lastig om te reageren. Ik heb het diverse malen gedaan maar nooit echt een reactie terug gehad
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  vrijdag 9 september 2005 @ 08:55:37 #173
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30411605
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 08:35 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Wat doe ik fout?
Je wilt te graag ?
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_30411672
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 08:55 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Je wilt te graag ?
Waarschijnlijk, maar kennelijk zijn er gouden formules voor aansprekende profielteksten...
pi_30411718
Ik heb trouwens een pauze ingelast he, op advies van Suikerzoet, ik onderneem nauwelijks actie op dit moment. Maar er komt dus van de andere kant ook helemaal niks
pi_30411940
quote:

[..]

Wat doe ik fout?
Ga fitnessen, het werkt
  vrijdag 9 september 2005 @ 09:16:50 #177
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30411984
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 09:03 schreef UncleFunk het volgende:
Ik heb trouwens een pauze ingelast he, op advies van Suikerzoet, ik onderneem nauwelijks actie op dit moment. Maar er komt dus van de andere kant ook helemaal niks
Soms, op een overwacht moment, als je het niet meer verwacht, als je er bijna niet meer aan denkt... wie weet komt ze dan voorbij.

Vergeet niet dat het net vakantie is geweest en het nog verschrikkelijk mooi weer was. Straks, als de "donkere" dagen weer komen... misschien gaat het dan beter
pi_30412069
quote:

[..]

Wat doe ik fout?
Maar he je doet echt niks fout man. Je bent veel te kritisch op jezelf!
pi_30412096
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 09:16 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Soms, op een overwacht moment, als je het niet meer verwacht, als je er bijna niet meer aan denkt... wie weet komt ze dan voorbij.

Vergeet niet dat het net vakantie is geweest en het nog verschrikkelijk mooi weer was. Straks, als de "donkere" dagen weer komen... misschien gaat het dan beter
Wat een cliché zeg......Net zoals mijn ouders zeiden toen het uit ging met mijn vriendin. Je komt vanzelf wel weer iemand tegen. Maar je hebt wel gelijk dat je hoop moet houden, zonder hoge verwachtingen van dit gebeuren te koesteren
  vrijdag 9 september 2005 @ 09:39:13 #180
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30412501
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 09:22 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Wat een cliché zeg......Net zoals mijn ouders zeiden toen het uit ging met mijn vriendin. Je komt vanzelf wel weer iemand tegen. Maar je hebt wel gelijk dat je hoop moet houden, zonder hoge verwachtingen van dit gebeuren te koesteren
Ooit gehoord van wijze raad van mensen die het zelf ook eens zouden moeten doen/aannemen?
pi_30412687
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 09:39 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Ooit gehoord van wijze raad van mensen die het zelf ook eens zouden moeten doen/aannemen?
Ja als een advies constructief en authentiek is dan is het inderdaad het overwegen waard om een advies op te volgen. Maar het was maar een grapje zojuist

Ik zou ze ook wat meer moeten opvolgen ipv ze in de wind te slaan. Maar veel contact met een collega op je werk is echt not done
  vrijdag 9 september 2005 @ 09:47:49 #182
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30412729
quote:

Ah, ik reageer niet op one-liners. Sowieso vind ik het lastig om te reageren. Ik heb het diverse malen gedaan maar nooit echt een reactie terug gehad
Dat is ook min of meer mijn bedoeling, minder reacties. Fijn dat het in de praktijk ook echt blijkt te werken...
pi_30412747
Maar ik had gisteravond ook gehoord dat er kerels zijn die naar elke vrouw een standaard getypt bericht sturen. Gisteren had ze van dezelfde gozer 3x hetzelfde bericht verstuurd in 4 weken tijd. Sommige mensen doen gewoon aan statistiek.....Echt bijzonder onnozel. Ik verstuur er 1000 dan krijg ik ongetwijfeld wel 1 reactie.
  vrijdag 9 september 2005 @ 09:49:44 #184
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30412781
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 09:46 schreef Chewbacca het volgende:

[..]
Ik zou ze ook wat meer moeten opvolgen ipv ze in de wind te slaan. Maar veel contact met een collega op je werk is echt not done
woehahaha... dan is het maar not done... ik ben super mega eigenwijs dus deze 'wijze' raad... die sla ik lekker in de wind
pi_30412790
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 09:47 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Dat is ook min of meer mijn bedoeling, minder reacties. Fijn dat het in de praktijk ook echt blijkt te werken...
Ouwehoer, of ben jij bevoorrecht met het uiterlijk van David Beckham Wat doe je dan op een datingsite?
  vrijdag 9 september 2005 @ 09:53:37 #186
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30412881
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 09:48 schreef Chewbacca het volgende:
Maar ik had gisteravond ook gehoord dat er kerels zijn die naar elke vrouw een standaard getypt bericht sturen. Gisteren had ze van dezelfde gozer 3x hetzelfde bericht ontvangen in 4 weken tijd. Sommige mensen doen gewoon aan statistiek.....Echt bijzonder onnozel. Ik verstuur er 1000 dan krijg ik ongetwijfeld wel 1 reactie.
Ja net zoals ik gisteren zei.. een berichtje van een "looser", mijn profiel past perfect bij hem... hij heeft basisonderwijs en ik hbo. hij zoekt een niet roker en ik ben een roker. hij is bijna 2 meter en ik een humptiedumptie.... m.a.w. een standaard mail naar iedereen en dan krijg je mogelijkerwijs wel 1 reactie die ook wel wat wil. ik heb ook een reactie gegeven... "lees mijn profiel nog eens en ga dan op zoek naar een ander. ik trap er niet in en wens je succes bij je verdere reactie.. p.s. het is vanaf nu niet meer mogelijk voor je om op mijn profiel te reageren"

Soms is dat hard maar meerdere malen een berichtje krijgen van iemand irriteert me mateloos. Ik ben er dan niet zo goed in om nog beleefd terug te reageren
  vrijdag 9 september 2005 @ 10:02:19 #187
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30413065
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 09:50 schreef Chewbacca het volgende:

Ouwehoer, of ben jij bevoorrecht met het uiterlijk van David Beckham Wat doe je dan op een datingsite?
Nou nee, dat zeker niet. Maar ik durf wel te concluderen dat als je je qua tekst op een leuke manier onderscheidt van de anderen dat dat gegarandeerd reacties oplevert.

Ik ben sinds januari dit jaar actief bezig op datingsites. Ik heb veel leuke contacten opgedaan, gave ontmoetingen gehad, maar ook ontmoetingen waar je binnen een uur al zoiets had van 'hoe kom ik hier zo snel mogelijk weg'.

De laatste tijd merk ik dat het met wat gaat tegenstaan. Iedere keer dat hele proces om elkaar een beetje te leren kennen via msn, e-mail, telefoon. De eerste afspraak, toch weer de wederzijdse verwachtingen...

Het is voor mij een prima medium om vriendschappelijke contacten op te doen. Maar een partner ga ik op deze manier niet vinden. Dat moet toch in 't echt ontstaan, niet via internet. Wellicht dat ik bij m'n huidige contacten ooit nog eens mijn toekomstige partner ga vinden.
pi_30413293
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 10:02 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Nou nee, dat zeker niet. Maar ik durf wel te concluderen dat als je je qua tekst op een leuke manier onderscheidt van de anderen dat dat gegarandeerd reacties oplevert.

Ik ben sinds januari dit jaar actief bezig op datingsites. Ik heb veel leuke contacten opgedaan, gave ontmoetingen gehad, maar ook ontmoetingen waar je binnen een uur al zoiets had van 'hoe kom ik hier zo snel mogelijk weg'.

De laatste tijd merk ik dat het met wat gaat tegenstaan. Iedere keer dat hele proces om elkaar een beetje te leren kennen via msn, e-mail, telefoon. De eerste afspraak, toch weer de wederzijdse verwachtingen...

Het is voor mij een prima medium om vriendschappelijke contacten op te doen. Maar een partner ga ik op deze manier niet vinden. Dat moet toch in 't echt ontstaan, niet via internet. Wellicht dat ik bij m'n huidige contacten ooit nog eens mijn toekomstige partner ga vinden.
Daar ben ik het ook wel mee eens. Als dit niks wordt dan heb ik er echt geen zin meer in om al het msnen, smsen, bellen weer opnieuw te moeten doen. Het is best wel leuk, maar je telefoonrekening wordt echt zo hoog. Ik bel elke avond 3 uren met haar. Als het niks wordt weet ik zeker dat ik teleurgesteld ben.

Je investeert best wel veel energie in een contact, als het dan niks blijkt te zijn ben ik voor de komende tijd zeker genezen. Maar ik kan het mij haast niet voorstellen dat er geen klik is. Ze heeft al mijn foto's gezien, ook dronken . Daarnaast ben ik redelijk extravert en ben aan de telefoon hetzelfde als irl. Tuurlijk het oogcontact en de emoties, maar dat moet automatisch gaan.
pi_30413519
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 09:03 schreef UncleFunk het volgende:
Suikerzoet heeft zelf ook pauze heb mijn profiel op non-actief gezet.
  vrijdag 9 september 2005 @ 10:26:58 #190
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30413675
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 10:12 schreef Chewbacca het volgende:

Daar ben ik het ook wel mee eens. Als dit niks wordt dan heb ik er echt geen zin meer in om al het msnen, smsen, bellen weer opnieuw te moeten doen. Het is best wel leuk, maar je telefoonrekening wordt echt zo hoog. Ik bel elke avond 3 uren met haar. Als het niks wordt weet ik zeker dat ik teleurgesteld ben.

Je investeert best wel veel energie in een contact, als het dan niks blijkt te zijn ben ik voor de komende tijd zeker genezen. Maar ik kan het mij haast niet voorstellen dat er geen klik is. Ze heeft al mijn foto's gezien, ook dronken . Daarnaast ben ik redelijk extravert en ben aan de telefoon hetzelfde als irl. Tuurlijk het oogcontact en de emoties, maar dat moet automatisch gaan.
Het enige dat ik je wil meegeven is, wees voorbereid dat het anders kan lopen dan je verwacht. Ik heb (gelukkig nog steeds) contact met een meisje waar de klik zo ontzettend goed was. Uren msn'en, bellen, sms'en. En maar niet uitgepraat raken met elkaar. Voor allebei was wel duidelijk van: wow, dit zou best wel eens wat kunnen worden.

De eerste ontmoeting was heel gezellig.... en verder niks. Geen kriebel in de buik, geen zevende hemel, geen wolkjes. Nou ben ik zelf niet van liefde op het eerste gezicht, en zij ook niet, maar hierbij had ik echt wel de verwachting, als er zoiets is als liefde op het eerste gezicht, dan gaat het hier gebeuren... We spreken elkaar nog steeds regelmatig, ook in het echt, dus we zien verder wel. Dit was echter wel de ervaring waardoor ik er even genoeg van had...

Uiteraard ben jij compleet anders dan ik en ga jij gewoon de vrouw van je dromen ontmoeten!
pi_30413857
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 10:26 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Het enige dat ik je wil meegeven is, wees voorbereid dat het anders kan lopen dan je verwacht. Ik heb (gelukkig nog steeds) contact met een meisje waar de klik zo ontzettend goed was. Uren msn'en, bellen, sms'en. En maar niet uitgepraat raken met elkaar. Voor allebei was wel duidelijk van: wow, dit zou best wel eens wat kunnen worden.

De eerste ontmoeting was heel gezellig.... en verder niks. Geen kriebel in de buik, geen zevende hemel, geen wolkjes. Nou ben ik zelf niet van liefde op het eerste gezicht, en zij ook niet, maar hierbij had ik echt wel de verwachting, als er zoiets is als liefde op het eerste gezicht, dan gaat het hier gebeuren... We spreken elkaar nog steeds regelmatig, ook in het echt, dus we zien verder wel. Dit was echter wel de ervaring waardoor ik er even genoeg van had...

Uiteraard ben jij compleet anders dan ik en ga jij gewoon de vrouw van je dromen ontmoeten!
Ja precies we zullen het zien wat het wordt. Liefde op het eerste gezicht bestaat denk ik niet. Maar je moet wel een gevoel hebben als je elkaar irl ziet dat er een klik moet zijn. Als die er totaal niet is dan is dat zuur. Zelf stelde ze al voor om naar Vlieland te gaan, gelukkig kwam ze daar zelf ook alweer op terug. Ik heb het idee dat zij het gevoel heeft dat het niet fout kan gaan. Zelf heb ik dat eigenlijk ook wel. Maar ja op dit vlak ben ik onbekend, dus zal er wel weer van leren. Bedankt voor je advies
pi_30415762
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 09:21 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Maar he je doet echt niks fout man. Je bent veel te kritisch op jezelf!
Laat ik die eigenschap samen met perfectionisme in m'n profiel vermeld hebben
  vrijdag 9 september 2005 @ 11:50:45 #193
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30416392
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 11:37 schreef UncleFunk het volgende:

Laat ik die eigenschap samen met perfectionisme in m'n profiel vermeld hebben
Dat soort omschrijvingen heb ik dus nooit in m'n profiel gehad, onder het mom van, laat de ander zelf maar uitvinden hoe ik ben... Dat maakt je meteen een tikkeltje mysterieus en dan is het een kwestie van tijd voor die berichten je mailbox vullen.

Daarmee speel je meteen in op de onhebbelijke eigenschap van vrouwen dat ze alles willen weten...
  vrijdag 9 september 2005 @ 12:41:10 #194
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30418246
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 11:50 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Dat soort omschrijvingen heb ik dus nooit in m'n profiel gehad, onder het mom van, laat de ander zelf maar uitvinden hoe ik ben... Dat maakt je meteen een tikkeltje mysterieus en dan is het een kwestie van tijd voor die berichten je mailbox vullen.

Daarmee speel je meteen in op de onhebbelijke eigenschap van vrouwen dat ze alles willen weten...
ik wil niet alles weten, ik ben alleen maar nieuwsgierig
  vrijdag 9 september 2005 @ 12:48:45 #195
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30418491
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 12:41 schreef Mickeys het volgende:

ik wil niet alles weten, ik ben alleen maar nieuwsgierig
Dat vind ik nou zo prachtig aan vrouwen. Ze zijn altijd oprecht geïnteresseerd in anderen!
pi_30420548
Heeft deze tekst de gouden formule?
quote:
Hallo allemaal,
Ik ben (...) en heb reeds 4, 5 jaar een relatie. Echter ben ik er momenteel niet meer zeker van en weet niet zo goed wat ik moet doen. Ik wil uitvinden of ik toe ben aan iets anders en wil de spanning terug. Ik ben geen vreemdganger, wel iemand die meer wil in het leven dan een suffe relatie op de bank en langs elkaar aflopen. Ik zoek een leuke, spontane, impulsieve, goedverzorgde, gezellige en lieve jongen die het leuk vind dit met me uit te zoeken, niet al te hoge verwachtingen heeft en die eventueel in hetzelfde schuitje zit.
Ik wacht op je.....
  vrijdag 9 september 2005 @ 14:04:57 #197
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30420947
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 13:53 schreef Metropolis het volgende:
Heeft deze tekst de gouden formule?
De tekst heeft duidelijk je aandacht getrokken... Trek je conclusies!
pi_30421053
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 14:04 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ze trok ook mijn aandacht, maar dat kwam omdat ze als enige nieuwe member vermeld was bij mijn zoekopdracht. Erg flauwe advertentie.
pi_30421076
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 14:04 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ik vond haar tussen de nieuwe leden, dat waren er maar een paar.
  vrijdag 9 september 2005 @ 14:16:33 #200
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30421348
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 14:09 schreef Metropolis het volgende:

Ik vond haar tussen de nieuwe leden, dat waren er maar een paar.
Ik kan 'r niet vinden...
  vrijdag 9 september 2005 @ 15:49:20 #201
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30424488
quote:

[..]

Grappig, ik zou veel sneller op mensen met één regel reageren, dan op mensen met een heel verhaal in hun profiel. Soms zie je echt halve boekwerken die je eerst moet doorwerken... nee dank je . Dat soort mannen hebben vaak een héle leuke tekst nodig om ervoor te zorgen dat hun lelijke kop een iets minder grote afknapper is... en zoals het hoort (een paar verpesten het voor de rest), denk ik al snel bij iemand met een lang verhaal: jij hebt waarschijnlijk iets te compenseren.
  vrijdag 9 september 2005 @ 15:50:16 #202
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30424520
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 14:16 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ik kan 'r niet vinden...
Jij wil dat meiske wel ff duidelijk maken wat ze mist in d'r huidige relatie??
pi_30424580
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 15:49 schreef Christine het volgende:

[..]

Grappig, ik zou veel sneller op mensen met één regel reageren, dan op mensen met een heel verhaal in hun profiel. Soms zie je echt halve boekwerken die je eerst moet doorwerken... nee dank je . Dat soort mannen hebben vaak een héle leuke tekst nodig om ervoor te zorgen dat hun lelijke kop een iets minder grote afknapper is... en zoals het hoort (een paar verpesten het voor de rest), denk ik al snel bij iemand met een lang verhaal: jij hebt waarschijnlijk iets te compenseren.
Dank je
  vrijdag 9 september 2005 @ 15:53:18 #204
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30424600
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 15:52 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Dank je
Het is maar mijn mening hoor, iemand anders kan er heel anders over denken...
pi_30424681
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 15:53 schreef Christine het volgende:

[..]

En ik heb ook al een kleine pik aan 't formaat auto te zien dat ik rijd.
pi_30425008
typo
pi_30425056
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 15:53 schreef Christine het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, UncleFunk is lelijk
pi_30425225
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 16:06 schreef Metropolis het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, UncleFunk is lelijk

vrijdag 9 september 2005 @ 17:05:00 #209
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30426959
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 15:50 schreef Christine het volgende:

Jij wil dat meiske wel ff duidelijk maken wat ze mist in d'r huidige relatie??
Welnee, straks wordt ze nog verliefd op je ook. Kun je je hele relatie achterdochtig zijn wanneer ze de volgende advertentie gaat plaatsen om jou te vervangen.

Ik zou d'r bij een afspraak zo lomp en respectloos behandelen dat ze meteen inziet hoe goed ze het heeft in d'r huidige relatie...
  vrijdag 9 september 2005 @ 18:03:27 #210
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30428562
OMG, ik krijg een berichtje net van iemand... het is heel duidelijk een berichtje dat ie aan iedereen stuurt, hij heeft niet eens moeite gedaan om alle > aan het begin van de regels weg te halen. Verder is hij zes jaar te oud en een kop kleiner dan ik. Duidelijk ook niet mijn profiel gelezen... Wat moet je daar nu mee?
  vrijdag 9 september 2005 @ 18:06:39 #211
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_30428642
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 18:03 schreef Christine het volgende:
OMG, ik krijg een berichtje net van iemand... het is heel duidelijk een berichtje dat ie aan iedereen stuurt, hij heeft niet eens moeite gedaan om alle > aan het begin van de regels weg te halen. Verder is hij zes jaar te oud en een kop kleiner dan ik. Duidelijk ook niet mijn profiel gelezen... Wat moet je daar nu mee?
Neuken?
For great justice!
pi_30428664
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 18:03 schreef Christine het volgende:
Negeren, een standaardbericht of een zelfgeschreven afwijzing zijn de mogelijkheden. Ik ga voor een zelfgeschreven afwijzing
pi_30428679
Precies, afspreken natuurlijk! Het kan alleen nog maar meevallen
  vrijdag 9 september 2005 @ 18:11:06 #214
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30428770
Awwww... dit is lief...

(het profiel van een 60-jarige man)
quote:
Als ik al die oproepen lees, moet ik zeggen dat ik wel een beetje anders ben als die anderen, gelukkig is mijn soort nog niet uitgestorven, en mag ook nog op gejaagd worden, haaaaaaahaaaahaa. velen beweren dat ze gelukkig zijn en alleen maar het zout in de pap of een aanvulling zoeken in een relatie, nou voor mij is het leven zonder een vrouw een half leven en wil graag de slagroom en vruchten op de taart zijn, ik mis gewoon de helft. Het heerlijke gevoel om te geven en te ontvangen en het samen doen. Het was ook de bedoeling van de schepper om man en vrouw als een te zien, Ik ben opgevoed in een omgeving waar normen, waarden en liefde hoog in het vaandel stonden. Ik ben een man, soms jongensachtig af en toe leuke streken maar ook serieus en integer, kan goed relativeren, k'heb een ruime interesse in allerlei dingen en ben bijzonder creatief en absoluut niet saai, k'heb veel vrije tijd en wil die gaag samen met een serieuse vrouw invullen 40/50. Ook mag ik zeggen dat ik een behoorlijke dosis emotionele intelligentie heb. Mijn droom is een monogame relatie, waarbij na een goede fundering te hebben gemaakt ook nog wel wil trouwen, maar dit is geen must. Wil ook nog graag een nieuw huis bouwen om samen het gevoel te hebben, dit is ons nieuwe leven.
  vrijdag 9 september 2005 @ 18:13:19 #215
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30428820
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 18:11 schreef Christine het volgende:
Awwww... dit is lief...

(het profiel van een 60-jarige man)
[..]
Cool, die ga ik in mijn profiel zetten. Zijn doelgroep is toch niet de mijne, dus niemand die 'm herkent!

Beter goed gejat dan slecht zelf verzonnen!
  vrijdag 9 september 2005 @ 18:14:46 #216
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30428855
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 18:13 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Cool, die ga ik in mijn profiel zetten. Zijn doelgroep is toch niet de mijne, dus niemand die 'm herkent!

Beter goed gejat dan slecht zelf verzonnen!

Ik denk dat je veel reacties gaat krijgen daarop.

Verbeter dan wel even dat typfoutje (serieuse)
  vrijdag 9 september 2005 @ 18:15:51 #217
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30428880
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 18:14 schreef Christine het volgende:

Ik denk dat je veel reacties gaat krijgen daarop.

Verbeter dan wel even dat typfoutje (serieuse)
Ja, en die leeftijd 40/50 ff aanpassen naar 20/30 natuurlijk...
  vrijdag 9 september 2005 @ 18:17:14 #218
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30428915
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 18:15 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ja, en die leeftijd 40/50 ff aanpassen naar 20/30 natuurlijk...
Oh, ik dacht al dat je voor de oudere vrouwen zou gaan... maar nee dus.
  vrijdag 9 september 2005 @ 18:21:11 #219
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30429000
Wat is eigenlijk jullie algemene indruk van mensen die op een datingsite staan?
De mannen die ik zie zijn vrijwel allemaal óf mbo'er, óf lelijk, óf oud.
De vrouwen die ik tot nog toe gezien heb (even de concurrentie checken ) hebben allemaal een kindje... of zit ik gewoon op het verkeerde moment op de "nu online" link te kliken?
  vrijdag 9 september 2005 @ 18:21:15 #220
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30429002
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 18:17 schreef Christine het volgende:

[..]

Oh, ik dacht al dat je voor de oudere vrouwen zou gaan... maar nee dus.
Been there, done that... Tijd voor een jonkie!
  vrijdag 9 september 2005 @ 18:22:06 #221
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30429025
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 18:21 schreef Christine het volgende:
Wat is eigenlijk jullie algemene indruk van mensen die op een datingsite staan?
De mannen die ik zie zijn vrijwel allemaal óf mbo'er, óf lelijk, óf oud.
  vrijdag 9 september 2005 @ 18:22:17 #222
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30429028
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 18:21 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Been there, done that... Tijd voor een jonkie!
Heb je 'm nou al aangepast?
Ik blijf maar refreshen op je profiel...
  vrijdag 9 september 2005 @ 18:22:46 #223
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30429042
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 18:22 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Nou, zeg dan iets zinnigs ofzo. In plaats van mij uitlachen.
  vrijdag 9 september 2005 @ 18:24:12 #224
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30429065
Oja, áls er dan een keer een lekkere kerel tussen zit, die ook nog eens een hbo of wo opleiding heeft, lang genoeg is en niet te oud, dan zijn er twee opties... ofwel op één van zijn andere foto zie je vanuit een andere hoek dat hij tóch niet zo knap is, danwel hij woont moeilijk ver weg.

Euh, ik ben een beetje cynisch vandaag. Valt het op?
  vrijdag 9 september 2005 @ 18:24:57 #225
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30429084
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 18:22 schreef Christine het volgende:

Nou, zeg dan iets zinnigs ofzo. In plaats van mij uitlachen.
Iets zinnigs... Hmmm... ik ga eerst afwassen, dan koken, dan eten... Wie weet tot welke inspiratie ik kom tijdens deze bezigheden. Vervolgens pak ik een willekeurig profiel uit de 'online matches' en die zal ik eens bestoken met mijn liefdevolle, welgemeende woorden...

Goed idee?
  vrijdag 9 september 2005 @ 18:26:01 #226
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30429101
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 18:24 schreef Christine het volgende:
Oja, áls er dan een keer een lekkere kerel tussen zit, die ook nog eens een hbo of wo opleiding heeft, lang genoeg is en niet te oud, dan zijn er twee opties... ofwel op één van zijn andere foto zie je vanuit een andere hoek dat hij tóch niet zo knap is, danwel hij woont moeilijk ver weg.

Sorry
  vrijdag 9 september 2005 @ 18:27:15 #227
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30429123
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 18:26 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Sorry
Nouja, ik had het over algemene indrukken he... en 10 minuten fietsen vind ik wel moeilijk hoor...
  vrijdag 9 september 2005 @ 18:28:02 #228
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30429139
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 18:24 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Iets zinnigs... Hmmm... ik ga eerst afwassen, dan koken, dan eten... Wie weet tot welke inspiratie ik kom tijdens deze bezigheden. Vervolgens pak ik een willekeurig profiel uit de 'online matches' en die zal ik eens bestoken met mijn liefdevolle, welgemeende woorden...

Goed idee?
Ga je zeker de mijne nemen... mijn verdiende loon...

Nee hoor, eet smakelijk. Ik zal ff m'n kop houden hier tot ik klaar ben met lachen.
  vrijdag 9 september 2005 @ 18:32:51 #229
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30429240
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 18:28 schreef Christine het volgende:

Ga je zeker de mijne nemen... mijn verdiende loon...

Nee hoor, eet smakelijk. Ik zal ff m'n kop houden hier tot ik klaar ben met lachen.
Mensen die vragen...

Zie mij bezig zijn met Christine versieren...
  vrijdag 9 september 2005 @ 18:51:08 #230
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30429685
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 15:49 schreef Christine het volgende:

[..]

ik ben een sterrenbeeld en ik kom uit woonplaats....

als je dat bijster interessant vindt.... van mij mag je... ik pas
  vrijdag 9 september 2005 @ 18:53:47 #231
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30429739
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 18:51 schreef Mickeys het volgende:

[..]

ik ben een sterrenbeeld en ik kom uit woonplaats....

als je dat bijster interessant vindt.... van mij mag je... ik pas
Dat zeg ik toch niet? Maar ellelange verhalen ga ik niet doorlezen op zo'n site... behalve als iemand écht schrijverstalent heeft en daar heeft ook niet iedereen aanleg voor.

Tuurlijk moet er ook niet staan "la la la la la zo dat zijn tien woorden" of "ik ben een leeuw uit..." of "ik ben een spontane jongen, laat een berichtje achter", maar voor een roman ga ik wel naar de AKO, niet naar een datingsite.
pi_30430688
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 18:53 schreef Christine het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch niet? Maar ellelange verhalen ga ik niet doorlezen op zo'n site... behalve als iemand écht schrijverstalent heeft en daar heeft ook niet iedereen aanleg voor.

Tuurlijk moet er ook niet staan "la la la la la zo dat zijn tien woorden" of "ik ben een leeuw uit..." of "ik ben een spontane jongen, laat een berichtje achter", maar voor een roman ga ik wel naar de AKO, niet naar een datingsite.
Mwah, ik heb geen kort verhaaltje in m'n profiel staan. Maar ook geen ellenlange pagina's tekst.
Maar ik krijg momenteel weinig reacties, dus misschien moet ik het 'ns veranderen in "IK WIL NIKS!", kijken of ik dan nog reacties krijg...
  vrijdag 9 september 2005 @ 19:28:16 #233
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30430899
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 18:53 schreef Christine het volgende:

[..]

Hij had het ook over 1 regel.... tenzij je een levensverhaal in 1 regel kan proppen van 250 woorden... die heb je ook...

nee het gaat mij net zoals bij jou denk ik om een zinnejte of 10 gemiddeld
  vrijdag 9 september 2005 @ 19:28:42 #234
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30430914
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 19:22 schreef Lápiz het volgende:

Mwah, ik heb geen kort verhaaltje in m'n profiel staan. Maar ook geen ellenlange pagina's tekst.
Maar ik krijg momenteel weinig reacties, dus misschien moet ik het 'ns veranderen in "IK WIL NIKS!", kijken of ik dan nog reacties krijg...
Ik heb ooit es in een baldadige bui al mijn slechte eigenschappen opgenoemd in mijn profiel, en dan als afsluiter: Durf jij nog kennis te maken met mijn goede eigenschappen?

Geen succes kan ik je vertellen!
pi_30430931
Als ik op zo'n site zou staan, zou mijn tekst dit zijn: "Daten? Achter aansluiten!"
  vrijdag 9 september 2005 @ 19:39:21 #236
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30431323
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 19:29 schreef dawg het volgende:
Als ik op zo'n site zou staan, zou mijn tekst dit zijn: "Daten? Achter aansluiten!"
Heb jij ook al een wachtrij dan?
  vrijdag 9 september 2005 @ 19:41:12 #237
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30431393
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 19:28 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ik heb ooit es in een baldadige bui al mijn slechte eigenschappen opgenoemd in mijn profiel, en dan als afsluiter: Durf jij nog kennis te maken met mijn goede eigenschappen?

Geen succes kan ik je vertellen!
Je eigen ramen ingooien, heet zoiets ook wel in de volksmond.
pi_30431395
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 19:39 schreef Christine het volgende:

[..]

Heb jij ook al een wachtrij dan?
Je hebt mijn foto toch gezien.
Jij toch ook?
  vrijdag 9 september 2005 @ 19:41:43 #239
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30431404
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 19:41 schreef dawg het volgende:

[..]

Je hebt mijn foto toch gezien.
Jij toch ook?
Wij staan nog altijd in elkaars wachtrij toch?
pi_30431448
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 19:41 schreef Christine het volgende:

[..]

Je eigen ramen ingooien, heet zoiets ook wel in de volksmond.
Nou, ik heb 'ns gereageerd op het profiel van een meisje dat alleen maar haar slechte eigenschappen erin had gezet. Ik vond het juist superorigineel en moest er erg hard om lachen. Sowieso een stuk beter dan het geijkte "Ik kijk graag een DVD-tje op de bank, met een Roseetje erbij", bleuh.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')